Het is maar net hoe je het zelf interpreteert.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Je krijgt het idee dat hij de pik op hem heeft, en als dat zo is kan dat nog wel eens zeer akelig gaan worden bij een werkelijke overtreding
Ja oké, maar dan weet ik hoe laat het is als jij een "KUT SCHEIDSquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het zelf interpreteert.
Als het voor een schwalbe is dan is het vooral de schuld van Suarez zelf.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:52 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja oké, maar dan weet ik hoe laat het is als jij een "KUT SCHEIDS" opmerking maakt nadat Suarez onterecht afgaat met rood
Ok.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:55 schreef Technoviking het volgende:
Zelfs als Suarez op maandagmiddag door de Amsterdamse binnenstad loopt. er plots een scheidsrechter opduikt vanuit de H&M aldaar en Suarez de rode kaart toont is het terecht.
Vuilie gluiperd is het.
Omdat de titel de indrukt wekt dat Van Boekel er doelbewust op uit is Suarez geel te geven.quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:55 schreef Technoviking het volgende:
Zelfs als Suarez op maandagmiddag door de Amsterdamse binnenstad loopt. er plots een scheidsrechter opduikt vanuit de H&M aldaar en Suarez de rode kaart toont is het terecht.
Vuilie gluiperd is het.
Ik hoop op:quote:Wedstrijdselectie voor duel tegen Heracles:
Maarten Stekelenburg
Oleguer
Jan Vertonghen
Rasmus Lindgren
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Kenneth Vermeer
Gregory van der Wiel
Luis Suarez
Rob Wielaert
Gabri
Dario Cvitanich
Siem de Jong
Leonardo
Jeffrey Sarpong
Vurnon Anita
Robbert Schilder
Toby Alderweireld
Steek laat de laatste tijd wel vaak een steekje vallen jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:26 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik hoop op:
Vermeer,
VDWiel, Wielaert, Vertonghen, Vermaelen
Gabri, Lindgren
Emanuelson
Suarez, Cvitanich, Sulejmani
Maar Anita en Steek zullen wel spelen
Ging alleen tegen NEC echt de fout in, die vrije trap van zaterdag was niet zijn fout en het schot van Holla zat ook strak in de hoek.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Steek laat de laatste tijd wel vaak een steekje vallen ja
Ja hoop dat Van Basten dat nog uitlegt. Begrijp het ook niet helemaal. Al is dat niet echt een key positie. Het verschil tussen die 2 is ook weer niet zo verschrikkelijk groot.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:38 schreef Black-Death het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom geen Vermaelen? Heb ik iets gemist?Had verder liever (veel liever) Lindgren gezien ipv Anita
Edit: och ja Vermaelen geschorst
Je was zelf ook al zo slimquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:38 schreef Black-Death het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom geen Vermaelen? Heb ik iets gemist?Had verder liever (veel liever) Lindgren gezien ipv Anita
Edit: och ja Vermaelen geschorst
Ik vind er nogal een groot verschil tussen Lindgren en Anita hoor.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja hoop dat Van Basten dat nog uitlegt. Begrijp het ook niet helemaal. Al is dat niet echt een key positie. Het verschil tussen die 2 is ook weer niet zo verschrikkelijk groot.
Haha ja! ik had die wedstrijd zelf niet gezien dus was even in verwarring gebrachtquote:
Het is hier niet anders toch. Je hebt maar perfect te zijn anders kan je het wel vergeten bij de grote meerderheid in dit topic.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Stekelenburg is een geweldige keeper. Vermeer ook maar Stekelenburg heeft gewoon een voorsprong. En Stekelenburg heeft nog geen echte fout gemaakt. Geen die jongen wat krediet alsjeblieft. Paar mindere wedstrijden en hij is meteen afgeserveerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |