Je reinste onzin dit. Je moet niet zoveel Afshin Ellian lezen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:22 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Nee. Het gaat hier om het feit dat het hof reeds gevonnist heeft ZONDER dat er een proces is geweest. Dat is een hele grote hakbijl aan de wortels van onze rechtstaat. Dat staat los van het feit of er behoefte is aan een proces om denkbeelden.
Als het hof enkel had gezegd, OM onderzoeken en een zaak van maken zodat de rechter zich erover kan buigen, dan had ik er geen problemen mee gehad. Het zonder proces vonissen. DAAR hen ik moeite mee en daarom moet dit van tafel.
"zicht"? Ik heb Moskowitz nergens horen zeggen "het gaat me lukken". Hij heeft gewoon een eerste stap gezet in deze zaak, ik denk niet dat het zo boeiend is of dat kansloos is.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het zicht iets over de inzicht in de zaak. Het zicht iets over de wetenschap van het recht zonder enige verdraaiing. Tuurlijk zal Moskowitz zeggen dat het hem lukt, dat is immers zijn doel. En dat geldt niet voor een neutrale hoogleraar of andere deskundige in deze.
Dus hij wil centjes innen, immers het zijn uurtjes die hij ervoor maakt. Inderdaad daar heb je gelijk in. Arme Wilders, ter plekke opgelicht.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:03 schreef pisnicht het volgende:
[..]
"zicht"? Ik heb Moskowitz nergens horen zeggen "het gaat me lukken". Hij heeft gewoon een eerste stap gezet in deze zaak, ik denk niet dat het zo boeiend is of dat kansloos is.
Of hij ziet gewoon in wat voor goudmijntje dit is en probeert er maximale exposure uit te halen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:59 schreef capricia het volgende:
Dit wat er nu gebeurt geeft mij het gevoel dat Wilders die hele rechtzaak met een zwaar gevoel aan ziet komen...hij is er kennelijk niet gerust op dat hij vrij gesproken wordt...
Ik denk niet zozeer dat Wilders zich echt ongerust maakt. Zijn punt is denk ik meer dat hij de vervolging sowieso onterecht vindt en zich daar tegen verzet. Het lijkt me trouwens ook stug dat Wilders daadwerkelijk wordt veroordeeld; het hek zou dan namelijk van de dam zijn. De rechter die in deze zaak een uitspraak doet, moet heel goed nadenken over de gevolgen daarvan. Of iedereen mag van alles zeggen en roepen, of er komt een tsunami aan rechtszaken op gang.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:59 schreef capricia het volgende:
Dit wat er nu gebeurt geeft mij het gevoel dat Wilders die hele rechtzaak met een zwaar gevoel aan ziet komen...hij is er kennelijk niet gerust op dat hij vrij gesproken wordt...
Rechters kunnen doorgaans zich heel genuanceerd uitspreken, dus zo'n vaart zal dat zeker niet lopen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk niet zozeer dat Wilders zich echt ongerust maakt. Zijn punt is denk ik meer dat hij de vervolging sowieso onterecht vindt en zich daar tegen verzet. Het lijkt me trouwens ook stug dat Wilders daadwerkelijk wordt veroordeeld; het hek zou dan namelijk van de dam zijn. De rechter die in deze zaak een uitspraak doet, moet heel goed nadenken over de gevolgen daarvan. Of iedereen mag van alles zeggen en roepen, of er komt een tsunami aan rechtszaken op gang.
Omdat een goede/uitmuntend strafpleiter niet altijd een doorgewinterde geslepen jurist hoeft te zijn. Maar Moszkowicz weet waarschijnlijk ook wel dat het weinig kans van slagen heeft.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:00 schreef SCH het volgende:
Onzinactie dit, nul procent kans van slagen, weet Bram ook wel, dus waarom?
Je mag geen haatzaaien, simpel zat. Dat hebben we gezien in de jaren 30, toen iedereen echt ging geloven dat Joden de wereldheerschappij wilden, ratten waren en op je geld uit waren. Dat laten we gewoon niet weer gebeuren, we laten niet weer mensen haat zaaien tegen een bevolkingsgroep. Niet tegen moslims, niet tegen homo's, joden, vrouwen whatever.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk niet zozeer dat Wilders zich echt ongerust maakt. Zijn punt is denk ik meer dat hij de vervolging sowieso onterecht vindt en zich daar tegen verzet. Het lijkt me trouwens ook stug dat Wilders daadwerkelijk wordt veroordeeld; het hek zou dan namelijk van de dam zijn. De rechter die in deze zaak een uitspraak doet, moet heel goed nadenken over de gevolgen daarvan. Of iedereen mag van alles zeggen en roepen, of er komt een tsunami aan rechtszaken op gang.
En dat laatste is nou net waar de uiteindelijke rechtzaak over gaat.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De kans is ongeveer 0.001 procent, dus eigenlijk nul. Dus er zullen andere motieven zijn. Jammer dat de PVV zo'n onzinnig beroep doet op de drukke en dure tijd van justitie.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:08 schreef nikk het volgende:
[..]
Omdat een goede/uitmuntend strafpleiter niet altijd een doorgewinterde geslepen jurist hoeft te zijn. Maar Moszkowicz weet waarschijnlijk ook wel dat het weinig kans van slagen heeft.
En dan zijn er mensen die Wilders dom of achterlijk durven te noemen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:04 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wat is dan het beeld dat blijft hangen? Wilders die een heroische strijd aan het voeren is tegen de gevestigde orde, die hem constant voor de rechter blijven slepen.
quote:[b]Op dinsdag 3 februari 2009 15:08 schreef SCH het Ik denk ook niet dat je veel voorbeelden vindt van mensen die zo stelselmatig in de publieke ruimte haatzaaien als Wilders en waar je dus een zaak tegen kan beginnen. Ik zou het niet weten maar ik sta open voor voorbeeldn.
Je kan het niet in een percentage uitdrukken. Maar klein is de kans zeker. Maar goed, rechtspraak kan erg willekeurig zijn. En zeker de Hoge Raad.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:09 schreef SCH het volgende:
[..]
De kans is ongeveer 0.001 procent, dus eigenlijk nul. Dus er zullen andere motieven zijn. Jammer dat de PVV zo'n onzinnig beroep doet op de drukke en dure tijd van justitie.
Dit is echt een van je meest stupide uitsparken ooit, SCH.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:09 schreef SCH het volgende:
[..]
De kans is ongeveer 0.001 procent, dus eigenlijk nul. Dus er zullen andere motieven zijn. Jammer dat de PVV zo'n onzinnig beroep doet op de drukke en dure tijd van justitie.
Vind ik ook, maar ik leende hem even van wat Wilders/Verdonk aanhangers zouden zeggen als een links iemand dit zou doen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:15 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dit is echt een van je meest stupide uitsparken ooit, SCH.
Je gaat er al vanuit dat Wilders veroordeeld wordt, zie ik. En het is je ook ontgaan dat Rabbae betrokken is bij de walgelijke samenscholingen die bekend staan als pro-Palestinademonstraties.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Stelselmatig haatzaaien tegen een bevolkingsgroep? Voorbeelden graag.
Dit is wel een heel simplistische invulling, een die werkelijk nergens op slaat.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:59 schreef capricia het volgende:
[..]
+1
Ik zou graag de zaak inhoudelijker beoordeeld willen zien. Tot hoever gaat de vrijheid van meningsuiting? Heeft Wilders zich inderdaad schuldig gemaakt aan haatzaaien e.d.? En waar ligt die grens?
Daar zou ik een uitspraak over willen hebben.
Hij wordt aangeklaagd voor haatzaaien, ik heb het niet over een veroordeling. En mij is alles over Rabbae bekend maar niet dat hij stelselmatig haait zaait tegen een bevolkingsgroep, daar wil ik graag bewijzen van zien.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:16 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Je gaat er al vanuit dat Wilders veroordeeld wordt, zie ik. En het is je ook ontgaan dat Rabbae betrokken is bij de walgelijke samenscholingen die bekend staan als pro-Palestinademonstraties.
''Islamracist'' is even dom als ''fascistische Koran''.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:19 schreef SCH het volgende:
En mij is alles over Rabbae bekend maar niet dat hij stelselmatig haait zaait tegen een bevolkingsgroep, daar wil ik graag bewijzen van zien.
Nog meer voorbeelden?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:29 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
''Islamracist'' is even dom als ''fascistische Koran''.
k heb ze open en jij? Ieder weldenkend mens ziet toch dat Wilders met de moslims hetzelfde doet als in de jaren 30 met de joden en dat hij er nog succes mee heeft ook. Ik snap niet dat mensen daar in meegaan en niet geleerd hebben van het verleden. Hijzelf heeft het ws. niet eens door.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:11 schreef kodama het volgende:
Maareh... doe gewoon es je ogen open ofzo
Ik zie eigenlijk geen enkele vergelijking, maar dit wordt dus binnenkort ook een strafbare vergelijking?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:18 schreef SCH het volgende:
[..]
k heb ze open en jij? Ieder weldenkend mens ziet toch dat Wilders met de moslims hetzelfde doet als in de jaren 30 met de joden en dat hij er nog succes mee heeft ook. Ik snap niet dat mensen daar in meegaan en niet geleerd hebben van het verleden. Hijzelf heeft het ws. niet eens door.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:22 schreef Meki het volgende:
Kijk zulke advocaten die voor het misdadigers het opnemen dienen verboden te worden.
ze dienen alleen de wetten van misdadigers en hebben een hekel aan de democratie
Je redenering is anders net zo krom.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:27 schreef kodama het volgende:
Tuurlijk is Wilders niet goed bezig, maar ik weet zo nog wel wat mensen die veel erger bezig zijn...en die alles mogen zeggen zonder dat ze vervolgd worden.
En dat is nu juist zo krom, je mag wel een boek op internet publiceren hoe je homo's het beste af kan maken, maar een koran vergelijken met mein kampf vergelijken is uit den boze... Dus daarom sta ik achter Wilders...en gelukkig steeds meer mensen.
Kun je je dan niet beter hard maken voor het vervolgen van dergelijke figuren dan iemand steunen waarmee je het kennelijk ook niet eens bent ? De logica die jij nu hanteert is een beetje dat je ook iemand gaat vermoorden om te laten zien dat je het erg vindt en een punt wil maken. Het slaat als een drol op een drumstel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:27 schreef kodama het volgende:
Tuurlijk is Wilders niet goed bezig, maar ik weet zo nog wel wat mensen die veel erger bezig zijn...en die alles mogen zeggen zonder dat ze vervolgd worden.
En dat is nu juist zo krom, je mag wel een boek op internet publiceren hoe je homo's het beste af kan maken, maar een koran vergelijken met mein kampf vergelijken is uit den boze... Dus daarom sta ik achter Wilders...en gelukkig steeds meer mensen.
Pardon, je ziet geen vergelijking? Dan moet je wel heel weinig van de geschiedenis weten of het niet zo erg vinden wat er destijds is gebeurd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:23 schreef Sargon het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk geen enkele vergelijking, maar dit wordt dus binnenkort ook een strafbare vergelijking?
Een boek op internet hoe je homo's het beste af kan maken? Heb je daar meer info over. Klinkt interessantquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:27 schreef kodama het volgende:
"Wilders is niet goed bezig, maar ik steun hem, omdat er andere mensen zijn die erger zijn".quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:32 schreef kodama het volgende:
vertel.. of kan je alleen smiles en zinnen met 3 woorden maken
Blablabla meteen op de man. Verlicht me met je enorme historische kennis SCH.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Pardon, je ziet geen vergelijking? Dan moet je wel heel weinig van de geschiedenis weten of het niet zo erg vinden wat er destijds is gebeurd.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:53 schreef qonmann het volgende:
Moskowitcz ..hulde voor deze man die voor het vrije woord opkomt, dat door Links dreigt te worden aangetast.
Jammer dat het gerechtshof zich heeft laten beïnvloeden door zwaar gesubsidieerde Linkse actieclubjes.
Dat heb ik al gedaan hierboven maar je durft het misschien niet te lezen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:47 schreef Sargon het volgende:
[..]
Blablabla meteen op de man. Verlicht me met je enorme historische kennis SCH.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:53 schreef qonmann het volgende:
Moskowitcz ..hulde voor deze man die voor het vrije woord opkomt, dat door Links dreigt te worden aangetast.
Jammer dat het gerechtshof zich heeft laten beïnvloeden door zwaar gesubsidieerde Linkse actieclubjes.
Zolang het vrije woord maar geen ‘maffiamaatje’ is natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:53 schreef qonmann het volgende:
Met het jarenlange ageren tegen het Christendom zijn er ook geen Christenen richtingquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan hierboven maar je durft het misschien niet te lezen.
Nogal gedurfd jouw uitspraken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:18 schreef SCH het volgende:
[..]
k heb ze open en jij? Ieder weldenkend mens ziet toch dat Wilders met de moslims hetzelfde doet als in de jaren 30 met de joden en dat hij er nog succes mee heeft ook. Ik snap niet dat mensen daar in meegaan en niet geleerd hebben van het verleden. Hijzelf heeft het ws. niet eens door.
Laster. En gedurfd? Gewoon gezond nadenken. Waarom zou je het ontkennen. Het is toch duidelijk wat er aan de gang is. Maar de mensen in de jaren 30 reageerden net zo; die wilden het gevaar ook niet zien en lieten zich beinvloeden en zagen de joden als groot gevaar.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nogal gedurfd jouw uitspraken.
Ik zou graag een bron willen zien waar jij deze laster vandaan haalt.
Jawel hoor, een magere vergelijking. Ik had gehoopt dat je met wat meer zou komen ipv het onderbuik gevoel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan hierboven maar je durft het misschien niet te lezen.
Imams doen hetzelfde met homo's als dat in de jaren 30 met de Joden is gedaan. De SP doet hetzelfde met rijken als dat in de jaren 30 met de Joden is gedaan. Clean Air Nederland doet hetzelfde met rokers als dat in de jaren 30 met de Joden is gedaan. Louis van Gaal doet hetzelfde met journalisten als dat in de jaren 30 met de Joden is gedaan. Etc., etc., etc.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:18 schreef SCH het volgende:
[..]
En strafbaar binnenkort, tenminste als Spong zn zin krijgtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Laster. En gedurfd? Gewoon gezond nadenken. Waarom zou je het ontkennen. Het is toch duidelijk wat er aan de gang is. Maar de mensen in de jaren 30 reageerden net zo; die wilden het gevaar ook niet zien en lieten zich beinvloeden en zagen de joden als groot gevaar.
Wie heeft het over gaskamers? Maar het is niet juist om de spotternij richting het christendom te vergelijken met de haatcampagne tegen de islam van Wilders en consorten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met het jarenlange ageren tegen het Christendom zijn er ook geen Christenen richting
gaskamer gegaan of wel?
Nee hoor, dat wil Spong helemaal niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:01 schreef Sargon het volgende:
[..]
En strafbaar binnenkort, tenminste als Spong zn zin krijgt
Hoe komt hij voor het vrije woord op dan? Hij heeft aangifte gedaan tegen Harry van Bommel vanwege meningsuitingen en Jort Kelder aangeklaagd voor het uiten van diens mening. Ik zie daar niet echt een voorvechter van het vrije woord in. Een voorvechter van zichzelf, Wilders en Israel misschien, maar dat is heel wat anders.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:53 schreef qonmann het volgende:
Ja. wat vreemd dat de koppeling gelegd wordt met de holocaust op basis van jouw opmerkingen zeg...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Wie heeft het over gaskamers? Maar het is niet juist om de spotternij richting het christendom te vergelijken met de haatcampagne tegen de islam van Wilders en consorten.
Maar jij zit er op te wachten dat er wel weer mensen naar de gaskamers gaan ofzo, anders snap ik je reactie niet.
Je zet de kiezers van Wilders weg als DUitsers in de jaren 30-40 boehoequote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, dat wil Spong helemaal niet.
Tering, wat doen imams dan? Ik ben er nog nooit 1 tegengekomen. Jij zit iedere week in de moskee ofzo?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:01 schreef knowall het volgende:
[..]
Imams doen hetzelfde met homo's als dat in de jaren 30 met de Joden is gedaan. De SP doet hetzelfde met rijken als dat in de jaren 30 met de Joden is gedaan. Clean Air Nederland doet hetzelfde met rokers als dat in de jaren 30 met de Joden is gedaan. Louis van Gaal doet hetzelfde met journalisten als dat in de jaren 30 met de Joden is gedaan. Etc., etc., etc.
WO2-vergelijkingen.
Ja, dat is belachelijk. Dat is zo'n enorme dooddoener. Ik heb het over de jaren 30 - een volk volledig demoniseren en als slechte en verderfelijke mensen neerzetten. Die gaskmaers zullen er vast niet weer op die manier komen maar het mechanisme is precies hetzelfde als wat er nu gebeurt maar men is te laf om het hardop te zeggen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:02 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja. wat vreemd dat de koppeling gelegd wordt met de holocaust op basis van jouw opmerkingen zeg...
Speltip 13: Als je wat minder opzichtig trollt zijn meer mensen bereid te happen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Tering, wat doen imams dan? Ik ben er nog nooit 1 tegengekomen. Jij zit iedere week in de moskee ofzo?
En de rest is zo dom en onnozel dat ik er maar niet op inga.
Maar het staat je vrij om dezelfde fout te maken als in de jaren dertig helaas. Dat is jouw verantwoordelijkheid en die van veel anderne. Maar niemand druft er op in te gaan omdat jullie ook wel weten dat die haat richting moslims uit de hand aan het lopen is.
In de jaren 30 ja. En ga jij dan eens zeggen wat er niet aan klopt, want dat doe je maar niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:03 schreef Sargon het volgende:
[..]
Je zet de kiezers van Wilders weg als DUitsers in de jaren 30-40 boehoe
Precies de Wilders-tactiek. Laf wegduiken als het om inhoud gaatquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:05 schreef knowall het volgende:
[..]
Speltip 13: Als je wat minder opzichtig trollt zijn meer mensen bereid te happen.
Succes.
Ik vraag je om argumenten om dat te onderbouwen? Ik begrijp nu dat je die niet kunt of wilt formuleren of ze stomweg niet hebt?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat is belachelijk. Dat is zo'n enorme dooddoener. Ik heb het over de jaren 30 - een volk volledig demoniseren en als slechte en verderfelijke mensen neerzetten. Die gaskmaers zullen er vast niet weer op die manier komen maar het mechanisme is precies hetzelfde als wat er nu gebeurt maar men is te laf om het hardop te zeggen.
Moet je niet zeggen dat het allemaal de schuld van linksch is?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:07 schreef qonmann het volgende:
Oh ..SCH weer bezig een topic te verkloten met zijn diarree aan postings.
Omdat het in het geval van Wilders helemaal niet gaat over de levensovertuiging, hij koppelt het aan afkomst. Dat is ook de truc waarin veel simpelen van geest trappen. Last van kutmarokkaantjes ? De oorzaak ligt bij de Islam.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:00 schreef Sargon het volgende:
[..]
Jawel hoor, een magere vergelijking. Ik had gehoopt dat je met wat meer zou komen ipv het onderbuik gevoel.
Anyhow een geloof wegzetten op ideologische grond is niet hetzelfde als een volk wegzetten omdat ze er anders uitzien en je ze als untermenschen beschouwt. Voor een geloof kies je (of je ouders rammen het door je strot) nog altijd. Waarom zou je niet een groep mogen bekritiseren op hun levensovertuiging?
En in welk land gaan we ze dit keer over een jaar of 10 dumpen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat is belachelijk. Dat is zo'n enorme dooddoener. Ik heb het over de jaren 30 - een volk volledig demoniseren en als slechte en verderfelijke mensen neerzetten. Die gaskmaers zullen er vast niet weer op die manier komen maar het mechanisme is precies hetzelfde als wat er nu gebeurt maar men is te laf om het hardop te zeggen.
Mja, ik zie eigenlijk ook niet echt een andere reden voor deze advocaten (Spong en Moszkovicz) dan egomasturbatie en publiciteit. De hypocrisie druipt er van af, en ze verzieken het discours.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:05 schreef Zith het volgende:
Ah Bram, de man die eerder al iemand vervolgde die hem een maffia-vriendje had genoemd (mislukt overigens), ontpopt zich nu als vrijheid voor meningsuiting vechter?
Zo flauw, ik heb het hierboven uitgebreid gedaan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:07 schreef Sargon het volgende:
[..]
Ik vraag je om argumenten om dat te onderbouwen? Ik begrijp nu dat je die niet kunt of wilt formuleren of ze stomweg niet hebt?
Dus je hebt er geen problemen mee dat Joden in de jaren dertig als ratten werden aangeduid?quote:Waarom zou je mensen vanwege een levensovertuiging niet mogen wegzetten met woorden?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Precies de Wilders-tactiek. Laf wegduiken als het om inhoud gaat
Vraag het Wilders. Die heeft er wel ideeen over.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En in welk land gaan we ze dit keer over een jaar of 10 dumpen?
Jij, kijk:quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Wie heeft het over gaskamers? Maar het is niet juist om de spotternij richting het christendom te vergelijken met de haatcampagne tegen de islam van Wilders en consorten.
Maar jij zit er op te wachten dat er wel weer mensen naar de gaskamers gaan ofzo, anders snap ik je reactie niet.
Je insinueert deportatie en gaat vervolgens mij woorden in de mond proberen te leggen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:42 schreef SCH het volgende:
Maar je vindt dat de moslims net als de joden destijds gewoon in de hoek gezet mogen worden met alle gevolgen van dien? Ik vind dat ongelooflijjk grof.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:10 schreef knowall het volgende:
[..]
Over christenen, socialisten, nazi's, communisten, etc. worden veel ergere dingen gezegd dan over moslims, alleen al om die reden raakt je betoog kant noch wal.
En iedereen die Wilders niet veroordeeld wil zien wegzetten als Wilders-fan is natuurlijk ook de ultieme dooddoener.
Maar goed, troll on.
Ik heb het je al gezegd, een jaar geleden noemde Tichelaar Verhagen nog een rat. Moeten we nu bang zijn dat hij daarom vermoord wordt?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Zo flauw, ik heb het hierboven uitgebreid gedaan.
[..]
Dus je hebt er geen problemen mee dat Joden in de jaren dertig als ratten werden aangeduid?
Deportatie ???quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij, kijk:
[..]
Je insinueert deportatie en gaat vervolgens mij woorden in de mond proberen te leggen.
Goed bezig.
Niet geheel toevallig kwamen in de jaren '30 de meeste beperkingen op de uitingsvrijheid tot stand, om het antisemitisme te beteugelen. Welk succes heeft dat gehad? Een treintje minder naar Dachau?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar het staat je vrij om dezelfde fout te maken als in de jaren dertig helaas. Dat is jouw verantwoordelijkheid en die van veel anderne. Maar niemand druft er op in te gaan omdat jullie ook wel weten dat die haat richting moslims uit de hand aan het lopen is.
"Dat is anders"quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Is dit dezelfde Moskowicz die een paar weken geleden nog van Bommel voor het gerecht ging dagen?
Wat zou jij dan willen scharen onder eventuele gevolgen? Voor straf papierprikken?quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:12 schreef SCH het volgende:
[..]Tegen christenen of socialisten is ook een gerichte haatcampagne gevoerd? Die wilden we ook weg hebben, die werden ook consequent als fascisten weggezet. Kom nou toch. Open je ogen man. Je ziet toch wat er gaande is, er is een nieuwe zondebok gevonden en dat is de moslim: waarom laten jullie dat gebeuren?
Volgens mij welquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Is dit dezelfde Moskowicz die een paar weken geleden nog van Bommel voor het gerecht ging dagen?
Ik vroeg om een bron en niet om jouw fantasieën.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Laster. En gedurfd? Gewoon gezond nadenken. Waarom zou je het ontkennen. Het is toch duidelijk wat er aan de gang is. Maar de mensen in de jaren 30 reageerden net zo; die wilden het gevaar ook niet zien en lieten zich beinvloeden en zagen de joden als groot gevaar.
En nu maar eens kijken welke FOK!ker een tijdje niet post.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:21 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Eerste bedreiger Spong voor snelrechter Gerelateerde artikelen
http://www.telegraaf.nl/b(...)_voor_rechter__.html
AMSTERDAM - Een 43-jarige man uit Den Haag staat op 12 februari in Amsterdam tijdens een snelrechtzitting voor de rechter vanwege het bedreigen van advocaat Gerard Spong. Dat maakte het Openbaar Ministerie (OM) dinsdag bekend.
De man zou Spong in een mail bedreigd hebben, nadat het gerechtshof had bekendgemaakt dat justitie Geert Wilders moet vervolgen. Spong, een van degenen die zich voor Wilders' vervolging inzette, ontving in totaal honderden haatmails. De advocaat deed aangifte van smaad, chantage en bedreiging. De 43-jarige man heeft bij de rechter-commissaris toegegeven de mail verstuurd te hebben.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
je weetz......... een advocaat wordt door de klant betaald om je te verdedigen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jeweetz, niemand heeft hem betaald om van Bommel aan te klagen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
je weetz......... een advocaat wordt door de klant betaald om je te verdedigen.
?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:13 schreef gelly het volgende:
Maar goed, ik neem aan dat de strijders voor de vrije meningsuiting er geen probleem mee hebben als er een nazi op 4 mei om 8 uur 's avonds bij een herdenking al sieg-heilend z'n mening kenbaar maakt ?
Zo wel, dan ben je een linkse lul uiteraard.
Niemand heeft Spong betaald om Wilders aan te klagen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Jeweetz, niemand heeft hem betaald om van Bommel aan te klagen.
En dit slaat op welke van mijn posts?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:39 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Niemand heeft Spong betaald om Wilders aan te klagen.
de advocaat had het over principesquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
je weetz......... een advocaat wordt door de klant betaald om je te verdedigen.
Het is gewoon een simpele vraag die zelfs jij kan beantwoorden lijkt me. Probeer het eens ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Pleur eens op met je nazitroep simpele ziel.
In de grote mensenwereld is nog steeds "wie betaalt die bepaalt"quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:40 schreef yyentle het volgende:
[..]
de advocaat had het over principes
Alleen je vraag al slaat als een lul op een drumstel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:42 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is gewoon een simpele vraag die zelfs jij kan beantwoorden lijkt me. Probeer het eens ?
A) Ja, dat mag die nazi van mij
B) Nee, dat mag ie niet.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:45 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
In de grote mensenwereld is nog steeds "wie betaalt die bepaalt"
Wat klopt er niet aan de vraagstelling dan ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Alleen je vraag al slaat als een lul op een drumstel.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:45 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
In de grote mensenwereld is nog steeds "wie betaalt die bepaalt"
http://www.trouw.nl/nieuw(...)egen_Van_Bommel.htmlquote:Moszkowicz heeft zelf ook aangifte gedaan tegen de twee wegens het aanzetten tot haat, discriminatie en geweld.
Misschien een paar miljoen doden?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:48 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan de vraagstelling dan ?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:49 schreef yyentle het volgende:
[..]
[..]
http://www.trouw.nl/nieuw(...)egen_Van_Bommel.html
Dus ... Volgens jou zijn een paar miljoen doden het criterium of iemand z'n mening mag uiten of niet. Hoe zit het dan met die vrijheid van meningsuiting, kennelijk heeft die voor jou ook beperkingen alleen zijn de voorwaarden voor die beperking anders ? Dat klopt dan toch niet met wat je eerder allemaal gezegd hebt lijkt me.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:50 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Misschien een paar miljoen doden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |