Nog meer voorbeelden?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:29 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
''Islamracist'' is even dom als ''fascistische Koran''.
k heb ze open en jij? Ieder weldenkend mens ziet toch dat Wilders met de moslims hetzelfde doet als in de jaren 30 met de joden en dat hij er nog succes mee heeft ook. Ik snap niet dat mensen daar in meegaan en niet geleerd hebben van het verleden. Hijzelf heeft het ws. niet eens door.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:11 schreef kodama het volgende:
Maareh... doe gewoon es je ogen open ofzo
Ik zie eigenlijk geen enkele vergelijking, maar dit wordt dus binnenkort ook een strafbare vergelijking?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:18 schreef SCH het volgende:
[..]
k heb ze open en jij? Ieder weldenkend mens ziet toch dat Wilders met de moslims hetzelfde doet als in de jaren 30 met de joden en dat hij er nog succes mee heeft ook. Ik snap niet dat mensen daar in meegaan en niet geleerd hebben van het verleden. Hijzelf heeft het ws. niet eens door.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:22 schreef Meki het volgende:
Kijk zulke advocaten die voor het misdadigers het opnemen dienen verboden te worden.
ze dienen alleen de wetten van misdadigers en hebben een hekel aan de democratie
Je redenering is anders net zo krom.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:27 schreef kodama het volgende:
Tuurlijk is Wilders niet goed bezig, maar ik weet zo nog wel wat mensen die veel erger bezig zijn...en die alles mogen zeggen zonder dat ze vervolgd worden.
En dat is nu juist zo krom, je mag wel een boek op internet publiceren hoe je homo's het beste af kan maken, maar een koran vergelijken met mein kampf vergelijken is uit den boze... Dus daarom sta ik achter Wilders...en gelukkig steeds meer mensen.
Kun je je dan niet beter hard maken voor het vervolgen van dergelijke figuren dan iemand steunen waarmee je het kennelijk ook niet eens bent ? De logica die jij nu hanteert is een beetje dat je ook iemand gaat vermoorden om te laten zien dat je het erg vindt en een punt wil maken. Het slaat als een drol op een drumstel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:27 schreef kodama het volgende:
Tuurlijk is Wilders niet goed bezig, maar ik weet zo nog wel wat mensen die veel erger bezig zijn...en die alles mogen zeggen zonder dat ze vervolgd worden.
En dat is nu juist zo krom, je mag wel een boek op internet publiceren hoe je homo's het beste af kan maken, maar een koran vergelijken met mein kampf vergelijken is uit den boze... Dus daarom sta ik achter Wilders...en gelukkig steeds meer mensen.
Pardon, je ziet geen vergelijking? Dan moet je wel heel weinig van de geschiedenis weten of het niet zo erg vinden wat er destijds is gebeurd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:23 schreef Sargon het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk geen enkele vergelijking, maar dit wordt dus binnenkort ook een strafbare vergelijking?
Een boek op internet hoe je homo's het beste af kan maken? Heb je daar meer info over. Klinkt interessantquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:27 schreef kodama het volgende:
"Wilders is niet goed bezig, maar ik steun hem, omdat er andere mensen zijn die erger zijn".quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:32 schreef kodama het volgende:
vertel.. of kan je alleen smiles en zinnen met 3 woorden maken
Blablabla meteen op de man. Verlicht me met je enorme historische kennis SCH.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Pardon, je ziet geen vergelijking? Dan moet je wel heel weinig van de geschiedenis weten of het niet zo erg vinden wat er destijds is gebeurd.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:53 schreef qonmann het volgende:
Moskowitcz ..hulde voor deze man die voor het vrije woord opkomt, dat door Links dreigt te worden aangetast.
Jammer dat het gerechtshof zich heeft laten beïnvloeden door zwaar gesubsidieerde Linkse actieclubjes.
Dat heb ik al gedaan hierboven maar je durft het misschien niet te lezen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:47 schreef Sargon het volgende:
[..]
Blablabla meteen op de man. Verlicht me met je enorme historische kennis SCH.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:53 schreef qonmann het volgende:
Moskowitcz ..hulde voor deze man die voor het vrije woord opkomt, dat door Links dreigt te worden aangetast.
Jammer dat het gerechtshof zich heeft laten beïnvloeden door zwaar gesubsidieerde Linkse actieclubjes.
Zolang het vrije woord maar geen ‘maffiamaatje’ is natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:53 schreef qonmann het volgende:
Met het jarenlange ageren tegen het Christendom zijn er ook geen Christenen richtingquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan hierboven maar je durft het misschien niet te lezen.
Nogal gedurfd jouw uitspraken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:18 schreef SCH het volgende:
[..]
k heb ze open en jij? Ieder weldenkend mens ziet toch dat Wilders met de moslims hetzelfde doet als in de jaren 30 met de joden en dat hij er nog succes mee heeft ook. Ik snap niet dat mensen daar in meegaan en niet geleerd hebben van het verleden. Hijzelf heeft het ws. niet eens door.
Laster. En gedurfd? Gewoon gezond nadenken. Waarom zou je het ontkennen. Het is toch duidelijk wat er aan de gang is. Maar de mensen in de jaren 30 reageerden net zo; die wilden het gevaar ook niet zien en lieten zich beinvloeden en zagen de joden als groot gevaar.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nogal gedurfd jouw uitspraken.
Ik zou graag een bron willen zien waar jij deze laster vandaan haalt.
Jawel hoor, een magere vergelijking. Ik had gehoopt dat je met wat meer zou komen ipv het onderbuik gevoel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan hierboven maar je durft het misschien niet te lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |