Graag gedaanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:23 schreef shaggedelic het volgende:
[..]
Dankje.
Die bedoelde ik helemaal![]()
Ik kan er nooit tegen als ik de naam van een nummer dat ik goed vind niet ken, en zeker niet als ik het aan de hand van de tekst niet op google kan vinden.
Sidney Samson - Riverside (Extended Mix)quote:Op zondag 8 februari 2009 13:11 schreef RoOoYtJuH het volgende:
een lastige denk ik:
een house nummer met een sample erin waarin je een gozer hoort zeggen: UHUH (of AHA) en dan komt de beat erin met een beetje piepjes achtige geluiden.
sorry, mee kan ik er niet van maken!
Vage omschrijving geef je danquote:Op zondag 8 februari 2009 14:44 schreef RoOoYtJuH het volgende:
bedankt iig, maar het was:
Bingo Players - Get Up (Diplo Remix)
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:02 schreef DaFan het volgende:
Het is een long-shot maar ik kom dit nummer regelmatig tegen en ik kom er verdomd maar niet achter hoe die heet.
Ik zat brak Sweet Sixteen marathon te kijken, en tijdens de 'Stunna 16' van Quincy was er een dance-contest. Het nummer dat dáár als achtergrond werd gebruikt ben ik naar op zoek (rap nummer met een hele aparte beat).
Oneindige dank als iemand m weet en ja ik heb al geGoogled. Je kán een link vinden met de aflevering maar daar is de achtergrondmuziek anders
Die wilde ik net postenquote:
Ik wist niet hoe de titel heette (artiest wel), maar met 'hele aparte beat' kom je toch snel hier op uit, en ook nog MTVquote:
Dancebattle's + trippende beat doet mij aan dat nummer denkenquote:
Bullet-tooth rocks..quote:Op zondag 8 februari 2009 15:25 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dancebattle's + trippende beat doet mij aan dat nummer denken.
En die zin dat het klinkt als oehoe oehoe ohoe ohoe oe oe eo?quote:Op zondag 8 februari 2009 22:03 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zoek een liedje met:
Oehoehoe hoehoehoe hoeoe
oehoehoehoe hoe hoe hoehoeee
ofso
aan het eind van het liedje staat het in de clip, het is roger miller.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:02 schreef Gehannes het volgende:
Weet iemand van wie dit nummer is ( intro van Lucky luke the movie )
Repost anders valt-ie niet meer opquote:Op zondag 8 februari 2009 15:19 schreef PAA-053 het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik gisteravond in de kroeg (club-achtig) hoorde. Wegens omstandigheden kan ik me heel weinig herinneren....maar er wordt gezongen door een vrouw en ze zingt op een gegeven moment 'oooh'. Da's natuurlijk extreem weinig informatie, maarrrrrrr....
het is een heel populair nummer, want ik hoor het elke week. Dus wie weet er welke muziek er momenteel populair is in clubs, gezongen door een vrouw, dance-nummer, hoog tempo dus ook, en ze zingt dus een aantal keer 'oohooh' oid.
Overigens leveren NL dance-charts niet veel op want ik zit momenteel in IJsland. Ze draaien hier verder wel 'normale' Europese muziek hoor en het nummer klinkt bekend.
Mijn dank zal gigantisch zijn!![]()
meer:quote:Op zondag 8 februari 2009 22:06 schreef Gehannes het volgende:
[..]
En die zin dat het klinkt als oehoe oehoe ohoe ohoe oe oe eo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |