Pas de TT ff aan naar: "You're an Allstar" dan klopt 'ie wat beterquote:Op maandag 2 februari 2009 20:36 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Chuck Taylor All-Stars, ook wel Chucks en All-Stars, zijn schoenen van canvas en rubber die worden geproduceerd door Converse, een dochteronderneming van Nike.
Vroeger was de All Star meer een lap stof met een bodem van leer of rubber, maar door de jaren begon de All Star meer te lijken op de schoen die vandaag de dag wordt verkocht. Er zijn 2 verschillende soorten: hoge [hi-top] en lage [lo-top]. Ondertussen zijn er ook al slip-on's [lage zonder veters maar met rekkers.], de X-hi [12-gaatse 'laarzen', soms ook overgeplooid.], de canvasreeks [nogal artistiek], de leathercollectie [in leder] en de suedereeks [in velours of fluweel].
Er zijn ook een paar rode draden door hun collectie: de sneakers [iets bredere, lompere schoenen die een hoog contrast geven met de originele strakke Chuck Taylor reeks], de varvatos [iets klassieker], onlangs nieuw zijn de basketball collection [echte sportschoenen] en de red [een artistieke reeks].
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Ze verschepen toch überhaupt niet internationaal?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:35 schreef Jimbo het volgende:
ik heb echt hele toffe ontworpen op de converse website maar kopst dat opsturen nou ook nog 60 dollar :S ?
ik ging te snel openenquote:
Je bent liefquote:Op maandag 2 februari 2009 20:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ging te snel openenik wou hem geopend hebben voor jullie
TT is niet meer aan te passen
dankjequote:
Thanks bijdeweg.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:09 schreef Lauriette91 het volgende:
Vind wel dat je mooie foto's maakt van je All Stars
Oeh, die zijn wel erg tof ja.quote:
Te groot voor mij juist.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:04 schreef bokkepoot het volgende:
http://cgi.ebay.nl/1Q885-Converse-Chucks-Hi-Stencil-Rot-EU-43-UK-9-5_W0QQitemZ360118031933QQcmdZViewItemQQptZKleidung_Accessoires_Schuhe_Herrenschuhe?hash=item360118031933&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=66%3A4|65%3A2|39%3A1|240%3A1318#ebayphotohosting
Samen met nog een paar duitsers die hem ook aanbieden...
Jammer dat deze een halve maat te klein is..
quote:
Ja!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:17 schreef Lauriette91 het volgende:
Wordt tijd voor een Nederlandse Converse online shop
I don't know.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja!
Waarom verschepen ze niet meer internationaal trouwens?
Welke All-star zijn dat, zeer tof.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:55 schreef Robertv het volgende:
Iemand nog interesse?![]()
[TK] Converse All Stars John Varvatos (US 11 /EU 45)
[ afbeelding ]
Baal dat ze niet passen =(
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:55 schreef Robertv het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee, het enige wat ik op de doos kan vinden is 'John Varvatos Limited Edition'. Verder geen type ofzo...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Welke All-star zijn dat, zeer tof.
Die zijn awesomequote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:47 schreef Pandabeertje_89 het volgende:
Mijn nieuwe aanwinst![ afbeelding ]
Ga jij 200 euro uitgeven aan één paar schoenen voor je zoontje? Ze zijn niet gemaakt in kindermaten en ook niet meer te bestellen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:06 schreef Klaproosje het volgende:
Voor mijn zoontje van 3,5 ben ik op zoek naar het artikelnummer van de volgende all-stars:
[ afbeelding ]
De sneakers zegt ze te kunnen bestellen, maar dan hebben ze het artikelnummer nodig..
Help-O-Help!
Helaas ook voor mij niet de goede maat.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:55 schreef Robertv het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk niet, aangezien er 168 paar oid van zijn gemaakt, dat ze nog te bestellen te zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:06 schreef Klaproosje het volgende:
Voor mijn zoontje van 3,5 ben ik op zoek naar het artikelnummer van de volgende all-stars:
[ afbeelding ]
De sneakers zegt ze te kunnen bestellen, maar dan hebben ze het artikelnummer nodig..
Help-O-Help!
Sneakers.nl heeft ze volgens mij.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:06 schreef BOYS1985 het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand of deze ook ergens online te bestellen zijn?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |