En ook benadrukken "we lagen in bed"quote:
bronquote:Rossana Lima reageert op de 'voicemail-ruzie' tussen haar en haar man Patrick Kluivert. "Dat was niet heel slim."
Quote-journaliste Mirjam van den Broeke vertelt in haar column meerdere keren via sms contact te hebben gehad met Patrick in verband met een interviewverzoek. Een wantrouwende Rossana zou hierop de telefoongegevens van haar man hebben doorzocht, waarop ze zou hebben besloten om de journaliste op te bellen. Toen deze haar telefoon niet opnam werd een voicemail door het stel achtergelaten waarop een heftige discussie te horen was.
Rossana vertelt aan RTL Boulevard: "Het was geen ruzie, het was op zijn Rotterdams gezegd bonje. Mijn Kaapverdiaanse roots kwamen naar boven. Er werd de hele tijd gesmst en je weet nooit wat iemand wil. Maar het ging mij erom dat wij interviewaanvragen enzo door ons management laten doen, dus ik wilde wat er aan de hand was. Ze was al dagenlang aan het sms'en, en hij had eerder nee gezegd tegen het interview. Maar het was niet mijn bedoeling dat de bonje op haar voicemail terecht zou komen, ik was vergeten op te hangen. Dat was niet slim nee. Maar ik heb één minuut geschreeuwd toen we in bed lagen, en daarna lagen we gewoon lepeltje-lepeltje. Vervolgens wordt zoiets gewoon naar buiten gebracht. Er is tussen ons niets aan de hand. Maar voor de kinderen vind ik het heel erg, die horen dat allemaal op school. Ik durf niet eens meer naar een restaurant, want wat kan ik dan nog zeggen? Bla bla bla?"
Terugkijken! Was op het eind van Boulevard. De moeite zo waard.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 03:39 schreef Ole het volgende:
Heb ik... ik
IK verdorie dit allemaal gemist vanavond
Ans werkt met haar pr-mannetje aan een persberichtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 03:52 schreef WammesWaggel het volgende:
3) Is er al een reactie van de moeder of zuster van Patrick?![]()
..............en een negerpik. Vandaar de verwarring, natuurlijk!!!!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:12 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ans werkt met haar pr-mannetje aan een persbericht![]()
Strekking: Pat is helemaal geen neger, dat is haar tenminste nooit opgevallen. Hij heeft een gezonde huidskleur, dat is nu eenmaal het resultaat van het het vele voetballen in de buitenlucht, maar verder is Pat gewoon een gezonde Hollandse man met gezonde Hollandse driften en instincten.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:18 schreef conleche het volgende:
..............en een negerpik. Vandaar de verwarring, natuurlijk!!!!!
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:37 schreef Liejannuh het volgende:
Dit linkje willen jullie vast niet missen:
http://www.quotenet.nl/lifestyle/rossana_doet_hosanna.php
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:37 schreef Liejannuh het volgende:
Met d'r sicke brain.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:02 schreef Ole het volgende:
Die Ross spreekt anders wel een aardig woordje Engels vinden jullie ook niet?
quote:11:25 zondag 12-10-2008 | babes
Dossier: Business Babes
door: Emily Gordts
Business Babe: Rossana Lima
‘Toen ik zwanger was van mijn jongste, kreeg ik het idee een kraamfeest te houden. Een enorm feest moest het worden, want als ik iets doe, doe ik het goed. Ik had het erover met Anouk Smulders, Ghislaine Roth en Irene Avogadri. Met een drankje, weet je wel? Nou, die meiden gingen me helpen. En we hadden alle vier zo’n unieke insteek dat het feest een gigantisch succes werd. Ik ben ontzettend chaotisch, Ghislaine remt me af, Irene gaat meteen overal achteraan en Anouk slaat aan het bellen. Zo ontstond The Class Company, waarmee we met z’n vieren evenementen organiseren in het hogere segment.'
is medeoprichter/mededirecteur van The Class Company
is ook oprichter/directeur van The Styling Company
opleiding Nima A, management assistant Schoevers,
rijdt zwarte Range Rover
motto ‘The sky is the limit’
toen ze vier was oefende ze haar handtekening
kind of carrière? Beide. ‘Dankzij mijn sterke achterban’
string of slip? String. ‘Gelukkig, nu de bevalling ver in het verleden ligt’
werkt 50 uur per week
thuis getrouwd met Patrick Kluivert, dochter (14), zoon (12), en zoon (1/2)
altijd in de tas Een noodtasje met panty’s, ondergoed, een bloesje en een tandenborstel
'Evenementen in de breedste vorm: van echtscheidingsparty’s tot feesten voor productlanceringen. Uiteraard gebruiken we onze vrouwelijkheid; het zou dom zijn om dat niet te doen. Ik speel graag met mijn garderobe – zo heb ik een periode gehad dat ik Madonna was. Als je je anders kleedt, voel je je meteen ook zo anders van binnen. Dat boeit mij heel erg – vandaar dat ik al jaren mijn eigen stylingbedrijf in het Gooi heb. Patrick vindt dat overigens fantastisch. Je zult zien dat de rollen over vijf jaar zijn omgedraaid: dan moet ik hem niet volgen omdat hij ergens een contract heeft, maar hij mij.’
Dat is opzich niet verwonderlijk. Hoogopgeleide voetballers bestaan er niet denk ik. Op de leeftijd dat anderen studeren, zijn zij al prof volgens mij.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:54 schreef Copycat het volgende:
En Pat kan niet schrijven. Ik vindt. Intervieuw.
Kweenie hoor. Maar als je van de lagere school komt, heb je als het goed is toch wel geleerd dat ik wordt een nono is. Daar hoeft, hoop ik, geen universitaire studie aan te pas te komen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:22 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dat is opzich niet verwonderlijk. Hoogopgeleide voetballers bestaan er niet denk ik. Op de leeftijd dat anderen studeren, zijn zij al prof volgens mij.
Nououou...op de básisschool? Dat waag ik te betwijfelen hoor.quote:[quote]Op vrijdag 15 mei 2009 17:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Kweenie hoor. Maar als je van de lagere school komt, heb je als het goed is toch wel geleerd dat ik wordt een nono is. Daar hoeft, hoop ik, geen universitaire studie aan te pas te komen.
Ik ben dan ook niet hoogopgeleidquote:[quote]
En opzich is eigenlijk op zich.
Maar op latere leeftijd neem ik aan. Na een onderbreking van een aantal jaar. Had Pat natuurlijk ook kunnen doen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:28 schreef WammesWaggel het volgende:
een Belgische voetballer van Ajax heeft onlangs zijn HBO-diploma in ontvangst mogen nemen dus het kan wel
Nee tijdens, aan het JC College.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:25 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Maar op latere leeftijd neem ik aan. Na een onderbreking van een aantal jaar. Had Pat natuurlijk ook kunnen doen.
Hmmmmquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:37 schreef Liejannuh het volgende:
Stam + t werd jou pas in de brugklas verklaard?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:21 schreef Lovechild het volgende:
Nououou...op de básisschool? Dat waag ik te betwijfelen hoor.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:15 schreef Greys het volgende:
Pat speelde een dubbelrol als Surinamer èn neger en Ros speelde dat ze sick in haar brain was.
Páárse fonteinen nog welquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:32 schreef Copycat het volgende:
En Nadine. En fonteinen. Maar dat weet zelfs Ros niet.
Ik zou het echt niet meer weten. Verdrongenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Stam + t werd jou pas in de brugklas verklaard?
mwah.. eerste/tweede klas stof (groep 3/4 tegenwoordig)quote:Op zondag 17 mei 2009 11:22 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet meer weten. Verdrongen![]()
Daarom nam ik het zekere voor het onzekere:waagde het te betwijfelen en was ik niet stelliger.
Ach, geef er maar een draai aan, ik heb er ook geen verstand van
En dat terwijl ik een kind in groep 4 hebquote:Op zondag 17 mei 2009 12:44 schreef Ole het volgende:
[..]
mwah.. eerste/tweede klas stof (groep 3/4 tegenwoordig)
Maakt niet uit verder
Die reacties daaronderquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:37 schreef Liejannuh het volgende:
Nou, ik vraag me af of Ros dat niet weetquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:32 schreef Copycat het volgende:
En Nadine. En fonteinen. Maar dat weet zelfs Ros niet.
quote:Op zondag 17 mei 2009 19:22 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Die reacties daaronder. Wat zijn jullie vrouwen erg voor elkaar!!
![]()
Wat heeft Apeldoorn hier nu weer mee te maken.quote:En dat dit drama ook zo vlak na Apeldoorn moest gebeuren. Ik wens Patrick veel sterkte en een andere vrouw.
Werkelijk... dan ben je toch dómmer dan dom als je dat soort dingen op deze manier met elkaar in verband gaat brengen? Dat gedeelte Ik wens Patrick veel sterkte en een andere vrouw vind ik dan wel weer hilarisch en terechtquote:Op maandag 18 mei 2009 00:20 schreef conleche het volgende:
Wat heeft Apeldoorn hier nu weer mee te maken.![]()
![]()
Dat maakt alles goedquote:Op maandag 18 mei 2009 10:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat gedeelte Ik wens Patrick veel sterkte en een andere vrouw vind ik dan wel weer hilarisch en terecht
Volgens mij is dat gewoon cynisch bedoeld hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 00:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat heeft Apeldoorn hier nu weer mee te maken.![]()
![]()
Echt? Denk je?..........Ik help het je hopen, maar ik vrees het ergste.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon cynisch bedoeld hoor.
Ik ben als het goed is die avond alweer thuisquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:40 schreef Ole het volgende:
Neem je wel je laptop me greys, of doet het teveel pijn als je lacht?
Als we nou allemaal Patrick even een smsje sturen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:11 schreef Ole het volgende:
Die Ross komt verdomde goed weg deze week ..
Morgen eens even maatregelen nemen
Super leuk idee!!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Als we nou allemaal Patrick even een smsje sturen?
Met kusjes?
quote:Patrick Kluivert: Rosanna praat veel
AMSTERDAM - Patrick Kluivert weet heel goed te benoemen hoe je aan Rosanna merkt dat ze Kaapverdiaanse is...
Dat zegt Patrick onder meer in het programma Raymann is Laat, waar het stel praatte over multiculturele relaties. Patrick is op zijn beurt typisch Surinaams op bepaalde vlakken. 'Hij is heel erg verzorgend en kan goed koken', zegt Rosanna. 'Soms alleen een beetje te verzorgend. Toen ik in verwachting was had ik een beetje gebrek aan ijzer en moest van hem meteen ladingen Surinaamse spinazie eten.'
De ontmoeting met de familie Kluivert moest Rosanna zelf regelen. 'Hij kwam er maar niet mee', zegt vrouwlief. 'En bij ons is respect voor de familie belangrijk. Dus ik ben zelf maar met een bos bloemen naar zijn moeder gegaan. Ik stond wel een beetje te trillen, omdat ik veel over haar had gehoord, maar nu zijn we de beste vriendinnen.'
De kleine van het stel werd na zijn geboorte helemaal bedolven onder Surinaamse gewoonten. 'Het kind zag helemaal blauw door al die ogen die hem gaan beschermen tegen het kwaad. Hij leek wel een Michael Jackson act', lacht Rosanna. 'En mijn huis rook naar knoflook.'
Je zou die Rosssssanna toch een half uur onder een koude douche zetten..quote:Op zondag 24 mei 2009 00:28 schreef BVO het volgende:
Maar Ross had net de lelijke panter/tijgerprint dekbedovertrekken in huize Kluivert ingeruild voor prachtig wit!quote:Op zondag 24 mei 2009 00:20 schreef Cyan het volgende:
Ze lagen in bed! Onder een kneuterig oud Hollands dekbedovertrek. Voor de kijkers lag Patrick (die trouwens Pat cq Patje werd genoemd) links en Ross lag rechts. En Jurgen lag er in kussenvorm met eenhoofd tussen in. Niet van jaloezie! In de trant van "2 culturen op 1 kussen, daar slaapt de duivel tussen".
Nou ja, je moet het gewoon even terug kijken.
In werkelijkheid stonden ze gewoon in een decortje dat er uitziet als een of ander kingsize bed. Ross vond het zeer belangrijk om te benadrukken dat ze helemaal was goedgekeurd door de moeder van Pat en natuurlijk door zijn tante. "Of niet tante? Ja toch, he?"
Nouhouuuuuu Ross...quote:Dat zegt Patrick onder meer in het programma Raymann is Laat, waar het stel praatte over multiculturele relaties. Patrick is op zijn beurt typisch Surinaams op bepaalde vlakken. 'Hij is heel erg verzorgend en kan goed koken', zegt Rosanna. 'Soms alleen een beetje te verzorgend. Toen ik in verwachting was had ik een beetje gebrek aan ijzer en moest van hem meteen ladingen Surinaamse spinazie eten.
Oeh ik schrijf het vast opquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:36 schreef peterfan het volgende:
Even kicken omdat ons favoriete showbizzkoppel (RIP Jan en Yolanthe/Edam en Patries) vrijdag bij Van der Vorst zoekt sterren komt
![]()
(RTL 4, uurtje of half 1 afhankelijk van het uitlopen van Dancing with the Stars..)
Uit de voorstukjes kan ik moeilijk opmaken of dit voor of na het "zwarte neger" incident is opgenomen....
Nee alleen Pat en Ros en Whoopy Goldberg zijn te zien bij '' Van Der Vorst Ziet Sterren'' Ik ga effe kijken op de site van E.V.A. het bedrijf van Paul de Leeuwquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:36 schreef peterfan het volgende:
Even kicken omdat ons favoriete showbizzkoppel (RIP Jan en Yolanthe/Edam en Patries) vrijdag bij Van der Vorst zoekt sterren komt
![]()
(RTL 4, uurtje of half 1 afhankelijk van het uitlopen van Dancing with the Stars..)
Uit de voorstukjes kan ik moeilijk opmaken of dit voor of na het "zwarte neger" incident is opgenomen....
quote:Vanaf vrijdag 15 mei bezoekt Peter van der Vorst weer de nationale en internationale sterren thuis, achter de schermen en op de set. De eerste aflevering van het tweede seizoen van Van der Vorst Ziet Sterren trok maar liefst 963.000 kijkers! De komende zeven weken heeft Peter ontmoetingen met onder anderen ex-Oranjespits Patrick Kluivert en zijn vrouw Rosanna Lima, actrice Sandra Bullock, paragnost Peter van der Hurk en actrice Whoopi Goldberg. Uitzending: RTL 4, iedere vrijdag, tussen 22.00 en 22.35 uur (tussen ‘Dancing with the Stars’ en ‘Dancing with the Stars, De Uitslag’)
Ja dat klopt met Peter vd Vorstquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:00 schreef Ole het volgende:
Het voorstukje ziet er huiselijk uit hoor!
Zij al roerende in de pan, met kind op de arm
Goed nieuwsquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:36 schreef peterfan het volgende:
![]()
Net wat Ole zegt vanavond om 22.00 en morgenavond een herhaling om 23.15 van Peter. Niks geen middennachtquote:
De TT dekt de lading niet meer helemaalquote:
De Graziaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:13 schreef Ole het volgende:
Welk blad was dat trouwens Nadine?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |