En ook benadrukken "we lagen in bed"quote:
bronquote:Rossana Lima reageert op de 'voicemail-ruzie' tussen haar en haar man Patrick Kluivert. "Dat was niet heel slim."
Quote-journaliste Mirjam van den Broeke vertelt in haar column meerdere keren via sms contact te hebben gehad met Patrick in verband met een interviewverzoek. Een wantrouwende Rossana zou hierop de telefoongegevens van haar man hebben doorzocht, waarop ze zou hebben besloten om de journaliste op te bellen. Toen deze haar telefoon niet opnam werd een voicemail door het stel achtergelaten waarop een heftige discussie te horen was.
Rossana vertelt aan RTL Boulevard: "Het was geen ruzie, het was op zijn Rotterdams gezegd bonje. Mijn Kaapverdiaanse roots kwamen naar boven. Er werd de hele tijd gesmst en je weet nooit wat iemand wil. Maar het ging mij erom dat wij interviewaanvragen enzo door ons management laten doen, dus ik wilde wat er aan de hand was. Ze was al dagenlang aan het sms'en, en hij had eerder nee gezegd tegen het interview. Maar het was niet mijn bedoeling dat de bonje op haar voicemail terecht zou komen, ik was vergeten op te hangen. Dat was niet slim nee. Maar ik heb één minuut geschreeuwd toen we in bed lagen, en daarna lagen we gewoon lepeltje-lepeltje. Vervolgens wordt zoiets gewoon naar buiten gebracht. Er is tussen ons niets aan de hand. Maar voor de kinderen vind ik het heel erg, die horen dat allemaal op school. Ik durf niet eens meer naar een restaurant, want wat kan ik dan nog zeggen? Bla bla bla?"
Terugkijken! Was op het eind van Boulevard. De moeite zo waard.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 03:39 schreef Ole het volgende:
Heb ik... ik
IK verdorie dit allemaal gemist vanavond
Ans werkt met haar pr-mannetje aan een persberichtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 03:52 schreef WammesWaggel het volgende:
3) Is er al een reactie van de moeder of zuster van Patrick?![]()
..............en een negerpik. Vandaar de verwarring, natuurlijk!!!!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:12 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ans werkt met haar pr-mannetje aan een persbericht![]()
Strekking: Pat is helemaal geen neger, dat is haar tenminste nooit opgevallen. Hij heeft een gezonde huidskleur, dat is nu eenmaal het resultaat van het het vele voetballen in de buitenlucht, maar verder is Pat gewoon een gezonde Hollandse man met gezonde Hollandse driften en instincten.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:18 schreef conleche het volgende:
..............en een negerpik. Vandaar de verwarring, natuurlijk!!!!!
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:37 schreef Liejannuh het volgende:
Dit linkje willen jullie vast niet missen:
http://www.quotenet.nl/lifestyle/rossana_doet_hosanna.php
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:37 schreef Liejannuh het volgende:
Dit linkje willen jullie vast niet missen:
http://www.quotenet.nl/lifestyle/rossana_doet_hosanna.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |