Met d'r sicke brain.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:02 schreef Ole het volgende:
Die Ross spreekt anders wel een aardig woordje Engels vinden jullie ook niet?
quote:11:25 zondag 12-10-2008 | babes
Dossier: Business Babes
door: Emily Gordts
Business Babe: Rossana Lima
‘Toen ik zwanger was van mijn jongste, kreeg ik het idee een kraamfeest te houden. Een enorm feest moest het worden, want als ik iets doe, doe ik het goed. Ik had het erover met Anouk Smulders, Ghislaine Roth en Irene Avogadri. Met een drankje, weet je wel? Nou, die meiden gingen me helpen. En we hadden alle vier zo’n unieke insteek dat het feest een gigantisch succes werd. Ik ben ontzettend chaotisch, Ghislaine remt me af, Irene gaat meteen overal achteraan en Anouk slaat aan het bellen. Zo ontstond The Class Company, waarmee we met z’n vieren evenementen organiseren in het hogere segment.'
is medeoprichter/mededirecteur van The Class Company
is ook oprichter/directeur van The Styling Company
opleiding Nima A, management assistant Schoevers,
rijdt zwarte Range Rover
motto ‘The sky is the limit’
toen ze vier was oefende ze haar handtekening
kind of carričre? Beide. ‘Dankzij mijn sterke achterban’
string of slip? String. ‘Gelukkig, nu de bevalling ver in het verleden ligt’
werkt 50 uur per week
thuis getrouwd met Patrick Kluivert, dochter (14), zoon (12), en zoon (1/2)
altijd in de tas Een noodtasje met panty’s, ondergoed, een bloesje en een tandenborstel
'Evenementen in de breedste vorm: van echtscheidingsparty’s tot feesten voor productlanceringen. Uiteraard gebruiken we onze vrouwelijkheid; het zou dom zijn om dat niet te doen. Ik speel graag met mijn garderobe – zo heb ik een periode gehad dat ik Madonna was. Als je je anders kleedt, voel je je meteen ook zo anders van binnen. Dat boeit mij heel erg – vandaar dat ik al jaren mijn eigen stylingbedrijf in het Gooi heb. Patrick vindt dat overigens fantastisch. Je zult zien dat de rollen over vijf jaar zijn omgedraaid: dan moet ik hem niet volgen omdat hij ergens een contract heeft, maar hij mij.’
Dat is opzich niet verwonderlijk. Hoogopgeleide voetballers bestaan er niet denk ik. Op de leeftijd dat anderen studeren, zijn zij al prof volgens mij.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:54 schreef Copycat het volgende:
En Pat kan niet schrijven. Ik vindt. Intervieuw.
Kweenie hoor. Maar als je van de lagere school komt, heb je als het goed is toch wel geleerd dat ik wordt een nono is. Daar hoeft, hoop ik, geen universitaire studie aan te pas te komen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:22 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dat is opzich niet verwonderlijk. Hoogopgeleide voetballers bestaan er niet denk ik. Op de leeftijd dat anderen studeren, zijn zij al prof volgens mij.
Nououou...op de básisschool? Dat waag ik te betwijfelen hoor.quote:[quote]Op vrijdag 15 mei 2009 17:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Kweenie hoor. Maar als je van de lagere school komt, heb je als het goed is toch wel geleerd dat ik wordt een nono is. Daar hoeft, hoop ik, geen universitaire studie aan te pas te komen.
Ik ben dan ook niet hoogopgeleidquote:[quote]
En opzich is eigenlijk op zich.
Maar op latere leeftijd neem ik aan. Na een onderbreking van een aantal jaar. Had Pat natuurlijk ook kunnen doen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:28 schreef WammesWaggel het volgende:
een Belgische voetballer van Ajax heeft onlangs zijn HBO-diploma in ontvangst mogen nemen dus het kan wel
Nee tijdens, aan het JC College.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:25 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Maar op latere leeftijd neem ik aan. Na een onderbreking van een aantal jaar. Had Pat natuurlijk ook kunnen doen.
Hmmmmquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:37 schreef Liejannuh het volgende:
Dit linkje willen jullie vast niet missen:
http://www.quotenet.nl/lifestyle/rossana_doet_hosanna.php
Stam + t werd jou pas in de brugklas verklaard?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:21 schreef Lovechild het volgende:
Nououou...op de básisschool? Dat waag ik te betwijfelen hoor.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:15 schreef Greys het volgende:
Pat speelde een dubbelrol als Surinamer čn neger en Ros speelde dat ze sick in haar brain was.
Páárse fonteinen nog welquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:32 schreef Copycat het volgende:
En Nadine. En fonteinen. Maar dat weet zelfs Ros niet.
Ik zou het echt niet meer weten. Verdrongenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Stam + t werd jou pas in de brugklas verklaard?
mwah.. eerste/tweede klas stof (groep 3/4 tegenwoordig)quote:Op zondag 17 mei 2009 11:22 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet meer weten. Verdrongen![]()
Daarom nam ik het zekere voor het onzekere:waagde het te betwijfelen en was ik niet stelliger.
Ach, geef er maar een draai aan, ik heb er ook geen verstand van
En dat terwijl ik een kind in groep 4 hebquote:Op zondag 17 mei 2009 12:44 schreef Ole het volgende:
[..]
mwah.. eerste/tweede klas stof (groep 3/4 tegenwoordig)
Maakt niet uit verder
Die reacties daaronderquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:37 schreef Liejannuh het volgende:
Dit linkje willen jullie vast niet missen:
http://www.quotenet.nl/lifestyle/rossana_doet_hosanna.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |