Eens, topje en vestje en schoenen zijn heel tof maar zou er een andere broek bij aantrekkenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:46 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik vind die broek maar niks, rest is leuk!
Leuk alleen dat domme petje vind ik dan weer minder!quote:
Dat dacht ik al...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:51 schreef bbaadd het volgende:
[..]
ja ik ben professioneel houthakker
Mooie broek.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:55 schreef Stansfield het volgende:
[ afbeelding ]
Shirtje: Copa
Jeans: Edwin
Sneakers: Adidas.
Je weet zellufquote:Op maandag 16 februari 2009 20:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Oh noes, zonnebril is een neger
Leuk, maar riem iets hoger dragen, want je buikje lijkt zo een stuk groter dan deze in werkelijkheid is.quote:
toffe schoenen, vind die pet maar niksquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:39 schreef Mindstate het volgende:
Ik ben te lui om een foto te maken waar mn broek ook op staat, maar 't is een beetje een baggy mygod
[ afbeelding ]
Mjah, dan valt 'ie alleen zo weg onder het vestje. Maar zal het eens proberenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:48 schreef berent het volgende:
[..]
Leuk, maar riem iets hoger dragen, want je buikje lijkt zo een stuk groter dan deze in werkelijkheid is.
nee meestal 's avonds als het kwaad al is geschiedquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:37 schreef moby92 het volgende:
Geinig topic dit. Wordt hier veel 's ochtends gepost voordat mensen naar college/werk/school gaan? Onder het mom van "even snel checken of het me wel echt goed staat" ofzo?
ik vind het wel een leuke outfit alleen die das en schoenen vind ik wat minderquote:
ik vind jou irritant, die schoenen had ik al voordat het überhaupt op tv kwamquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:11 schreef moby92 het volgende:
Ja maar hee dat zijn wél de schoenen uit 'echte gooische meisjes' hè!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:37 schreef moby92 het volgende:
Geinig topic dit. Wordt hier veel 's ochtends gepost voordat mensen naar college/werk/school gaan? Onder het mom van "even snel checken of het me wel echt goed staat" ofzo?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:59 schreef moby92 het volgende:
Oh op de manier van "even kijken of die collega echt gelijk heeft of niet". Hmm, okay.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:11 schreef moby92 het volgende:
Ja maar hee dat zijn wél de schoenen uit 'echte gooische meisjes' hè!
You rock!!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:56 schreef SiETSKE. het volgende:
thnks R-M-A & fashion4life.
vandaag chilloutfit.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:56 schreef SiETSKE. het volgende:
vandaag chilloutfit.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:00 schreef seto het volgende:
je moet natuurlijk wel matchende tiffs hebben bij die ketting he sietske
Denk je serieus dat ze weet wat dat zijnquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:00 schreef seto het volgende:
je moet natuurlijk wel matchende tiffs hebben bij die ketting he sietske
Nou, ze heeft toch ook die easters, neem aan dat ze er wel wat van weet ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:33 schreef SarahD. het volgende:
[..]
Denk je serieus dat ze weet wat dat zijn?
Beetje interessant lopen doen dat je in Amerika bent terwijl je al 20.000 keer in dit topic hebt gepostquote:
Ik weet het niet en ben wel benieuwd, wat zijn hetquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:37 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Nou, ze heeft toch ook die easters, neem aan dat ze er wel wat van weet ja.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik weet het niet en ben wel benieuwd, wat zijn het
Jij ging slapenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:32 schreef PouwelZ het volgende:
[..]
Beetje interessant lopen doen dat je in Amerika bent terwijl je al 20.000 keer in dit topic hebt gepost
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:13 schreef SiETSKE. het volgende:
oh ze staan hier al. ;]
today;
[ afbeelding ]
Supertoffe broek!quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:56 schreef SiETSKE. het volgende:
vandaag chilloutfit.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:40 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]
Ralph lauren - AA - home made scarf
dan lijken meisjes lieverquote:Op zondag 1 maart 2009 18:31 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
sta jij eigenlijk altijd met je voeten naar binnen ofzo. heb nog geen foto gezien zonder
dan lijk je zogenaamd cuter.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:31 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
sta jij eigenlijk altijd met je voeten naar binnen ofzo. heb nog geen foto gezien zonder
leuk, maar ik begrijp echt niet waarom je altijd zo staat (hoofd naar beneden, zonder lach, knieen naar binnen, rug krom)quote:
Beter doe je sowieso de bovenste en/of de onderste knoop los.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:03 schreef moby92 het volgende:
Ja ik twijfelde dus een beetje daaraan aangezien de randen van het vest ook wit zijn. Maar hierbij een nieuwe foto van de nieuwe situatie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha ja ik adem in.
Door teenage angstquote:Op maandag 2 maart 2009 16:00 schreef Japin het volgende:
[..]
leuk, maar ik begrijp echt niet waarom je altijd zo staat (hoofd naar beneden, zonder lach, knieen naar binnen, rug krom)
quote:Op maandag 2 maart 2009 14:40 schreef bbaadd het volgende:
denk dat een slim fittende broek er mooier bij staat
Yeah i knowquote:Op maandag 2 maart 2009 14:53 schreef Dolichologofobie het volgende:
Overhemd en broek zijn te groot, voor de rest ziet het er an sich wel netjes uit.
Broek is inderdaad (veel) te lang en naar mijn smaak ook wel wat te wijd, kan niet goed zien waar de naden van het overhemd lopen maar volgens mij is die ook gewoon vrij wijd (en niet zozeer te groot?) Ook moeilijk te zien doordat je je kraag open hebt staan. Wat sowieso wel goed is is de kleur riem (bij je schoenen) en hoe de kleding op de broek/riem valt.quote:
Ik ben gewoon niet zo;n kleurrijk persoon Black is fab!quote:Op maandag 2 maart 2009 16:41 schreef Japin het volgende:
[..]
en @ zonnebril: zoals altijd weer goed! maar het is wel veel zwart zwart zwart zwart over het algemeen, is dat de winter of is het gewoon je favoriete kleur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |