Opzich heel leuk alleen ik vind die wannebe piemel tussen je benen een beetje jammer.quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 21:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Opzich heel leuk alleen ik vind die wannebe piemel tussen je benen een beetje jammer.
quote:
Thanksquote:Op maandag 9 februari 2009 22:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik vind hem zo inderdaad wel heel leuk.
ik vind het zo grappig dat je kleren vaak leuk passen bij de achtergrond van de fotoquote:
Wat denk jij, daar zoek ik ze op uitquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik vind het zo grappig dat je kleren vaak leuk passen bij de achtergrond van de foto
dat, of je draagt veel zwart en wit (of iets dat daar op lijkt)quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:54 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Wat denk jij, daar zoek ik ze op uit
psst. de vaas past ook nog eens bij de vloerquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik vind het zo grappig dat je kleren vaak leuk passen bij de achtergrond van de foto
Wijde broekenquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:04 schreef saaw het volgende:
Leuk Sietske! Ik ben nooit zo'n fan van zulke riempjes maar zo vind ik het wel oke.
[ afbeelding ]
juist dan wel doenquote:Op zondag 8 februari 2009 17:52 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
haha thnks.
het mooiste is pumps, i know..
maar ik ben al zo lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |