dan lijken meisjes lieverquote:Op zondag 1 maart 2009 18:31 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
sta jij eigenlijk altijd met je voeten naar binnen ofzo. heb nog geen foto gezien zonder
dan lijk je zogenaamd cuter.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:31 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
sta jij eigenlijk altijd met je voeten naar binnen ofzo. heb nog geen foto gezien zonder
leuk, maar ik begrijp echt niet waarom je altijd zo staat (hoofd naar beneden, zonder lach, knieen naar binnen, rug krom)quote:
Beter doe je sowieso de bovenste en/of de onderste knoop los.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:03 schreef moby92 het volgende:
Ja ik twijfelde dus een beetje daaraan aangezien de randen van het vest ook wit zijn. Maar hierbij een nieuwe foto van de nieuwe situatie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha ja ik adem in.
Door teenage angstquote:Op maandag 2 maart 2009 16:00 schreef Japin het volgende:
[..]
leuk, maar ik begrijp echt niet waarom je altijd zo staat (hoofd naar beneden, zonder lach, knieen naar binnen, rug krom)
quote:Op maandag 2 maart 2009 14:40 schreef bbaadd het volgende:
denk dat een slim fittende broek er mooier bij staat
Yeah i knowquote:Op maandag 2 maart 2009 14:53 schreef Dolichologofobie het volgende:
Overhemd en broek zijn te groot, voor de rest ziet het er an sich wel netjes uit.
Broek is inderdaad (veel) te lang en naar mijn smaak ook wel wat te wijd, kan niet goed zien waar de naden van het overhemd lopen maar volgens mij is die ook gewoon vrij wijd (en niet zozeer te groot?) Ook moeilijk te zien doordat je je kraag open hebt staan. Wat sowieso wel goed is is de kleur riem (bij je schoenen) en hoe de kleding op de broek/riem valt.quote:
Ik ben gewoon niet zo;n kleurrijk persoon Black is fab!quote:Op maandag 2 maart 2009 16:41 schreef Japin het volgende:
[..]
en @ zonnebril: zoals altijd weer goed! maar het is wel veel zwart zwart zwart zwart over het algemeen, is dat de winter of is het gewoon je favoriete kleur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |