Eens, topje en vestje en schoenen zijn heel tof maar zou er een andere broek bij aantrekkenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:46 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik vind die broek maar niks, rest is leuk!

Leuk alleen dat domme petje vind ik dan weer minder!quote:

Dat dacht ik al...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:51 schreef bbaadd het volgende:
[..]
ja ik ben professioneel houthakker

Mooie broek.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:55 schreef Stansfield het volgende:
[ afbeelding ]
Shirtje: Copa
Jeans: Edwin
Sneakers: Adidas.

Je weet zellufquote:Op maandag 16 februari 2009 20:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Oh noes, zonnebril is een neger

Leuk, maar riem iets hoger dragen, want je buikje lijkt zo een stuk groter dan deze in werkelijkheid is.quote:

toffe schoenen, vind die pet maar niksquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:39 schreef Mindstate het volgende:
Ik ben te lui om een foto te maken waar mn broek ook op staat, maar 't is een beetje een baggy mygod
[ afbeelding ]

Mjah, dan valt 'ie alleen zo weg onder het vestje. Maar zal het eens proberenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:48 schreef berent het volgende:
[..]
Leuk, maar riem iets hoger dragen, want je buikje lijkt zo een stuk groter dan deze in werkelijkheid is.

nee meestal 's avonds als het kwaad al is geschiedquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:37 schreef moby92 het volgende:
Geinig topic dit. Wordt hier veel 's ochtends gepost voordat mensen naar college/werk/school gaan? Onder het mom van "even snel checken of het me wel echt goed staat" ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |