Is meestal zo als BT weg gaat.quote:
Lijkt me nietquote:
Mwah, vind vrouwen die boeren laten nog wel te doen, vrouwen die vieze scheten latenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:46 schreef jitzzzze het volgende:
Gadverdamme, één van mijn onwijs leuke collega'szit alleen maar vieze boeren te laten
En het is een vrouw, en ik als echte man laat niet zo vaak zulke boeren, maar zij aan de lopende band
Ik heb een vriendin en zij en haar vriend boeren en scheten ook wat af hoor. Zij minstens net zo hard als hij.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:46 schreef jitzzzze het volgende:
Gadverdamme, één van mijn onwijs leuke collega'szit alleen maar vieze boeren te laten
En het is een vrouw, en ik als echte man laat niet zo vaak zulke boeren, maar zij aan de lopende band
Wat studeer jij eigenlijk (of heb ik dat al eens gevraagd?)?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:46 schreef Hoogstaande het volgende:
Kankerlang niks nu
Twee uur en drie kwartier maar beetje computeren
Media en Cultuurquote:Op maandag 2 februari 2009 12:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat studeer jij eigenlijk (of heb ik dat al eens gevraagd?)?
Mijn vriendin boert ook hard, kan ik altijd goed om lachen.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin en zij en haar vriend boeren en scheten ook wat af hoor. Zij minstens net zo hard als hij.![]()
Dat doet ze vast ook; dat moet haast wel. Het echt vies, en het lijkt wel een jukebox tegenover me; de hele dag komt er om de 30 seconden een ander geluid vandaanquote:Op maandag 2 februari 2009 12:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mwah, vind vrouwen die boeren laten nog wel te doen, vrouwen die vieze scheten laten
Nee dat lijkt omdat ik het aan iedereen vraag. Die studie komt me niet bekend voor (dat je het ooit gezegd hebt ofzo).quote:Op maandag 2 februari 2009 12:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Media en Cultuur
En volgens mij al 5 keer![]()
Als ze een string aan heeft dan wordt de scheet gespleten, en heb je dubbel plezierquote:Op maandag 2 februari 2009 12:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mijn vriendin boert ook hard, kan ik altijd goed om lachen.
Maar scheten laten
Bruin stringetje![]()
Ik vind het beide ranzig.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mijn vriendin boert ook hard, kan ik altijd goed om lachen.
Maar scheten laten
Bruin stringetje![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als ze een string aan heeft dan wordt de scheet gespleten, en heb je dubbel plezier
Dan zullen het ook wel andere zijn geweestquote:Op maandag 2 februari 2009 12:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee dat lijkt omdat ik het aan iedereen vraag. Die studie komt me niet bekend voor (dat je het ooit gezegd hebt ofzo).
Juist niet, dan moet je je juist het beste voordoen.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind het beide ranzig.Maar ik ben vrijgezel dus ik kan me uitleven.
![]()
![]()
Dat kan ik ook als ik alleen ben.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Juist niet, dan moet je je juist het beste voordoen.
Mijn vriendin kan bij me zijn zoals ze is.
In de autoquote:Op maandag 2 februari 2009 12:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat kan ik ook als ik alleen ben.
Nou, ik wel. Soms is de luft in mn auto gifgroenquote:Op maandag 2 februari 2009 13:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb nog heul geen auto.Ga wel binnenkort afrijden!!1
![]()
BAH.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, ik wel. Soms is de luft in mn auto gifgroen
Ja nou precies. Zou ik ook heerlijk kunnen doen hier alleen in m'n kamertje.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, maar dan zit ik alleen en heeft dus niemand er last van
Moet jij niet naar school ofzoooo?quote:Op maandag 2 februari 2009 13:07 schreef reetveter het volgende:
Ik zeg, maandag 2 februari lemmingdag. Even de modjes weer wat werk geven.
Ik ben voor. Moet er wel eerst een origineel topic geopend worden.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:07 schreef reetveter het volgende:
Ik zeg, maandag 2 februari lemmingdag. Even de modjes weer wat werk geven.
Weekje vrij.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Moet jij niet naar school ofzoooo?
Ja, maar daar heeft je vrijgezellen status niks mee te makenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat kan ik ook als ik alleen ben.
Jawel want dan ben ik meer alleen. Als ik een vriend zou hebben zou ik het niet doen.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, maar daar heeft je vrijgezellen status niks mee te maken
Wat al?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
bedazzled ofzoquote:Op maandag 2 februari 2009 13:14 schreef reetveter het volgende:
Hoe heet die film die gister op rtl 5 was, met die fucking lekkere duivelin
Heb je toen maar even als een eckte G een jonko geklapt?quote:Op maandag 2 februari 2009 13:21 schreef CylonNL het volgende:
Wat een gaar kut tentamen had ik net zeg.
De Repro afdeling presteert het om het tentamen niet gedrukt te hebben.
Moesten allemaal 25min wachten.
HEEE, DAT MOEST IK OOK ZEGGEN, TOEVAL, WIE WEET.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:14 schreef gers het volgende:
Iedereen moet de groeten hebben van Kali
Ik zit op werk, aapquote:Op maandag 2 februari 2009 14:25 schreef reetveter het volgende:
KOBAYASHI OP SPORT 1, KIJKEN KETTERS
Geen zin om naar beneden te lopen, kastje aan en 401 in te toetsen.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:25 schreef reetveter het volgende:
KOBAYASHI OP SPORT 1, KIJKEN KETTERS
Laat het De_Ananas maar niet horen.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:26 schreef reetveter het volgende:
Kobayashi geklopt met Hotdogs eten EN met Hamburgers eten.
Joey Chestnutt for president
International Federation of Competitive Eating.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:30 schreef reetveter het volgende:
Kobayashi is ranked third in the world for competitive eating according to the International Federation of Competitive Eating.3e
![]()
Gelukkig zeg!quote:Op maandag 2 februari 2009 14:30 schreef jitzzzze het volgende:
Ik sprak gisteren NB op de intensive care en het gaat weer goed met Mirre.
Wel fijn he?quote:
Dat zei je moeder ook vanacht.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
International Federation of Competitive Eating.
Dat vind ik veel meer![]()
Ik geloof het nietquote:Op maandag 2 februari 2009 14:30 schreef reetveter het volgende:
Kobayashi is ranked third in the world for competitive eating according to the International Federation of Competitive Eating.3e
![]()
Ja, het bloemetje van gers heeft alles weer op de rails gekregen.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wel fijn he?
En hun kindje leeft ook weer. Ik ben blij dat mijn gedoneerde centen goed terecht gekomen zijn.
Echt te gek; ik moest van NB dan ook zeggen dat hij van jullie allemaal houdt.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:39 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, het bloemetje van gers heeft alles weer op de rails gekregen.
De meester staat voorquote:Op maandag 2 februari 2009 14:43 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Wie staat er hier voor![]()
Hij verliest gewoon nooitquote:Op maandag 2 februari 2009 14:42 schreef behangplakker het volgende:
Wat leuk, D_A kan het niet verkroppen dat Kobayashi verloor
Ik heb een nóg mooierequote:Op maandag 2 februari 2009 14:42 schreef Florian_ het volgende:
Heb je dat shirt nou al zelf Maurits?
quote:
Heb je daar achter je nou eieren in een soort van vogelhuisjequote:Op maandag 2 februari 2009 14:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb een nóg mooiere
[ afbeelding ]
Hahaa vet, zoiets hadden wij ook.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Heb je daar achter je nou eieren in een soort van vogelhuisje
Noobquote:Op maandag 2 februari 2009 14:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb een nóg mooiere
[ afbeelding ]
Wij hebben zo'n hendig sjieke koelkast waar je 10 eieren in de deur kwijtkanquote:Op maandag 2 februari 2009 14:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahaa vet, zoiets hadden wij ook.
Jaquote:Op maandag 2 februari 2009 14:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Lol, zo zie je dat de kerels alleen naar de tieten kijken, dat vogelhuisje was me nooit opgevallenquote:Op maandag 2 februari 2009 14:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je kijkt naar mijn tieten?quote:Op maandag 2 februari 2009 14:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Lol, zo zie je dat de kerels alleen naar de tieten kijken, dat vogelhuisje was me nooit opgevallen.
Ja wij ook. Maar dat ding zoals D_A heeft is toffer.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n hendig sjieke koelkast waar je 10 eieren in de deur kwijtkanSpeciaal gemaakt voor eieren
quote:Op maandag 2 februari 2009 14:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Lol, zo zie je dat de kerels alleen naar de tieten kijken, dat vogelhuisje was me nooit opgevallen.
Datquote:
Neeuu, ik eet nooit alleen een ei. Dan heb ik ook andere dingen uit de koelkast nodig. En dan kan ik dat in 1x meepakken ipv eerst dat vogelhuisje open te trekken en dan nogmaals een ei eruit te pakkenquote:Op maandag 2 februari 2009 14:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja wij ook. Maar dat ding zoals D_A heeft is toffer.
3500.42quote:Op maandag 2 februari 2009 14:53 schreef behangplakker het volgende:
Wat ik me afvraag he, hoeveel hotdogs/hamburgers/wat dan ook zullen ze wel niet maken voor zo'n eetwedstrijd
Als je net zoveel eet als bij Emmanuel ben je geen tegenstandquote:Op maandag 2 februari 2009 14:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Ook zo'n wedstrijd houden bij De_Ananas?
Ik had toen echt geen hongerquote:Op maandag 2 februari 2009 14:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als je net zoveel eet als bij Emmanuel ben je geen tegenstand
Joaquote:Op maandag 2 februari 2009 14:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Ook zo'n wedstrijd houden bij De_Ananas?
Ah, de ontkenningsfase.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
FLIKKER OP
HET IS ALLEMAAL IN SCENE GEZET!!!!!!!!
JAA, DAT HEB IK NU OOKquote:Op maandag 2 februari 2009 15:03 schreef De_Ananas het volgende:
Whehehe geen boxer aanhebben voelt vet gek!
Lijkt me geen goed planquote:Op maandag 2 februari 2009 12:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Misschien moet iemand een BT-kloon aanmaken
Dat wil ik ook doen op de meetquote:Op maandag 2 februari 2009 15:02 schreef behangplakker het volgende:
Laatste 2 minutenDat einde is helemaal schrikbarend
Huilliequote:Op maandag 2 februari 2009 15:08 schreef Breathtaking het volgende:
Kaasschaven
En hier is een bloederige foto.
'middagquote:Op maandag 2 februari 2009 15:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed plan
En hoi!
En dan sterf je een pijnlijke dood en dan gaan wij allemaal lachen en klagen omdat we dan jouw bier moeten betalenquote:Op maandag 2 februari 2009 15:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat wil ik ook doen op de meet
Koop zo'n peper via internet danquote:Op maandag 2 februari 2009 15:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat wil ik ook doen op de meet
IK DRINK GEEN BIERquote:Op maandag 2 februari 2009 15:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En dan sterf je een pijnlijke dood en dan gaan wij allemaal lachen en klagen omdat we dan jouw bier moeten betalen:D:11!
Ja, best. Dan doe ik het op de meetquote:Op maandag 2 februari 2009 15:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Koop zo'n peper via internet dan
Gelukkig is Gers er nog om rondjes te geven.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En dan sterf je een pijnlijke dood en dan gaan wij allemaal lachen en klagen omdat we dan jouw bier moeten betalen:D:11!
ik geef alleen bloemetjesquote:Op maandag 2 februari 2009 15:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gelukkig is Gers er nog om rondjes te geven.
Flinke hap nemen he, grote jongenquote:Op maandag 2 februari 2009 15:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, best. Dan doe ik het op de meet
Wat een onderbroekenlolquote:Op maandag 2 februari 2009 15:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik echt voor het eerst dat ik dat doe, voelt echt gek
Expres of alle boxers in de was?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik echt voor het eerst dat ik dat doe, voelt echt gek
Je hebt al een jaar of 10 jodium die niet prikt, speciaal voor kleine kindjesquote:Op maandag 2 februari 2009 15:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gelukkig doet het geen pijnwel toen ik er jodium op deed net.
![]()
En ook hallo
Expres nu omdat ik mijn roeipak aanheb (waar ik er heel gespierd in uitzie) maar tevens zitten al mijn boxers in de was en die krijg ik pas morgen terugquote:Op maandag 2 februari 2009 15:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Expres of alle boxers in de was?
Pics!quote:Op maandag 2 februari 2009 15:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Expres nu omdat ik mijn roeipak aanheb (waar ik er heel gespierd in uitzie) maar tevens zitten al mijn boxers in de was en die krijg ik pas morgen terug
Mn moeder beweerde godverdomme ook dat het niet prikkende was, maar wel dusquote:Op maandag 2 februari 2009 15:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je hebt al een jaar of 10 jodium die niet prikt, speciaal voor kleine kindjes
Dit is Nederland jaquote:
Je moet ook pokerstars doenquote:Op maandag 2 februari 2009 15:14 schreef reetveter het volgende:
WTFWTF AL VANAF 1 UUR DOWNLOAD IK PKR EN NA 2 UUR EN EEN KWARTIER GEEFT DAT DING NU AAN DAT NIET ALLES GEDOWNLOAD KAN WORDEN![]()
![]()
SIEG KANKER![]()
![]()
![]()
Je m'excuse mais je ne comprend pas, jeune homme..quote:Op maandag 2 februari 2009 15:17 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dit is Nederland ja! Buitenlanders moeten verdomme Nederlands leren, dus verwacht ik ook dat er Nederlands gepraat word
![]()
. Dus wat zeg je daar nou?
Je ne compres francais. Dat is ik kan geen fransquote:Op maandag 2 februari 2009 15:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je m'excuse mais je ne comprends pas jeune homme..
Rue de sept garçons, Cedric et Omar.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je ne compres francais. Dat is ik kan geen fransEn voor de rest ken ik alleen piscine oui en no
Of ik moet lang nadenken voordat ik nog wat andere woorden kan opdreunen. Frans
Kun je even painten wat welk lichaamsdeel nou is? Want volgens mij is een been helemaal de andere kant op gescheurd en het hoofd zie ik nietquote:
Jabite a Franconville.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Rue de sept garçons, Cedric et Omar.
Een paar dierenhaters in een melige bui, puur natuurquote:Op maandag 2 februari 2009 15:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat is de natuur niet, kneus
Tu n'aime francais? Fou!quote:Op maandag 2 februari 2009 15:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je ne compres francais. Dat is ik kan geen fransEn voor de rest ken ik alleen piscine oui en no
Een dier dat gedood is door andere dieren noem ik verdomme de natuur, ja!quote:Op maandag 2 februari 2009 15:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat is de natuur niet, kneus
Je voudrais un bifteck-frites sil vous plaitquote:Op maandag 2 februari 2009 15:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, die leeuw had een zaag bij zich om de hoorn van die neushoorn eraf te zagen inderdaad.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Een dier dat gedood is door andere dieren noem ik verdomme de natuur, ja!
In 40 minuten? Of hoelang bleef je wegquote:Op maandag 2 februari 2009 15:21 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
I'v just fixed her acne! I'm a hero!
Hé, dat heb ik ook nog gespeeld. Ik zat in Fnatic en jij?quote:
Joepie. Nu kun je aan je vrienden opscheppen dat je een neukbare vriendin hebtquote:Op maandag 2 februari 2009 15:21 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
I'v just fixed her acne! I'm a hero!
h2kquote:Op maandag 2 februari 2009 15:22 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Hé, dat heb ik ook nog gespeeld. Ik zat in Fnatic en jij?
In je roeipakjequote:Op maandag 2 februari 2009 15:22 schreef De_Ananas het volgende:
Ben weg, tot vanavond ergens als ik het schaatsen overleef
Zoveel acne kost natuurlijk ook wel even tijd. Schumacher zou er langer over hebben gedaan.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
In 40 minuten? Of hoelang bleef je weg
Dat ik geen Frans spreek, en als volbloed allochtoon (quote:
No shitquote:
Pics van allochtoonheidquote:Op maandag 2 februari 2009 15:23 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat ik geen Frans spreek, en als volbloed allochtoon ()Nederlands wens te praten met anderen
Wat een heldquote:Op maandag 2 februari 2009 15:27 schreef reetveter het volgende:
Nerzox (8 uur geleden) Toon Verbergen 0 Gemarkeerd als spam Antwoorden | Spam Awesome vid!!! Btw guys if you are white, white-race not jew, add me to friends!!!
We must unite!!![]()
Maar de foto kun je op je buik schrijvenquote:
Ik heb ook niet echt pics van mezelf, hooguit met een ander erop die iemand anders gemaakt heeftquote:Op maandag 2 februari 2009 15:33 schreef gers het volgende:
bp hoeft geen pics te posten hij is al baas genoeg
Oké, dat zal ik doen.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar de foto kun je op je buik schrijven
Ik wilde er al bij zeggen; 'en post ook een pic als je het schrijft'quote:
Broekpaling?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:37 schreef NoelGallagher het volgende:
IK HEB EEN FOTO VAN BP
Nee, daar heb jij nu ook geen recht op natuurlijkquote:Op maandag 2 februari 2009 15:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik wilde er al bij zeggen; 'en post ook een pic als je het schrijft'
Jammer. Dan niet hequote:Op maandag 2 februari 2009 15:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, daar heb jij nu ook geen recht op natuurlijk!
Sorry man, het fotoshoppen van jouw vriendin werd iets moeilijker. Haar beugel is er in ieder geval uit!quote:Op maandag 2 februari 2009 15:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Joepie. Nu kun je aan je vrienden opscheppen dat je een neukbare vriendin hebt
Moet je d'r niet in het echt laten zien natuurlijk, anders heb je al dat werk voor niets gedaan
k moet nog steeds lachen om je ava nu ik dat filmpje gezien hebquote:Op maandag 2 februari 2009 15:45 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Sorry man, het fotoshoppen van jouw vriendin werd iets moeilijker. Haar beugel is er in ieder geval uit!![]()
[ afbeelding ]
Joah, ben je ook de enigequote:Op maandag 2 februari 2009 15:46 schreef Silentalarm het volgende:
Ik hoor ook bij de club met foto van BP.
Dat ging ook niet helemaal goedquote:Op maandag 2 februari 2009 15:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb behangplakkert op de webcam gezien
Volgens mij zeg jij dat ook als je nuchter bent hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 15:53 schreef NoelGallagher het volgende:
iemand van de msn van NG zegt:
je zei dat ik een slet enzo ben.
lul.
Ik was ver heen zaterdag
Altijd lachen is datquote:Op maandag 2 februari 2009 15:53 schreef NoelGallagher het volgende:
je zei dat ik een slet enzo ben.
lul.
Ik was ver heen zaterdag
Kloptquote:Op maandag 2 februari 2009 15:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Altijd lachen is dat, nergens meer van af weten enzo
Ja, kloptquote:Op maandag 2 februari 2009 15:55 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Volgens mij zeg jij dat ook als je nuchter bent hoor
JOEY HEEFT EEN COCKRINGquote:Op maandag 2 februari 2009 15:57 schreef reetveter het volgende:
Ik kan niet meer opdrukken met mijn ringHelaas kwam ik er pas erna achter dat dat pijn doet
![]()
![]()
Heul niet, dit komt omdat Krentenhenk en IQM er niet zijn, anders ownen hun alle gesprekkenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:00 schreef behangplakker het volgende:
Dit lijkt wel een 2-gesprek tussen NG en RV
Omdat je bij benen op de grond je hele lichaam omhoog duwt, bij benen op de bank ga je naar een gelijke hoogte met je been ofzoquote:Op maandag 2 februari 2009 16:00 schreef reetveter het volgende:
Waarom is het trouwens zwaarder als je met je benen op de grond gaat en omhoog en dan omlaag, dan de benen op de bank en dan omlaag en omhoog?
omdat je dan een groter deel van je lichaamsgewicht met je benen draagt dan wanneer je met je benen op de grond zit zeg maar.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:00 schreef reetveter het volgende:
Waarom is het trouwens zwaarder als je met je benen op de grond gaat en omhoog en dan omlaag, dan de benen op de bank en dan omlaag en omhoog?
Haha wie is de pornoster en wie het meisje?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:53 schreef Silentalarm het volgende:
hihi. Ik zie een porno actrice die lijkt op een meisje die ik ken.
Dan had ik het ongeveer goedquote:Op maandag 2 februari 2009 16:05 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
omdat je dan een groter deel van je lichaamsgewicht met je benen draagt dan wanneer je met je benen op de grond zit zeg maar.
Laat de pornoster, liever pics van meisje en later evt. pornosterquote:Op maandag 2 februari 2009 16:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Haha wie is de pornoster en wie het meisje?
hm. op boysfood.com en ze lijkt op michelle.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Haha wie is de pornoster en wie het meisje?
Haha ja iddquote:Op maandag 2 februari 2009 16:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Laat de pornoster, liever pics van meisje en later evt. pornoster
Michelle anaal?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:07 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
hm. op boysfood.com en ze lijkt op michelle.
boysfood.comquote:Op maandag 2 februari 2009 16:07 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
hm. op boysfood.com en ze lijkt op michelle.
Nu ik dit hoor kunnen jullie het wel eens over 1 persoon hebbenquote:
Weetje.. Ik wou de vraag net aan jou stellen. Ze was toch anaal geweest of is dat maar een gerucht?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
waarom noemen we die eigenlijk michelle anaal?
Hm, mijn top 3 is:quote:Op maandag 2 februari 2009 16:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
boysfood.com![]()
megarotic.com is ook goed
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:09 schreef reetveter het volgende:
Sinds de laatste 6 maanden heb ik ook een best vetpercentage opgebouwd
Eigenlijk weet ik het wel. Omdat ik eerst wel eens met haar chillde enzo met een paar anderen. En toen had iemand voor de grap gezegd toen we dronken waren van ja ze was anaal geweest ofzo. En toen gingen we er op bellen en toen gingen we zo zeggen. HEE MIES BEN JE ANAAL GENOME, JIJ VUIGE ANAALRIDDER. en meer van dat soort mooie termen. En toen was ze boos.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:09 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Weetje.. Ik wou de vraag net aan jou stellen. Ze was toch anaal geweest of is dat maar een gerucht?
Ik zou ook boos zijnquote:Op maandag 2 februari 2009 16:11 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Eigenlijk weet ik het wel. Omdat ik eerst wel eens met haar chillde enzo met een paar anderen. En toen had iemand voor de grap gezegd toen we dronken waren van ja ze was anaal geweest ofzo. En toen gingen we er op bellen en toen gingen we zo zeggen. HEE MIES BEN JE ANAAL GENOME, JIJ VUIGE ANAALRIDDER. en meer van dat soort mooie termen. En toen was ze boos.
En nu zegt je hele school het?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:11 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Eigenlijk weet ik het wel. Omdat ik eerst wel eens met haar chillde enzo met een paar anderen. En toen had iemand voor de grap gezegd toen we dronken waren van ja ze was anaal geweest ofzo. En toen gingen we er op bellen en toen gingen we zo zeggen. HEE MIES BEN JE ANAAL GENOME, JIJ VUIGE ANAALRIDDER. en meer van dat soort mooie termen. En toen was ze boos.
mwah best veel jaquote:Op maandag 2 februari 2009 16:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En nu zegt je hele school het?
fitnessenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:13 schreef bloodysunday het volgende:
Ik wacht op een vriend om te gaan fitnisse, zegt ja ben rond 4e bij je... Hij is echt altijd te laat, oow daar is hij. Later
quote:
Zo'n opmaakpopjequote:Op maandag 2 februari 2009 16:18 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik vind er ook niet zooooooo lekker. het is een beetje een uhm. sletje?
/carequote:Op maandag 2 februari 2009 16:18 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Niet als we samen gaan wonen.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind het beide ranzig.Maar ik ben vrijgezel dus ik kan me uitleven.
![]()
![]()
Dat niet eens per se hoor. Ik vind haar hoofd gewoon niet mooi, ze is niet knap.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:18 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Meestal zijn het Turkse die dik zijn hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 16:19 schreef Pluisigtijntje het volgende:
[..]
Niet als we samen gaan wonen.
Ik had net zo'n heul stinkende vrouw voor me op de roltrap bij de AH.
Een Marokkaanse ja, die niet met haar dikke, vette bijstandreet de hele trap bezet hield
Moah, mij trekt ze sowieso nietquote:Op maandag 2 februari 2009 16:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat niet eens per se hoor. Ik vind haar hoofd gewoon niet mooi, ze is niet knap.
Juist het sletterige deel is wat jullie nog trekt!
True.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat niet eens per se hoor. Ik vind haar hoofd gewoon niet mooi, ze is niet knap.
Juist het sletterige deel is wat jullie nog trekt!
Inclusief woordgrapjequote:Op maandag 2 februari 2009 16:21 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Moah, mij trekt ze sowieso nietHooguit op een lamme zaterdagavond[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:20 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Meestal zijn het Turkse die dik zijn hoor![]()
Heh?quote:Vooroordelen [ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:22 schreef Pluisigtijntje het volgende:
[..]
Mensen die Martijn heten hebben over het algemeen smaak. Jij helaas niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |