Is meestal zo als BT weg gaat.quote:
Lijkt me nietquote:
Mwah, vind vrouwen die boeren laten nog wel te doen, vrouwen die vieze scheten latenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:46 schreef jitzzzze het volgende:
Gadverdamme, één van mijn onwijs leuke collega'szit alleen maar vieze boeren te laten
En het is een vrouw, en ik als echte man laat niet zo vaak zulke boeren, maar zij aan de lopende band
Ik heb een vriendin en zij en haar vriend boeren en scheten ook wat af hoor. Zij minstens net zo hard als hij.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:46 schreef jitzzzze het volgende:
Gadverdamme, één van mijn onwijs leuke collega'szit alleen maar vieze boeren te laten
En het is een vrouw, en ik als echte man laat niet zo vaak zulke boeren, maar zij aan de lopende band
Wat studeer jij eigenlijk (of heb ik dat al eens gevraagd?)?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:46 schreef Hoogstaande het volgende:
Kankerlang niks nu
Twee uur en drie kwartier maar beetje computeren
Media en Cultuurquote:Op maandag 2 februari 2009 12:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat studeer jij eigenlijk (of heb ik dat al eens gevraagd?)?
Mijn vriendin boert ook hard, kan ik altijd goed om lachen.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin en zij en haar vriend boeren en scheten ook wat af hoor. Zij minstens net zo hard als hij.![]()
Dat doet ze vast ook; dat moet haast wel. Het echt vies, en het lijkt wel een jukebox tegenover me; de hele dag komt er om de 30 seconden een ander geluid vandaanquote:Op maandag 2 februari 2009 12:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mwah, vind vrouwen die boeren laten nog wel te doen, vrouwen die vieze scheten laten
Nee dat lijkt omdat ik het aan iedereen vraag. Die studie komt me niet bekend voor (dat je het ooit gezegd hebt ofzo).quote:Op maandag 2 februari 2009 12:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Media en Cultuur
En volgens mij al 5 keer![]()
Als ze een string aan heeft dan wordt de scheet gespleten, en heb je dubbel plezierquote:Op maandag 2 februari 2009 12:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mijn vriendin boert ook hard, kan ik altijd goed om lachen.
Maar scheten laten
Bruin stringetje![]()
Ik vind het beide ranzig.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mijn vriendin boert ook hard, kan ik altijd goed om lachen.
Maar scheten laten
Bruin stringetje![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als ze een string aan heeft dan wordt de scheet gespleten, en heb je dubbel plezier
Dan zullen het ook wel andere zijn geweestquote:Op maandag 2 februari 2009 12:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee dat lijkt omdat ik het aan iedereen vraag. Die studie komt me niet bekend voor (dat je het ooit gezegd hebt ofzo).
Juist niet, dan moet je je juist het beste voordoen.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind het beide ranzig.Maar ik ben vrijgezel dus ik kan me uitleven.
![]()
![]()
Dat kan ik ook als ik alleen ben.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Juist niet, dan moet je je juist het beste voordoen.
Mijn vriendin kan bij me zijn zoals ze is.
In de autoquote:Op maandag 2 februari 2009 12:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat kan ik ook als ik alleen ben.
Nou, ik wel. Soms is de luft in mn auto gifgroenquote:Op maandag 2 februari 2009 13:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb nog heul geen auto.Ga wel binnenkort afrijden!!1
![]()
BAH.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, ik wel. Soms is de luft in mn auto gifgroen
Ja nou precies. Zou ik ook heerlijk kunnen doen hier alleen in m'n kamertje.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, maar dan zit ik alleen en heeft dus niemand er last van
Moet jij niet naar school ofzoooo?quote:Op maandag 2 februari 2009 13:07 schreef reetveter het volgende:
Ik zeg, maandag 2 februari lemmingdag. Even de modjes weer wat werk geven.
Ik ben voor. Moet er wel eerst een origineel topic geopend worden.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:07 schreef reetveter het volgende:
Ik zeg, maandag 2 februari lemmingdag. Even de modjes weer wat werk geven.
Weekje vrij.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Moet jij niet naar school ofzoooo?
Ja, maar daar heeft je vrijgezellen status niks mee te makenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat kan ik ook als ik alleen ben.
Jawel want dan ben ik meer alleen. Als ik een vriend zou hebben zou ik het niet doen.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, maar daar heeft je vrijgezellen status niks mee te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |