Is meestal zo als BT weg gaat.quote:
Lijkt me nietquote:
Mwah, vind vrouwen die boeren laten nog wel te doen, vrouwen die vieze scheten latenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:46 schreef jitzzzze het volgende:
Gadverdamme, één van mijn onwijs leuke collega'szit alleen maar vieze boeren te laten
En het is een vrouw, en ik als echte man laat niet zo vaak zulke boeren, maar zij aan de lopende band
Ik heb een vriendin en zij en haar vriend boeren en scheten ook wat af hoor. Zij minstens net zo hard als hij.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:46 schreef jitzzzze het volgende:
Gadverdamme, één van mijn onwijs leuke collega'szit alleen maar vieze boeren te laten
En het is een vrouw, en ik als echte man laat niet zo vaak zulke boeren, maar zij aan de lopende band
Wat studeer jij eigenlijk (of heb ik dat al eens gevraagd?)?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:46 schreef Hoogstaande het volgende:
Kankerlang niks nu
Twee uur en drie kwartier maar beetje computeren
Media en Cultuurquote:Op maandag 2 februari 2009 12:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat studeer jij eigenlijk (of heb ik dat al eens gevraagd?)?
Mijn vriendin boert ook hard, kan ik altijd goed om lachen.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin en zij en haar vriend boeren en scheten ook wat af hoor. Zij minstens net zo hard als hij.![]()
Dat doet ze vast ook; dat moet haast wel. Het echt vies, en het lijkt wel een jukebox tegenover me; de hele dag komt er om de 30 seconden een ander geluid vandaanquote:Op maandag 2 februari 2009 12:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mwah, vind vrouwen die boeren laten nog wel te doen, vrouwen die vieze scheten laten
Nee dat lijkt omdat ik het aan iedereen vraag. Die studie komt me niet bekend voor (dat je het ooit gezegd hebt ofzo).quote:Op maandag 2 februari 2009 12:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Media en Cultuur
En volgens mij al 5 keer![]()
Als ze een string aan heeft dan wordt de scheet gespleten, en heb je dubbel plezierquote:Op maandag 2 februari 2009 12:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mijn vriendin boert ook hard, kan ik altijd goed om lachen.
Maar scheten laten
Bruin stringetje![]()
Ik vind het beide ranzig.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mijn vriendin boert ook hard, kan ik altijd goed om lachen.
Maar scheten laten
Bruin stringetje![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als ze een string aan heeft dan wordt de scheet gespleten, en heb je dubbel plezier
Dan zullen het ook wel andere zijn geweestquote:Op maandag 2 februari 2009 12:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee dat lijkt omdat ik het aan iedereen vraag. Die studie komt me niet bekend voor (dat je het ooit gezegd hebt ofzo).
Juist niet, dan moet je je juist het beste voordoen.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind het beide ranzig.Maar ik ben vrijgezel dus ik kan me uitleven.
![]()
![]()
Dat kan ik ook als ik alleen ben.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Juist niet, dan moet je je juist het beste voordoen.
Mijn vriendin kan bij me zijn zoals ze is.
In de autoquote:Op maandag 2 februari 2009 12:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat kan ik ook als ik alleen ben.
Nou, ik wel. Soms is de luft in mn auto gifgroenquote:Op maandag 2 februari 2009 13:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb nog heul geen auto.Ga wel binnenkort afrijden!!1
![]()
BAH.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, ik wel. Soms is de luft in mn auto gifgroen
Ja nou precies. Zou ik ook heerlijk kunnen doen hier alleen in m'n kamertje.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, maar dan zit ik alleen en heeft dus niemand er last van
Moet jij niet naar school ofzoooo?quote:Op maandag 2 februari 2009 13:07 schreef reetveter het volgende:
Ik zeg, maandag 2 februari lemmingdag. Even de modjes weer wat werk geven.
Ik ben voor. Moet er wel eerst een origineel topic geopend worden.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:07 schreef reetveter het volgende:
Ik zeg, maandag 2 februari lemmingdag. Even de modjes weer wat werk geven.
Weekje vrij.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Moet jij niet naar school ofzoooo?
Ja, maar daar heeft je vrijgezellen status niks mee te makenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat kan ik ook als ik alleen ben.
Jawel want dan ben ik meer alleen. Als ik een vriend zou hebben zou ik het niet doen.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, maar daar heeft je vrijgezellen status niks mee te maken
Wat al?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
bedazzled ofzoquote:Op maandag 2 februari 2009 13:14 schreef reetveter het volgende:
Hoe heet die film die gister op rtl 5 was, met die fucking lekkere duivelin
Heb je toen maar even als een eckte G een jonko geklapt?quote:Op maandag 2 februari 2009 13:21 schreef CylonNL het volgende:
Wat een gaar kut tentamen had ik net zeg.
De Repro afdeling presteert het om het tentamen niet gedrukt te hebben.
Moesten allemaal 25min wachten.
HEEE, DAT MOEST IK OOK ZEGGEN, TOEVAL, WIE WEET.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:14 schreef gers het volgende:
Iedereen moet de groeten hebben van Kali
Ik zit op werk, aapquote:Op maandag 2 februari 2009 14:25 schreef reetveter het volgende:
KOBAYASHI OP SPORT 1, KIJKEN KETTERS
Geen zin om naar beneden te lopen, kastje aan en 401 in te toetsen.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:25 schreef reetveter het volgende:
KOBAYASHI OP SPORT 1, KIJKEN KETTERS
Laat het De_Ananas maar niet horen.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:26 schreef reetveter het volgende:
Kobayashi geklopt met Hotdogs eten EN met Hamburgers eten.
Joey Chestnutt for president
International Federation of Competitive Eating.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:30 schreef reetveter het volgende:
Kobayashi is ranked third in the world for competitive eating according to the International Federation of Competitive Eating.3e
![]()
Gelukkig zeg!quote:Op maandag 2 februari 2009 14:30 schreef jitzzzze het volgende:
Ik sprak gisteren NB op de intensive care en het gaat weer goed met Mirre.
Wel fijn he?quote:
Dat zei je moeder ook vanacht.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
International Federation of Competitive Eating.
Dat vind ik veel meer![]()
Ik geloof het nietquote:Op maandag 2 februari 2009 14:30 schreef reetveter het volgende:
Kobayashi is ranked third in the world for competitive eating according to the International Federation of Competitive Eating.3e
![]()
Ja, het bloemetje van gers heeft alles weer op de rails gekregen.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wel fijn he?
En hun kindje leeft ook weer. Ik ben blij dat mijn gedoneerde centen goed terecht gekomen zijn.
Echt te gek; ik moest van NB dan ook zeggen dat hij van jullie allemaal houdt.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:39 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, het bloemetje van gers heeft alles weer op de rails gekregen.
De meester staat voorquote:Op maandag 2 februari 2009 14:43 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Wie staat er hier voor![]()
Hij verliest gewoon nooitquote:Op maandag 2 februari 2009 14:42 schreef behangplakker het volgende:
Wat leuk, D_A kan het niet verkroppen dat Kobayashi verloor
Ik heb een nóg mooierequote:Op maandag 2 februari 2009 14:42 schreef Florian_ het volgende:
Heb je dat shirt nou al zelf Maurits?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |