Nope, maar mensen die dat echt willen mogen hem best af komen halenquote:Op maandag 2 februari 2009 10:54 schreef Troel het volgende:
Tss Maneek, wil je die taart niet eens in Groningen af komen leveren
Ja maar... ja maar... als ik nou echt helemaal niks kan, maar ik wil wel zoiets heel tofs van iemand... dan kan je toch evt. via de PM of mail, dus buiten dit topic om, even contact zoeken om te zien of je iets overeen kan komen?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind verkoop juist helemaal niets voor dit topic... Althans dat was niet mijn bedoeling. Daar zijn toch andere topics voor![]()
Toevoeging voor OP:
* RockabeIIa tekent of schildert o.a. portretten, doet veel met eigen ontworpen tattoomotieven, photoshopped, etc.
Ik speel een beetje vals, ik kan de log zien...quote:Op maandag 2 februari 2009 13:04 schreef bixister het volgende:
[..]
jij biedt je waarzegsters kunsten aan?
heb je een pm gestuurd, een rokje voor zo'n 'kleintje' gaat misschien tussendoor al wel lukkenquote:Op maandag 2 februari 2009 13:11 schreef Lishe het volgende:
En ik heb een te gek stofje waar ik graag een rokje voor Luuke van zou willen.
ho! Dat klinkt tof!quote:Op maandag 2 februari 2009 13:21 schreef bixister het volgende:
![]()
![]()
aaargh keer op keer mislukt het posten hier, nog één poging:
ik kan:
een foto in een kleurplaat shoppen, of helpen met andere trakties/ideeėn,
teksten corrigeren
helpen met verhuizen (mits een beetje in de buurt) en schilderen
quote:Op maandag 2 februari 2009 14:09 schreef freecell het volgende:
[..]
ho! Dat klinkt tof!
Dat een foto zeg maar een kleurplaat wordt?
hahaha dit maakt je wel een kanshebber voor een plaatsje in 't estafette topic volgens mij!!quote:Op maandag 2 februari 2009 14:12 schreef Burdie het volgende:
Ik weet ook alles over uierbeharing bij koeien, maar daar hebben jullie niets aan he?
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:29 schreef E.T. het volgende:
In het kader van chronisch tijdgebrek, ga ik niets op voorhand aanbieden.
Als ik iets zie wat ik kan en ik heb er tijd voor, dan reageer ik wel![]()
Ik heb er bij mijn geboorte eentje gehad, gemaakt door mijn mama (die zó zwanger was dat ze niets meer kon doen en uit ellende maar is gaan breien/hakenquote:
Ah, zoquote:Op maandag 2 februari 2009 14:10 schreef bixister het volgende:
[..]zie hier voor wat voorbeelden: Het grote verjaardagskleurplatentopic
Dat lukt me ook welquote:Op maandag 2 februari 2009 14:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik dacht aan: een foto en dat je er dan een soort inkleurbare foto van maakt zeg maar
quote:Op maandag 2 februari 2009 14:28 schreef Spuuglokje het volgende:
Owlet, hier is een patroon voor een teckel!
Die is leukquote:Op maandag 2 februari 2009 14:33 schreef owlet het volgende:
Wil je een zo "natuurgetrouwe" dachs of juist liever iets meer zo iets?
quote:Op maandag 2 februari 2009 14:33 schreef owlet het volgende:
[..]
Wil je een zo "natuurgetrouwe" dachs of juist liever iets meer zo iets?
Chell, dat is voor mij geen probleem... pm me maar ffquote:Op maandag 2 februari 2009 14:43 schreef Chell het volgende:
Ik kan fotograferenEn ik heb ook oppas skills
En ik heb over een tijdje een gordijntje nodig voor voor een opklapbed en ik kan absoluuuuut niet naaien (zelfs geen zoompjes)
Thanks, ik vind het echt leuk dat er zo veel positieve reacties zijnquote:Op maandag 2 februari 2009 15:01 schreef Lishe het volgende:
Jaaah! Ik had een PM van Knorretje! Ik vind dit topic nu al geslaagd!
quote:Op maandag 2 februari 2009 14:12 schreef Burdie het volgende:
Ik weet ook alles over uierbeharing bij koeien, maar daar hebben jullie niets aan he?
Zeg maar wat je erbij wilt liefje, dan bouw ik dat er gewoon in. Gratis en voor niksquote:Op maandag 2 februari 2009 15:20 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik had alleen heel graag zelf de OP gedaanNu mis ik toch een aantal dingen...
Ligt aan de verf die je gebruiktquote:Op maandag 2 februari 2009 16:32 schreef Burdie het volgende:
Ow, ik bedenk me net: ik kan schminken! En belly-painten moet dan vast ook niet zo moeilijk zijn.
Ik wil ook nog wel een z/w extra lange teckel als tochtvanger voor het slaapkamerraamquote:Op maandag 2 februari 2009 16:34 schreef Igraine het volgende:
Leuk topic!
Ahh jammer dat de gebreide teckel al gemaakt wordt, want ik had ook wel graag tattoo-advies gehad.
niet dat ik kan breien of haken, maar ik heb een moeder die dat wel kan![]()
Goed dat je het zegt, ik zal er naar informerenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:34 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ligt aan de verf die je gebruiktHet 'kan' evt. schadelijk zijn (maar dat is gewone schmink vast niet). Hoe ik dat weet? Ik heb eerder aan bodypaint gedaan, per airbrush
Ahaa! En hoe lang moet die dan zijn? Met z/w bedoel je zwart-wit, toch?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:40 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik wil ook nog wel een z/w extra lange teckel als tochtvanger voor het slaapkamerraam
doe ik jouw gordijntje maken, doe jij mij leren omgaan met m`n studio? Allebei geholpen dacht ik danquote:Op maandag 2 februari 2009 14:43 schreef Chell het volgende:
Ik kan fotograferenEn ik heb ook oppas skills
En ik heb over een tijdje een gordijntje nodig voor voor een opklapbed en ik kan absoluuuuut niet naaien (zelfs geen zoompjes)
Ok, ik zal eens een foto laten maken van mijn bestaande tattoo en de de plaatjes van de symbolen erbij zoeken.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Igraine, dat weet ik niet hoor. laat eerst maar es zien
Ik volg je niet helemaal. Ik doe ook graag iets voor een ander en geef heel graag cadeautjes. Maar dat is niet de intentie van dit topic. De insteek is dat jij graag iets wilt hebben maar het niet kunt maken en zo een 'ruil' aan gaat met iemand die dat wel kan en die weer iets graag wil wat jij kunt makenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:31 schreef Burdie het volgende:
@Rocca-disclaimer: ruilen hoeft voor mij echt niet hoor, ik doe graag iets voor een ander, ook als die ander niet altijd iets (direct) terug kan doen.
jawelquote:
Klinkt goed, ware het niet dat ik ook nog moet leren omgaan met mijn studioquote:Op maandag 2 februari 2009 16:57 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
doe ik jouw gordijntje maken, doe jij mij leren omgaan met m`n studio? Allebei geholpen dacht ik dan
Wat ik bedoel, is dat ik niet altijd (direct) een ruil terug hoef voor een geboden dienst.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik volg je niet helemaal. Ik doe ook graag iets voor een ander en geef heel graag cadeautjes. Maar dat is niet de intentie van dit topic. De insteek is dat jij graag iets wilt hebben maar het niet kunt maken en zo een 'ruil' aan gaat met iemand die dat wel kan en die weer iets graag wil wat jij kunt maken
En wat ik bedoel is dat dat niet de insteek is van dit topicquote:Op maandag 2 februari 2009 19:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat ik bedoel, is dat ik niet altijd (direct) een ruil terug hoef voor een geboden dienst.
Daar valt over te pratenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:05 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ook flauwDan kom je in het echt oefenen op 4 juli
en volgens mij meer mensjes niet, dus ik doe een herhalingquote:Op maandag 2 februari 2009 18:22 schreef simmu het volgende:
[..]
jawel
maar ik snap het niet helemaal.![]()
voorbeeldje: ik kan dus dingen doorrekenen, maar da's heul niet creatiefmaar iemand anders zou er missch wel heel blij mee zijn als ik bv een simpele balansding in excel maak voor die iemand. en dan zou ik bv een broek kunnen opsturen die korter moet. simpel ruilen is wat ik ervan begrijp, maar zoals gezegd: ik snap het niet helemaal
Maar het is toch niet erg als het wel gebeurt? Zonder tegenprestatie of niet?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:07 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
En wat ik bedoel is dat dat niet de insteek is van dit topic
symultaan punnikenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:22 schreef huuphuup het volgende:
Jah hey maar ik kan Maneki wel mn naaimachine skills aanbieden maar daar heeft ze weinig aan![]()
Ja zoiets wat Rocka zegt is ook al crea BE, het hoeft niet per se kantklossen te zijn ofzo.
gewoon hardop zeggenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:33 schreef Belana het volgende:
masterbaasie? waar heb je het nu weer over?
quote:
Oxy, wat voor foto wil je erop zetten?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:25 schreef Oxymoron het volgende:
Ik heb misschien, wel behoefte aan een fotograaf, die een foto kan maken voor mijn nieuwe boekje.![]()
Wat ik kan, staat in de OP.
Ik zie een mogelijkheidquote:Op maandag 2 februari 2009 19:07 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Chell, jammer dat ik zo ver van DH woon.... Ik had me anders met liefde aan je opgedrongen![]()
Kindje in den haag in de aanbieding, op flexibele tijden beschikbaar.... ow en met rozijntjes of kaas zit ie af en toe nog wel eens stil ookquote:Op maandag 2 februari 2009 18:53 schreef Chell het volgende:
Oh ja, Icicle, je bengt me op een idee!![]()
Vanaf eind volgende maand/begin maart heb ik ein-de-lijk een fotostudiootje aan huis. Tegen die tijd ben ik dus naarstig op zoek naar modellen (met geduld) om mee te oefenen en om mijn portfolio aan te vullen. Omdat ik me met name wil richten op bruidsfotografie, kinderfotografie en zwangere mamma's, zou ik rond die tijd dus ook best graag wat bolle buiken willen fotograferenEn kindjes ook, maar ik denk dat ik daar eerst wat voor moet oefenen, want die hebben minder geduld
![]()
De studio is in Den Haag en ik hoef er verder in principe niks voor te hebben, behalve dat ik de foto's mag gebruiken in promotiemateriaal en op m'n website.
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:25 schreef beefcake het volgende:
Wat een leuk topic!
Ik ben heel goed in geld uitgeven, dus bied me wel aan als personal shopper
Ik wilde het niet zeggen...quote:Op maandag 2 februari 2009 20:17 schreef innepin het volgende:
Over Engelse teksten doorlezen gesproken, waarom heet dit 'swop' en niet 'swap' naar de Engelse term?![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
![]()
Als ik de tien miljoen win zal ik aan je denken goed?
Een foto van mezelf, voor op de achterkant.quote:
Wil ik best doen, ik heb alleen geen idee waar je woont en of dat een beetje in de buurt is. Mail of PM me maar eventjes als je wiltquote:Op maandag 2 februari 2009 20:43 schreef Oxymoron het volgende:
Een foto van mezelf, voor op de achterkant.
dat zeg ik... naai-skillsquote:Op maandag 2 februari 2009 20:55 schreef phluphy het volgende:
SWOP is prima hoor:
http://www.swop.org.au/ Sex Workers Outreach Project. Check.
www.swopapendrecht.nl. Stichting Welzijn Ouderen Papendracht. Check.
etc.
etc.
en natuurlijk:
swop
See swap. Bron
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik zie een mogelijkheid![]()
ik wil graag een tof tattoo ontwerp, en dan rij ik je gratiez naar Den Haag en dan kan Chell mijn dochters ook ff op de foto zetten![]()
Mijn inbreng is dus een retourtje Den Haag, en een tweeling als oefenmodel![]()
Ik heb een tof ontwerp én leuke foto's!
Oh en Brent kan ook nog mee
Tuurlijk wel!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:24 schreef Ynske het volgende:
Ik vind t wel een interessant topic, en als, dan idd niet voor geld doen maar gewoon uitvan het bezig zijn voor een ander
maarja tgene dat ik kan, word al 4dubbel aangeboden, dus dat is dan niet meer echt nodig
Dan kan je al meer dan ikquote:Op maandag 2 februari 2009 22:04 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik voel me echt een kneus als ik dit topic doorlees. Ik kan echt niets.. Nou ja een beetje borduren, maaruh dat duurt wel ff hehe.
Wel leuk idee dit!
Neeee joh!quote:
oh op die fiets! Ja hey maar da hedde ge dr nie bij zegt!quote:Op maandag 2 februari 2009 22:45 schreef lcicle het volgende:
Ja, maar ik ben niet aan een studio gebondenIk doe alleen daglichtfotografie, bij mensen thuis. Is toch vul mekkelijker
Ik doe allebeiquote:Op maandag 2 februari 2009 22:45 schreef lcicle het volgende:
Ja, maar ik ben niet aan een studio gebondenIk doe alleen daglichtfotografie, bij mensen thuis. Is toch vul mekkelijker
Ik wil ook best bij jou hoor!quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 23:09 schreef huuphuup het volgende:
oh gawd, staat mn nerd-post net weer bovenaan
Ja hoor! Neem je tijd!quote:Op maandag 2 februari 2009 21:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Daar kan ook alleen onze sexy fluffy bunny mee komen he?
Heb je klachten over mijn ingrish?![]()
[..]
![]()
goed idee![]()
![]()
Heb je een paar maand tijd voor ik echt een vette pens heb?
Nu is het vooral gas, geloof ik [ afbeelding ]
Dan schrijf ik me bij deze weer uitquote:Op maandag 2 februari 2009 19:07 schreef RockabeIIa het volgende:
je mag wel met die van mij oefenenquote:
jij bent toch heel crea met eten en recepten verzinnen?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:12 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Kindje in den haag in de aanbieding, op flexibele tijden beschikbaar.... ow en met rozijntjes of kaas zit ie af en toe nog wel eens stil ook
Die dikke buik zit er dan weer niet in hier, bruidsfotografie ook nog ff niet.
Mijn crea skills ben ik druk aan het ontwikkelen, ten tijde dat ik iets toonbaars kan maken meld ik me daarvoor wel weer
Het topic is toch van Stout, niet van Rockaquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:01 schreef Brighteyes het volgende:
Mag, maar in de lijn van Rocka's oorspronkelijke ruil-idee zou jij dan bijv. zo'n delftsblauw kastje van m@x moeten willen/vragen en dat jij dan in ruil daarvoor haar op de foto zet.
Ja, wat Anitra zegt! En dan nog wel recepten die rekening houden met allerlei voedselallergieėn.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:28 schreef Anitra het volgende:
[..]
jij bent toch heel crea met eten en recepten verzinnen?
Het was Rocka d'r idee, waarop ik opperde een topic te openen, maar aangezien ik weg moest heeft stout het gedaan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het topic is toch van Stout, niet van Rocka.
Either way, ik wil me graag afmelden. Zou jij me uit de OP kunnen halen?
Dus voor vragen mag je bij Rocka en BE ...dat is wel zo handig denk ikquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het was Rocka d'r idee, waarop ik opperde een topic te openen, maar aangezien ik weg moest heeft stout het gedaan.
Met jou ruilen Icicle? Natuurlijk wil ik dat! En we moeten maar even kijken hoe we dat met de afstand doen. Ik heb eigenlijk geen idee waar je woontquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:02 schreef lcicle het volgende:
Ik wilde meteen roepen 'DEAL'! Maar zit nog een beetje met de afstand..
Op wat voor termijn zou je het cadeautje willen geven Slaapmeisje?
En zou je het wel leuk vinden?
Driehoeksruil lijkt mij echt supergeschikt, want het kan zomaar zijn dat je niet iets voor X hebt, maar wel voor Y en dat die twee ook nog iets voor elkaar kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:41 schreef bixister het volgende:
ik ook, maar kan me voorstellen dat je dat niet zomaar aanbiedt als 't je zoveel tijd (bloed zweet & tranen) gekost heeft.die andere dingen zijn toch ook wel aanbod-waardig?
is het een idee om ook driehoeksruil (of nog grotere aantallen) 'toe te staan' hier? dat biedt meer mogelijkheden. anders moeten net toevallig 2 mensen iets van elkaar nodig hebben, die kans lijkt me maar klein.
Oohh ik kwam gewoon zo het topic binnenstampen met een andere spelregelquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Bix, dat had Caronline ook al bedacht
Ja, ik ook welquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:15 schreef bixister het volgende:
ah, een taxichauffeur!handig!
sorry caronline, ik had je geweldige idee over 't hoofd gezien.maar ik vind 't dus wel een strak plan!
Ja, 2 bijzonder leuke modellen aanleverenquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:21 schreef RockabeIIa het volgende:
oh ik dacht dat je ook voor Chell wat ging doen. Ik snaps het niet meer!
HAhahahhahahahaha!!quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:17 schreef bixister het volgende:
hey, eigenlijk snij ik mezelf nu in de vingers geloof ik; normaal gesproken krijg ik die tips hier gratis, nu moet ik er ineens iets voor terug gaan doen.![]()
misschien kunnen wij iets voor elkaar betekenenquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:23 schreef ayla1 het volgende:
Mag ik ook meedoen?
Sieraden kan ik maken ook reparaties van sieraden of remakes.
Wat ik zoek is een tekstschrijver die een paar teksten voor op mijn site zou willen schrijven en iemand die af en toe een sieraad mooi voor me kan fotograveren voor sieradenwedstrijden.
Dat moet lukken. Heb nu mijn kleinzoontje over de vloer maar ik ga je binnenkort pben hierover.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
misschien kunnen wij iets voor elkaar betekenenals je tenminste sieraden kunt bedenken voor iemand met metaalallergie
ik kan fotograferen en met tekst kan ik ook wel wat
prima!quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:52 schreef ayla1 het volgende:
Dat moet lukken. Heb nu mijn kleinzoontje over de vloer maar ik ga je binnenkort pben hierover.
mij lukte dat ook nooit met dat korte haar van alicia, toen kreeg ik met de kerst (al weer flink wat jaartjes terug) een beginners hulpmiddel, daarmee flink wat keren geoefend en draai mijn hand er nu niet meer voor om (en gebruik al (voor mijn gevoel ) eeuwen dat hulpmiddel niet meer. Het is een soort kam waar je de plukjes tussenklemt waardoor je in het begin nog niet gaat panieken om het te kort aan handen/vingers. Zal hem eens opsnorren en foto makenquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:28 schreef YPPY het volgende:
Bix!Is dit niet hetzelfde als Icicle die Ynske om foto's gaat vragen? Ik dacht dat jij een ster was in zoiets.
Ik zoek iemand die me kan leren Anna's haar in te vlechten. Het is niet heel lang, maar de leidsters op het kdv kunnen het ook, dus ik wil het ook kunnen. Mijn tegenprestaties komen nog in de OP.
jammer dat je zo ver weg woont anders had mijn moeder het je kunnen leren.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:28 schreef YPPY het volgende:
Ik zoek iemand die me kan leren Anna's haar in te vlechten. Het is niet heel lang, maar de leidsters op het kdv kunnen het ook, dus ik wil het ook kunnen. Mijn tegenprestaties komen nog in de OP.
Eindelijk iets wat ik kanquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:28 schreef YPPY het volgende:
Bix!Is dit niet hetzelfde als Icicle die Ynske om foto's gaat vragen? Ik dacht dat jij een ster was in zoiets.
nou, ik voel me gevleid, maar volgens mij heb jij veel meer ideeėn + ervaring op dat vlak dan ik hoor!quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:28 schreef YPPY het volgende:
jij kan ook vast wel vals liedjes zingen!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:46 schreef LadyS het volgende:
Ik heb niets te swappen![]()
Hooguit dat ik op kan passen ofzoIk ben niet creatief en niet handig, dus...
ik kwam van de week overigens dit kussen tegen incl patroon (geen idee wat voor teckels je leuk vind hoor maar wist dat ik ergens iemand over teckels had zien schrijven)quote:
Ja joh, was er helemaal bij ingeschoten maar inmiddels heb je zelf PMquote:Op donderdag 9 april 2009 08:15 schreef ayla1 het volgende:
Rewimo zijn mijn PB tjes wel bij jou aangekomen?
ik zou die wel willen. maar ik kan verder niet zo bijster veel creatiefs. ik kan wazige kettingen maken waar je heel voorzichtig mee moet zijn en kokenquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:10 schreef Stout het volgende:
Iemand nog behoefte aan hangmatjes voor ratjes, hamsters, muizen ?
Ik maak ze graag en jij weet vast wel iets wat ik weer kan gebruiken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |