quote:Op maandag 2 februari 2009 23:09 schreef huuphuup het volgende:
oh gawd, staat mn nerd-post net weer bovenaan
Ja hoor! Neem je tijd!quote:Op maandag 2 februari 2009 21:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Daar kan ook alleen onze sexy fluffy bunny mee komen he?
Heb je klachten over mijn ingrish?![]()
[..]
![]()
goed idee![]()
![]()
Heb je een paar maand tijd voor ik echt een vette pens heb?
Nu is het vooral gas, geloof ik [ afbeelding ]
Dan schrijf ik me bij deze weer uitquote:Op maandag 2 februari 2009 19:07 schreef RockabeIIa het volgende:
En wat ik bedoel is dat dat niet de insteek is van dit topic
je mag wel met die van mij oefenenquote:
jij bent toch heel crea met eten en recepten verzinnen?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:12 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Kindje in den haag in de aanbieding, op flexibele tijden beschikbaar.... ow en met rozijntjes of kaas zit ie af en toe nog wel eens stil ook
Die dikke buik zit er dan weer niet in hier, bruidsfotografie ook nog ff niet.
Mijn crea skills ben ik druk aan het ontwikkelen, ten tijde dat ik iets toonbaars kan maken meld ik me daarvoor wel weer
Het topic is toch van Stout, niet van Rockaquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:01 schreef Brighteyes het volgende:
Mag, maar in de lijn van Rocka's oorspronkelijke ruil-idee zou jij dan bijv. zo'n delftsblauw kastje van m@x moeten willen/vragen en dat jij dan in ruil daarvoor haar op de foto zet.
Ja, wat Anitra zegt! En dan nog wel recepten die rekening houden met allerlei voedselallergieën.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:28 schreef Anitra het volgende:
[..]
jij bent toch heel crea met eten en recepten verzinnen?
Het was Rocka d'r idee, waarop ik opperde een topic te openen, maar aangezien ik weg moest heeft stout het gedaan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het topic is toch van Stout, niet van Rocka.
Either way, ik wil me graag afmelden. Zou jij me uit de OP kunnen halen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |