Nope, maar mensen die dat echt willen mogen hem best af komen halenquote:Op maandag 2 februari 2009 10:54 schreef Troel het volgende:
Tss Maneek, wil je die taart niet eens in Groningen af komen leveren
Ja maar... ja maar... als ik nou echt helemaal niks kan, maar ik wil wel zoiets heel tofs van iemand... dan kan je toch evt. via de PM of mail, dus buiten dit topic om, even contact zoeken om te zien of je iets overeen kan komen?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind verkoop juist helemaal niets voor dit topic... Althans dat was niet mijn bedoeling. Daar zijn toch andere topics voor![]()
Toevoeging voor OP:
* RockabeIIa tekent of schildert o.a. portretten, doet veel met eigen ontworpen tattoomotieven, photoshopped, etc.
Ik speel een beetje vals, ik kan de log zien...quote:Op maandag 2 februari 2009 13:04 schreef bixister het volgende:
[..]
jij biedt je waarzegsters kunsten aan?
heb je een pm gestuurd, een rokje voor zo'n 'kleintje' gaat misschien tussendoor al wel lukkenquote:Op maandag 2 februari 2009 13:11 schreef Lishe het volgende:
En ik heb een te gek stofje waar ik graag een rokje voor Luuke van zou willen.
ho! Dat klinkt tof!quote:Op maandag 2 februari 2009 13:21 schreef bixister het volgende:
![]()
![]()
aaargh keer op keer mislukt het posten hier, nog één poging:
ik kan:
een foto in een kleurplaat shoppen, of helpen met andere trakties/ideeėn,
teksten corrigeren
helpen met verhuizen (mits een beetje in de buurt) en schilderen
quote:Op maandag 2 februari 2009 14:09 schreef freecell het volgende:
[..]
ho! Dat klinkt tof!
Dat een foto zeg maar een kleurplaat wordt?
hahaha dit maakt je wel een kanshebber voor een plaatsje in 't estafette topic volgens mij!!quote:Op maandag 2 februari 2009 14:12 schreef Burdie het volgende:
Ik weet ook alles over uierbeharing bij koeien, maar daar hebben jullie niets aan he?
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:29 schreef E.T. het volgende:
In het kader van chronisch tijdgebrek, ga ik niets op voorhand aanbieden.
Als ik iets zie wat ik kan en ik heb er tijd voor, dan reageer ik wel![]()
Ik heb er bij mijn geboorte eentje gehad, gemaakt door mijn mama (die zó zwanger was dat ze niets meer kon doen en uit ellende maar is gaan breien/hakenquote:
Ah, zoquote:Op maandag 2 februari 2009 14:10 schreef bixister het volgende:
[..]zie hier voor wat voorbeelden: Het grote verjaardagskleurplatentopic
Dat lukt me ook welquote:Op maandag 2 februari 2009 14:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik dacht aan: een foto en dat je er dan een soort inkleurbare foto van maakt zeg maar
quote:Op maandag 2 februari 2009 14:28 schreef Spuuglokje het volgende:
Owlet, hier is een patroon voor een teckel!
Die is leukquote:Op maandag 2 februari 2009 14:33 schreef owlet het volgende:
Wil je een zo "natuurgetrouwe" dachs of juist liever iets meer zo iets?
quote:Op maandag 2 februari 2009 14:33 schreef owlet het volgende:
[..]
Wil je een zo "natuurgetrouwe" dachs of juist liever iets meer zo iets?
Chell, dat is voor mij geen probleem... pm me maar ffquote:Op maandag 2 februari 2009 14:43 schreef Chell het volgende:
Ik kan fotograferenEn ik heb ook oppas skills
En ik heb over een tijdje een gordijntje nodig voor voor een opklapbed en ik kan absoluuuuut niet naaien (zelfs geen zoompjes)
Thanks, ik vind het echt leuk dat er zo veel positieve reacties zijnquote:Op maandag 2 februari 2009 15:01 schreef Lishe het volgende:
Jaaah! Ik had een PM van Knorretje! Ik vind dit topic nu al geslaagd!
quote:Op maandag 2 februari 2009 14:12 schreef Burdie het volgende:
Ik weet ook alles over uierbeharing bij koeien, maar daar hebben jullie niets aan he?
Zeg maar wat je erbij wilt liefje, dan bouw ik dat er gewoon in. Gratis en voor niksquote:Op maandag 2 februari 2009 15:20 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik had alleen heel graag zelf de OP gedaanNu mis ik toch een aantal dingen...
Ligt aan de verf die je gebruiktquote:Op maandag 2 februari 2009 16:32 schreef Burdie het volgende:
Ow, ik bedenk me net: ik kan schminken! En belly-painten moet dan vast ook niet zo moeilijk zijn.
Ik wil ook nog wel een z/w extra lange teckel als tochtvanger voor het slaapkamerraamquote:Op maandag 2 februari 2009 16:34 schreef Igraine het volgende:
Leuk topic!
Ahh jammer dat de gebreide teckel al gemaakt wordt, want ik had ook wel graag tattoo-advies gehad.
niet dat ik kan breien of haken, maar ik heb een moeder die dat wel kan![]()
Goed dat je het zegt, ik zal er naar informerenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:34 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ligt aan de verf die je gebruiktHet 'kan' evt. schadelijk zijn (maar dat is gewone schmink vast niet). Hoe ik dat weet? Ik heb eerder aan bodypaint gedaan, per airbrush
Ahaa! En hoe lang moet die dan zijn? Met z/w bedoel je zwart-wit, toch?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:40 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik wil ook nog wel een z/w extra lange teckel als tochtvanger voor het slaapkamerraam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |