Nope, maar mensen die dat echt willen mogen hem best af komen halenquote:Op maandag 2 februari 2009 10:54 schreef Troel het volgende:
Tss Maneek, wil je die taart niet eens in Groningen af komen leveren
Ja maar... ja maar... als ik nou echt helemaal niks kan, maar ik wil wel zoiets heel tofs van iemand... dan kan je toch evt. via de PM of mail, dus buiten dit topic om, even contact zoeken om te zien of je iets overeen kan komen?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind verkoop juist helemaal niets voor dit topic... Althans dat was niet mijn bedoeling. Daar zijn toch andere topics voor![]()
Toevoeging voor OP:
* RockabeIIa tekent of schildert o.a. portretten, doet veel met eigen ontworpen tattoomotieven, photoshopped, etc.
Ik speel een beetje vals, ik kan de log zien...quote:Op maandag 2 februari 2009 13:04 schreef bixister het volgende:
[..]
jij biedt je waarzegsters kunsten aan?
heb je een pm gestuurd, een rokje voor zo'n 'kleintje' gaat misschien tussendoor al wel lukkenquote:Op maandag 2 februari 2009 13:11 schreef Lishe het volgende:
En ik heb een te gek stofje waar ik graag een rokje voor Luuke van zou willen.
ho! Dat klinkt tof!quote:Op maandag 2 februari 2009 13:21 schreef bixister het volgende:
![]()
![]()
aaargh keer op keer mislukt het posten hier, nog één poging:
ik kan:
een foto in een kleurplaat shoppen, of helpen met andere trakties/ideeën,
teksten corrigeren
helpen met verhuizen (mits een beetje in de buurt) en schilderen
quote:Op maandag 2 februari 2009 14:09 schreef freecell het volgende:
[..]
ho! Dat klinkt tof!
Dat een foto zeg maar een kleurplaat wordt?
hahaha dit maakt je wel een kanshebber voor een plaatsje in 't estafette topic volgens mij!!quote:Op maandag 2 februari 2009 14:12 schreef Burdie het volgende:
Ik weet ook alles over uierbeharing bij koeien, maar daar hebben jullie niets aan he?
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:29 schreef E.T. het volgende:
In het kader van chronisch tijdgebrek, ga ik niets op voorhand aanbieden.
Als ik iets zie wat ik kan en ik heb er tijd voor, dan reageer ik wel![]()
Ik heb er bij mijn geboorte eentje gehad, gemaakt door mijn mama (die zó zwanger was dat ze niets meer kon doen en uit ellende maar is gaan breien/hakenquote:
Ah, zoquote:Op maandag 2 februari 2009 14:10 schreef bixister het volgende:
[..]zie hier voor wat voorbeelden: Het grote verjaardagskleurplatentopic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |