Dat lukt me ook welquote:Op maandag 2 februari 2009 14:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik dacht aan: een foto en dat je er dan een soort inkleurbare foto van maakt zeg maar
quote:Op maandag 2 februari 2009 14:28 schreef Spuuglokje het volgende:
Owlet, hier is een patroon voor een teckel!
Die is leukquote:Op maandag 2 februari 2009 14:33 schreef owlet het volgende:
Wil je een zo "natuurgetrouwe" dachs of juist liever iets meer zo iets?
quote:Op maandag 2 februari 2009 14:33 schreef owlet het volgende:
[..]
Wil je een zo "natuurgetrouwe" dachs of juist liever iets meer zo iets?
Chell, dat is voor mij geen probleem... pm me maar ffquote:Op maandag 2 februari 2009 14:43 schreef Chell het volgende:
Ik kan fotograferenEn ik heb ook oppas skills
En ik heb over een tijdje een gordijntje nodig voor voor een opklapbed en ik kan absoluuuuut niet naaien (zelfs geen zoompjes)
Thanks, ik vind het echt leuk dat er zo veel positieve reacties zijnquote:Op maandag 2 februari 2009 15:01 schreef Lishe het volgende:
Jaaah! Ik had een PM van Knorretje! Ik vind dit topic nu al geslaagd!
quote:Op maandag 2 februari 2009 14:12 schreef Burdie het volgende:
Ik weet ook alles over uierbeharing bij koeien, maar daar hebben jullie niets aan he?
Zeg maar wat je erbij wilt liefje, dan bouw ik dat er gewoon in. Gratis en voor niksquote:Op maandag 2 februari 2009 15:20 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik had alleen heel graag zelf de OP gedaanNu mis ik toch een aantal dingen...
Ligt aan de verf die je gebruiktquote:Op maandag 2 februari 2009 16:32 schreef Burdie het volgende:
Ow, ik bedenk me net: ik kan schminken! En belly-painten moet dan vast ook niet zo moeilijk zijn.
Ik wil ook nog wel een z/w extra lange teckel als tochtvanger voor het slaapkamerraamquote:Op maandag 2 februari 2009 16:34 schreef Igraine het volgende:
Leuk topic!
Ahh jammer dat de gebreide teckel al gemaakt wordt, want ik had ook wel graag tattoo-advies gehad.
niet dat ik kan breien of haken, maar ik heb een moeder die dat wel kan![]()
Goed dat je het zegt, ik zal er naar informerenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:34 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ligt aan de verf die je gebruiktHet 'kan' evt. schadelijk zijn (maar dat is gewone schmink vast niet). Hoe ik dat weet? Ik heb eerder aan bodypaint gedaan, per airbrush
Ahaa! En hoe lang moet die dan zijn? Met z/w bedoel je zwart-wit, toch?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:40 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik wil ook nog wel een z/w extra lange teckel als tochtvanger voor het slaapkamerraam
doe ik jouw gordijntje maken, doe jij mij leren omgaan met m`n studio? Allebei geholpen dacht ik danquote:Op maandag 2 februari 2009 14:43 schreef Chell het volgende:
Ik kan fotograferenEn ik heb ook oppas skills
En ik heb over een tijdje een gordijntje nodig voor voor een opklapbed en ik kan absoluuuuut niet naaien (zelfs geen zoompjes)
Ok, ik zal eens een foto laten maken van mijn bestaande tattoo en de de plaatjes van de symbolen erbij zoeken.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Igraine, dat weet ik niet hoor. laat eerst maar es zien
Ik volg je niet helemaal. Ik doe ook graag iets voor een ander en geef heel graag cadeautjes. Maar dat is niet de intentie van dit topic. De insteek is dat jij graag iets wilt hebben maar het niet kunt maken en zo een 'ruil' aan gaat met iemand die dat wel kan en die weer iets graag wil wat jij kunt makenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:31 schreef Burdie het volgende:
@Rocca-disclaimer: ruilen hoeft voor mij echt niet hoor, ik doe graag iets voor een ander, ook als die ander niet altijd iets (direct) terug kan doen.
jawelquote:
Klinkt goed, ware het niet dat ik ook nog moet leren omgaan met mijn studioquote:Op maandag 2 februari 2009 16:57 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
doe ik jouw gordijntje maken, doe jij mij leren omgaan met m`n studio? Allebei geholpen dacht ik dan
Wat ik bedoel, is dat ik niet altijd (direct) een ruil terug hoef voor een geboden dienst.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik volg je niet helemaal. Ik doe ook graag iets voor een ander en geef heel graag cadeautjes. Maar dat is niet de intentie van dit topic. De insteek is dat jij graag iets wilt hebben maar het niet kunt maken en zo een 'ruil' aan gaat met iemand die dat wel kan en die weer iets graag wil wat jij kunt maken
En wat ik bedoel is dat dat niet de insteek is van dit topicquote:Op maandag 2 februari 2009 19:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat ik bedoel, is dat ik niet altijd (direct) een ruil terug hoef voor een geboden dienst.
Daar valt over te pratenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:05 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ook flauwDan kom je in het echt oefenen op 4 juli
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |