WHAHAHAHAHAHAquote:
RTS op een console, gabber, ga je schamen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:08 schreef Pheno het volgende:
Alle Blizzard games zijn OSX worthy met prima support, ook voor games die al jaaaren uit zijn. Meer heb ik niet nodig, gamen doe je maar op een console.
Wat wil je met die post bereiken??quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:14 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHA
Linux heerscht. Ik daag mensen uit om een upgrade van 3.11 > 95 > 98 > 2k > XP > Vista te doen. Doe ik hetzelfde met Ubuntu van 4.10 > 8.10 (4.10 > 5.04 > 5.10 > 6.06 > 8.04 > 8.10).
Nee, zo is het niet, er zijn nu ook al DirectX spellen die onder linux draaien met wine, en het is niet zo dat een windows spel met openGL ondersteuning (die zijn er) automatisch op linux draait. De game moet geport worden naar een native linux versie, dan ben je zeker dat ie draait.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:16 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
RTS op een console, gabber, ga je schamen.
Overigens, is het niet zo dat als fabrikanten nou openGL zouden ondersteunen voor hun games ipv directX dat die games ook gewoon onder unix/linux kunnen draaien?!
Ga je de uitdaging aan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat wil je met die post bereiken??
Reacties als dit wellicht.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat wil je met die post bereiken??
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:54 schreef Netsplitter het volgende:
'Schrappen adminrechten vermindert Windows-risico's met 92 procent'
[..]
Verantwoordelijk voor die claim is de ceo van het bedrijf BeyondTrust, leverancier van software om de rechten van gebruikers te beperken.
Lees dan ook even verder dan je neusje lang is.quote:
Oh ik geloof het zo hoor. Die standaard admin shit van Windows is een van de grote ontwerp fouten van Microsoftquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Lees dan ook even verder dan je neusje lang is.![]()
Geen wc-eend verhaal dit keer.
Tjsa, het rare is dat wanneer ze daar wat aan willen veranderen mensen steen en been klagen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:32 schreef dottinator het volgende:
[..]
Oh ik geloof het zo hoor. Die standaard admin shit van Windows is een van de grote ontwerp fouten van Microsoft
Ja natuurlijk. Dan kan men namelijk geen fuck met windows.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tjsa, het rare is dat wanneer ze daar wat aan willen veranderen mensen steen en been klagen.
Werk jij niet onder een adminaccount in Windows? Jij hebt UAC aan staan en vindt het geweldig geïmplementeerd?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tjsa, het rare is dat wanneer ze daar wat aan willen veranderen mensen steen en been klagen.
Om heeeeeeel eerlijk te zijn vind ik die UAC best goed te behappen. Ik heb er iig geen problemen mee (maar ik krijg dan ook weinig UAC meldingen). Ik ben geen admin, UAC staat aan en eigenlijk is het een grafische sudo maar dan een tikkie anders.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Werk jij niet onder een adminaccount in Windows? Jij hebt UAC aan staan en vindt het geweldig geïmplementeerd?
Wehehe, mijn moeder krijgt zelfs mét UAC nog de builenpest op haar laptop. Ach ja, ik ben maar blij dat ik enigzins weet wat ik doequote:Op woensdag 4 februari 2009 20:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Werk jij niet onder een adminaccount in Windows? Jij hebt UAC aan staan en vindt het geweldig geïmplementeerd?
sudo zuigt ook.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:48 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Om heeeeeeel eerlijk te zijn vind ik die UAC best goed te behappen. Ik heb er iig geen problemen mee (maar ik krijg dan ook weinig UAC meldingen). Ik ben geen admin, UAC staat aan en eigenlijk is het een grafische sudo maar dan een tikkie anders.
Klopt. Maar stukken minder dan UAC.quote:
sudo zuigt niet.quote:
Er is maar 1 uitweg voor jou!quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:30 schreef jantjepietje het volgende:
blablabla etc
Bold statement.quote:
Ik werk niet onder een admin account idd.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat zit echt niet in de prijs van je laptop neequote:Op donderdag 5 februari 2009 00:30 schreef jantjepietje het volgende:
Ik ben zelf een computernoob op windows maar wel gratis(en legaal) windows gelukkig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |