Je bent wel een beetje een Jan-Willemquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:25 schreef Breach het volgende:
[..]
Als u dat op prijs stelt, dan wil ik dat best eens overwegen. Als u me trouwens even wil uitleggen waarom je mij Jan-Willem noemt. Zo heet ik helemaal niet...
Ja, but tell me why?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:29 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje een Jan-Willem
En dat kun je niet verwoorden hequote:
Hoe heet je dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:25 schreef Breach het volgende:
Als u dat op prijs stelt, dan wil ik dat best eens overwegen. Als u me trouwens even wil uitleggen waarom je mij Jan-Willem noemt. Zo heet ik helemaal niet...
Wat kinderachtig zegquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe heet je dan?
Dan kan ik jou in het vervolg ook bij je voornaam blijven noemen als jij daarmee niet ophoudt.
Ik had zonet een naamtopic, alleen had niemand het doorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat kinderachtig zegIk vraag er toch niet om..
Ik wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:39 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik had zonet een naamtopic, alleen had niemand het door
Welke?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:45 schreef sezten het volgende:
Dat hele FB topic is kansloos, al zeg ik het zelf![]()
SCH heeft wel zijn punt
Elkequote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:36 schreef Breach het volgende:
Wat kinderachtig zegIk vraag er toch niet om..
Zo koud is het helemaal niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 07:33 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik ga maar weer eens de kou in....beetje wakker worden
Ja idd... viel me 100% mee, ik had het veel kouder verwachtquote:
Clarence?!?!@#!!!!quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Dus in het vervolg noem je mij gewoon bij mijn usernaam?
Zo ziet u maar dat ik het beste met u voor had. Ik zal u dan waarschijnlijk ook geen Paul meer noemen voortaan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Als alle doktoren en verpleegkundigen stukken jonger zijn dan jezelf en consequent weigeren mij bij de voornaam te noemen en steeds maar 'Meneer en U' tegen mij zeggen, ga ik mij toch wel een beetje oud voelen.
Hé Grulezquote:
Ja, met u?quote:
Nu was het niet het vermelden waard hequote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
Toch niet zo goed bevallen gister, 9.15 @ fac?
Life is lifequote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:27 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ach hoe zeg je dat. Het gaat zoals het gaat.
zou je een mooie titel voor een liedje zijnquote:
middagdutje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |