abonnement Unibet Coolblue
pi_65661986


Hoi, welkom in het VBL-subforum! Zoals in de Index beschreven staat; hier vind je voetbal en alles wat daarmee te maken heeft. Van strafschop tot schwalbe en van de Nederlandse Eredivisie tot de Peruaanse competitie; het kan allemaal in dit forum worden besproken!

Allereerst geldt de algemene FOK! FAQ & Policy. Daar dien je je in het algemeen aan te houden, maar VBL heeft ook wat aandachtpunten die specifiek voor VBL gelden.

We gaan normaal met elkaar om.

VBL is een druk subforum met veel users en iedereen support wel een bepaalde club. Dat kan af en toe wel eens botsen. Met rivaliteit is helemaal niks mis, maar we gaan wel gewoon met respect met elkaar om. Sfeerverziekende posts (schelden, ziektes posten, doodverwensingen, racisme etc.) zien wij het liefst zo min mogelijk en deze zullen wij dan ook wijzigen, als het ons opvalt. Tuurlijk spelen emoties mee tijdens bijvoorbeeld live wedstrijden en daar houden wij natuurlijk rekening mee.

Valse tussenstanden.

Sinds vorig jaar is het niet toegestaan om valse tussenstanden te plaatsen in de live wedstrijden topics. Voor de wedstrijdvolgers zonder beelden is het irritant en niet grappig. Niet doen dus, het levert een ban op van 48 uur.

Help, ik zoek een topic!

Veel topics van bijvoorbeeld clubs, competities, spelers en trainers zijn geplaatst in het handige-linkjes-topic. Kijk eerst eens daar en gebruik de zoektips die in de OP staan om jouw gezochte topic te vinden.

Nieuwstopics openen en centrale topics.

De laatste tijd is er wat onduidelijkheid over nieuwstopics en centrale topics binnen VBL. Wij hebben daar niet echt een duidelijke regel voor, daar zit wat flexibiliteit in. Geopende topics naar aanleiding van een nieuwsbericht kunnen goede discussies opleveren en kunnen ook meer users aantrekken. Het ligt aan het type nieuwsbericht of een apart topic de moeite waard kan zijn.

Bij dit voorbeeld is het gelijk duidelijk dat het bericht makkelijk in het NAC Breda-topic geplaatst kan worden. Bij dit voorbeeld is eenvoudig in te schatten dat er veel reacties komen en dat een apart topic handig is naast het Ajax-topic.

Naast deze voorbeelden heb je de twijfels, waarvan dit een goed voorbeeld is. Het is niet altijd eenvoudig om van tevoren de nieuwswaarde van een bericht in te schatten en of een apart topic de moeite waard is. Daarom kijken we het eerst een tijdje aan en daarna kan alsnog besloten worden of het topic gemerged wordt met een centraal topic.



Naast dit Feedbacktopic zijn de VBL-mods op meerder manieren te bereiken.

RayMania (PM),
Gordon _Shumway (PM),
Prosac (PM),
BliksemSchigt (PM),

Verder is er een centrale VBL-mods PM Inbox die te bereiken is door een PM te sturen naar VblMods.


Valt je iets op dat niet in VBL thuis hoort, maak dan gebruik van de topicreport (, kan anoniem). VBL is zoals gezegd erg druk, dus niet alles kan altijd gezien worden. Het wordt op prijs gesteld als gebruik wordt gemaakt van de topicreport (werkt het snelste). Verder kun je dit Feedback topic gebruiken voor op -en aanmerkingen, suggesties, complimenten, kritiek enzovoort.



Hier is de OP te vinden.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_65662005
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:58 schreef fransbreda het volgende:
Vol.
Nuttige post, als je dan geen nieuwe opent
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_65662040
Ja sorry hoor , ik was er mee bezig maar de snelheid van fok werkt niet echt mee zeg maar.
Uiteindelijk is het toch weer goed gekomen.
pi_65662078
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:04 schreef fransbreda het volgende:
Ja sorry hoor , ik was er mee bezig maar de snelheid van fok werkt niet echt mee zeg maar.
Uiteindelijk is het toch weer goed gekomen.
En jij was nooit met zo'n toffe TT gekomen

@sjimz in het vorige topic: Check

FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_65662336
Ik zag het al net nadat ik in FB gepost had.
  maandag 2 februari 2009 @ 17:19:51 #6
176521 Grulez
rasgroninger
pi_65662587
Moet ik slotjes zetten?
  Trouwste user 2022 maandag 2 februari 2009 @ 17:37:06 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_65663147
Is dit echt niet discussiewaardig ?

Stadionverbod van 15 jaar voor De Graafschap-fan.

15 jaar is nogal wat.

Dit is toch het VBL-Forum ?

Wie klikt er in hemelsnaam op het de Graafschap topic ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_65663177
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:37 schreef tong80 het volgende:
Is dit echt niet discussiewaardig ?

Stadionverbod van 15 jaar voor De Graafschap-fan.

15 jaar is nogal wat.

Dit is toch het VBL-Forum ?

Wie klikt er in hemelsnaam op het de Graafschap topic ?

[Centraal] Randverschijnselen #34 wordt het ook in besproken.
  Trouwste user 2022 maandag 2 februari 2009 @ 17:38:51 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_65663203
quote:
Ja leuk ook.

Klik ik 2 keer per maand op.

Ik vond dit echt voetbalnieuws

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_65663628
Ik heb dus ook een topic erover geopend, zie nu pas dat er eerder 1 gesloten was. Lijkt me toch wel zinvol om het open te laten, hoe moet je in godsnaam anders iets over zo'n incident vinden??? Ik ga toch niet al die topics af over zoetis bijzonders?
pi_65663715
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:52 schreef SCH het volgende:
Ik heb dus ook een topic erover geopend, zie nu pas dat er eerder 1 gesloten was. Lijkt me toch wel zinvol om het open te laten, hoe moet je in godsnaam anders iets over zo'n incident vinden??? Ik ga toch niet al die topics af over zoetis bijzonders?
Dat heet luiheid

Randverschijnselentopic is gemaakt voor relletjes zoals dit, dus het pas daar prima imo. Dat jij het niet weet te vinden is jouw probleem.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_65663758
Waar bemoei je je mee catjuh.
Dit is een apart bericht dat veel opschudding veroorzaakte. Waarom zou daar geen topic voor kunnen zijn?
pi_65663795
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:55 schreef SCH het volgende:
Waar bemoei je je mee catjuh.
Dit is een apart bericht dat veel opschudding veroorzaakte. Waarom zou daar geen topic voor kunnen zijn?
Aangezien het tong80 topic ook al op slot ging lijkt het me dat EC gelijk heeft.
Ik kan het natuurlijk mis hebben.
pi_65663861
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:56 schreef sjimz het volgende:

[..]

Aangezien het tong80 topic ook al op slot ging lijkt het me dat EC gelijk heeft.
Ik kan het natuurlijk mis hebben.
Het gaat toch om de users? Die posten er dus....
pi_65663925
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Het gaat toch om de users? Die posten er dus....
Ja, een discussie die ook hier [Centraal] Randverschijnselen #34 bezig is.
Maar goed het is aan de modjes om te beslissen
pi_65663965
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:59 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ja, een discussie die ook hier [Centraal] Randverschijnselen #34 bezig is.
Maar goed het is aan de modjes om te beslissen
Nou, dan op 2 plekken
pi_65664135
Het kan in het Randverschijnselen topic. Als tong 'm opent, en als SCH 'm opent.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  Trouwste user 2022 maandag 2 februari 2009 @ 18:05:56 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_65664140
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 2 februari 2009 @ 18:07:58 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_65664215
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Het kan in het Randverschijnselen topic. Als tong 'm opent, en als SCH 'm opent.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

ROBBEEEEEEEEEEEEEEEEN

WE ZIJN WERELDKAMPIOEN.

Gordon_Shumway :

'Dit kan ook in het randverschijnselen topic'

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_65664252
quote:
Voor zoiets hebben we gewoon een centraal topic in VBL, ik zie niet in wat dit zo bijzonder maakt dat er een apart topic voor nodig is.
Dat niemand in het De Graafschap of Randverschijnselen topic komt, maakt wat dat betreft niet uit.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_65664278
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:07 schreef tong80 het volgende:

[..]

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

ROBBEEEEEEEEEEEEEEEEN

WE ZIJN WERELDKAMPIOEN.

Gordon_Shumway :

'Dit kan ook in het randverschijnselen topic'


Dat komt uberhaupt niet in VBL, want dan is er vast een apart WK subforum.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_65664299
never mind.
  Trouwste user 2022 maandag 2 februari 2009 @ 18:11:48 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_65664320
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Voor zoiets hebben we gewoon een centraal topic in VBL, ik zie niet in wat dit zo bijzonder maakt dat er een apart topic voor nodig is.
Dat niemand in het De Graafschap of Randverschijnselen topic komt, maakt wat dat betreft niet uit.
Het is net in het journaal.

Noem eens een voetbalbericht buiten het ontslaan van Verbeek of Stevens dat het journaal haalt

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')