score teruggedraaid. Heerlijk dat ze techniek gebruikenquote:Op maandag 2 februari 2009 00:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik heb even gezapt. Is er al gescoord? en wie is wie?
Thx voor de tip trouwens.quote:
... Cardinals - Pittsburgh ...quote:Op maandag 2 februari 2009 00:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Ben ooit eens naar de Admirals geweest en de regels geleerd. Sindsdien vind ik het wel aardig om te kijken, maar goed, ik heb nu pas door wie er in de finale staan.
dat heb ik met dames hockeyquote:Op maandag 2 februari 2009 00:46 schreef Da_Sandman het volgende:
En de Pittsburgh Steelers.
Ik ben overigens bij het kijken altijd de bal kwijt.
quote:
Precies, Da_Sandman zit alleen maar naar kontjes te kijken.quote:
quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 00:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Precies, Da_Sandman zit alleen maar naar kontjes te kijken.![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 00:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Ik had vroeger een vriendinnetje dat hockeyde. Ze dacht serieus dat ik altijd naar haar kwam kijken.
quote:Op maandag 2 februari 2009 00:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Kwam ze ook wel eens naar jou kijken?
en jij zei............ onder andere schatquote:Op maandag 2 februari 2009 00:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Ik had vroeger een vriendinnetje dat hockeyde. Ze dacht serieus dat ik altijd naar haar kwam kijken.
Nou, ik kan het me niet meer goed herinneren. Zo ja, wil ik het niet weten ookquote:
ja 2 biertjes koud leggen is niet voldoendequote:Op maandag 2 februari 2009 00:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
Veel time-outs trouwens zeg. De uitzending duurt tot kwart over vier.
Ach ja. Ze was toch de lekkerste van het teamquote:Op maandag 2 februari 2009 00:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en jij zei............ onder andere schat
Ik heb ook nog bierquote:Op maandag 2 februari 2009 00:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja 2 biertjes koud leggen is niet voldoende
Ik hou m'n bek al.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou, ik kan het me niet meer goed herinneren. Zo ja, wil ik het niet weten ook.
Twee potten koffie in mijn geval.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja 2 biertjes koud leggen is niet voldoende
Dat ga ik niet reddenquote:Op maandag 2 februari 2009 00:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
Veel time-outs trouwens zeg. De uitzending duurt tot kwart over vier.
700 mensen van de pers op zijn persconferentiequote:
ben benieuwd hoe het hele programma gaat zijnquote:Op maandag 2 februari 2009 01:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ga toch maar eens informeren of er mensen met me mee naar Pinkpop willen op vrijdag.
inderdaad.... wowquote:Op maandag 2 februari 2009 01:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Toch nog even blijven zitten, en dat was maar goed ook.
tuurlijk welquote:
Slaapkop, wat ga je vandaag nog voor leuks doen?quote:
Slechte dag, nergens zin in - suggesties?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:31 schreef sezten het volgende:
[..]
Slaapkop, wat ga je vandaag nog voor leuks doen?
Uhh, sneeuw schuiven.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Slechte dag, nergens zin in - suggesties?
Oh gatver nee, dat je de hele tijd moet opschrijven wat je doet? Ik doe helemaal niks namelijkquote:Op maandag 2 februari 2009 11:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
SCH, is Twitter niet wat voor jou?
quote:Op maandag 2 februari 2009 11:30 schreef SCH het volgende:
Ik ben net uit bed @ 11.10
Ga vast dingen doen voor je reisje naar Chiliquote:Op maandag 2 februari 2009 11:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Slechte dag, nergens zin in - suggesties?
* SCH gaat korte broeken passenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:27 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
Ga vast dingen doen voor je reisje naar Chili
Lijkt me ook niet echt handig om een schwalbe te maken bij American Footballquote:Op maandag 2 februari 2009 09:04 schreef sezten het volgende:
Geen schwalbes of eindeloos geklaag tegen de scheidsrechter.
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:38 schreef dndiek het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet echt handig om een schwalbe te maken bij American Football
Lekker, beetje cajunkruiden eroverquote:
Balkenende gaat een persconferentie geven over een paar minuten, misschien kun je daar ook nog een pleziertje uit halenquote:
Denk eerder dat ie zijn eigen kuil graaft op deze manierquote:Op maandag 2 februari 2009 14:00 schreef rubbereend het volgende:
niet heel bijzonder dus, hij maait vooral het gras voor de voeten van de kamer weg
Van ondervraging onder ede! Dat onloopt hij nu ook.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:12 schreef golfer het volgende:
Slimme zet van Balkenende om de kamer op deze manier geen parlementair onderzoek te laten doen en buitenspel te zetten, maar het via een besloten onderzoekscommissie te laten doen, zodat we niet met z'n allen mogen meegenieten van de ondervragingen.
Volgens mij wordt er niet zoveel ondervraagd, het is vooral op basis van de stukken. Maar denk niet dat hij ermee weg komt op termijn.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Van ondervraging onder ede! Dat onloopt hij nu ook.
Zaterdag begint de Six Nations weerquote:Op maandag 2 februari 2009 12:54 schreef sezten het volgende:
[..]
Daarom juist, het is totaal niet van toepassing
quote:Op maandag 2 februari 2009 14:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Zaterdag begint de Six Nations weer. Dat is tenminste echte sport tov American football.
Die OPquote:Op maandag 2 februari 2009 16:44 schreef tong80 het volgende:
Slotjes worden steeds sneller geplaatst
Zeggen jullie tegen je partner dat je klaarkomt ?
Kan ook in een ander topic wat sjimz zegtquote:Op maandag 2 februari 2009 17:00 schreef tong80 het volgende:
Nog een belachelijk slotje.
Dacht dat dit het voetbal forum is.
Stadionverbod van 15 jaar voor De Graafschap-fan.
Dit is niet zomaar een stadionrel.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Kan ook in een ander topic wat sjimz zegt. Anders komt er voor ieder stadionrel een nieuw topic
.
Ik ben Terrorobie niet.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:10 schreef borisz het volgende:
Ga klagen in [FAQ & FB] #87 Laat Arne Slotjes zetten
Bestaat dat dan?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is niet zomaar een stadionrel.
15 jaar krijg je niet als je een WC rol op het veld gooit.
Het is allemaal veel te centraal.
Hierover kan gediscussieerd worden.
Wie klikt er in hemelsnaam op het de Graafschyap topic ?
quote:Op maandag 2 februari 2009 17:00 schreef tong80 het volgende:
Nog een belachelijk slotje.
Dacht dat dit het voetbal forum is.
Stadionverbod van 15 jaar voor De Graafschap-fan.
Gastquote:Op maandag 2 februari 2009 19:09 schreef SCH het volgende:
Stel dat je in de oorlog in het verzet zit en je hebt zo'n Engcatjuh of Gordondinges in de buurt dan ben je eecht zwaar de lul. Bevel is bevel en regels zijn regels. Wat doen sommige mensen toch veel moeite om het plezier van de users te verneuken.
off-topic!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:09 schreef SCH het volgende:
Stel dat je in de oorlog in het verzet zit en je hebt zo'n Engcatjuh of Gordondinges in de buurt dan ben je eecht zwaar de lul. Bevel is bevel en regels zijn regels. Wat doen sommige mensen toch veel moeite om het plezier van de users te verneuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |