score teruggedraaid. Heerlijk dat ze techniek gebruikenquote:Op maandag 2 februari 2009 00:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik heb even gezapt. Is er al gescoord? en wie is wie?
Thx voor de tip trouwens.quote:
... Cardinals - Pittsburgh ...quote:Op maandag 2 februari 2009 00:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Ben ooit eens naar de Admirals geweest en de regels geleerd. Sindsdien vind ik het wel aardig om te kijken, maar goed, ik heb nu pas door wie er in de finale staan.
dat heb ik met dames hockeyquote:Op maandag 2 februari 2009 00:46 schreef Da_Sandman het volgende:
En de Pittsburgh Steelers.
Ik ben overigens bij het kijken altijd de bal kwijt.
quote:
Precies, Da_Sandman zit alleen maar naar kontjes te kijken.quote:
quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 00:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Precies, Da_Sandman zit alleen maar naar kontjes te kijken.![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 00:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Ik had vroeger een vriendinnetje dat hockeyde. Ze dacht serieus dat ik altijd naar haar kwam kijken.
quote:Op maandag 2 februari 2009 00:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Kwam ze ook wel eens naar jou kijken?
en jij zei............ onder andere schatquote:Op maandag 2 februari 2009 00:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Ik had vroeger een vriendinnetje dat hockeyde. Ze dacht serieus dat ik altijd naar haar kwam kijken.
Nou, ik kan het me niet meer goed herinneren. Zo ja, wil ik het niet weten ookquote:
ja 2 biertjes koud leggen is niet voldoendequote:Op maandag 2 februari 2009 00:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
Veel time-outs trouwens zeg. De uitzending duurt tot kwart over vier.
Ach ja. Ze was toch de lekkerste van het teamquote:Op maandag 2 februari 2009 00:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en jij zei............ onder andere schat
Ik heb ook nog bierquote:Op maandag 2 februari 2009 00:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja 2 biertjes koud leggen is niet voldoende
Ik hou m'n bek al.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou, ik kan het me niet meer goed herinneren. Zo ja, wil ik het niet weten ook.
Twee potten koffie in mijn geval.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja 2 biertjes koud leggen is niet voldoende
Dat ga ik niet reddenquote:Op maandag 2 februari 2009 00:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
Veel time-outs trouwens zeg. De uitzending duurt tot kwart over vier.
700 mensen van de pers op zijn persconferentiequote:
ben benieuwd hoe het hele programma gaat zijnquote:Op maandag 2 februari 2009 01:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ga toch maar eens informeren of er mensen met me mee naar Pinkpop willen op vrijdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |