quote:
Je bent de eerste die het zegt anders.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:41 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
mijn eerste gedachte was ook SHE
meddo zei het andersquote:Op zondag 1 februari 2009 23:42 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Je bent de eerste die het zegt anders.
Die hele discussie wou ik hier verder ook wel buitenlaten.
zover ik zag gratisquote:Op zondag 1 februari 2009 23:46 schreef Pappie_Culo het volgende:
TS dat maar effe doen dan?
Zit nog in de ziektewet en doe weinig meer dan hier en daar wat solliciteren momenteel.
Registreren is gewoon gratis? Of denken ze dat Pappie echt van gisteren is?
Ik vroeg me al af wie SR was, maar het woordje 'ook' in je post deed al zoiets vermoeden.quote:
Die kent het klappen van de betaalde zwans wel zo te horen.quote:HI,I M ADA,I M CARING,WITH SENSE OF HUMOUR,LOVE MY JOB AND GOOD COMPANY.I LOVE MUSIC AND INTERESTING NOORDINARY PEOPLE. I LOVE TO ENJOY THE LIFE AND FUN.HELTHY LIFE IS VERY IMPORTANT FOR ME.JUZZ,SOUL,OPERA,GOOD CINEMA,YOGA,,THIS IS MY HOBBY. ALSO,I LOVE TO BUY BEAUTIFUL SHOES.;-D
quote:Op maandag 2 februari 2009 00:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Die kent het klappen van de betaalde zwans wel zo te horen.
Die moeten we maar een beriggie sturen.quote:
svetlanaquote:Op maandag 2 februari 2009 00:12 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Die moeten we maar een beriggie sturen.
username o.i.d.?
Ga wel op iets moois broeden.
Svetlana? Hoe verzint ze hetquote:Op maandag 2 februari 2009 00:12 schreef raaavi het volgende:
[..]
svetlana
gezocht onder
Im a men
looking for woman
age 18-20
Daar krijg je naaktfoto's voor.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:14 schreef Maanvis het volgende:
Waarom grof geld betalen voor een russische hoer terwijl je voor 8000 Euro SHE kunt kopen?
Top.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:14 schreef raaavi het volgende:
http://www.russianeuro.com/member_profile.cfm?ID=368489&searchposition=21&searchtotal=1000
ja in beide gevallen word je genaaid en is het niet eens lekkerquote:Op maandag 2 februari 2009 00:14 schreef Maanvis het volgende:
Waarom grof geld betalen voor een russische hoer terwijl je voor 8000 Euro SHE kunt kopen?
Ik ben net wakkerquote:Op maandag 2 februari 2009 05:57 schreef Klonk het volgende:
schopje naar ONZ als ze daar er nog wel iets mee kunnen tenminste...
Lekker is ze nietquote:Op maandag 2 februari 2009 13:06 schreef Sapstengel het volgende:
Deze heet Zinaida, dat hoor je niet zo heel veel.
[ afbeelding ]
Neuh ze is meer cute, maar als Fokhoer hoeft ze niet cute te zijn, gewoon een gruwelijk sexbeestquote:
dus?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:57 schreef Loveless85 het volgende:
Die is wel iets té opvallend sletterig
En ?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:57 schreef Loveless85 het volgende:
Die is wel iets té opvallend sletterig
Toch trap ik haar mijn bed niet uit hoor....quote:
ik weet wel dat hier in Noord Nederland, een soort catalogus is, die onder de toonbank door wordt gegeven bij kleine tankstations.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:26 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik moet ook effe kijken hoe dat zit hoor.
Ik had meer het idee dat het via een soort postorder systeem werkte, maar je kunt er schijnbaar niet gewoon ééntje uitkiezen
Ik moet effe die link hebben van de originele reclame waar het allemaal om ging.
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik weet wel dat hier in Noord Nederland, een soort catalogus is, die onder de toonbank door wordt gegeven bij kleine tankstations.
Daar staan ook Oost Europese wijven in die een Nederlandse kerel willen
van een ex collega van mij, 45+, vrijgezel, zocht een "levenspartner".quote:
Om er mee naar kunst en kitsch te gaan mag ik hopen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:37 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
van een ex collega van mij, 45+, vrijgezel, zocht een "levenspartner".
qua uiterlijk gingen de koeien nog voor um op de loop
die had een Russische chick van 56 uit zo'n boekje gehosseld
proestquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:44 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Om er mee naar kunst en kitsch te gaan mag ik hopen?
ja dat dusquote:
Iemand die vlak bij het bos woont lijkt me ideaal.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:54 schreef retuow82 het volgende:
Maar het is net als bij een hond aanschaffen.... Het aanschaffen is wel te doen maar wie laat haar uit, geeft haar te eten en zorgt voor onderdak?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:38 schreef Drenthe het volgende:
En wat wil TS doen dan als iedereen genoeg geld doneert?
Je geeft haar aan Joran?quote:
SHE topics mochten toch niet meer?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:38 schreef Pappie_Culo het volgende:
Je mag hier allereerst melden welke naam je in gedachten had bij het lezen van de titel
Maar naar aanleiding van dit topic Weer zo,n rare reclame op FoK! bedacht ik dat het wellicht een idee was om als Fokkers gezamenlijk een Russische deerne te importeren.
Daarvoor moet dit het centrale topic gaan worden.
Wat hebben we nodig:
* Prijsopgaaf, indien mogelijk met plaatjes
* Ervaringsdeskundigen voor een gedegen oordeel
* Garantieregelingen e.d.
* Wat je bereid bent te doneren
Ik ga er van uit dat er diep in Danny's analen al topics zijn die de administratieve afhandeling van legale humane import gecovered hebben.
Zou ze daar nou 'Jazz' of 'Jizz' mee bedoelen ?quote:Op maandag 2 februari 2009 00:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
"HI,I M ADA,I M CARING,WITH SENSE OF HUMOUR,LOVE MY JOB AND GOOD COMPANY.I LOVE MUSIC AND INTERESTING NOORDINARY PEOPLE. I LOVE TO ENJOY THE LIFE AND FUN.HELTHY LIFE IS VERY IMPORTANT FOR ME.JUZZ,SOUL,OPERA,GOOD CINEMA,YOGA,,THIS IS MY HOBBY. ALSO,I LOVE TO BUY BEAUTIFUL SHOES.;-D"
Die kent het klappen van de betaalde zwans wel zo te horen.
Nee, er wordt alleen een oost-Europese hoer gezocht die voor geld eea. voor een groep Fok!kers doetquote:
Volgens mij staat er helemaal aan het begin zeer duidelijk wat de aanleiding voor dit topic is.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee, er wordt alleen een oost-Europese hoer gezocht die voor geld eea. voor een groep Fok!kers doet![]()
Maar het is geen SHE topic!....
ondergoed met gatenquote:Op donderdag 5 februari 2009 08:38 schreef Pappie_Culo het volgende:
Slecht gekleed? Beetje ordinair moet kunnen hoor.
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:45 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou er een paar van deze nemen, voor in de Chocoladefabriek.
Een goed begin is het halve werkquote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:30 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
oh en zij kan heel goed op haar rug liggen zo te zien
[ afbeelding ]
FOK! zelf.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:23 schreef Loveless85 het volgende:
Is SHE stuk dan?
Wie heeft het kapot gemaakt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |