quote:
Je bent de eerste die het zegt anders.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:41 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
mijn eerste gedachte was ook SHE
meddo zei het andersquote:Op zondag 1 februari 2009 23:42 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Je bent de eerste die het zegt anders.
Die hele discussie wou ik hier verder ook wel buitenlaten.
zover ik zag gratisquote:Op zondag 1 februari 2009 23:46 schreef Pappie_Culo het volgende:
TS dat maar effe doen dan?
Zit nog in de ziektewet en doe weinig meer dan hier en daar wat solliciteren momenteel.
Registreren is gewoon gratis? Of denken ze dat Pappie echt van gisteren is?
Ik vroeg me al af wie SR was, maar het woordje 'ook' in je post deed al zoiets vermoeden.quote:
Die kent het klappen van de betaalde zwans wel zo te horen.quote:HI,I M ADA,I M CARING,WITH SENSE OF HUMOUR,LOVE MY JOB AND GOOD COMPANY.I LOVE MUSIC AND INTERESTING NOORDINARY PEOPLE. I LOVE TO ENJOY THE LIFE AND FUN.HELTHY LIFE IS VERY IMPORTANT FOR ME.JUZZ,SOUL,OPERA,GOOD CINEMA,YOGA,,THIS IS MY HOBBY. ALSO,I LOVE TO BUY BEAUTIFUL SHOES.;-D
quote:Op maandag 2 februari 2009 00:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Die kent het klappen van de betaalde zwans wel zo te horen.
Die moeten we maar een beriggie sturen.quote:
svetlanaquote:Op maandag 2 februari 2009 00:12 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Die moeten we maar een beriggie sturen.
username o.i.d.?
Ga wel op iets moois broeden.
Svetlana? Hoe verzint ze hetquote:Op maandag 2 februari 2009 00:12 schreef raaavi het volgende:
[..]
svetlana
gezocht onder
Im a men
looking for woman
age 18-20
Daar krijg je naaktfoto's voor.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:14 schreef Maanvis het volgende:
Waarom grof geld betalen voor een russische hoer terwijl je voor 8000 Euro SHE kunt kopen?
Top.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:14 schreef raaavi het volgende:
http://www.russianeuro.com/member_profile.cfm?ID=368489&searchposition=21&searchtotal=1000
ja in beide gevallen word je genaaid en is het niet eens lekkerquote:Op maandag 2 februari 2009 00:14 schreef Maanvis het volgende:
Waarom grof geld betalen voor een russische hoer terwijl je voor 8000 Euro SHE kunt kopen?
Ik ben net wakkerquote:Op maandag 2 februari 2009 05:57 schreef Klonk het volgende:
schopje naar ONZ als ze daar er nog wel iets mee kunnen tenminste...
Lekker is ze nietquote:Op maandag 2 februari 2009 13:06 schreef Sapstengel het volgende:
Deze heet Zinaida, dat hoor je niet zo heel veel.
[ afbeelding ]
Neuh ze is meer cute, maar als Fokhoer hoeft ze niet cute te zijn, gewoon een gruwelijk sexbeestquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |