quote:Op zondag 1 februari 2009 21:02 schreef Lastpost het volgende:
En laat diegene nou net Lastpost zijn die zo'n envelop op een betaalautomaat bij CS opvallend vond en opende.![]()
Ongelovig volk ook altijd hier.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:07 schreef sinadO het volgende:
juist ja. Pics van dat geld met datum en 'kusjes van een kutuser' erop geschreven anders HOAX.
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:07 schreef sinadO het volgende:
juist ja. Pics van dat geld met datum en 'kusjes van een kutuser' erop geschreven anders HOAX.
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:11 schreef MeesterPrutser het volgende:
Haha! TS gaat anaal verkracht worden door een druglord met een baseball bat
Bij deze dan.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:07 schreef sinadO het volgende:
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:54 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Bij deze dan.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Bij deze dan.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Strak plan, of huur wat mannetjes die je voortaan op cs kunnen begeleidenquote:Op zondag 1 februari 2009 21:59 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Misschien het geld apart zetten voor de cake en koffie?
WTF!!!!quote:Op zondag 1 februari 2009 21:54 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Bij deze dan.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nah het was vast het zakgeld van een 16 jarig knulletje dat een scootie ging kopenquote:Op zondag 1 februari 2009 22:29 schreef afcajos het volgende:
Dit gaat een episch draadje worden als het drugsgeld blijkt te zien en de eigenaar dit topic leest.
Indd zoiets dacht ik ook al aanquote:Op zondag 1 februari 2009 22:29 schreef afcajos het volgende:
Dit gaat een episch draadje worden als het drugsgeld blijkt te zien en de eigenaar dit topic leest.
Dat zou ik persoonlijk mooier vinden, kind jankend z'n frustratie en woede afreagerend op z'n breezerzusje.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:42 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Nah het was vast het zakgeld van een 16 jarig knulletje dat een scootie ging kopen
het is wel rotterdam he, kleine kans dat iemand iets legaals van plan was met die centjes.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:44 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat zou ik persoonlijk mooier vinden, kind jankend z'n frustratie en woede afreagerend op z'n breezerzusje.
Inderdaad, maar dat zag ik nog niet als een overtuigende reden om het geld maar te laten liggen.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:55 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
het is wel rotterdam he, kleine kans dat iemand iets legaals van plan was met die centjes.
Nice job!quote:Op zondag 1 februari 2009 21:54 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Bij deze dan.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe kom je aan dat geld dan? Gevonden begrijp ik? Zo ja; waar? Lag dat gewoon ergens, je keek er in en nam het mee? Of wtf? Dat stuk in het verhaal ontbreektquote:Op zondag 1 februari 2009 21:02 schreef Lastpost het volgende:
De reden is dan ook eenvoudig, je hebt een envelop bij je vol met briefjes van 50 euro en briefjes van 20 euro, bij elkaar het aardige bedrag van 3700 euro
"Vast en zeker de gelopen route 20 keer afgelegd inclusief alle zijsteegjes en uiteindelijk tot de conclusie komen dat iemand er met je geld vandoor is gegaan.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:31 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Hoe kom je aan dat geld dan? Gevonden begrijp ik? Zo ja; waar? Lag dat gewoon ergens, je keek er in en nam het mee? Of wtf? Dat stuk in het verhaal ontbreekt
Ik.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:51 schreef Lundegaard het volgende:
Nog niemand die vindt dat TS de envelop bij de politie heeft moeten brengen? Zoals het een nette burger betaamt?
Dat zou stom zijnquote:Op maandag 2 februari 2009 00:51 schreef Lundegaard het volgende:
Nog niemand die vindt dat TS de envelop bij de politie heeft moeten brengen? Zoals het een nette burger betaamt?
Zitten die gangster hosselaars tegenwoordig ook op Fok?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:29 schreef afcajos het volgende:
Ik vond die zin raarquote:Op zondag 1 februari 2009 21:02 schreef Lastpost het volgende:
En laat diegene nou net Lastpost zijn die zo'n envelop op een betaalautomaat bij CS opvallend vond en opende.![]()
HALLELUJA!quote:Op zondag 1 februari 2009 21:54 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Bij deze dan.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
flikker jij ff lekker een eind op.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:11 schreef MeesterPrutser het volgende:
Haha! TS gaat anaal verkracht worden door een druglord met een baseball bat
Idem ditoquote:Op maandag 2 februari 2009 09:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vond die zin raarTotdat ik je username zag
Waarschijnlijk over maken naar mijn rekeningquote:Op maandag 2 februari 2009 09:47 schreef Sala-adin het volgende:
Wat ga je met dit geld doen?
voor 3700 euro doen ze het vastquote:Op maandag 2 februari 2009 09:56 schreef Sala-adin het volgende:
Vraag de admins of ze dit topic voor je door de shredder willen halen
Nee, ik denk dat een drugsdealer op de zoektermen 3700 en euro gaat zoeken binnen het domein Fok en dat ik een langzame dood tegemoet kan zien.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:54 schreef zatoichi het volgende:
Nou ja ik hoop voor je dat je er geen problemen mee krijgt, want het is wel een mooie meevaller zo'n bedrag!
Maar je kunt het overmaken naar hun rekening, en dan krijg je volgende maand 15.000 euro!quote:Op maandag 2 februari 2009 10:16 schreef Sjonnjoop het volgende:
Heb net gesproken met mijn contacten in de rotterdamse onderwereld en ze weten waar je huis woont. Het schijnt te gaan om geld van de Nigeriaanse scam vereniging
Klinkt interessant, als ik nou dat geld naar jouw rekeningnummer overmaak, kun jij dat dan voor me regelen?quote:Op maandag 2 februari 2009 10:28 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Maar je kunt het overmaken naar hun rekening, en dan krijg je volgende maand 15.000 euro!
quote:Op maandag 2 februari 2009 10:46 schreef solar22 het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk een kogelbiefstuk
quote:Op zondag 1 februari 2009 22:04 schreef afcajos het volgende:
Met dat geld kun je de halve feyenoordselectie kopen![]()
![]()
oow nee daar hoef je niet bang voor te zijnquote:Op maandag 2 februari 2009 10:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat een drugsdealer op de zoektermen 3700 en euro gaat zoeken binnen het domein Fok en dat ik een langzame dood tegemoet kan zien.
Ik hoop dat de waarheid hem nog achterhaalt. Je blijft maar met je fikken van andermans centen af.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:54 schreef zatoichi het volgende:
Mooie vondst, maar niet zo slim om dit op Fok! te plaatsen... Als je het een paar maanden had weggestopt, of langzaam had uitgegeven, dan was er misschien nooit iemand achter gekomen.
Hoewel Je had het bij een pinautomaat gevonden toch? Dan sta je dus wel mooi op zo'n bewakingscamera.... en nu dus ook al op Fok!
De rechtmatige eigenaar hoeft aangifte te doen, en je bent gezocht. Zelf ben je overigens ook verplicht om aangifte te doen.
Nou ja ik hoop voor je dat je er geen problemen mee krijgt, want het is wel een mooie meevaller zo'n bedrag!
Ohja want als je een envelop met 3700 euro op straat vind dan ga jij hem zeker bij de politie afleverenquote:Op maandag 2 februari 2009 13:59 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ik hoop dat de waarheid hem nog achterhaalt. Je blijft maar met je fikken van andermans centen af.
Nou als die het op straat laat slingeren kan je beter de ING vertrouwen dan jezelfquote:Op maandag 2 februari 2009 14:07 schreef Shoombak het volgende:
Misschien was het wel spaargeld van iemand die ING niet meer vertrouwd
Ik sluit het niet uit.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ohja want als je een envelop met 3700 euro op straat vind dan ga jij hem zeker bij de politie afleveren![]()
Zullen vast en zeker wel camera's hangen ja, was in de 'vernieuwde' stationshal van CS bij de kaartautomaten.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:08 schreef dribbel79 het volgende:
die doekoe lag OP een geldautomaat?? als in: er hangen overal camera's?
Ja ik.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:51 schreef Lundegaard het volgende:
Precies wat hij zegt!quote:Op maandag 2 februari 2009 09:54 schreef zatoichi het volgende:
Mooie vondst, maar niet zo slim om dit op Fok! te plaatsen... Als je het een paar maanden had weggestopt, of langzaam had uitgegeven, dan was er misschien nooit iemand achter gekomen.
Hoewel Je had het bij een pinautomaat gevonden toch? Dan sta je dus wel mooi op zo'n bewakingscamera.... en nu dus ook al op Fok!
De rechtmatige eigenaar hoeft aangifte te doen, en je bent gezocht. Zelf ben je overigens ook verplicht om aangifte te doen.
quote:Op maandag 2 februari 2009 17:16 schreef TLC het volgende:
[..]
Ja ik.
Ik zou geen geld kunnen hebben / uitgeven waarvan ik weet dat het niet van mij is.
(zo iets heet een geweten hebben)
Zoiets heet gewoon dom zijnquote:Op maandag 2 februari 2009 17:16 schreef TLC het volgende:
[..]
Ja ik.
Ik zou geen geld kunnen hebben / uitgeven waarvan ik weet dat het niet van mij is.
(zo iets heet een geweten hebben)
quote:Op maandag 2 februari 2009 14:34 schreef Dribbel_ het volgende:
ff een tvp voor een link naar het condoleance register alvast
Meesterlijk.quote:
Wie zegt dat de details die hier staan ook daadwerkelijk overeenkomen.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:56 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Precies wat hij zegt!
Je hebt net tot in de details verteld waar je het gevonden hebt en hoeveel etc.
Vrij dom, maar wie weet hoor je d'r nooit meer wat van.
En nu probeer je je er achteraf nog uit te praten hequote:Op maandag 2 februari 2009 23:09 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Wie zegt dat de details die hier staan ook daadwerkelijk overeenkomen.
Zo retarded ben ik natuurlijk ook weer niet.
Laten we het daar maar op houden.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
En nu probeer je je er achteraf nog uit te praten he
quote:Op maandag 2 februari 2009 23:09 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Wie zegt dat de details die hier staan ook daadwerkelijk overeenkomen.
Zo retarded ben ik natuurlijk ook weer niet.
Als die voetbalplaatjes er zó uitzien, ga ik ook maar eens bedelen bij de lokale AH.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:59 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
![]()
TS vond het niet in Rotterdam maar in Lutjebroek. Het was niet op het CS maar in de speeltuin. Het was niet 3700 maar 'slechts' 2300.
Het ging niet om euro`s maar om voetbalplaatjes.
Een overwinning van Sparta vanavond zal ook met gejuich worden ontvangen.:)quote:
[..]
Bij deze dan.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |