Dat is de versie zonder spelfouten inderdaad.quote:
Wat suf. Heb je google al geprobeerd voor een oplossing. Internet zou internet niet zijn als er geen methodes zijn om onmogelijkheden mogelijk te makenquote:Op zondag 1 februari 2009 20:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Daar leent de iphone zich helaas niet voor. Dat is afgeschermd door meneer S. Jobs.
Er zijn betaalde opties, helaas heb ik daarvoor nog geen illegale versie kunnen vinden.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat suf. Heb je google al geprobeerd voor een oplossing. Internet zou internet niet zijn als er geen methodes zijn om onmogelijkheden mogelijk te maken.
Het ligt nog steeds gevoelig hè?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:33 schreef Picchia het volgende:
Ik kan geen videobeelden vinden van Ayaan in actie of over de debatten die tot haar vertrek hebben geleid. Het lijkt wel of alle oude beelden zijn verdwenen of iets.
Het schijnt dat die man per seconde wijzer wordtquote:Op zondag 1 februari 2009 21:34 schreef Sam_Spade het volgende:
Die zijn verhuisd naar het persoonlijk archief van Kees Driehuis.
Zalm was ge-emotioneerd en Verdonk wilde haar uitzetbeleid uitvoeren.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:38 schreef Picchia het volgende:
[..]
Nou ja, ik mocht haar niet zo. Maar ik wil gewoon de beelden terugzien.
Wil je horen dat als je het niet eens bent met iemand, je die persoon maar voor de rechter moet dagen?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:38 schreef Picchia het volgende:
[..]
Nou ja, ik mocht haar niet zo. Maar ik wil gewoon de beelden terugzien.
Je bedoelt Zalm op de persconferentie van Ayaan ?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:41 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Zalm was ge-emotioneerd en Verdonk wilde haar uitzetbeleid uitvoeren.
Misschien komt er nog een herkansing met Wilders, als die wordt uitgenodigd voor een of andere denktank.
Ja, zoiets.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:08 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je bedoelt Zalm op de persconferentie van Ayaan ?
Volgens mij waren er geen kamerdebatten die leidden tot het vertrek van Ayaan...
Misschien is er wel even in de kamer gesproken nav de Zembla-uitzending en ik dacht dat Verdonk óf in de kamer of in de pers zei die zaak te onderzoeken..
Enkele weken later zei Ayaan ineens dat ze per direct vertrok uit de kamer..omdat Verdonk haar de Nederlands nationaliteit ontzegde/introk/ als nietig beschouwde.
Leeft je buurman nog?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:34 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ja, zoiets.
Ayaan mocht met de tjoekie tjoeki naar takkitakki land
Hoor je ´t eens van een ander.quote:
Normaal gesproken blijft het beperkt tot een half uur vertraging, ipv de 1,5 uur vandaag. Gelukkig is er veel koffie om te compenseren...quote:Op maandag 2 februari 2009 08:40 schreef du_ke het volgende:
Uit het noorden naar Utrecht is een ramp inderdaad. We hebben gelukkig heel aardige treinverbindingen vanaf hier die kant op.
quote:Vrouw met brede kin avontuurlijker in bed
AMSTERDAM - Vrouwen met grovere gezichtskenmerken zijn avontuurlijker op seksueel gebied en daardoor minder in trek als lange-termijn-partner bij mannen. Dat beweren Amerikaanse wetenschappers in een opmerkelijke studie.
Een onderzoeksteam van psychologen aan vier Amerikaanse universiteiten ondervroeg een grote groep jonge vrouwen over hun seksuele ervaringen en opvattingen.
Daarbij werd een verband gevonden tussen grovere gezichtskenmerken zoals een brede kin en verhoogde seksuele activiteit.
Testosteron
De link kan volgens de onderzoekers worden verklaard door testosteron, een mannelijk hormoon waarover ook vrouwen in min of meerdere mate beschikken.
Project begint om 12:00. Ik ben nu verplicht aan het niksen en koffiedrinken.quote:
quote:Ziekenhuizen, scholen, hogescholen, universiteiten, omroepen – iedereen moet aan procedureel zelftoezicht doen in onze dwalende marktsamenleving.
Wie het organiseert, gelooft er soms in, wie het moet uitvoeren en invullen zelden. Slecht werk kent vele vluchtroutes, goed werk wordt erdoor opgehouden.
en dikke tieten!quote:Op maandag 2 februari 2009 11:31 schreef Picchia het volgende:
[..]
Kerels met brede kin avontuurlijker in bed.
Bij mij was er iemand voor de trein gesprongen. Twee uur. Andere trein kwam vervolgens niet opdagen zonder enige melding en de metro had storing. Hoezee!quote:Op maandag 2 februari 2009 09:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Normaal gesproken blijft het beperkt tot een half uur vertraging, ipv de 1,5 uur vandaag. Gelukkig is er veel koffie om te compenseren...
Waarom ben je er dan al zo vroeg?quote:Op maandag 2 februari 2009 10:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Project begint om 12:00. Ik ben nu verplicht aan het niksen en koffiedrinken.
De manager wilde al om 9:00 afspreken. Vervolgens had die gast niks te melden.quote:
Vertragingsformuliertjes invullen is ook een vorm van hobby.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:07 schreef MrX1982 het volgende:
Het OV blinkt uit in onbetrouwbaarheid.
Altijd als ik met de trein ga is er vertraging of hij rijdt ineens niet. Ik heb het opgevat als een signaal om de trein zoveel mogelijk te mijden.
Dat is toch verrassend he, dat managers niks te melden hebben.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De manager wilde al om 9:00 afspreken. Vervolgens had die gast niks te melden.
Ja dat is zo. Het is zelfs een Man bijt hond waardige hobbyquote:Op maandag 2 februari 2009 12:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vertragingsformuliertjes invullen is ook een vorm van hobby.Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |