Dat is de versie zonder spelfouten inderdaad.quote:
Wat suf. Heb je google al geprobeerd voor een oplossing. Internet zou internet niet zijn als er geen methodes zijn om onmogelijkheden mogelijk te makenquote:Op zondag 1 februari 2009 20:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Daar leent de iphone zich helaas niet voor. Dat is afgeschermd door meneer S. Jobs.
Er zijn betaalde opties, helaas heb ik daarvoor nog geen illegale versie kunnen vinden.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat suf. Heb je google al geprobeerd voor een oplossing. Internet zou internet niet zijn als er geen methodes zijn om onmogelijkheden mogelijk te maken.
Het ligt nog steeds gevoelig hè?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:33 schreef Picchia het volgende:
Ik kan geen videobeelden vinden van Ayaan in actie of over de debatten die tot haar vertrek hebben geleid. Het lijkt wel of alle oude beelden zijn verdwenen of iets.
Het schijnt dat die man per seconde wijzer wordtquote:Op zondag 1 februari 2009 21:34 schreef Sam_Spade het volgende:
Die zijn verhuisd naar het persoonlijk archief van Kees Driehuis.
Zalm was ge-emotioneerd en Verdonk wilde haar uitzetbeleid uitvoeren.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:38 schreef Picchia het volgende:
[..]
Nou ja, ik mocht haar niet zo. Maar ik wil gewoon de beelden terugzien.
Wil je horen dat als je het niet eens bent met iemand, je die persoon maar voor de rechter moet dagen?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:38 schreef Picchia het volgende:
[..]
Nou ja, ik mocht haar niet zo. Maar ik wil gewoon de beelden terugzien.
Je bedoelt Zalm op de persconferentie van Ayaan ?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:41 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Zalm was ge-emotioneerd en Verdonk wilde haar uitzetbeleid uitvoeren.
Misschien komt er nog een herkansing met Wilders, als die wordt uitgenodigd voor een of andere denktank.
Ja, zoiets.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:08 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je bedoelt Zalm op de persconferentie van Ayaan ?
Volgens mij waren er geen kamerdebatten die leidden tot het vertrek van Ayaan...
Misschien is er wel even in de kamer gesproken nav de Zembla-uitzending en ik dacht dat Verdonk óf in de kamer of in de pers zei die zaak te onderzoeken..
Enkele weken later zei Ayaan ineens dat ze per direct vertrok uit de kamer..omdat Verdonk haar de Nederlands nationaliteit ontzegde/introk/ als nietig beschouwde.
Leeft je buurman nog?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:34 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ja, zoiets.
Ayaan mocht met de tjoekie tjoeki naar takkitakki land
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |