quote:Op zondag 1 februari 2009 13:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Goede spareribs...
Waar is je goede smaak gebleven Sjors?
Geef dan een paar euro meer uit aan mixed grill ofzo.
Je moet het in perspectief zien.quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:36 schreef Autodidact het volgende:
Er is helemaal niks mis met spareribs. Godverdoeme lekker.
Dat kan ook, en beter, met fatsoenlijk vleesquote:Op zondag 1 februari 2009 13:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]Wie zegt dat het niet om een ordinaire schrokpartij gaat...?
Je stelt me teleur, Sjors.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wie weet waar je in Utrecht goede spareribs kan nuttigen? Liefst met de keuze onbeperkt.
maxim was bij harry "je bent een betrouwbaar" Mensquote:Op zondag 1 februari 2009 13:57 schreef Aoristus het volgende:
Dat was weer genieten met Peter van Ingen net bij Buitenhof
Met spareribs heb je geen groente en aardappelen meer nodig.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:36 schreef Autodidact het volgende:
Er is helemaal niks mis met spareribs. Godverdoeme lekker.
Peter "In gelul kun je niet wonen, Eberhart" van Ingen vind ik dan toch een stuk prettigerquote:Op zondag 1 februari 2009 14:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
maxim was bij harry "je bent een betrouwbaar" Mens
Luister naar RQ.quote:
Daar zitten altijd van die gore worstjes bij.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:24 schreef du_ke het volgende:
Geef dan een paar euro meer uit aan mixed grill ofzo.
Niet altijdquote:Op zondag 1 februari 2009 15:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Daar zitten altijd van die gore worstjes bij.
Ik gebruik Rythmboxquote:Op zondag 1 februari 2009 17:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Welke sukkel gebruikt er ook itunes? Hoe zorg je ervoor dat verschillende itunes installaties gesynchroniseerd worden?
Dat is geen antwoord.quote:
quote:11. Heracles Al. 20 5 6 9 21 21-33
12. Feyenoord 20 5 5 10 20 32-31
13. Sparta Rott. 20 5 5 10 20 34-47
14. ADO Den Haag 20 5 4 11 19 22-29
15. Vitesse 20 4 7 9 19 18-32
16. Roda JC 20 4 6 10 18 25-38
quote:taliaanse steden zijn een campagne begonnen om buitenlandse restaurants te weren. Zo hopen ze de culinaire traditie en eigenheid van Italiaans voedsel te behouden.
In Lucca en Milaan krijgen mensen die een zaak met buitenlands eten willen openen al geen vergunningen meer. Franse restaurants zouden niet onder het verbod vallen, maar Siciliaanse wel. Die zouden te Arabisch zijn.
Minister Zaia van Landbouw, die zegt dat hij nog nooit kebab heeft gegeten, staat achter het verbod. Maar de oppositie en Italiaanse topkoks noemen het verbod "gastronomisch racisme".
Ik gebruik itunesquote:Op zondag 1 februari 2009 17:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Welke sukkel gebruikt er ook itunes? Hoe zorg je ervoor dat verschillende itunes installaties gesynchroniseerd worden?
Waarom kost het Turkije dan zoveel moeite?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:18 schreef Mutant01 het volgende:
Italië is dan ook het bewijs dat elke bananenrepubliek bij de EU kan.
Itunes op m'n werklaptop en op m'n macbook.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik gebruik itunes.
Het antwoord op je vraag weet ik echter niet. Heb je meerdere itunes geïnstalleerd op je computer?
Hm... wat zou dat toch kunnen zijn... goede vraag. Wát maakt Turkije nou zo anders... Ik ga even douchen en ondertussen denk ik na over de vraag.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:20 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Waarom kost het Turkije dan zoveel moeite?
Waarom zijn er vegetarische Limburgers?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:20 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Waarom kost het Turkije dan zoveel moeite?
http://www.bbc.co.uk/programmes/b00hd5mfquote:Charles Darwin and the Tree of Life
Watch:
Next on:
01 Feb 2009, 21:00 on BBC One
Synopsis:
In this programme, David Attenborough asks three key questions: how, and why, did Darwin come up with his theory of evolution? Why do we think he was right? And why is it more important now than ever before?
David starts his journey in Darwin's home at Down House in Kent, where Darwin worried and puzzled over the origins of life. David goes back to his roots in Leicestershire, where he hunted for fossils as a child, and where another schoolboy unearthed a significant find in the 1950s. And he revisits Cambridge University, where both he and Darwin studied, and where many years later the DNA double helix was discovered, providing the foundations for genetics.
At the end of his journey in the Natural History Museum in London, David concludes that Darwin's great insight revolutionised the way in which we see the world. We now understand why there are so many different species, and why they are distributed in the way they are. But above all, Darwin has shown us that we are not set apart from the natural world, and do not have dominion over it. We are subject to its laws and processes, as are all other animals on earth to which, indeed, we are related.
Oh op die manier. Je wilt de muziek enzo van je macbook op je werklaptop zetten of vice versa? Dat kan toch gewoon via het normale synchroniseren.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Itunes op m'n werklaptop en op m'n macbook.
Echt bourgondisch is het niet van me nee.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waarom zijn er vegetarische Limburgers?
Hoe dan? Hoe gaat dat normale synchroniseren in z'n werk?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Oh op die manier. Je wilt de muziek enzo van je macbook op je werklaptop zetten of vice versa? Dat kan toch gewoon via het normale synchroniseren.
Sex met geiten?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:21 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hm... wat zou dat toch kunnen zijn... goede vraag. Wát maakt Turkije nou zo anders... Ik ga even douchen en ondertussen denk ik na over de vraag.
de rode dropveter bij de rode en de zwarte bij de zwarte wat is daar nu zo moeilijk aanquote:Op zondag 1 februari 2009 20:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoe dan? Hoe gaat dat normale synchroniseren in z'n werk?
Dank voor de tip.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:26 schreef zakjapannertje het volgende:
gisteren was het weer genieten geblazen op de BBC met A History Of Scotland, en vandaag om 22:00u wordt het Darwinjaar op BBC1 ingeluid door David Attenborough:
[..]
http://www.bbc.co.uk/programmes/b00hd5mf
Nee lijkt me ook best lastig in een bourgondische omgevingquote:Op zondag 1 februari 2009 20:31 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Echt bourgondisch is het niet van me nee.
Ik krijg er ook veel gezeik over jaquote:Op zondag 1 februari 2009 20:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee lijkt me ook best lastig in een bourgondische omgeving
Als je bijv. je iphone aansluit dan staat hij erbij in het linkerdeel van intunes onder devices. Daar heb je verschillende tabbladen waar je kunt kiezen wat je wilt synchroniseren. Als je album x op je macbook hebt staan maar niet op je werkpleklaptop synchroniseer je eerst je iphone met je macbook en vervolgens sluit je je iphone aan op je werklaptop en synchroniseer je die twee. Dan staat album x toch op je werklaptop?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoe dan? Hoe gaat dat normale synchroniseren in z'n werk?
Daar leent de iphone zich helaas niet voor. Dat is afgeschermd door meneer S. Jobs.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als je bijv. je iphone aansluit dan staat hij erbij in het linkerdeel van intunes onder devices. Daar heb je verschillende tabbladen waar je kunt kiezen wat je wilt synchroniseren. Als je album x op je macbook hebt staan maar niet op je werkpleklaptop synchroniseer je eerst je iphone met je macbook en vervolgens sluit je je iphone aan op je werklaptop en synchroniseer je die twee. Dan staat album x toch op je werklaptop?
Terecht dat je tot de minderheid behoortquote:Op zondag 1 februari 2009 20:42 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik krijg er ook veel gezeik over jaMaar in het progressieve Nijmegen ben ik ook een duidelijke minderheid hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |