Zou t wat worden? Namen als Sarah Kroos doen het ergste vermoeden.quote:
Nee, Thomas Acda dan.. Volgens mij is het de laatste aflevering al, dus het is wel een safe betquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zou t wat worden? Namen als Sarah Kroos doen het ergste vermoeden.
Wat moet een koe met 2,50 per dag?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:24 schreef Aoristus het volgende:
hm, een koe krijgt gemiddeld $2,50 per dag. Da's meer dan 75% van de wereldbevolking.
Dan zou je stage moeten lopen bij McDonalds ofzo. Volgens mij is de hele koe bruikbaarquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat moet een koe met 2,50 per dag?
Hoeveel hamburgers zou je kunnen maken van 1 koe?
Google wil nog niet echt het antwoord prijsgeven.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:27 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dan zou je stage moeten lopen bij McDonalds ofzo. Volgens mij is de hele koe bruikbaar
Het is het best bewaarde publieke geheimquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Google wil nog niet echt het antwoord prijsgeven.
500.000 / 85 = 5882 hamburgers. Als je elke gram van de koe gebruikt (McDonalds).quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Google wil nog niet echt het antwoord prijsgeven.
Het geeft je dan te denken hoe ze dan aan die 9.519 hamburgers per koe komen...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
500.000 / 85 = 5882 hamburgers. Als je elke gram van de koe gebruikt (McDonalds).
Ze zullen wel speciale McCows gebruiken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:00 schreef Yildiz het volgende:
Het geeft je dan te denken hoe ze dan aan die 9.519 hamburgers per koe komen...
Borrelneautenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik heb ook zin in borrelnoten.
heeft iemand ooit de bezoekers van Pauw&Witteman en Knevel& Brink geturfd?quote:Op zondag 1 februari 2009 10:39 schreef Monidique het volgende:
De mythe van de 'linkse media'. Ook daar.
Vergeet niet dat er ook een hoop zetmeel en eieren door een hamburger gaan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:00 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Het geeft je dan te denken hoe ze dan aan die 9.519 hamburgers per koe komen...
quote:Op zondag 1 februari 2009 10:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
Fox is het meeste balanced.
Vergeet niet dat ze bij FOX zo in ´het nieuws´ kwamen:quote:Op zondag 1 februari 2009 10:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
Nog slechter dan de gemiddelde ´shocklog´..quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 10:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.eschatonblog.c(...)#5964053127993991216quote:Is This A Joke?
Meet the Press tomorrow:
NBC Meet the Press--The stimulus package; financial bailout; the economy: Sen. Kay Bailey Hutchison (R-Texas); Sen. John F. Kerry (D-Mass.); Erin Burnett ("Street Signs," "Squawk on the Street"); Steve Forbes, Forbes magazine; Mark Zandi, Moodys. Moderator: David Gregory.
Mark Zandi, former McCain adviser. Steve Forbes, former Republican candidate for president and basic conservative crazy person. Erin Burnett, of unknown political affiliation (to me) but was last seen fluffing Rush Limbaugh and generally expresses such viewpoints. John Kerry, Democrat. Kay Bailey Hutchison, Republican.
Ooit is Israël van Iran geweest. Volgens die onlogische ´logica´ die soms gebruikt wordt, zou Israël dan aan Iran gegeven moeten worden!quote:
GeenStijl doet t nog beter dan deze kale kleuters.quote:
"CDA" en "VVD" wel?quote:Op zondag 1 februari 2009 12:35 schreef Yildiz het volgende:
Je kunt de letters PVV in je kentekenplaat niet weigeren, las ik pas. Ik vind dat belachelijk, vraag je een kentekenplaat aan, en hop, valt je auto gelijk in de tokkie-klasse tot 4500 euro.
Iran, Italië, Turkije, Irak, het Verenigd Koninkrijk, Macedonië, Osama bin Laden, allemaal maken ze aanspraak op een stukje Israël.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:08 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ooit is Israël van Iran geweest. Volgens die onlogische ´logica´ die soms gebruikt wordt, zou Israël dan aan Iran gegeven moeten worden!.
Nee, ook die kun je niet weigeren. Maar dan zou je m nog kunnen slijten aan een vermogende CDA´er. Volgens mij zijn er maar 30 combinaties automatisch niet toegestaan, waaronder PKK, KKK en PSV...quote:
En dan gooien ze pakweg PSV en PKK wel uit de databasequote:Op zondag 1 februari 2009 12:35 schreef Yildiz het volgende:
Je kunt de letters PVV in je kentekenplaat niet weigeren, las ik pas. Ik vind dat belachelijk, vraag je een kentekenplaat aan, en hop, valt je auto gelijk in de tokkie-klasse tot 4500 euro.
Klinkers worden niet gebruikt, dus "CDA" valt af, maar de andere combinaties kunnen dus blijkbaar wel.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:40 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nee, ook die kun je niet weigeren. Maar dan zou je m nog kunnen slijten aan een vermogende CDA´er. Volgens mij zijn er maar 30 combinaties automatisch niet toegestaan, waaronder PKK, KKK en PSV...
bron
Precies. Prima dat een paar mensen willen verwijzen naar wat stukjes papier, waarop staat dat vroeger, in een ver verleden, in een bepaald rijk, dat land behoorde tot een slag ´ubermensen´, of ´uitverkorenen door God´, maar volgens die logica hebben andere landen er dan net zo goed recht op.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Iran, Italië, Turkije, Irak, het Verenigd Koninkrijk, Macedonië, Osama bin Laden, allemaal maken ze aanspraak op een stukje Israël.
Met PKK heb je dan wel weer de kans dat het type KirmiziBeyaz je auto gaat bewerken, bij PVV lijkt die kans me niet zo groot.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
En dan gooien ze pakweg PSV en PKK wel uit de database.
Jij ziet jezelf al met MRX-19-82 op je nummerbord rondrijdenquote:Op zondag 1 februari 2009 12:47 schreef MrX1982 het volgende:
Het is stompzinnig dat je niet gewoon net zoals in Amerika en Engeland je eigen kenteken mag kiezen. Dat is cool.
Maar hier mag je niet cool zijn.
Neuh eerder mijn voornaamquote:Op zondag 1 februari 2009 12:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij ziet jezelf al met MRX-19-82 op je nummerbord rondrijden?
Stakehouse Arie.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wie weet waar je in Utrecht goede spareribs kan nuttigen? Liefst met de keuze onbeperkt.
Gelul van een bullshit artist.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:04 schreef Monidique het volgende:
Misschien maar kopen, ziet er wel interessant uit.
Garpenmaker.quote:
Goede spareribs...quote:Op zondag 1 februari 2009 13:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wie weet waar je in Utrecht goede spareribs kan nuttigen? Liefst met de keuze onbeperkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |