Te aanvallend.quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 14:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kom op Graafschap, scoor eens..
Is pas afgelopen vrijdag gehaald dus hij mag zich de komende week gaan opmaken voor zijn debuut voor Sparta denk ik.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:59 schreef -SG- het volgende:
Waarom keept Ramos niet bij Sparta?
Veldrijden is nooit leuk geweest.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
Veldrijden is niet leuk meer. Gebeurt hier nog wat?
of een opstelling doe gewoon werktquote:Op zondag 1 februari 2009 15:09 schreef Prik0 het volgende:
Dit komt natuurlijk allemaal door de fantastische Lodeweges die een paar geweldige veranderingen heeft doorgevoerd.
Het WK wel.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Veldrijden is nooit leuk geweest.
Doet ie dat nu al niet weken achter elkaarquote:Op zondag 1 februari 2009 15:11 schreef denthemen het volgende:
Wegereef, geeft zomaar een fout toe...
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:09 schreef Sensation89 het volgende:
kut Graafschap hoeren slecht verdedigd
Volendam mocht alle punten meenemen als het aan mij lag.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:11 schreef Stofje het volgende:
Ik ben blij dat ik gisterenavond al een spektakelstuk in Breda heb mogen zien, anders was dit weekend toch best matig geweest.
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:12 schreef -SG- het volgende:
Zingen ze nou Toi toi toi toi toi toi toi toi vo nen?
Zo is dat Stofje! Het was gisteren weer ouderwets genieten!quote:Op zondag 1 februari 2009 15:11 schreef Stofje het volgende:
Ik ben blij dat ik gisterenavond al een spektakelstuk in Breda heb mogen zien, anders was dit weekend toch best matig geweest.
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:11 schreef Stofje het volgende:
iddquote:Op zondag 1 februari 2009 15:12 schreef -SG- het volgende:
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:12 schreef -SG- het volgende:
sorry maar als je verliest van de graafscahp ben je wel erg slecht....quote:Op zondag 1 februari 2009 15:09 schreef Sensation89 het volgende:
kut Graafschap hoeren slecht verdedigd
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:14 schreef venomsnake het volgende:
AZ heeft weer last van kampioenvrees?
Wat een opmerking weer, dit jaar kan iedereen van iedereen winnen, is al meerdere keren gebleken.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:14 schreef Longmen het volgende:
[..]
sorry maar als je verliest van de graafscahp ben je wel erg slecht....
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:14 schreef -SG- het volgende:
Zingen ze dat nou? Ja of nee?
Spelen ze kut ja? Zou mooi zijn als Sparta standhoudt!quote:Op zondag 1 februari 2009 15:14 schreef venomsnake het volgende:
Dat geldt niet voor de Graafschap.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een opmerking weer, dit jaar kan iedereen van iedereen winnen, is al meerdere keren gebleken.
Geen idee, maar het is nog steeds 0-0quote:Op zondag 1 februari 2009 15:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Spelen ze kut ja? Zou mooi zijn als Sparta standhoudt!
Al weken toch.quote:
Feyenoord zal wel punten moeten halen, ze staan maar 2 punten boven de nacompetitieplekken momenteel.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:16 schreef Cyberia18 het volgende:
NEC schaam je diep. Tegen zo'n kneuzenelftal nog wel.
en nog steeds geen tegendoelpuntquote:Op zondag 1 februari 2009 15:17 schreef inZanity het volgende:
AZ nog niet gescoord..?
Gaat aardig gelijk op.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Smsje gehad?quote:Op zondag 1 februari 2009 15:17 schreef FL_Freak het volgende:
CORRECTIE:
ze zingen rapapapapa ola toivonen
en ze zingen nog steeds reker rot op dus en geen reker houd aan
Dan weten jullie het
Ja, boffen wij toch maar weer even.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:11 schreef Stofje het volgende:
Uitwedstrijden tegen degradatiekandidaten uit Rotterdam liggen ze niet zo.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:14 schreef venomsnake het volgende:
Toch jammer dat ze 4 keer hebben gewonnen in de competitie en dat ze nog in de beker zitten.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:16 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat geldt niet voor de Graafschap.
Dat is dan ook het enige pluspunt mogelijk.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:18 schreef buddyb het volgende:
gio is dus wel gewoon fit voor die ah reclame
*trauma*quote:Op zondag 1 februari 2009 15:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Uitwedstrijden tegen degradatiekandidaten uit Rotterdam liggen ze niet zo.
Moet AZ nog uit naar Feyenoord?quote:Op zondag 1 februari 2009 15:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Uitwedstrijden tegen degradatiekandidaten uit Rotterdam liggen ze niet zo.
Zelden voor het doel van Sparta geweest.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Toen speelden ze tegen Volendam en De Graafschap.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:23 schreef Pieter-utd het volgende:
Mooi om te horen. Denk alleen dat AZ nog wel keer scoort. Ze spelen de laatste weken constant slecht, maar scoren wel 1 a 2 keer
Ook tegen teams als Utrecht voor de winterstopquote:Op zondag 1 februari 2009 15:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Toen speelden ze tegen Volendam en De Graafschap.
Dat zijn dan ook lastige tegenstanders.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Toen speelden ze tegen Volendam en De Graafschap.
Kan je ook nog een keer normaal gaan posten?quote:Op zondag 1 februari 2009 15:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Er zit wel een kern van waarheid in als ik zo de meningen van de Feytenoord fokkers leesquote:Op zondag 1 februari 2009 15:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kan je ook nog een keer normaal gaan posten?
Ja, maar hij benadrukt altijd 100x per wedstrijd wie hij kneuzen vindt, erg irritant en kinderachtig.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Er zit wel een kern van waarheid in als ik zo de meningen van de Feytenoord fokkers lees
Dat zijn ook Feijenoordfans/supporters, die mogen dat zeggen. Commentaar van joden zitten we niet op te wachten.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Er zit wel een kern van waarheid in als ik zo de meningen van de Feytenoord fokkers lees
Sparta en De Graafschap zijn de enige 2 leuke neutrale clubsquote:Op zondag 1 februari 2009 15:27 schreef Darkestrah het volgende:
Liever AZ met de winst, dan Sparta. Mn moeder is voor Sparta.
Ach zo gaat het toch altijd over en weer met Feyenoord/Ajax.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, maar hij benadrukt altijd 100x per wedstrijd wie hij kneuzen vindt, erg irritant en kinderachtig.
Jij gunt je moeder ook niks hequote:Op zondag 1 februari 2009 15:27 schreef Darkestrah het volgende:
Liever AZ met de winst, dan Sparta. Mn moeder is voor Sparta.
Ik heb dit weekeinde echt veel gemist.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
AZ had inderdaad een penalty moeten hebben!
Het gaat er niet om of het Feyenoord of Ajax is, hij doet het altijd bij elke club.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ach zo gaat het toch altijd over en weer met Feyenoord/Ajax.
Was gisteren ook niet anders.
Meer kan ik er niet van maken, sorry.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kan je ook nog een keer normaal gaan posten?
Ajax was lekker gisterquote:Op zondag 1 februari 2009 15:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik had het over voetbal.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja en als je moeder er niet was geweest was jij er ook niet.
Beetje respect voor je moeder!
Krijgt die Argentijnse keeper dan zijn 'record'quote:Op zondag 1 februari 2009 15:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
Benieuwd of AZ nog 13 min de 0 houdt nu
Gelukkig hebben we de komende week 2 speelronde'squote:Op zondag 1 februari 2009 15:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Doelpunten willen niet echt vallen dit weekend.
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:33 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Krijgt die Argentijnse keeper dan zijn 'record'
1e helft zeker ja. 2e helft was beduidend minder maar Ajax had natuurlijk ook een sterkere tegenstander.quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:30 schreef Barca het volgende:
Kom op AZ!!
Goede column barcaquote:1020% anti 020
Ik geef niet veel om voetbal, maar in Nederland is Ajax mijn favoriete club. (Gevolgd door Groningen en Heerenveen.) Toch kan ik bij ieder puntverlies van Ajax een lach niet onderdrukken. Dit komt door de arrogantie van veel collega-fans "Wij zijn Ajax, wij zijn de beste!". Die mentaliteit staat me tegen. Zeker nu wel al vier, en aan het einde van dit seizoen vijf, jaren op rij geen kampioen zijn geworden. Dat fans van andere clubs honend "Helemaal niets, helemaal niets, helemaal niets in Amsterdam!" jodelen is niet voor niets.
Dé belangrijkste reden echter is de aanwezigheid van een mislukte clinic clown. Hij was een fantastische spits, maar als trainer/coach is hij lachwekkend in negatieve zin. Gammele opstellingen verzinnen (die vaker wisselen dan hij van onderbroek wisselt) en met onlogische wissels komen ... tel daarbij opdat hij absoluut geen peoplemanager is ...
Zolang Bassie, over hem heb ik het, de coach is zal Ajax geen kampioen worden. De 7e plek, die ik aan het begin van dit seizoen had voorspeld, komt steeds dichterbij.
Feyenoord (2e) zal niet boven Ajax eindigen. Wel PSV (1e, dat uiteindelijk 6e zal worden), AZ (5e, worden kampioen), Twente (3e, worden 2e), Heerenveen (4e, worden 3e), Groningen (worden 4e), NAC (13e, worden 5e). En let op NEC!
Ajax zal Bassie niet ontslaan. Nu niet en nooit niet. En daarmee geeft Ajax de strijd om de landstitel op. De derde ster zal er niet komen.
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
dan komt die ook in de top 5
Ik snap z'n haat, zo iemand geboren laten worden....quote:Op zondag 1 februari 2009 15:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja en als je moeder er niet was geweest was jij er ook niet.
Beetje respect voor je moeder!
Dan is er echt een Europawijd virus aanwezig.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Doelpunten willen niet echt vallen dit weekend.
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:38 schreef venomsnake het volgende:
Ik ga NEC - Feyenoord maar verder kijken.
Staat-ie zomaar met de wereldkampioen op de foto!quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:38 schreef venomsnake het volgende:
Ik ga NEC - Feyenoord maar verder kijken.
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Staat-ie zomaar met de wereldkampioen op de foto!
Mwah.. AZ boeit me sowieso niet, en Graafschap-PSV is ook geen bal aan.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer voetbal plezier hebt aan de andere wedstrijden
Wat verwacht je dan wat de fans zeggen.quote:Ik geef niet veel om voetbal, maar in Nederland is Ajax mijn favoriete club. (Gevolgd door Groningen en Heerenveen.) Toch kan ik bij ieder puntverlies van Ajax een lach niet onderdrukken. Dit komt door de arrogantie van veel collega-fans "Wij zijn Ajax, wij zijn de beste!". Die mentaliteit staat me tegen. Zeker nu wel al vier, en aan het einde van dit seizoen vijf, jaren op rij geen kampioen zijn geworden. Dat fans van andere clubs honend "Helemaal niets, helemaal niets, helemaal niets in Amsterdam!" jodelen is niet voor niets.
Training van Salcido!!quote:Op zondag 1 februari 2009 15:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ze hebben bij PSV getraint op omhalen volgensmij..
Hou toch op. bij PSV mag het, die zijn de afgelopen jaren gewoon kampioen geworden. (Normaal denkende) Feyenoord en Az supporters zeggen zulke dingen echt niet.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:40 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan wat de fans zeggen.
'Wij zijn Ajax, we zijn de laatste jaren niet zo goed als bijvoorbeeld een PSV of AZ, maar we hopen toch mee te kunnen strijden om het kampioenschap'
![]()
Dat doet dus geen een club. PSV, Feyenoord, AZ zijn precies het zelfde..
Ik weet nog dat ik met hem op xbox live halo zat te doenquote:
Uhm ja?quote:Op zondag 1 februari 2009 15:40 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
'Wij zijn Ajax, we zijn de laatste jaren niet zo goed als bijvoorbeeld een PSV of AZ, maar we hopen toch mee te kunnen strijden om het kampioenschap'
Zeggen we lekker nietquote:Op zondag 1 februari 2009 15:43 schreef Darkestrah het volgende:
Nogmaals: Hoeveelste minuut zit De Graafschap - PSV nu? Ik wil even weten hoeveel minuten vertraging mijn SopCast kanaal heeft. Hier 53e, als ik het goed zie.
ongeveer 2 minutenquote:Op zondag 1 februari 2009 15:43 schreef Darkestrah het volgende:
Nogmaals: Hoeveelste minuut zit De Graafschap - PSV nu? Ik wil even weten hoeveel minuten vertraging mijn SopCast kanaal heeft. Hier 53e, als ik het goed zie.
-Antwoord werd al hierboven gegeven-quote:Op zondag 1 februari 2009 15:43 schreef Darkestrah het volgende:
Eredivisie-livequote:Op zondag 1 februari 2009 15:40 schreef iRobin het volgende:
Iemand een live stream voor Sparta - AZ? En wie is de betere?
xbox live halo? It wasn't me!quote:Op zondag 1 februari 2009 15:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik met hem op xbox live halo zat te doen
Zong hij de heletijd BALAAAAAAAZZSS DZSUDZSAAAAAAAAAK
Of was dat iemand anders?
dat we de beste zijn is onze identiteit. dat kunnen we niet opgeven.. dan zijn we net als al die andere mindere clubs. maarja.. het is ook wel een beetje ons manco.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:40 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
![]()
Dat doet dus geen een club. PSV, Feyenoord, AZ zijn precies het zelfde..
Go Spartaquote:Ik ben een rapper, veel geschreeuw en weinig wol?
No way and I don't kill my babydoll!
Ya ain't wrong, ya think wrong
and I don't sing a love song
Ya hate me 4 thiz
hardcore rap is my biz
Mind yo' own biz
like that stupid quiz
of bourgeois Caroline
Tensen Yeah I'm mean
I'm EVIL
E!
Goal van Sahar. Wel terecht.quote:
Ja ik heb ook genoeg Ajacieden horen zeggen dat Ajax geen kampioen wordtquote:Op zondag 1 februari 2009 15:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Uhm ja?
Ik heb genoeg PSV'ers gezien die zeiden dat ze niet verwachten dan PSV kampioen ging worden.
Zo'n "supporter" rent het veld op en beukt de grensrechter omverquote:Op zondag 1 februari 2009 15:47 schreef iRobin het volgende:
vertel?
Roerend mee eens.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:48 schreef Barca het volgende:
Wat ik bedoel: er zijn te veel fans nog heilig overtuigd van de suprematie van Ajax. We behoren altijd met mooi voetbal te winnen. Dat we daarvoor kwaliteit tekort komen wil er bij velen niet in!
En die verschrikkelijke clown verneukt de boel alleen maar!
En dan willen ze geen sluis in het nieuwe stadion.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:50 schreef John.Milton het volgende:! Die supporter van de Graafschap net. Als ik scheidsrechter was had ik het hele vak laten ontruimen en zou dan pas weer verder spelen. Dan corrigeren de fans van de Graafschap elkaar de volgende keer wel.
Wat een idioot was dat, die komt hopelijk ook nooit meer een stadion binnen.
iddquote:Op zondag 1 februari 2009 15:50 schreef John.Milton het volgende:! Die supporter van de Graafschap net. Als ik scheidsrechter was had ik het hele vak laten ontruimen en zou dan pas weer verder spelen. Dan corrigeren de fans van de Graafschap elkaar de volgende keer wel.
Wat een idioot was dat, die komt hopelijk ook nooit meer een stadion binnen.
Oh dus dan moet je die bal maar 10 meter over de goal koppen?quote:
Iemand zei dat op msn.quote:
Hehe..quote:Op zondag 1 februari 2009 15:52 schreef Stereotomy het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar mag Pelle erin
Is het zó waardeloos daar?quote:Op zondag 1 februari 2009 15:52 schreef Stereotomy het volgende:
Het liefst voor ElHamdouie. Speler met een schitterende techniek, maar positioneel zo ongelooflijk DOM. Telkens buitenspel.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:52 schreef Stereotomy het volgende:
Goed afgemaakt.quote:
Zieltjequote:Op zondag 1 februari 2009 15:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
AZ KAMPIOENEN!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
AZ KAMPIOENEN!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Get a life, houd je bekquote:
overloperquote:Op zondag 1 februari 2009 15:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
AZ KAMPIOENEN!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kunnen we geen apart topic maken voor mensen die via sopcast kijken?quote:Op zondag 1 februari 2009 15:55 schreef Yi-Long het volgende:
Mijn stream is ook bij! 0-1 voor AZ!!!!
No shit Sherlockquote:Op zondag 1 februari 2009 15:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
AZ komt zo 9 punten los van Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |