Eredivisie-livequote:Op zondag 1 februari 2009 15:40 schreef iRobin het volgende:
Iemand een live stream voor Sparta - AZ? En wie is de betere?
xbox live halo? It wasn't me!quote:Op zondag 1 februari 2009 15:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik met hem op xbox live halo zat te doen
Zong hij de heletijd BALAAAAAAAZZSS DZSUDZSAAAAAAAAAK
Of was dat iemand anders?
dat we de beste zijn is onze identiteit. dat kunnen we niet opgeven.. dan zijn we net als al die andere mindere clubs. maarja.. het is ook wel een beetje ons manco.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:40 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan wat de fans zeggen.
'Wij zijn Ajax, we zijn de laatste jaren niet zo goed als bijvoorbeeld een PSV of AZ, maar we hopen toch mee te kunnen strijden om het kampioenschap'
![]()
Dat doet dus geen een club. PSV, Feyenoord, AZ zijn precies het zelfde..
Go Spartaquote:Ik ben een rapper, veel geschreeuw en weinig wol?
No way and I don't kill my babydoll!
Ya ain't wrong, ya think wrong
and I don't sing a love song
Ya hate me 4 thiz
hardcore rap is my biz
Mind yo' own biz
like that stupid quiz
of bourgeois Caroline
Tensen Yeah I'm mean
I'm EVIL
E!
Goal van Sahar. Wel terecht.quote:
Ja ik heb ook genoeg Ajacieden horen zeggen dat Ajax geen kampioen wordtquote:Op zondag 1 februari 2009 15:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Uhm ja?
Ik heb genoeg PSV'ers gezien die zeiden dat ze niet verwachten dan PSV kampioen ging worden.
Zo'n "supporter" rent het veld op en beukt de grensrechter omverquote:Op zondag 1 februari 2009 15:47 schreef iRobin het volgende:
vertel?
Roerend mee eens.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:48 schreef Barca het volgende:
Wat ik bedoel: er zijn te veel fans nog heilig overtuigd van de suprematie van Ajax. We behoren altijd met mooi voetbal te winnen. Dat we daarvoor kwaliteit tekort komen wil er bij velen niet in!
En die verschrikkelijke clown verneukt de boel alleen maar!
En dan willen ze geen sluis in het nieuwe stadion.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:50 schreef John.Milton het volgende:! Die supporter van de Graafschap net. Als ik scheidsrechter was had ik het hele vak laten ontruimen en zou dan pas weer verder spelen. Dan corrigeren de fans van de Graafschap elkaar de volgende keer wel.
Wat een idioot was dat, die komt hopelijk ook nooit meer een stadion binnen.
iddquote:Op zondag 1 februari 2009 15:50 schreef John.Milton het volgende:! Die supporter van de Graafschap net. Als ik scheidsrechter was had ik het hele vak laten ontruimen en zou dan pas weer verder spelen. Dan corrigeren de fans van de Graafschap elkaar de volgende keer wel.
Wat een idioot was dat, die komt hopelijk ook nooit meer een stadion binnen.
Oh dus dan moet je die bal maar 10 meter over de goal koppen?quote:
Iemand zei dat op msn.quote:
Hehe..quote:Op zondag 1 februari 2009 15:52 schreef Stereotomy het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar mag Pelle erin
Is het zó waardeloos daar?quote:Op zondag 1 februari 2009 15:52 schreef Stereotomy het volgende:
Het liefst voor ElHamdouie. Speler met een schitterende techniek, maar positioneel zo ongelooflijk DOM. Telkens buitenspel.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:52 schreef Stereotomy het volgende:
Goed afgemaakt.quote:
Zieltjequote:Op zondag 1 februari 2009 15:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
AZ KAMPIOENEN!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
AZ KAMPIOENEN!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Get a life, houd je bekquote:
overloperquote:Op zondag 1 februari 2009 15:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
AZ KAMPIOENEN!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kunnen we geen apart topic maken voor mensen die via sopcast kijken?quote:Op zondag 1 februari 2009 15:55 schreef Yi-Long het volgende:
Mijn stream is ook bij! 0-1 voor AZ!!!!
No shit Sherlockquote:Op zondag 1 februari 2009 15:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
AZ komt zo 9 punten los van Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |