Het WK wel.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Veldrijden is nooit leuk geweest.
Doet ie dat nu al niet weken achter elkaarquote:Op zondag 1 februari 2009 15:11 schreef denthemen het volgende:
Wegereef, geeft zomaar een fout toe...
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:09 schreef Sensation89 het volgende:
kut Graafschap hoeren slecht verdedigd
Volendam mocht alle punten meenemen als het aan mij lag.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:11 schreef Stofje het volgende:
Ik ben blij dat ik gisterenavond al een spektakelstuk in Breda heb mogen zien, anders was dit weekend toch best matig geweest.
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:12 schreef -SG- het volgende:
Zingen ze nou Toi toi toi toi toi toi toi toi vo nen?
Zo is dat Stofje! Het was gisteren weer ouderwets genieten!quote:Op zondag 1 februari 2009 15:11 schreef Stofje het volgende:
Ik ben blij dat ik gisterenavond al een spektakelstuk in Breda heb mogen zien, anders was dit weekend toch best matig geweest.
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:11 schreef Stofje het volgende:
iddquote:Op zondag 1 februari 2009 15:12 schreef -SG- het volgende:
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:12 schreef -SG- het volgende:
sorry maar als je verliest van de graafscahp ben je wel erg slecht....quote:Op zondag 1 februari 2009 15:09 schreef Sensation89 het volgende:
kut Graafschap hoeren slecht verdedigd
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:14 schreef venomsnake het volgende:
AZ heeft weer last van kampioenvrees?
Wat een opmerking weer, dit jaar kan iedereen van iedereen winnen, is al meerdere keren gebleken.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:14 schreef Longmen het volgende:
[..]
sorry maar als je verliest van de graafscahp ben je wel erg slecht....
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:14 schreef -SG- het volgende:
Zingen ze dat nou? Ja of nee?
Spelen ze kut ja? Zou mooi zijn als Sparta standhoudt!quote:Op zondag 1 februari 2009 15:14 schreef venomsnake het volgende:
AZ heeft weer last van kampioenvrees?
Dat geldt niet voor de Graafschap.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een opmerking weer, dit jaar kan iedereen van iedereen winnen, is al meerdere keren gebleken.
Geen idee, maar het is nog steeds 0-0quote:Op zondag 1 februari 2009 15:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Spelen ze kut ja? Zou mooi zijn als Sparta standhoudt!
Al weken toch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |