Te aanvallend.quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 14:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kom op Graafschap, scoor eens..
Is pas afgelopen vrijdag gehaald dus hij mag zich de komende week gaan opmaken voor zijn debuut voor Sparta denk ik.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:59 schreef -SG- het volgende:
Waarom keept Ramos niet bij Sparta?
Veldrijden is nooit leuk geweest.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
Veldrijden is niet leuk meer. Gebeurt hier nog wat?
of een opstelling doe gewoon werktquote:Op zondag 1 februari 2009 15:09 schreef Prik0 het volgende:
Dit komt natuurlijk allemaal door de fantastische Lodeweges die een paar geweldige veranderingen heeft doorgevoerd.
Het WK wel.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Veldrijden is nooit leuk geweest.
Doet ie dat nu al niet weken achter elkaarquote:Op zondag 1 februari 2009 15:11 schreef denthemen het volgende:
Wegereef, geeft zomaar een fout toe...
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:09 schreef Sensation89 het volgende:
kut Graafschap hoeren slecht verdedigd
Volendam mocht alle punten meenemen als het aan mij lag.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:11 schreef Stofje het volgende:
Ik ben blij dat ik gisterenavond al een spektakelstuk in Breda heb mogen zien, anders was dit weekend toch best matig geweest.
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:12 schreef -SG- het volgende:
Zingen ze nou Toi toi toi toi toi toi toi toi vo nen?
Zo is dat Stofje! Het was gisteren weer ouderwets genieten!quote:Op zondag 1 februari 2009 15:11 schreef Stofje het volgende:
Ik ben blij dat ik gisterenavond al een spektakelstuk in Breda heb mogen zien, anders was dit weekend toch best matig geweest.
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:11 schreef Stofje het volgende:
iddquote:Op zondag 1 februari 2009 15:12 schreef -SG- het volgende:
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:12 schreef -SG- het volgende:
sorry maar als je verliest van de graafscahp ben je wel erg slecht....quote:Op zondag 1 februari 2009 15:09 schreef Sensation89 het volgende:
kut Graafschap hoeren slecht verdedigd
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:14 schreef venomsnake het volgende:
AZ heeft weer last van kampioenvrees?
Wat een opmerking weer, dit jaar kan iedereen van iedereen winnen, is al meerdere keren gebleken.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:14 schreef Longmen het volgende:
[..]
sorry maar als je verliest van de graafscahp ben je wel erg slecht....
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:14 schreef -SG- het volgende:
Zingen ze dat nou? Ja of nee?
Spelen ze kut ja? Zou mooi zijn als Sparta standhoudt!quote:Op zondag 1 februari 2009 15:14 schreef venomsnake het volgende:
Dat geldt niet voor de Graafschap.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een opmerking weer, dit jaar kan iedereen van iedereen winnen, is al meerdere keren gebleken.
Geen idee, maar het is nog steeds 0-0quote:Op zondag 1 februari 2009 15:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Spelen ze kut ja? Zou mooi zijn als Sparta standhoudt!
Al weken toch.quote:
Feyenoord zal wel punten moeten halen, ze staan maar 2 punten boven de nacompetitieplekken momenteel.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:16 schreef Cyberia18 het volgende:
NEC schaam je diep. Tegen zo'n kneuzenelftal nog wel.
en nog steeds geen tegendoelpuntquote:Op zondag 1 februari 2009 15:17 schreef inZanity het volgende:
AZ nog niet gescoord..?
Gaat aardig gelijk op.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Smsje gehad?quote:Op zondag 1 februari 2009 15:17 schreef FL_Freak het volgende:
CORRECTIE:
ze zingen rapapapapa ola toivonen
en ze zingen nog steeds reker rot op dus en geen reker houd aan
Dan weten jullie het
Ja, boffen wij toch maar weer even.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:11 schreef Stofje het volgende:
Uitwedstrijden tegen degradatiekandidaten uit Rotterdam liggen ze niet zo.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:14 schreef venomsnake het volgende:
Toch jammer dat ze 4 keer hebben gewonnen in de competitie en dat ze nog in de beker zitten.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:16 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat geldt niet voor de Graafschap.
Dat is dan ook het enige pluspunt mogelijk.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:18 schreef buddyb het volgende:
gio is dus wel gewoon fit voor die ah reclame
*trauma*quote:Op zondag 1 februari 2009 15:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Uitwedstrijden tegen degradatiekandidaten uit Rotterdam liggen ze niet zo.
Moet AZ nog uit naar Feyenoord?quote:Op zondag 1 februari 2009 15:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Uitwedstrijden tegen degradatiekandidaten uit Rotterdam liggen ze niet zo.
Zelden voor het doel van Sparta geweest.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Toen speelden ze tegen Volendam en De Graafschap.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:23 schreef Pieter-utd het volgende:
Mooi om te horen. Denk alleen dat AZ nog wel keer scoort. Ze spelen de laatste weken constant slecht, maar scoren wel 1 a 2 keer
Ook tegen teams als Utrecht voor de winterstopquote:Op zondag 1 februari 2009 15:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Toen speelden ze tegen Volendam en De Graafschap.
Dat zijn dan ook lastige tegenstanders.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Toen speelden ze tegen Volendam en De Graafschap.
Kan je ook nog een keer normaal gaan posten?quote:Op zondag 1 februari 2009 15:16 schreef Cyberia18 het volgende:
NEC schaam je diep. Tegen zo'n kneuzenelftal nog wel.
Er zit wel een kern van waarheid in als ik zo de meningen van de Feytenoord fokkers leesquote:Op zondag 1 februari 2009 15:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kan je ook nog een keer normaal gaan posten?
Ja, maar hij benadrukt altijd 100x per wedstrijd wie hij kneuzen vindt, erg irritant en kinderachtig.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Er zit wel een kern van waarheid in als ik zo de meningen van de Feytenoord fokkers lees
Dat zijn ook Feijenoordfans/supporters, die mogen dat zeggen. Commentaar van joden zitten we niet op te wachten.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Er zit wel een kern van waarheid in als ik zo de meningen van de Feytenoord fokkers lees
Sparta en De Graafschap zijn de enige 2 leuke neutrale clubsquote:Op zondag 1 februari 2009 15:27 schreef Darkestrah het volgende:
Liever AZ met de winst, dan Sparta. Mn moeder is voor Sparta.
Ach zo gaat het toch altijd over en weer met Feyenoord/Ajax.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, maar hij benadrukt altijd 100x per wedstrijd wie hij kneuzen vindt, erg irritant en kinderachtig.
Jij gunt je moeder ook niks hequote:Op zondag 1 februari 2009 15:27 schreef Darkestrah het volgende:
Liever AZ met de winst, dan Sparta. Mn moeder is voor Sparta.
Ik heb dit weekeinde echt veel gemist.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
AZ had inderdaad een penalty moeten hebben!
Het gaat er niet om of het Feyenoord of Ajax is, hij doet het altijd bij elke club.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ach zo gaat het toch altijd over en weer met Feyenoord/Ajax.
Was gisteren ook niet anders.
Meer kan ik er niet van maken, sorry.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kan je ook nog een keer normaal gaan posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |