Niet per se. Je hebt vooral iemand nodig die geen zwak punt heeft waar hij op kan blijven hameren. Hij kan Federer pakken op zo'n beetje z'n enige zwakke punt, hoog in de backhandhoek. Mannen als Murray, Tsonga en Djokovic hebben niet echt één zwak punt waar hij op kan blijven rammen. Tegen die jongens heeft Nadal het wellicht lastiger, terwijl Federer de meeste van die jongens gemakkelijker aankan.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad een shotmaker nodig die er doorheen ramt op een continue basis, 3 sets of langer. En dat is zo ontzettend moeilijk ....
Fed speelde goed hoor, maar nadal haalde soms ballen die je niet voor mogelijk hield.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:17 schreef N.i.c.k het volgende:
Zo jammer dat Federer nooit zijn hoogste niveau lijkt te halen tegen Nadal.
De nummer 1 en 2 van de wereld in de finale en dan een mooie 5-setter. Veel meer kan je je niet wensen.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:00 schreef Leatherface het volgende:
Wel mooi dat het weer een vijfsetter werd. Een clash tussen Nadal en Federer in een Grand Slam finale verdient dat.
Wat een BS.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:17 schreef N.i.c.k het volgende:
Zo jammer dat Federer nooit zijn hoogste niveau lijkt te halen tegen Nadal.
vorig jaar speelde hij de eerste 2 sets belabberd..De rest was leuk jaquote:Op zondag 1 februari 2009 17:54 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Wat een BS.Heb je de laatste 2 finales van Wimbledon niet gezien? Daar speelde Federer supergoed.
Hij liep voor veel meer ballen dan voorheen, viel me ook op. En hij haalde ze ook nog.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:15 schreef Tim86 het volgende:
Vooral de eerste sets viel het op dat Federer VEEL beweeglijker is geworden. Hij haalde ballen waarvan de oude Federer (ook die in topvorm) nog niet eens op had gelopen.
Ik zat ook met een brokquote:Op zondag 1 februari 2009 19:34 schreef Federer-fan het volgende:
Ik moest ook huilen toen Federer ging huilen. Lief hè?
Ja.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:08 schreef Susi het volgende:
[..]
Hij liep voor veel meer ballen dan voorheen, viel me ook op. En hij haalde ze ook nog.
quote:[..]
Ik zat ook met een brok
Jah dat heb ik ook wel. Al zat hij na Wimbledon 2007 wel huilend in de kleedkamer; "Deze kans krijg ik nooit meer."quote:Op zondag 1 februari 2009 20:34 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal heeft dat kwetsbare helemaal niet vind ik. Daarom vind ik het ook moeilijk om me met hem te identificeren.
Echt waar?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jah dat heb ik ook wel. Al zat hij na Wimbledon 2007 wel huilend in de kleedkamer; "Deze kans krijg ik nooit meer."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |