abonnement Unibet Coolblue
  zondag 1 februari 2009 @ 13:26:48 #1
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_65621169

--------------------------------------------------------------------------------
Clubgegevens
Naam: Nijmegen Eendracht Combinatie
Opgericht: 15 november 1900
(Als: Eendracht, fusie met Nijmegen in 1910)
Clubkleuren: Rood-Groen-Zwart
Stadion: De Goffert
Capaciteit: 12.500

Trainer/coach:
Mario Been

Thuis-tenue:
Shirt: Rood-Groen-Zwart
Broek: Zwart
Kousen: Zwart of wit

Uit-tenue:
Shirt: Blauw
Broek: Blauw
Kousen: Blauw

Officiele website
http://www.nec-nijmegen.nl

Vorige topics
het grote Eniesee topic
NEC-Nijmegen Topic #1? - We gaan voor het linker rijtje
NEC-Nijmegen deel 2 - We gaan voor mooi voetbal :)
NEC - Nijmegen deel 3: Waar blijft toch die spits??
NEC - Nijmegen deel 4: We gaan voor de Play-offs...
NEC Nijmegen 5: Zonder Cees naar Europees.
NEC-Nijmegen #7 Dat is lang geleden, 5-0 winnen!
NEC-Nijmegen #8: Met één Been in de play-offs
NEC-Nijmegen #9 Hans van Delft: Veel beterschap!
NEC-Nijmegen #10: Meer geruchten dan transfers :)
NEC-Nijmegen #11: Weer trekken wij ten strijde.....
NEC-Nijmegen # 12: 90+2' El-Akchaoui 1-0 (pen.)
NEC-Nijmegen # 13: de nr. 1 van Gelderland!
NEC-Nijmegen #14: Wél geld voor luxueus trainingskamp
NEC-Nijmegen #15 Het weekend van de kraker!
NEC-Nijmegen #16 Tegen de top kan het ineens wél
NEC-Nijmegen #17 O ja jo?
NEC-Nijmegen #18
NEC-Nijmegen #19 Zet je beste Beentje voor
NEC #20: "Zware tijden."
NEC-Nijmegen #21: Potje, de nieuwe scorende "spits"
NEC #22: Japapapapapapa-end Europa in!
NEC #23: Met de nodige versterkingen op komst (?)
NEC #24 Waar de selectie eindelijk rond lijkt
NEC-Nijmegen #25 Zonder Sjonnies maar met Jhon en John
NEC #26: De bende van Been!
NEC #27 Kansen voor het grijpen
NEC #28 We doen het met strijd en kLasse
NEC #29 Met één Been in de volgende ronde?
NEC #30: HSV gaat eraan
NEC #31: Mario Been blijft minimaal tot de zomer!
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 1 februari 2009 @ 13:33:10 #2
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_65621422
Denken we aan de collecte van Legio?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 1 februari 2009 @ 13:39:34 #3
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_65621691
Leuke TT

Verder ga ik nu naar de Goffert toe, ben benieuwd wat Koenders ten tonele brengt,
plus de extra aanvaller (John Goossens) vind ik ook wel een slimme investering, zeker aangezien hij
nu voor 4 jaar vastligt...
Forza NEC!
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zondag 1 februari 2009 @ 13:52:26 #4
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_65622222
NEC
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_65624221
Netjes gedaan om Goossens binnen te halen, daar kunnen ze in Amsterdam nog spijt van gaan krijgen.
That's all folks!
pi_65625600
quote:
Op zondag 1 februari 2009 14:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Netjes gedaan om Goossens binnen te halen, daar kunnen ze in Amsterdam nog spijt van gaan krijgen.
Op basis van wat denk je dat?
pi_65626035
Aanvoerder jong-ajax begreep ik, al aardig wat goals gemaakt?

zal iig niet het eerste ajax talent zijn wat te snel weg mag.. benieuwd wat hij gekost heeft.
Brett Holman
pi_65627966
punten konden we goed gebruiken
aansluiting enzo...
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_65628003
quote:
Op zondag 1 februari 2009 15:20 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Op basis van wat denk je dat?
Ik denk dat Vaduz wekelijks op De Toekomst staat.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_65628101
Been bevestigt komst Goossens, lijkt er ook erg blij mee te zijn
Brett Holman
pi_65628374
Weer een drol van een wedstrijd, maar wel drie puntjes

Lekker
pi_65628549
Milano !!!! goed debuut. Verder speelde Davids wel weer sterk werkte hard.
- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
pi_65628683
Heerlijk, zo winnen van Feyenoord. In het verleden zijn wij zó vaak degene geweest die zo het schip in ging. Nu dus een keer andersom, en op basis van de eerste helft niet geheel onterecht natuurlijk.

Die drie punten waren ook wel een keer meer dan welkom.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_65628695
man werkt altijd hard
maar meestal lijd hij knullig balverlies of geeft ie weer een kut pas
laatste weken doe ie het goed
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_65628860
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_65628920
Het wordt steeds moeizamer, in Football Manager zou ik mijn team waarschuwen voor zelfgenoegzaamheid. Op basis van FM vind ik Goossens ook een erg goede aankoop, die heeft zich bij mij in de basis weten te knokken en de winnende goal gemaakt om de Wereldbeker Hij is van die WK-17 lichting uit Peru waar iedereen toen over te spreken was, daarna kwam Foppe ook nog eens met zijn successen, maar je hoort inderdaad maar weinig van die jongeren-WK-lichting, zo ook Goossens. Heeft zich totaal niet gemanifesteerd bij het eerste, volgens mij onder Blind of Ten Cate wel is in 'grote' oefenwedstrijd (op TV) uitgeprobeerd, maar nooit wat van geworden. Misccien kan Been en daarna Menzo bv hem weer aan het ballen krijgen, talent heeft die. En het WK én ervaringen uit FM, teveel bewijs om te negeren.
pi_65628929
quote:
Op zondag 1 februari 2009 16:56 schreef sjeppert het volgende:
man werkt altijd hard
maar meestal lijd hij knullig balverlies of geeft ie weer een kut pas
laatste weken doe ie het goed
was eerst altijd zeer onzeker aan de bal nu gelukkig steeds beter
- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
pi_65629003
MILANO wohoooooooo

Samen met Potje man of the match!
pi_65629191
Ik weet niet wat Van Beukering aan het doen was vandaag, maar het had veel weg van bewuste sabotage. Enige wat ie deed was klagen en zeuren en vallen en ballen vd voet af laten stuiteren.
pi_65629335
quote:
Op zondag 1 februari 2009 17:13 schreef EKterror het volgende:
Ik weet niet wat Van Beukering aan het doen was vandaag, maar het had veel weg van bewuste sabotage. Enige wat ie deed was klagen en zeuren en vallen en ballen vd voet af laten stuiteren.
Viel best mee. Hij werd steeds vrij stevig aangepakt. Ik had wel het gevoel dat hij bij zijn doelpoging de bal zeer nochalant inschoot waardoor de bal makkelijk van de lijn gehaald kon worden.
Ik zou zo niet precies meer kunnen zeggen op welk moment dit was.
- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
pi_65629371
quote:
Op zondag 1 februari 2009 17:13 schreef EKterror het volgende:
Ik weet niet wat Van Beukering aan het doen was vandaag, maar het had veel weg van bewuste sabotage. Enige wat ie deed was klagen en zeuren en vallen en ballen vd voet af laten stuiteren.
Bewuste sabotage? Wie of wat zou ie willen saboteren dan?

Ik vond hem trouwens prima spelen.
pi_65629382
Nou ik vond het niet erg meevallen. Een beetje arbeid kon er niet af vandaag.
pi_65629413
Hij was rete actief! Eerste helft zeker
pi_65629527
gefeliciteerd
pi_65630070
Mwah ik vond hem juist heel ongeinspireerd overkomen. Vooral de tweede helft vond ik hem weinig druk zetten op verdedigers en veel balverlies lijden. Dat hij hard werd aangepakt klopt. Maar er springen wel héél veel ballen van zijn voeten. Ik vond hem echt niet uitstalen dat hij er zin in had en wilde winnen. Ook lijkt hij mij te zwaar voor dit veld, hij s niet heel erg wendbaar. Ik heb me vandaag veel aan hem lopen irriteren.

Net als Sibum in de tweede helft heel zwak speelde. Hij oogde niet scherp in de duels en in balbezit.
  zondag 1 februari 2009 @ 18:01:47 #26
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_65630549
Heerlijk om zo nog te winnen. Maar we zijn wel erg goed weggekomen. Goed dat Makaay hopeloos uit vorm is, en die Thomasson werd ook nog even deksels gevaarlijk Overigens kwam Feyenoord in de eerste helft ook erg goed weg.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_65630668
Sibum was overduidelijk niet fit genoeg voor de 2e helft. Van Beukering wordt trouwens al 5 wedstrijden niet meer bereikt.

Overigens melden diverse sites dat Zomer overgenomen is van Twente, zou het dan toch goed komen qua aankopen?
Brett Holman
pi_65630861
Zomer, succes bij NEC
  zondag 1 februari 2009 @ 18:15:49 #29
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_65630968
Goede berichten als Zomer blijft
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_65631230


  zondag 1 februari 2009 @ 20:21:34 #31
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_65634705
Eerste helft hadden we inderdaad al op 1 of 2-0 kunnen staan, in de tweede helft mochten we blij zijn dat een aantal Rotterdammers het vizier niet op scherp had staan. Beetje lucky 3 punten, maar gezien de thuiswedstrijden tegen Heracles, Utrecht, Groningen en Ajax mocht het ook wel eens de andere kant op vallen

Grootste minpunt: Braamhaar. Als dit de Nederlandse top is, snap ik wel dat ze niet op de grote toernooien uitgenodigd worden.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_65634801
Koenders is typisch zo'n speler die bij een trainer als Been helemaal kan opleven.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_65634910
Ik geef toe, die Saidi had vandaag wel twee puike voorzetten, althans op basis van de samenvatting.

En met Koenders hebben jullie er weer een échte negert bij hoor, wat een debiel.
Na afloop wordt hem bij het interview gevraagd: "Nou Milano, de winnende gescoord, droomdebuut?"
Er kwam mij toch een hoop puinhoop uit zijn mond, met als afsluiter: "Over een droomdebuut wil ik zeker nog niet spreken". Wtf gast, wanneer wil je er dan over praten? Je scoort godverdomme in de laatste minuut de winnende goal tijdens je debuut!? Hij probeer ook zo heerlijk correct te praten. Negers
pi_65635052
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_65635148
Koenders was bij RKC top. Dus dat komt bij NEC ook wel weer goed.
pi_65636021
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:26 schreef DeVinger het volgende:
Ik geef toe, die Saidi had vandaag wel twee puike voorzetten, althans op basis van de samenvatting.

En met Koenders hebben jullie er weer een échte negert bij hoor, wat een debiel.
Na afloop wordt hem bij het interview gevraagd: "Nou Milano, de winnende gescoord, droomdebuut?"
Er kwam mij toch een hoop puinhoop uit zijn mond, met als afsluiter: "Over een droomdebuut wil ik zeker nog niet spreken". Wtf gast, wanneer wil je er dan over praten? Je scoort godverdomme in de laatste minuut de winnende goal tijdens je debuut!? Hij probeer ook zo heerlijk correct te praten. Negers
ga even ergens anders stoer doen met je negergezeik
pi_65636091
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:57 schreef knnth het volgende:

[..]

ga even ergens anders stoer doen met je negergezeik
Geef toe, het was een dom interview
pi_65636152
Net zoals praktisch alle interviews met voetballers.
pi_65636277
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:58 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Geef toe, het was een dom interview
Geef toe, je post hier als een kleuter.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_65636361
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:26 schreef DeVinger het volgende:
Ik geef toe, die Saidi had vandaag wel twee puike voorzetten, althans op basis van de samenvatting.

En met Koenders hebben jullie er weer een échte negert bij hoor, wat een debiel.
Na afloop wordt hem bij het interview gevraagd: "Nou Milano, de winnende gescoord, droomdebuut?"
Er kwam mij toch een hoop puinhoop uit zijn mond, met als afsluiter: "Over een droomdebuut wil ik zeker nog niet spreken". Wtf gast, wanneer wil je er dan over praten? Je scoort godverdomme in de laatste minuut de winnende goal tijdens je debuut!? Hij probeer ook zo heerlijk correct te praten. Negers
Man waar heb je het over
pi_65636439
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:00 schreef knnth het volgende:
Net zoals praktisch alle interviews met voetballers.
De mooiste die ik mij herinner is ook een neger, ja sorry, en dat was Ellery Cairo.

Toen had hij iemand een elleboog, kopstoot, whatever gegeven en werd hem na afloop gevraagd hoe het zat, en bang alsof hij zijn verblijfsvergunning direct moest inleveren kwam er een minutenlange ontkenningsfase die bij de poltitieopleiding vast en zeker gebruikt wordt als voorbeeld.

"Nee ik heb hem niet geraakt."
"Althans, hij bloed toch niet?"
"Ik heb hem sowieso niet bewust geraakt."
"Ik bedoel, hij bloed toch niet?"
"Ik heb hem gewoon niet geraakt."
"Niet bewust, ik heb hem niet bewust geraakt."
"Hij bloed toch niet? Nee, ik heb hem niet geraakt."
"Hij bloed toch niet ofwel?"
"Het was niet bewust in ieder geval."
"Als ik hem heb geraakt, maar hij bloed toch niet ofzo, dan was het niet bewust."
"Ik heb hem niet geraakt"


Nouja, ik haak af, maar dit ging minstens 2x zo lang door
pi_65636517
Ok.
pi_65636572
ik ga wel tv kijken
pi_65638675
De vinger moet gewoon weer bij Ron Jans op de hand gaan zitten en hier wegblijven met zijn neger geleuter.

Wat een prachtige drie punten vandaag. Mooie eerste helft en prima stand gehouden in de 2e helft.
Bouaouzan speelde niet echt best vandaag, en met Saidi kwam er meteen weer dreiging.
Goed om te horen dat zomer blijft! Klasse Aalbers
Website: Sneaker-forum.nl
pi_65638690
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:58 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Geef toe, het was een dom interview
DIT is een dom interview.
  zondag 1 februari 2009 @ 22:18:24 #46
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_65638915
Kan iemand Koenders vertellen wat droomdebuut betekend? Zijn antwoord verraad nl. dat hij hier geen weet van heeft met zijn "...nog niet...".

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_65638932
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:11 schreef hoM3r het volgende:

[..]

DIT is een dom interview.
Hij heeft er moeite mee, dat klopt Hij weet daarentegen dan wel weer concreet aan te geven wat er bij Vitesse nieuw is onder de nieuwe trainer. Ik zag trouwens niets aan Van Beukering ofzo, hij kwam aardig wat keren in beeld bij de samenvatting, kansen genoeg, alleen de scherpte ontbrak.

@ BansheeBoy. Juist! Ben ik toch niet de enige, ik denk al
  zondag 1 februari 2009 @ 22:27:05 #48
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_65639235
quote:
Die is inderdaad schandalig, maar ik vind die van Koenders net ietsjes erger, hij beantwoordt de vragen alsof hij ze niet snapt en wil te correct overkomen, vaak misplaatst. Want kom, hij heeft gewonnen, dan mag er best een glimlach vanaf. Hij staat daar vragen te beantwoorden alsof hij een advocaat is.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_65639650
Hij is gewoon zenuwachtig.

Open er anders een topic over.
pi_65639816
Woensdag naar Groningen. Ik ga mee (heb nu al spijt van de reis).
Wordt een lastige pot, maar na de winst van vandaag hoop ik dat het ze heel goed gedaan heeft. Groningen heeft niet gewoonen van NAC (in de beker), won nipt van ADO. Kom NEC, gewoon scoren daar!
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 2 februari 2009 @ 01:17:12 #51
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_65643994
Woehoe

Gaf nog aan benieuwd naar Koenders te zijn,
nou, hij noemt het geen droomdebuut, ik wel
Heerlijk, speelde een solide wedstrijd, niets van die onzekere twijfelende centrale verdediger
waar ik bang voor was, gewoon alsof hij er al tijden speelde met Potje als coach.

Geweldig!
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_65647106
Ik hield in het begin wel mijn hart vast bij die koenders. Ziet er niet echt uit als een solide verdediger (qua postuur), maar speelde prima gister.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_65647167
Bij RKC vond ik hem juist ijzersterk in de duels.
  maandag 2 februari 2009 @ 09:50:09 #54
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_65647342
Koenders is mij teveel een twijfelaar. Alleen al dat hoofdje van hem baart zorgen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_65647601
voetbal primeur en de gelderlander over potje
quote:
Pothuizen wil toch nog wel een jaartje door
Patrick Pothuizen wordt in mei 37, maar dat weerhoudt de NEC-routinier er niet van om er mogelijk nog een seizoen aan vast te knopen. De verdediger laat wel het één en ander afhangen van de opvolger van trainer Mario Been.

Want wil de nieuwe trainer wel met Pothuizen door? Zelf ziet hij een langer dienstverband wel zitten, zegt hij in De Gelderlander. "Het gaat lekker. Ik voel me goed. En nog belangrijker: ik ben tevreden over mijn spel. Al zeg ik het zelf."

De 36-jarige verdediger heeft na het vertrek van Peter Wisgerhof weer uitzicht op een riant aantal speelminuten. Zondag voltooide Pothuizen tegen Feyenoord zonder problemen zijn vierde wedstrijd in drie weken tijd.

Vorige week twijfelde Pothuizen nog openlijk over het verlengen van zijn carrière. "Misschien ga ik nog door, maar daarbij was het aanblijven van Been wel belangrijk", zei hij toen.
Laten we hopen dat ie er een jaartje aan vast plakt. Hij stond gister weer als een huis. En ik moet eerlijk toegeven, dat ik niet verwacht had, dat hij nog steeds een aantal wedstrijden achter elkaar 90 minuten in de basis kon. En nu blijkt hij steeds een van de betere op het veld.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_65652004
TVPotje
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_65655208
Hij heeft iig karakter, dat scheelt sowieso al. Als hij voetbalt dan wil hij ook echt winnen en dat verlangt hij ook van het team, net als el Ak en Wisgerhof dat uitstaalde. Op die manier is hij überhaupt al van waarde. Maar trouwens, Zomer en Koenders zijn toch het centrale duo, hij gaat verder gewoon uit de basis toch?
pi_65655290
Pothuizen is al jaren geen basis meer, maar als vaste stand in blijft hij waardevol.
pi_65655340
Koenders en Potje allebei een 8 in de Gelderlander
Brett Holman
pi_65655596
Potje volgt over een tijdje gewoon lekker Ton Spaan op als elftalbegeleider.
pi_65655769


Wat ik van het filmpje kan zien is Goossens in ieder geval een nuchtere jongeren, past denk ik wel bij NEC.
Brett Holman
pi_65659821
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:19 schreef endr0me het volgende:


Wat ik van het filmpje kan zien is Goossens in ieder geval een nuchtere jongeren, past denk ik wel bij NEC.
Is het al officieel bevestigd dan?
- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
pi_65660995
Volgens mij wacht NEC nog op de medische keuring, om het officiële bericht naar buiten te brengen, maar Been heeft het ook al bevestigd (en de vi), dus het zal voor 99% rond zijn.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_65667216
Youssef nu bij Sport aan Tafel
Brett Holman
  maandag 2 februari 2009 @ 20:21:07 #65
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_65669355
Ten Voorde nu officieel naar NEC
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_65669431
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:21 schreef GSbrder het volgende:
Ten Voorde nu officieel naar NEC
Waar staat dat? Nog niks op officiële site namelijk... En Aalbers ontkent op Forza dat het al rond is.
I don't really come from outer space || Last.fm
  maandag 2 februari 2009 @ 20:23:48 #67
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_65669494
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:22 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

Waar staat dat? Nog niks op officiële site namelijk... En Aalbers ontkent op Forza dat het al rond is.
Oh, ik had het van trouwehonden.nl
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_65670533
Goossens heeft dit gezegd tegenover HighLow.
quote:
Het is rond, na een hectische week hebben Ajax, NEC en John Goossens zojuist de nodige handtekeningen gezet onder een contract dat de linker vleugelspeer voor 3,5 jaar aan NEC verbindt. "Ik ben er heel blij mee", zegt een uitgelaten Goossens exclusief tegen highlow.nl. "Ik heb ook een boodcshap voor de supporters van Ajax: tot over twee jaar in het eerste, want dan ben ik terug!"
"Ajax heeft wel een terugkoopclausule op laten nemen in het contract." aldus iemand in het bevestigde transfers topic.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_65671989
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:31 schreef endr0me het volgende:
Youssef nu bij Sport aan Tafel
Dat doet-ie toch best leuk. Alleen een showpik is het wel.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_65676011
quote:
"Ik heb ook een boodcshap voor de supporters van Ajax: tot over twee jaar in het eerste, want dan ben ik terug!"
Amsterdamse arrogantie bluf
  maandag 2 februari 2009 @ 23:38:04 #71
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_65678206
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:47 schreef -J-D- het volgende:
Goossens heeft dit gezegd tegenover HighLow.
[..]

"Ajax heeft wel een terugkoopclausule op laten nemen in het contract." aldus iemand in het bevestigde transfers topic.
Tsja, het contract met Goossens is dus beter dan een huurcontract. Ajax betaald NEC dus een vaste, nog onbekende vergoeding voor de ontwikkeling voor Goossens, bovendien verzekerd dit dat geen andere topclub Goossens weg kan halen. Het lijkt er immers op alsof Goossens deels nog bezit blijft bij Ajax, door zo'n sterke clausule in te voeren dat hij sowieso teruggaat naar Ajax. Ben benieuwd wat er gebeurd als bijvoorbeeld Twente aanklopt volgende zomer om alsnog Goossens te halen. Gaat Ajax hem dan vervroegd bij hen op de bank plaatsen of kan NEC bij Twente wél het volle pond vangen ?

Lastig, die clausules
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_65680429
Talenten verkiezen ons kluppie boven FC Twente en Heerenveen, dat ik dit nog mag meemaken
pi_65683972
iedereen wil onder been werken.
hier krijgen ze tenminste de kans zich te ontwikkelen. Bij clubs als twente en heerenveen gaat dat al wat moeilijker.
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_65686200
Nou, Goossens maakt Been maar een half jaartje mee, Ten Voorde helemaal niet.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_65686559
NEC > Been en niet andersom graag.
pi_65686672
Inderdaad. Dus de keuze van die twee naar NEC te komen, staat los van Been.

Zware pot morgen. Benieuwd wie er naast Zomer komt te staan in het centrum..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_65686818
Zomer? Is die weer fit?

Ik zou Zomer-Koenders de kans geven, die zullen het toch moeten doen dit seizoen.
pi_65686883
quote:
Morgenmiddag worden er knopen doorgehakt wat betreft extra kaarten voor de wedstrijd Hamburg-NEC. Ook het Spielbudenplatz is nog lang niet zeker volgens Jan Bluijsen, manager operations van NEC.

“Zowel wij als Hamburger SV en de Duitse politie zijn aan het bemiddelen met de ondernemers van de Spielbudenplatz. Het is natuurlijk nog maar de vraag of ze op ons zitten te wachten. Ook zal er morgen meer duidelijkheid komen over de extra kaarten. We hebben nu een wachtlijst met daarop +/- 300 NEC-supporters. Mochten we extra kaarten krijgen zullen dit er 1000 zijn. Alle NEC supporters komen wel in 1 vak te zitten. In Duitsland doen ze daar niet zo moeilijk over. Ze vergroten dan gewoon het vak. Lexaanwanden hebben ze daar nog nooit van gehoord. Wij doen er alles aan om er een knalfeest van te maken. Zo hebben wij ook contact gehad met de organisatie van het Nederlands-Elftal. Zij hebben natuurlijk veel ervaring in het organiseren van dit soort feesten”, aldus Bluijsen. Wij hopen natuurlijk ook dat het een knalfeest gaat worden in Hamburg!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_65687940
Laten we het hopen! Ik heb mijn kaartje natuurlijk al binnen, maar hoop dat er veel meer NECers mee gaan!
Website: Sneaker-forum.nl
pi_65687975
Heel misschien ga ik ook alsnog mee. Maar een kaartje zal er wel niet in zitten..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_65688082
Ten Voorde naar NEC dus. Van harte gefeliciteerd! Topspits.
Hoi.
pi_65688148
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:29 schreef pekel het volgende:
Ten Voorde naar NEC dus. Van harte gefeliciteerd! Topspits.
Weet helemaal niks van die jongen. Wat voor een spits is het?

Wel lullig voor Emmen dat-ie voor een prikkie is weggehaald.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_65688159
ken 'm niet zo (ondanks dat ik altijd JL kijk). Ben zeer benieuwd, schijnt een leider en scorer te zijn..... altijd handig
Website: Sneaker-forum.nl
pi_65688216
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:31 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

Weet helemaal niks van die jongen. Wat voor een spits is het?

Wel lullig voor Emmen dat-ie voor een prikkie is weggehaald.
Emmen heeft gewoon een kutbeleid en gaat binnen de kortste keren kapot als het zo doorgaat, dus ik ben eerder blij voor Ten Voorde. .

Hard werkende jongen, fysiek, balvast en een goede instelling. Het publiek in Emmen is na 4 wedstrijden 10x blijer met hem in de spits dan met de spelers die nu bij Emmen voorin staan. Sterker nog, de mensen die thuiswedstrijden bijwonen beginnen nu al flink te zeiken en te fluiten als hij wordt gewisseld of niet begint in de basis.
Hoi.
pi_65688231
Sibum komt ook van Emmen, daar komt goed spul vandaan
pi_65692993
Geen Van Beukering (rug) en Sibum (krijgt rust) morgen. Janssen en Kivuvu erin lijkt me. Geen grote verzwakking.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_65694095
Sibum niet spelend is wel een verzwakking. Beukering is al 4 wedstrijden drama (of dat aan hem zelf ligt of aan de aanvoer laat ik in het midden).
Brett Holman
pi_65694123
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:58 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Geen Van Beukering (rug) en Sibum (krijgt rust) morgen. Janssen en Kivuvu erin lijkt me. Geen grote verzwakking.
Laat het mschr niet horen!
pi_65694382
Daarom post ik het ook hier. Zelfs een meisje weet dat het niet slim is een discussie met hem aan te gaan.

edit: 3-4-3 morgen.. Dát is wel een enorme verzwakking. Been is de kluts kwijt, goed dat-ie weg is aan het eind van het seizoen
I don't really come from outer space || Last.fm
  dinsdag 3 februari 2009 @ 15:38:42 #90
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_65694546
Met Janssen kun je misschien beter 4-4-2 / countervoetbal spelen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_65695207
Wie gaat er nog meer morgen naar Groningen?
Website: Sneaker-forum.nl
pi_65698287
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:54 schreef BasNijmegen het volgende:
Wie gaat er nog meer morgen naar Groningen?
Respect dat jij gaat, maar met de combi naar Grunn voor een wedstrijd die om 9 uur begint... Mij niet gezien.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_65698952
Ik kan me nog wel een Sparta-NEC herinneren op een ijskoude novemberdinsdagavond ... uitvak vol! Jullie zijn bikkels
pi_65699496
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:37 schreef knnth het volgende:
Ik kan me nog wel een Sparta-NEC herinneren op een ijskoude novemberdinsdagavond ... uitvak vol! Jullie zijn bikkels
Sparta uit, ik ben daar twee keer geweest, 1 keer beker 0-0 sparta wint na penalties, 1 keer in de competitie, 0-0. Ik heb dus vanuit dat uitvak 210 minuten voetbal gezien, maar nooit een normaal doelpunt.

Ondanks dat een mooie uitwedstrijd.
pi_65699569
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:52 schreef hoM3r het volgende:

[..]

Sparta uit, ik ben daar twee keer geweest, 1 keer beker 0-0 sparta wint na penalties, 1 keer in de competitie, 0-0. Ik heb dus vanuit dat uitvak 210 minuten voetbal gezien, maar nooit een normaal doelpunt.

Ondanks dat een mooie uitwedstrijd.
Dan had je de laatste uitwedstrijd mee moeten gaan

Ik heb het idee dat ik morgen alleen in het uitvak zit
Volgens anderen gaan er zo'n 50 man. Meer dan ik verwachte
Website: Sneaker-forum.nl
pi_65701966
Ik zit ergens naast het uitvak, met nog 3 Groningse NEC'ers
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_65708129
En daarna Heracles uit, ook geen makkie
na vanavond
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_65709633
haha
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_65717737
Heracles is een stugge ploeg. Maar NEC heeft er lang niet meer verloren.
Ik heb vertrouwen in minimaal 4 punten deze week.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_65726824
Volgens een aantal supporters die met HSV hebben gebeld om een kaartje naast het uitvak te kopen. Dit kan niet want dat vak is gereserveerd........
Zou dit voor NEC zijn en heeft Jan het voor elkaar gekregen!?
Als dit zo is, betekenen die heel veel extra kaartjes!
Website: Sneaker-forum.nl
pi_65727380
NEC de beste Nederlandse club van de afgelopen 12 maanden, volgens de IFFHS-wereldranglijst

http://www.iffhs.de/?10f4(...)02bb1c2bbb6f28f53512
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_65728796
huh! volgens mij is dat gebaseerd op de 0-2 overwinning op udinese.
Want eerst stonden we 94e en ajax en psv nog hoger
Website: Sneaker-forum.nl
pi_65729348
Volgens mij verandert die ranglijst iedere maand. Gaat over de afgelopen 12 maanden, niet over het jaar 2008.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_65731122
Maar de afgelopen maand hebben wij toch niet beter gepresteerd dan de maand november?
Vlak voor udinese stonden we namelijk op de 94e plek
Website: Sneaker-forum.nl
pi_65731391
Maar de eerste maand van 2008 valt ook weg voor de overige clubs, waarin ze misschien succesvol waren. Ik weet het ook niet, boeie, ik vind het wel goed zo..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_65734403
Ik weet het al NEC heeft een bekerwedstrijd gespeeld (en gewonnen) Ajax bijvoorbeeld niet. Zijn weer extra punten. En de maand januari was in 2008 niet al te best. Dus nu tellen ze februari tot nu!
Website: Sneaker-forum.nl
pi_65736887
Overigens, volgens mij nog niet geplaatst hier, maar Rik Vermeulen van landskampioen FC Lisse traint de komende tijd enkele keren mee bij NEC. Eerste keer is al achter de rug. Mogelijk dus een overgang voor hem richting Nijmegen na dit seizoen. Is een dynamische (rechter)middenvelder van net 23 jaar oud.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_65737534
Vandaag is bekend geworden dat NEC 1300 extra kaarten krijgt voor de wedstrijd Hamburg SV-NEC. De 350 supporters die op de wachtlijst stonden kunnen hun kaarten morgen ophalen. De overige kaarten gaan vanaf a.s. maandag 10 uur in de verkoop via internet. Mochten al deze kaarten verkocht worden dan zullen we met 3800 NEC-supporters (Sponsers niet meegerekend) richting Hamburg afreizen. NEC is nog druk in onderhandeling over de Spielbudenplatz. Daarover later meer.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_65737629
Goeie berichten dus!
Website: Sneaker-forum.nl
pi_65738627
Klote. Een club- en uitkaart zijn vast niet meer te fixen voor maandag...
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_65739219
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 17:47 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Klote. Een club- en uitkaart zijn vast niet meer te fixen voor maandag...
Neen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_65739498
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 17:15 schreef -J-D- het volgende:
Vandaag is bekend geworden dat NEC 1300 extra kaarten krijgt voor de wedstrijd Hamburg SV-NEC. De 350 supporters die op de wachtlijst stonden kunnen hun kaarten morgen ophalen. De overige kaarten gaan vanaf a.s. maandag 10 uur in de verkoop via internet. Mochten al deze kaarten verkocht worden dan zullen we met 3800 NEC-supporters (Sponsers niet meegerekend) richting Hamburg afreizen. NEC is nog druk in onderhandeling over de Spielbudenplatz. Daarover later meer.
Overigens ben ik bang dat de site dat niet gaat aankunnen. (http://nec.voetbalticket-shop.nl/)
De laatste tijd heeft de site het al moeilijk op piekmomenten.
Voor de thuiswedstrijd tegen HSV was op sommige pc's de site al eerder beschikbaar dan 09.00 uur.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_65739755
Mooi man Zoveel man, geniet ervan
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_65743206
dit zijn de betere berichten
helaas kan ik er nog steeds niet bij zijn
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_65747110
De stream van groningen - NEC doet het bij mij gratis op Eredivisie Live site
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  woensdag 4 februari 2009 @ 22:55:19 #116
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_65750107
Jammer, verloren van Groningen was niet nodig geweest..
Verloren door 1 moment, die penalty... Was het écht rood? Met Milano in de buurt was Berg toch geen volledig doorgebroken speler? Ach, wat doet het er toe..
Weer met beide BEENtjes op de grond!
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_65750519
Vond ze nog geen eens zo slecht spelen met 10 man, met beetje meer geluk valt de 1-1.
Brett Holman
pi_65750660
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 23:07 schreef endr0me het volgende:
Vond ze nog geen eens zo slecht spelen met 10 man, met beetje meer geluk valt de 1-1.
Inderdaad, zelfs met 10 man vond ik jullie middenveld veelal beter dan die van ons. Erg dom van Zomer om Berg omver te kegelen. Is toch de ommekeer geweest.

Succes tegen HSV.
  donderdag 5 februari 2009 @ 00:04:46 #119
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_65752362
Ja tot de rode kaart was NEC de betere ploeg. Dan krijg je een strafschop en een rode kaart tegen en dan is het eigenlijk afgelopen. Hoewel we nog goed stand hielden tegen een in mijn ogen zwak Groningen met 10 man.

Komende tijd een zwaar programma. Hopelijk pakken we wat punten mee want anders komt onze positie in het linkerrijtje in gevaar.
pi_65754733
Rood voor Zomer = kut.

Voor dat fatale moment was NEC goed bezig, daarna in een klap kansloos.

Een penalty en geel had ik terechter gevonden trouwens. Als we met elf man hadden blijven staan hadden we gewonnen.

[ Bericht 14% gewijzigd door De_Hypotheker op 05-02-2009 01:56:55 ]
pi_65758901
Jeps NEC speelde erg sterk (ook met 10 man).
Rood moest geel zijn, want Koenders liep ernaast.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_65765227
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:21 schreef BasNijmegen het volgende:
Jeps NEC speelde erg sterk (ook met 10 man).
Rood moest geel zijn, want Koenders liep ernaast.
Dat zijn de regels niet.
Duidelijke scoringskans ontnomen en dus rood.
Triest, maar wel de waarheid.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_65769315
Ondanks dat we maar matig tevreden waren over het spel van ons NEC in januari toch weer 2 spelers in het elftal van de maand

Waaronder Potje
pi_65769407
Heb je idd gelijk in JD.

Hmmm zaterdag wordt een enorm belangrijke wedstrijd! Moeten drie punten pakken, anders haken we af.
Kan er helaas niet bij zijn
Website: Sneaker-forum.nl
pi_65770911
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:47 schreef BasNijmegen het volgende:
Heb je idd gelijk in JD.

Hmmm zaterdag wordt een enorm belangrijke wedstrijd! Moeten drie punten pakken, anders haken we af.
Kan er helaas niet bij zijn
Voor play offs? Dan is 9e worden toch ook genoeg?
pi_65771286
gewoon alleen het linker rijtje haken we dan af.
Na Heracles krijgen we heerenveen thuis, utrecht uit, PSV uit, Volendam uit en AZ thuis.
Wordt een zwaar programma, waar we denk ik punten gaan verliezen. Met 4 punten uit deze wedstrijden mogen we blij zijn. Natuurlijk hoop ik op meer, maar realistisch gezien....... (ook mede, omdat er nog 2 wedstrijden HSV tussendoor komen)
Website: Sneaker-forum.nl
pi_65775732
logo

stadion

creatief als ik me soms verveel even iets gemaakt, misschien wel leuk voor de OT. Op verzoek meer of anders

[ Bericht 12% gewijzigd door BasNijmegen op 06-02-2009 10:54:19 ]
Website: Sneaker-forum.nl
pi_65775833
Top idee!
Misschien is er in de achtergrond van de onderste nog een foto van een speler te verweven zodat het niet te kale vlakken worden.
Maar echt een leuk idee
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_65776183
Ik mis het échte logo...

Ik accepteer dat kotsende-papegaaien logootje nog steeds niet.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
  donderdag 5 februari 2009 @ 19:10:04 #130
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_65776459
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 19:02 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik mis het échte logo...

Ik accepteer dat kotsende-papegaaien logootje nog steeds niet.


Oude is inderdaad mooier, maar dit is nu eenmaal het officiële logo. Misschien het oude ook maar in die nieuwe stijl OP verwerken.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_65776869
Club gegevens -> Clubgegevens

pi_65777852
Ik heb 'm nu de tweede met Clubgegevens (<- nu aan elkaar dus) aangepast.
En om DC tegemoet te komen (;)) heb ik het oude logo in het groene gedeelte verwerkt, zodat deze niet zo kaal is (zoals JD melde)

Klik hier voor de afbeelding
Website: Sneaker-forum.nl
pi_65778088
Hij's mooi
pi_65779964


Misschien nog een mooie skyline van Nijmegen in de rood-zwart-groene band in het eerste plaatje
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_65780961
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 20:52 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:


Misschien nog een mooie skyline van Nijmegen in de rood-zwart-groene band in het eerste plaatje
Zal eens kijken
Website: Sneaker-forum.nl
pi_65785183
Ok nog eentje dan.
Skyline van nijmegen paste niet in eerste plaatje.

kleding

[ Bericht 14% gewijzigd door BasNijmegen op 06-02-2009 10:54:40 ]
Website: Sneaker-forum.nl
pi_65786115
Mooie plaatjes, ik vind alleen een vol stadion mooier dan een leeg stadion...
pi_65786363
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 23:36 schreef hoM3r het volgende:
Mooie plaatjes, ik vind alleen een vol stadion mooier dan een leeg stadion...
hmmm ga ik eens kijken of ik een leuke kan vinden

btw, ik heb bovenstaande afbeelding met uit en thuis shirt aangepast. Bovenstuk was kaal. Nu is babos op achtergrond en schaduw onder de letters.

klik voor afbeelding
Website: Sneaker-forum.nl
pi_65786604
edit: foutje
Website: Sneaker-forum.nl
pi_65789523
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 19:52 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik heb 'm nu de tweede met Clubgegevens (<- nu aan elkaar dus) aangepast.
En om DC tegemoet te komen (;)) heb ik het oude logo in het groene gedeelte verwerkt, zodat deze niet zo kaal is (zoals JD melde)

Klik hier voor de afbeelding
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
  vrijdag 6 februari 2009 @ 08:35:38 #141
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_65789623
Ik zie in andere clubtopics nog wel eens staan wie waar zit in het stadion, weet niet of daar behoefte aan is?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_65791130
Das wel leuk!
Vakkie F hier.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_65791192
Nou, maar eens winnen van Heracles dan

[ Bericht 48% gewijzigd door Kwarkie op 06-02-2009 10:15:03 ]
  vrijdag 6 februari 2009 @ 09:53:41 #144
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_65791291
EL
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_65791425
quote:
• NEC is van slag in de Eredivisie. De formatie van trainer Mario Been, die zaterdag op bezoek gaat bij Heracles Almelo, won slechts één van haar laatste zes uitwedstrijden. Bovendien kwam NEC niet tot scoren in zijn drie meest recente uitwedstrijden.
quote:
Het langst zonder...

Categorie Club(s) Duels
Zege Heracles Almelo 6
Afgelopen 3 jaar hebben we in thuiswedstrijden nog niet gescoord tegen NEC. Ben benieuwd wat het morgen wordt.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 09:59:51 #146
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_65791438
0-0
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 6 februari 2009 @ 10:08:02 #147
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_65791613
Vak A
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_65792342
Vak K

Ik zal 'm wel maken (eens zoeken naar een stadion plattegrond)
Website: Sneaker-forum.nl
pi_65792919
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 09:53 schreef Mark het volgende:
EL
Dat schaar ik gewoon onder de bobo's hoor



Laat maar komen jullie stadion plekken, dan pas ik gewoon de afbeelding aan
Website: Sneaker-forum.nl
  vrijdag 6 februari 2009 @ 10:56:46 #150
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_65793031
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 10:52 schreef BasNijmegen het volgende:
Dat schaar ik gewoon onder de bobo's hoor
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 6 februari 2009 @ 10:57:21 #151
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_65793050
Je hebt nu alleen 2x A en geen Z
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 6 februari 2009 @ 11:32:11 #152
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_65794139
vak J hier
pi_65794245
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 10:57 schreef Mark het volgende:
Je hebt nu alleen 2x A en geen Z
Aangepast en J-heronimus staat erbij
Website: Sneaker-forum.nl
  vrijdag 6 februari 2009 @ 11:37:49 #154
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_65794327
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 11:35 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Aangepast en J-heronimus staat erbij
Ik zie hem in vak L
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 6 februari 2009 @ 11:49:56 #155
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_65794760
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 10:56 schreef Mark het volgende:

[..]


Is toch ook gewoon een bobovak EL is toch ook gewoon met van die zachte stoeltjes of niet?
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  vrijdag 6 februari 2009 @ 11:52:02 #156
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_65794826
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 11:49 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Is toch ook gewoon een bobovak EL is toch ook gewoon met van die zachte stoeltjes of niet?
Nee hoor, dezelfde plastic stoeltjes als jij. Rechts daarvan (bij de ondernemers) zitten ze zacht
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_65794991
Ok J-heronimus zit nu echt op J
en heb er nog eentje gemaakt voor de selectie......
Website: Sneaker-forum.nl
pi_65795017
Goed bezig
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_65795085
Een overzicht tot dusver:











Officiele website
http://www.nec-nijmegen.nl

Vorige topics
#0 #1 #2 #3 #4 #5 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15 #16 #17 #18 #19 #20 #21 #22 #23 #24 #25 #26 #27 #28 #29 #30 #31
Website: Sneaker-forum.nl
  vrijdag 6 februari 2009 @ 12:04:10 #160
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_65795170
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 6 februari 2009 @ 12:07:13 #161
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_65795269
Goed werk idd
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_65795608
En nu, richten op morgen tegen Heracles Almelo......
Ik kan er helaas niet bij zijn. Ik hoop op een overwinning voor NEC. Ze moeten wel, anders wordt het gat met de bovestaande concurenten te groot, en de onderstaande concurenten te klein. We moeten nu aanklampen.
Normaal gesproken moet dit lukken, omdat we er al tijden geen tegendoelpunt hebben gekregen. En ik heb (ondanks dat Zomer weg is deze wedstrijd) veel vertrouwen in onze verdediging.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_65797135
Vak L.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 13:13:17 #164
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_65797374
Zet mij maar bij J. Daar zit ik als het goed is de rest van het seizoen.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_65801162
In de OP moet ook een opsomming komen van alle prijzen die we in ons 109-jarig bestaan hebben gewonnen.

Of wordt hij dan te lang met talloze Airmiles Cups en Maritiem Toernooien op onze palmares?
pi_65801719
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 14:56 schreef De_Hypotheker het volgende:
In de OP moet ook een opsomming komen van alle prijzen die we in ons 109-jarig bestaan hebben gewonnen.

Of wordt hij dan te lang met talloze Airmiles Cups en Maritiem Toernooien op onze palmares?
ik heb er ook over zitten twijfelen, maar...... tja staat ook zo armoedig.
Misschien kunnen we beter wachten tot eind seizoen kunnen we de knvb beker en uefa cup erbij zetten.
Website: Sneaker-forum.nl
  vrijdag 6 februari 2009 @ 15:26:02 #167
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_65802240
quote:
Been verbant Collins John naar Jong NEC
vrij. 6 februari 2009

Omroep Gelderland weet te melden dat Collins John terug gezet is naar Jong NEC. Het is niet duidelijk of de aanvaller daar ook traint. Na een stageperiode in Engeland keerde John even terug in Nijmegen, maar hij zou nu alweer enkele dagen weg zijn. "We hebben hem teruggezet naar Jong NEC", zegt Mario Been, die verder zwijgt. "Er zijn allerlei vervelende dingen gebeurd."
Weg met die vent
I don't really come from outer space || Last.fm
  vrijdag 6 februari 2009 @ 15:28:20 #168
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_65802325
Jammer, je reikt zo'n jongen de helpende hand om zijn sukkelende carriere uit het slop te trekken maar tevergeefs.
Dan maar verder met de welwillenden!
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_65802508
Ik had 'm al niet voor niets uit he selectieoverzicht gehaald bij het maken van de plaatjes
Website: Sneaker-forum.nl
  vrijdag 6 februari 2009 @ 15:38:59 #170
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_65802645
Saidi ontbreekt trouwens ook bij de rugnummers
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 6 februari 2009 @ 15:40:55 #171
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_65802707
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 13:13 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Zet mij maar bij J. Daar zit ik als het goed is de rest van het seizoen.
Wel mee roepen bij Superrr Jhonny hé
pi_65802799
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:28 schreef Mark het volgende:
Jammer, je reikt zo'n jongen de helpende hand om zijn sukkelende carriere uit het slop te trekken maar tevergeefs.
Dan maar verder met de welwillenden!
Krijgt Derksen toch gelijk v.w.b. John. En over Bouaouzan kunnen we ook al niet onverdeeld enthousiast zijn.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
  vrijdag 6 februari 2009 @ 15:53:46 #173
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_65803142
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:26 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

Weg met die vent
Toen ik las dat hij in Engeland was gaan ballen dacht ik dat hij al weg was, maar hij is dus nog gewoon in dienst van NEC.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_65803171
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:40 schreef J-heronimus het volgende:

[..]

Wel mee roepen bij Superrr Jhonny hé
Wordt dat nou in J of in K geroepen?
Of roepen jullie elkaar na
Website: Sneaker-forum.nl
pi_65804106
NEC trekt zich terug uit Europa.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zijn de trouwe honden weer grappig vandaag.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 16:26:37 #176
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_65804327
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:54 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Wordt dat nou in J of in K geroepen?
Of roepen jullie elkaar na
Het is in ieder geval begonnen in J Een kerel riep het eerst atlijd, nu roept het halve vak het achter elkaar. En tegenwoordig doen een paar mensen in vak K het ook

Jij bent trouwens toch niet die Bas die onderaan in vak K altijd tegen die glaswand loopt te rammen tijdens ''Weer trekken wij ten strijde''?
pi_65804708
hahaha nee sta nooit op glaswand te rammen, zit wel onderaan in K.
Moeten maar eens zorgen dat er wat meer sfeer in onze hoek komt..... vaak een dooie bedoeling
Website: Sneaker-forum.nl
  vrijdag 6 februari 2009 @ 17:31:01 #178
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_65806572
Dat Supersjonnie komt iig altijd vrij mongoloïde over.

Triest is vooral dat hooo-homo-fiel-woo-hoo gedoe bij uittrappen van de keeper.. Wat fout zeg
I don't really come from outer space || Last.fm
  vrijdag 6 februari 2009 @ 18:51:28 #179
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_65808670
Zet mij maar in vak J erbij
lijkt wel een Fok!vak aan het worden...
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 21:21:03 #180
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_65813980
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:20 schreef -J-D- het volgende:
NEC trekt zich terug uit Europa.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zijn de trouwe honden weer grappig vandaag.
Het is dat het bij Gossip stond, anders had ik het nog bijna serieus genomen
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_65818364
Onze toekomstige spits Ten Voorde heeft er vanavond twee ingeschoten.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 23:16:20 #182
67174 Dos37
Come on Twente
pi_65818448
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:26 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

Weg met die vent
echt zo jammer, die knakker heeft potentie zat maar hij kan verneukt het elke keer.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_65825424
Spielbudenplatz gaat het misschien niet worden in Hamburg.
De ondernemers vinden het teveel risico.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_65826641
Ja shit, ik heb geen SCC meer nu ik moet voetballen op zondag en in Amsterdam woon. Maar ik ga nog best vaak. Ik wil op die poster
pi_65826716
Heb ook geen SCC, maar kan misschien op de (uit)kaart van iemand anders. En er zijn er ook genoeg die zonder kaartje gaan geloof ik.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_65827302
hopen op een mooie pot vanavond, maar uiteraard wel een overwinning voor Heracles
gaat wel erg lastig worden, ken weinig clubs die zo geslepen zijn als NEC
pi_65827641
Hmm, vorig jaar won NEC op een vieze manier in Almelo. Maar die geslepenheid is niet iets typisch NEC hoor.

De flow van vorig jaar is wel een beetje weg, hoewel het er af en toe nog best goed uitziet (zoals het eerste half uur tegen Groningen). Maar met name scoren is een groot probleem. Geniepige overwinningen hebben we dit seizoen nog niet gehaald.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_65828169
niet zo zeer geniepig, maar stug. lange tijd wachten tot de kansjes vanzelf wel komen
pi_65828400
Kansjes die we dan vaak niet afronden
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_65829089
Even een opportunistisch ideetje spuien,

zou Lodeweges niks voor ons zijn als nieuwe trainer?
  zaterdag 7 februari 2009 @ 18:29:33 #191
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_65832438
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 15:10 schreef De_Hypotheker het volgende:
Even een opportunistisch ideetje spuien,

zou Lodeweges niks voor ons zijn als nieuwe trainer?
Omdat hij van Den Haag en de Graafschap gewonnen heeft?
pi_65832810
Jullie nieuwste aanwinst scoorde gisteren 2 keer:
http://www.jupilerleague.nl/video/4885.php
pi_65833192
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 18:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Jullie nieuwste aanwinst scoorde gisteren 2 keer:
http://www.jupilerleague.nl/video/4885.php
Mooie goals, maar zo ga je ze in de eredivisie niet maken als je geen Romario heet.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 19:35:04 #194
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_65833396
Ach dat jong is pas 17, die komt er wel als hij zo doorgaat
pi_65836824
Dani er geblesseerd af, Potje er geblesseerd af.
Kivuvu als vervanger in de verdediging en gaat onderuit waardoor het 1-1 wordt.
Ook al kreeg hij wel een duwte, is het wel erg kut dat hij daar moet spelen.
We komen zo echt verdedigers tekort.
Otten is ook nog niet fit...
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_65836954
Wat een drama is Bouaouzan, 100 meter dribbelen om vervolgens eidere keer balverlies te lijden.
Brett Holman
  zaterdag 7 februari 2009 @ 23:11:12 #197
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_65837609
De eerlijkheid gebied te zeggen dat de 1-1 ook wel terecht was. Bouaouzan inderdaad slecht, maar Rommedahl mag ook wel wat scherper zijn.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_65838196
Als je bijvoorbeeld naar Beerens kijkt bij Heerenveen dan weet je waar het bij onze wingers aan ontbreekt. Beerens haalt zoveel rendement uit zn positie.
Brett Holman
  zaterdag 7 februari 2009 @ 23:47:35 #199
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_65838412
We hebben een kwalitatief goed elftal alleen de aanval is gewoon zwak met een te laag rendement. Bouaouzan was weer lekker egotrippend zijn trucjes aan het laten te zien waardoor veel aanvallen in het niets vielen. Jammer want we hadden de wedstrijd al eerder kunnen beslissen.

Babos was af en toe ook erg vaag bezig en we hebben ook geluk had met die blunder van Potje. Al met al is een gelijkspel terecht maar als we het beter hadden uitgespeeld zat er zeker een overwinning in.
pi_65841896
Waarom speelde van Beukering niet? Janssen (y)
  zondag 8 februari 2009 @ 06:17:41 #201
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_65842415
quote:
Op zondag 8 februari 2009 03:36 schreef DeVinger het volgende:
Waarom speelde van Beukering niet?
Last van zijn onderrug wegens het herhaald trainen op kunstgras de laatste tijd.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 8 februari 2009 @ 10:48:39 #202
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_65843643
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 23:39 schreef endr0me het volgende:
Als je bijvoorbeeld naar Beerens kijkt bij Heerenveen dan weet je waar het bij onze wingers aan ontbreekt. Beerens haalt zoveel rendement uit zn positie.
Beerens heeft inderdaad veel dreiging, maar z'n voorzet kan en moet veel beter.. Qua rendement kan hij nog veel winst boeken. Benieuwd naar volgende week zondag, beide ploegen kunnen de punten goed gebruiken.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_65848317
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 18:29 schreef J-heronimus het volgende:

[..]

Omdat hij van Den Haag en de Graafschap gewonnen heeft?
Er staat toch OPPORTUNISTISCH?

Maar, de spelers zijn enthousiast en hij maakt goede opstellingen. Das toch het belangrijkste voor een trainer.
  zondag 8 februari 2009 @ 22:03:30 #204
47580 hoM3r
Our trip.
pi_65863664
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:43 schreef De_Hypotheker het volgende:

[..]

Er staat toch OPPORTUNISTISCH?

Maar, de spelers zijn enthousiast en hij maakt goede opstellingen. Das toch het belangrijkste voor een trainer.
Maar maakt hij ook leuke grapjes?
pi_65873230
Ik vind Heerenveen de laatste weken niet zo heel goed spelen. Ze zijn erg slordig.... en als ze spelen, zoals tegen Vitesse, dan zie ik zeker kansen voor NEC. In eigen huis gewoon sterk en ik verwacht een mooie pot...... 2-1 of 3-2
Website: Sneaker-forum.nl
pi_65875532
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 18:14 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Overigens ben ik bang dat de site dat niet gaat aankunnen. (http://nec.voetbalticket-shop.nl/)
De laatste tijd heeft de site het al moeilijk op piekmomenten.
Voor de thuiswedstrijd tegen HSV was op sommige pc's de site al eerder beschikbaar dan 09.00 uur.
quote:
Kleine storing online bestellen Hamburg-NEC
maa. 9 februari 2009

Supporters die om 10 uur achter hun computer klaarzaten om een kaartje voor Hamburger SV–NEC te bestellen zullen nog even geduld moeten hebben. Volgens NEC is er een kleine storing die ieder moment opgelost kan worden.

Wij houden jullie in de loop van de dag op de hoogte over hoeveel kaarten er verkocht zijn.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_65878128
Eigenlijk appart dat die online ticketverkoop niet goed gaat. Die ticketshop is toch gewoon een standaard programma die bij andere clubs ook gebruikt wordt? Appart dat het hier dan fout gaat.
Hoop dat alle 950 kaarten weg zijn na vandaag
Website: Sneaker-forum.nl
pi_65880360
Radomski-gate.
quote:
NEC speelde zaterdag alweer zijn zesde wedstrijd in minder dan drie weken. Om dat loodzware pro gramma te kunnen behappen, heeft Mario Been al zijn spelers hard nodig. Maar zelfs de succes coach slaagt er niet in alle kikkers in de kruiwagen te houden. Nadat hij vorige week Collins John naar de beloften had teruggezet, maak te de NEC-coach zaterdag duide lijk dat ook Arek Radomski het voorlopig kan vergeten. De Pool zat in de uitwedstrijden tegen FC Groningen en Heracles niet eens bij de selectie. En dat ter wijl hij in beide duels van grote waarde had kunnen zijn. Na de rode kaart voor Zomer, woensdag in de Euroborg, had NEC dringend behoefte aan een controlerende middenvelder. Maar omdat Ra domski er niet bij was, moest Been nieuweling John Goossens voor de leeuwen gooien. Ook za terdagavond, toen de druk van Heracles na rust almaar groter werd, zat NEC te springen om een type als Radomski.

Hoofdschuddend vertelde Been na afloop waarom hij de Poolse routi nier weer niet had meegenomen. „ Arek geeft aan dat hij liever niet op de bank zit. Als hij niet in de basis staat, blijft hij bij voorkeur thuis. ‘ Trainer, neem maar een van de jonkies mee’, zegt hij dan. Tja, in dat geval houdt het voor mij op. Ik kan moeilijk een speler meenemen die laat doorscheme ren dat hij er geen zin in heeft.”
quote:
Radomski: ’Ik wil graag spelen’

Arek Radomski zat tegen Heracles Almelo wederom niet bij de NEC-selectie. In De Gelderlander van vanochtend geeft Mario Been aan dat de middenvelder liever thuis blijft als hij niet speelt. '''Trainer, neem maar een van de jonkies mee', zegt hij dan. Tja, in dat geval houdt het voor mij op. Ik kan moeilijk een speler meenemen die laat doorschemeren dat hij er geen zin in heeft,'' aldus de oefenmeester, die aan het eind van het seizoen naar Feyenoord vertrekt.

ForzaNEC.nl vroeg Radomski om een reactie op de uitspraken van Been. ''Ik ben niet blij met de situatie en heb dat aangegeven aan de trainer,'' zo vertelt hij. ''Als hij niet de intentie heeft om mij te laten spelen dan kan hij beter iemand anders meenemen. Ik heb dat aangegeven en toen ben ik weggelopen. Ik ben de discussie niet aangegaan, het is de keuze van de trainer. Hij is de baas.''

Zodoende kwam Been met de wat ongenuanceerde reactie, die de indruk wekt dat Radomski geen zin meer heeft om bij NEC te voetballen. ''Dat is echter niet het geval, ik heb juist heel veel zin om hier te spelen. Maar ik krijg geen invalbeurt en ik wil niet zitten om het zitten.''

Bij sommige supporters leeft de vraag of de Pool wel fit is. Na de Europese wedstrijd tegen Tottenham Hotspur raakte hij geblesseerd aan zijn enkel. Na een maand was hij naar eigen zeggen echter volledig herstelt. ''Ik ben helemaal fit nu, ik mis hoogstens wat wedstrijdritme. Maar dat doe ik ook niet op als ik geen speeltijd krijg, al was het maar af en toe twintig minuten.''

De bal ligt nu bij Been, maar het is de vraag of de trainer Radomski uit zichzelf weer bij de selectie zal halen. Vooralsnog lijkt de middenvelder veroordeelt tot het spelen van wedstrijden bij het tweede elftal van NEC. ''Daar doe ik erg mijn best uiteraard. Ik ben ook geen speler die meteen gaat zeuren als hij even niet speelt. Maar nu heb ik wel aangegeven dat ik hier niet blij mee ben.''

Ondanks zijn verdwijning uit de basis heeft Radomski het nog steeds naar zijn zin bij NEC. Wellicht komt er bovendien meer uitzicht op speelminuten als de naderende trainerswissel heeft plaatsgevonden. ''Ik merk dan wel wat de plannen van de nieuwe trainer zijn en of ik daar in pas. Tot dan toe blijf ik mijn best doen en ik sta altijd klaar als Been me nodig heeft.''
Moeilijk gevalletje, mijn eerste gevoel als een speler zoiets zegt is "opzouten". Ware het niet dat Radomski me een redelijke jongen lijkt, ik het een geweldige speler voor NEC vind, en we vanaf de zomer een nieuwe trainer hebben die misschien wel klikt met Radomski.

Radomski's houding blijft verkeerd. Hopelijk praten ze het uit en kunnen we snel weer genieten van onze Pool.
pi_65882047
Wat een vreemd verhaal zeg. Maar ik vind niet dat een speler zoiets mag zeggen. Je bent speler op hoog niveau en dan kan het gebeuren dat je geen basisplaats hebt. Je hebt je als speler aan de keuzes van je trainer te houden. Zit je op de bank, dan zit je daar gewoon, en wacht je netjes je beurt af. Als Arek dan liever wil thuisblijven, dan is hij niets eens een basisplek waardig en mag hij in mijn ogen oprotten. Lijkt wel zuid Amerikaanse mentaliteit....... Jammer, had een hoge dunk van deze Radomski
Website: Sneaker-forum.nl
pi_65885819
quote:
Zaterdagavond in de wedstrijd tegen Heracles Almelo moesten Dani Fernandez en Patrick Pothuizen het veld vroegtijdig met blessures verlaten.
Nader onderzoek heeft vandaag uitgewezen dat Dani Fernandez een klein scheurtje in zijn rechterhamstring heeft opgelopen. Naar verwachting is hij 2-4 weken niet inzetbaar.


Patrick Pothuizen heeft een lichte irritatie aan rechter liesstreek. Waarschijnlijk is hij zondag tegen SC Heerenveen weer inzetbaar.

Ook over twee andere spelers die al langer geblesseerd zijn is nieuws te melden.
Rutger Worm zal volgende week weer volledig bij groepstraining aansluiten. Begin december ging tijdens N.E.C. - FC Utrecht zijn schouder volledig uit de kom. Hieraan is hij geopereerd.

Mark Otten zal volgende week gedeeltelijk groepstraining hervatten. Hij herstelt van een operatie aan zijn linkerknie, die hij eind december onderging.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 9 februari 2009 @ 17:39:16 #211
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_65886831
Goed nieuws wat Potje, Otje en Worm betreft. Maar toch zuur dat Dani er wat weekjes uitligt, dat overheerst.
Zal Been Burgzorg gaan opstellen, of schuift hij Koenders door naar de rechtsbackpositie?
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_65888490
Ik hoop Koenders, ik denk dat die aanvallend meer kan brengen.
Brett Holman
  maandag 9 februari 2009 @ 18:51:54 #213
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_65888772
Moet zeggen dat Burgzorg het tot nu toe helemaal niet slecht doet.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  maandag 9 februari 2009 @ 18:55:41 #214
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_65888866
Ben erbij in het Volksparkstadion over twee weken
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_65889260
quote:
Op maandag 9 februari 2009 18:55 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ben erbij in het Volksparkstadion over twee weken
Gezellie
Een FOK-meet houden?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_65892028
quote:
Op maandag 9 februari 2009 18:55 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ben erbij in het Volksparkstadion over twee weken
Hopen dat ze daar niet moeilijk gaan doen met het omwisselen, zal allemaal wel meevallen. Jij ziet er nou niet echt uit als een gevaarlijke hooligan.
Zit je wel twee nachten met mij opgescheept hè (bierlucht, snurken en geschreeuw).
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_65892681
Zou ik dan toch nog 2 kratejs van Heronimus krijgen? (lees: Vitesse boven NEC eind vh seizoen)
  maandag 9 februari 2009 @ 22:50:12 #218
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_65898128
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:41 schreef DeVinger het volgende:
Zou ik dan toch nog 2 kratejs van Heronimus krijgen? (lees: Vitesse boven NEC eind vh seizoen)
Haha

Ik hoop niet dat Vitesse hetzelfde mee gaat maken als wij vorig jaar. Vitesse loopt nu erg lekker onder Bos en het binnenhalen van Nilsson was een goede stap. Ben bang dat het nog spannend kan gaan worden wat betreft de nummer één van Gelderland.
  maandag 9 februari 2009 @ 22:53:11 #219
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_65898207
Het is een raar seizoen

Ploegen die eigenlijk al afgeschreven waren (PSV, Vitesse, en ook een beetje Volendam) en het nu weer goed doen, ploegen die goed begonnen en nu terugvallen (Ajax, Nac, Groningen, maar helaas ook NEC), en eigenlijk als enige constante ploeg: AZ.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_65898988
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:10 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Gezellie
Een FOK-meet houden?
hahaha zou wel kunnen jah.
Blijf het jammer vinden dat het plein feest niet door gaat.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_65899977
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:26 schreef De_Hypotheker het volgende:
Radomski-gate.
[..]


[..]

Hopelijk praten ze het uit en kunnen we snel weer genieten van onze Pool.
De heren hebben geluisterd.
quote:
Lucht geklaard tussen Been en Radomski

Mario Been en Arek Radomski hebben vandaag een goed gesprek gehad met elkaar, waarbij ook de woorden van beide heren in de media aan bod zijn gekomen. Eindconclusie van het gesprek is dat speler en trainer een streep hebben gezet onder het hele verhaal dat vandaag voor de nodige beroering zorgde op diverse internetfora bij onze club. Radomski maakt, integenstelling tot eerdere geruchten, gewoon deel uit van de selectie en zal, indien Mario die keuze maakt, gewoon spelen voor NEC aanstaande zondag tegen Heerenveen.
pi_65900618
Dus dat betekent dat Radomski binnenkort in één keer in de basis staat...
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_65900680
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 00:17 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Dus dat betekent dat Radomski binnenkort in één keer in de basis staat...
Zou terecht zijn.

Vier spelers missen en nog steeds geen Radomski is waanzin
pi_65900822
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 00:20 schreef De_Hypotheker het volgende:

[..]

Zou terecht zijn.

Vier spelers missen en nog steeds geen Radomski is waanzin
Ik zie hem ook liever invallen dan Kivuvu. Maar als hij zich zo raar opstelt...
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_65900882
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 00:27 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

Ik zie hem ook liever invallen dan Kivuvu. Maar als hij zich zo raar opstelt...
Misverstandje, uitgepraat, vergeven en vergeten...

Gewoon verder gaan nu, op basis van zijn voetbalkwaliteiten hoort hij in de basis.
pi_65900938
En toch ben ik van mening dat voetballers (in heel NL) niet zoveel praatjes moeten krijgen. De trainer is de baas, en daarme uit.

Ben vandaag naar Jong NEC geweest. Achterin stonds als een huis, maar voorin was het zeer slordig
Website: Sneaker-forum.nl
pi_65900958
Ah, goed dat het tweede elftal dezelfde tactiek als het eerste hanteert...
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_65901012
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 00:34 schreef BasNijmegen het volgende:
En toch ben ik van mening dat voetballers (in heel NL) niet zoveel praatjes moeten krijgen. De trainer is de baas, en daarme uit.
Tuurlijk, heb je gelijk in. Het vervelende is dat iedereen weet dat Been van de zomer weg is.

Maakt de situatie iets gecompliceerder
pi_65901021
dubbel
pi_65901256
Er zijn nog genoeg kaarten over voor HSV uit. Mensen massaal nog gaan kopen aub!
Website: Sneaker-forum.nl
pi_65911368
ik kan niet
ik moet in die week beginnen met mijn stage
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_65911499
Heb geen uitkaart....

Online bestellen via hsv.de gaat ook niet vanuit het buitenland begreep ik. Ik zou nog zonder kaart die kant op kunnen reizen en hopen dat ze aan de kassa nog verkopen. Anders ergens in een kroeg kijken.
pi_65911979
Je kan nu nog je uitkaart aanvragen. Ze verwerken aanvragen tot aan de wedstrijd van zondag!!
Website: Sneaker-forum.nl
  dinsdag 10 februari 2009 @ 15:18:27 #234
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_65914539
Uitkaart is zo geregeld, even een formuliertje met een pasfoto inleveren en klaar.
pi_65915770
Al meer geruchten/concreet nieuws mbt opvolger Mario?
pi_65918095
Nee, td Aalbers heeft ergens gezegd dat ze deze maand gaan werken aan een profielschets voor de nieuwe trainer, en dat ze erna pas op zoek gaan. Dus lijkt me niet dat er al serieus te nemen geruchten zijn.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_65928452
quote:
ForzaNEC stopt met de mogelijkheid tot het plaatsen van reacties onder nieuwsberichten. Na verschillende pogingen de verloedering van de reacties tegen te gaan, is voor de redactie nu de maat vol. Het op de man spelen, provoceren en schelden wat sommige bezoekers doen, past niet bij ForzaNEC. Wij proberen op een objectieve, positief-kritische wijze NEC te volgen en we asscociëren ons niet met het gedrag van deze medesupporters. De maatregel gaat minstens twee weken in.
Tis wa.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 22:49:27 #238
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_65931811
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 21:32 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Tis wa.
Die reacties op ForzaNEC waren vaak ook gewoon triest. Iedereen zat elkaar te beledigen en er werd altijd gehapt op de grootste nuilerds die de boel aan het verzieken waren.

Wel jammer misschien, vond het soms wel amusant om te lezen.
pi_65932224
Dat is toch gewoon inherent aan voetbal? Ga lekker hockeyverslagen typen dan
pi_65935016
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:58 schreef DeVinger het volgende:
Dat is toch gewoon inherent aan voetbal? Ga lekker hockeyverslagen typen dan
Onjuist! schelden en beledigen is niet inherent aan voetbal.
Klagen en Nuilen over het voetbal idd wel... maar op de man spelen niet.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_65935157
Lees het nooit. Maar ik vind het officiële forum al erg, dus dat is maar goed ook..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_65954637
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_65954868
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 00:08 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Onjuist! schelden en beledigen is niet inherent aan voetbal.
Klagen en Nuilen over het voetbal idd wel... maar op de man spelen niet.
Ben ook niet op de hoogte hoe het er daar aan toe gaat hoor.
Zal wel wat erger zijn dan ik denk dan.
pi_65955729
quote:
Schitterend
En dan te bedenken dat hij onze commercieel manager is
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_65961641


Nog eventjes...
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_65968792
jezus wat een mooi stadion. het is jullie gegund.
pi_65969357
Zo vol zal het er dan alleen niet zijn..
I don't really come from outer space || Last.fm
  woensdag 11 februari 2009 @ 23:15:11 #248
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_65969390
Ja volgens mij lopen de Duitsers niet echt warm voor deze wedstrijd.
pi_65971001
Is nu rond de 50% uitverkocht meen ik.
Heb er zo'n zin in!

Nog een weekje en dan komen ze thuis....
Maar eerst Heerenveen nog!
Website: Sneaker-forum.nl
pi_65975201
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 23:55 schreef BasNijmegen het volgende:
Is nu rond de 50% uitverkocht meen ik.
Heb er zo'n zin in!
Kan ik me voorstellen
quote:
Nog een weekje en dan komen ze thuis....
Maar eerst Heerenveen nog!
Goed idee om zondag even rustig aan te doen en op krachten te komen dus
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_65977216
Tja, wat is krachten sparen.
Ik heb het idee dat ze dat vorige week al gedaan hebben in Almelo :S
Website: Sneaker-forum.nl
pi_65980904
Inderdaad, en door alle blessures en schorsingen van de laatste weken hebben de meeste spelers wel even hun rust gehad. Ik geloof dat alleen Davids en El-Akchaoui echt alles hebben gespeeld.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_65982018
Schele Daan gaat ook naar de reeperbaan



edit: Och JD had 'm gister ook al.
Blieft toch lekker nummertje
Website: Sneaker-forum.nl
  donderdag 12 februari 2009 @ 18:50:17 #255
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_65995366
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:49 schreef ASroma het volgende:


zal ook al wel voorbij geweest zijn, kende hem nog niet
Ja en daar mogen ze nu ook wel weer mee kappen in het stadion.
pi_65996131
quote:
Hele uitgaanswijk St. Pauli wordt verzamelplaats in Hamburg
don. 12 februari 2009

NEC is erin geslaagd om toch nog een verzamelplaats in Hamburg te vinden voor de supporters, zo meldt De Gelderlander vandaag.

Wat vele supporters eigenlijk al van plan waren, namelijk de hele uitgaanswijk St. Pauli te gebruiken als verzamelplaats, is nu ook door NEC als alternatief gekozen in Hamburg. St. Pauli wordt dus de plek waar de dik 4.000 NEC-fans zich over twee weken verzamelen op de middag voor de wedstrijd tegen HSV. „ Je hebt daar ontzettend veel kroegen”, zegt Jan Bluijssen „Die wijk is ingericht op gro­te groepen bezoekers.”

Bekendste straat: de roemruchte Reeperbahn. Aanvankelijk was het dus de bedoeling om in de ook in de wijk St. Pauli gelegen Spielbudenplatz een Nijmeegs feest te organiseren, met eigen ar­tiesten. Maar dat zagen de kroegei­genaren niet zitten. Volgens NEC zijn ze kopschuw geworden na re­cente rellen met Ajax-fans.

„We hebben naar nieuw plein ge­zocht, maar dat is niet gelukt”, al­dus Bluijssen. „Vandaar dat we nu, ook op aanraden van de Hamburg­se politie, de gehele wijk St. Pauli uitroepen tot fanzone. Helaas is het nu niet mogelijk om een Nij­meegs programma te organiseren.”

De Trouwe Honden verwachten overigens dat dit programma vanzelf wel vorm krijgt door de supporters zelf. Wij zullen ook nog met een reisgids komen voor Hamburg met daarin o.a. de leukste kroegen in St. Pauli.

Er zijn overigens nog zo'n drie­honderd kaarten voor HSV- NEC beschikbaar!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_65999331
Op naar de Reeperbahn, op naar de reeperbahn.
Heb er echt zin in hahaha

Heb er bijna geen erg in dat van 't weekend Heerenveen nog komt
Website: Sneaker-forum.nl
  donderdag 12 februari 2009 @ 22:06:37 #258
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_66003218
Ik heb erg zin in de aankomende weken, eerst Hamburg thuis, dan carnaval en dan ook nog eens Hamburg!

Geweldig.
pi_66004580
ik denk dat je tijdens de carnaval ook wel een hamburger eet. Dus dat zijn er 3 in een week
Website: Sneaker-forum.nl
pi_66006504
Vergeet ook nooit meer dat ik 3 jaar terug David Jones met carnaval tegen kwam (verkleed als Monnik) in de Linde in Groesbeek heb er nog ergens een foto van als het goed is.
Brett Holman
pi_66006926
Ah, ik heb twee jaar geleden nog met Saïdi lopen hossen
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_66007668
Ik heb mijn kaart ook besteld voor HSV uit, ik kan dit toch niet laten schieten. Even een weekje weg uit Amsterdam, carnaval in Cuijk en Breda, en dan op naar Hamburg. OP naar de Reeperbahn van Schele Daan is trouwens een regelrechte carnavalskraker.

[ Bericht 19% gewijzigd door hoM3r op 13-02-2009 00:31:30 ]
  vrijdag 13 februari 2009 @ 00:49:54 #263
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_66008056
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 23:52 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ah, ik heb twee jaar geleden nog met Saïdi lopen hossen
ik las hosselen
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_66015095
Gister even de sjawl van NEC -HSV gekocht
blijft leuk
Website: Sneaker-forum.nl
  zaterdag 14 februari 2009 @ 13:16:44 #265
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_66051904
Tim Janssen in de basis tegen Heerenveen

bron: trouwehonden & forza
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 13:21:29 #266
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_66052017
En de Gelderlander
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zaterdag 14 februari 2009 @ 15:20:26 #267
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_66055264
Ben benieuwd, hij moet het nu maar een keer echt waar gaan maken vind ik.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 15:27:47 #268
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_66055479
Ik denk dat hij de 70 minuten niet vol gaat maken
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zaterdag 14 februari 2009 @ 17:12:16 #269
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_66058179
Ik gun hem en ons natuurlijk wel een paar goaltjes. Hij werkt er in ieder geval hard voor, daar ligt het niet aan. Echt productief lijkt hij niet, maar die voorzet van El-Ak tegen Heracles schoof hij toch mooi binnen.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_66058656
Janssen in de basis
pi_66065033
Been zegt het ook uitdrukkelijk: 'ik laat hem nu een paar wedstrijden staan, dit is zijn kans'.

Ik ben benieuwd, verwacht een leuke wedstrijd
Brett Holman
pi_66065359
De komende 22 dagen speelt NEC 7 wedstrijden.
Wat een drukte
quote:
15-02-2009 N.E.C. - SC Heerenveen
18-02-2009 N.E.C. - Hamburger SV UEFA Cup
22-02-2009 FC Utrecht - N.E.C.
26-02-2009 Hamburger SV - N.E.C. UEFA Cup
01-03-2009 FC Volendam - N.E.C.
04-03-2009 SC Heerenveen - N.E.C. KNVB Beker
08-03-2009 N.E.C. - AZ
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_66075286
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 20:38 schreef endr0me het volgende:
Been zegt het ook uitdrukkelijk: 'ik laat hem nu een paar wedstrijden staan, dit is zijn kans'.

Ik ben benieuwd, verwacht een leuke wedstrijd
Leuk, ben benieuwd. Heb hem toch hoger zitten dan vetzak Van Beukering, al onderschat ik van Beukering chronisch als ik de meeste hier hoor. Maar jullie Janssen volgens mij, we zullen het zien
pi_66078542
Janssen is een speler die het waar kan maken, maar kampt met concurentie.
Als hij vaker in de basis zou staan, werd hij al veel meer geroemd. Neemt niet weg dat Beukie niet goed is, want die concurentie is er dus niet voor niets. Het zijn twee totaal andere spelers. Het maakt mij niet uit welke er in komt, als de rest van het team zich maar op die spits kan aanpassen. En de spits andersom op het team.
Website: Sneaker-forum.nl
  zondag 15 februari 2009 @ 12:28:43 #275
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_66079031
quote:
Op zondag 15 februari 2009 03:14 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Leuk, ben benieuwd. Heb hem toch hoger zitten dan vetzak Van Beukering, al onderschat ik van Beukering chronisch als ik de meeste hier hoor. Maar jullie Janssen volgens mij, we zullen het zien
Op dit moment zie ik ook liever Janssen dan Van Beukering. Gelukkig zal Janssen vandaag weer alle steun krijgen van het thuispubliek.......
I don't really come from outer space || Last.fm
  zondag 15 februari 2009 @ 12:39:30 #276
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_66079352
Ik vind het niet gek dat het thuispubliek kritisch is, zoveel heeft Tim in al die tijd niet laten zien. Uitfluiten gaat natuurlijk wel te ver.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_66080783
Tim heeft niet veel laten zien, omdat hij niet veel gespeeld heeft.
Ik vind dat supporters minder snel moeten oordelen, en meer geduld moeten hebben.
Niet elke wedstrijd kan geworden worden, en niet elke spits is elke wedstrijd gezegend met scorend vermogen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_66080912
Voor degene die vandaag of morgen de opeingspost verzorgd

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
[ [url=http://www.betinfo.nl/basnijmegen/grootfoklogo.png]afbeelding[/url] ]

[ [url=http://www.betinfo.nl/basnijmegen/grootfokselectie.png]afbeelding[/url] ]

[ [url=http://www.betinfo.nl/basnijmegen/grootfokstadion.png]afbeelding[/url] ]

[ [url=http://www.betinfo.nl/basnijmegen/grootfokkleding.png]afbeelding[/url] ]

[ [url=http://www.betinfo.nl/basnijmegen/grootfokfokusers.png]afbeelding[/url] ]

[b]Officiele website[/b]
http://www.nec-nijmegen.nl

[b]Vorige topics[/b]
[url=http://forum.fok.nl/topic/286271]#0[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/583027]#1[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/658141]#2[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/722666]#3[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/763757]#4[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/798081]#5[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/808852]#7[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/824855]#8[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/846200]#9[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/874981]#10[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/905291]#11[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/930771]#12[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/953953]#13[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/965209]#14[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/975670]#15[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/1007328]#16[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/1038957]#17[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/1068202]#18[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/1103605]#19[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/1117663]#20[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/1135904]#21[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/1153505]#22[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/1177674]#23[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/1192836]#24[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/1201804]#25[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/1210147]#26[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/1215534]#27[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/1225030]#28[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/1231328]#29[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/1239839]#30[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/1244560]#31[/url]

[url=http://forum.fok.nl/topic/1249784/12/25#66080912]Klik hier voor OP code[/url]
Website: Sneaker-forum.nl
pi_66080983
Hallo
pi_66081286
quote:
Op zondag 15 februari 2009 13:22 schreef BasNijmegen het volgende:
Voor degene die vandaag of morgen de opeingspost verzorgd
[ code verwijderd ]
Je moet dat 'uit' en 'thuis', bij de shirts, nog even van plaats verwisselen, Bas.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
  zondag 15 februari 2009 @ 13:35:19 #281
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_66081423
quote:
Op zondag 15 februari 2009 13:18 schreef BasNijmegen het volgende:
Tim heeft niet veel laten zien, omdat hij niet veel gespeeld heeft.
Ik vind dat supporters minder snel moeten oordelen, en meer geduld moeten hebben.
Niet elke wedstrijd kan geworden worden, en niet elke spits is elke wedstrijd gezegend met scorend vermogen.
Dat ben ik niet met je eens, hij heeft behoorlijk wat minuten gemaakt, maar weinig gescoord: statistieken
Ik oordeel niet snel, maar zo langzamerhand wordt het tijd dat Tim voor eigen publiek eens wat laat zien.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_66082312
http://www.vi.nl/web/show/id=310011/langid=43/contentid=160968

Snap niet waarom Saïdi niet speelt, is toch meest doelgericht.
- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
pi_66085600
Zó, wat startte NEC drama zeg. Slappe hap. Davids die denkt dat hij Zidane is (deed écht niks goed), Bouaouzan die constant voor balverlies zorgde, Sibum, Janssen en Schöne met ongelukkige acties... We hebben echt geluk dat het na 30 minuten ietsje beter werd, en dat we die penalty mee krijgen.

Voor het doelpunt zouden Bouaouzan en Janssen eigenlijk al gewisseld worden, maar na die penal mocht Janssen blijkbaar blijven staan. Terecht trouwens, want afgezien van de eerste 5 minuten speelde Janssen een prima eerste helft. Niet direct gevaarlijk maar wel door de bal goed in de ploeg te houden. Bouaouzan blééf maar kutacties maken en met slechte passen strooien.

Beenhakker overigens op de tribune. Zal er wel zitten voor Schöne en El Ak.

Kijken wat de tweede helft gaat brengen.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_66087535
Tweede helft weer niet best, maar ging dat voor beide ploegen op. Heerenveen twee keer gevaarlijk in de counter, NEC drong meer aan, maar deed er niet veel mee. Saïdi deed het leuk, maar voorin kon NEC daar weer niet echt van profiteren.

Nu Vandenbussche op tv over de penalty, die hij makkelijk gegeven vond, want Janssen kon niet meer bij de bal. Interviewer zei gelijk dat het volgens de regels gewoon een penalty is. Wat mij betreft een beetje gerechtigheid ten aanzien van onze wedstrijd tegen Groningen (penal + rood Zomer).

Weer maar één puntje. Het is beter dan niets, maar opschieten doet het zo niet. Het niveau van het spel van NEC is gewoon al tijden niet best, het succes in Europa maskeert dat een beetje. Maargoed, NEC is afgelopen zomer dan ook wel écht veel kwaliteit kwijtgeraakt. Mochten El Ak en Schöne ook vertrekken deze zomer, dan hou je gewoon een zéér middelmatig eredivisie-elftal over.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
  zondag 15 februari 2009 @ 16:31:06 #285
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_66087643
Gefeliciteerd met het punt (dat 'we' in de eerste helft cadeau hebben gedaan.. ), denk ik..

Zijn er overigens nog van hier die 5 maart naar Heerenveen komen voor de kwartfinale beker?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_66089284
quote:
Op zondag 15 februari 2009 16:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Gefeliciteerd met het punt (dat 'we' in de eerste helft cadeau hebben gedaan.. ), denk ik..

Zijn er overigens nog van hier die 5 maart naar Heerenveen komen voor de kwartfinale beker?
Vast niet, want dan zijn ze een dag te laat.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zondag 15 februari 2009 @ 17:34:43 #287
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_66089763
quote:
Op zondag 15 februari 2009 17:19 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Vast niet, want dan zijn ze een dag te laat.


Pijnlijk &zo...

* Proud2beDiepfries zoekt een heel klein en donker hoekje op...
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_66090003
quote:
Op zondag 15 februari 2009 17:19 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Vast niet, want dan zijn ze een dag te laat.
pi_66090462
Slecht begin, matige wedstrijd in zijn geheel gezien...

Kivuvu en Saidi waren wel aardig.
pi_66091320
Kivuvu en Saidi vielen goed in. Vandaag werd ook wel duidelijk dat van Beukering toch beter functioneert in de spits dan Janssen, ik vond Beukie echt goed invallen

owjah en mag Bouaouzan op de bank vanaf nu?

[ Bericht 22% gewijzigd door endr0me op 15-02-2009 18:30:47 ]
Brett Holman
pi_66092806
quote:
Op zondag 15 februari 2009 16:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:Zijn er overigens nog van hier die 5 maart naar Heerenveen komen voor de kwartfinale beker?
Ik ga er wel heen, lekker met het busje vanaf Groningen
Maar vraag me af of er veel mensen meegaan, iedereen zit nu natuurlijk met zijn hoofd bij de confrontatie tegen HSV. Dus deze wedstrijd leeft eigenlijk totaal niet.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  zondag 15 februari 2009 @ 20:24:53 #292
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_66095719
Beide ploegen mogen blij zijn met een punt. We begonnen echt waardeloos aan de wedstrijd, in deze fase viel vooral Davids mij zeer negatief op. Na de penalty gingen we beter spelen en in de tweede helft waren wij de ploeg met de meeste dreiging.

Boa stelt mij keer op keer teleur en ook vandaag was het weer niks. Gelukkig werd hij vervangen en normaal ben ik niet echt onder de indruk van Kivivu en Saidi maar vandaag vielen ze erg sterk in.

Op neur der Reeperbahn!
pi_66096695
Als we zo woensdag spelen dan zijn we klaar voor het slachthuis natuurlijk..

Hoop op deze opstelling:

babos
koenders potje zomer el-ak
davids
sibum schone
saidi beukie rommedahl (of goossens)
Brett Holman
  zondag 15 februari 2009 @ 20:51:42 #294
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_66096803
Rommedahl speelde vandaag ook erg zwak, ondanks zijn sterke debuut kan hij mij nog niet heel erg overtuigen.
pi_66099447
Pff wat stonden er een stel dweilen op het veld de eerste 25 minuten....
Gelukkig tweede helft weer een strijdend elftal.

Bouaouzan heeft het voor mij verbruikt nou. Weer niet eens met de wissel en boos van het veld. Geen handje aan de trainer en smijten met het hekwerk.

Saidi voor president

[ Bericht 0% gewijzigd door BasNijmegen op 15-02-2009 22:19:14 ]
Website: Sneaker-forum.nl
pi_66102530
Volgens mij viel dat wel mee hoor deze keer? Hij was niet blij maar echt gesmeten heeft hij niet toch..
Brett Holman
  zondag 15 februari 2009 @ 22:55:21 #297
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_66102782
quote:
Op zondag 15 februari 2009 20:48 schreef endr0me het volgende:
Als we zo woensdag spelen dan zijn we klaar voor het slachthuis natuurlijk..

Hoop op deze opstelling:

babos
koenders potje zomer el-ak
davids
sibum schone
saidi beukie rommedahl (of goossens)
Volgens mij is Goossens niet speelgerechtigd voor de UEFA-cup.

Heerenveen verzuimde het vandaag in de eerste helft af te maken, en die penalty was gewoon dom van de keeper, want (zoals hij zelf al zegt) Janssen kon nooit meer bij die bal. Mazzeltje dus.

Tweede helft was wel onderhoudend natuurlijk met twee ploegen die zich niet verstopten. Op basis van die tweede helft is een gelijkkspel wel rechtvaardig. Kivuvu vond ik wederom sterk invallen, en het meeste is eigenlijk al gezegd.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_66103255
Klopt trouwens van Goossens. Kivuvu doet het prima als invaller de laatste wedstrijden inderdaad.
Brett Holman
pi_66103628
Kivuvu speelde prima, laatste weken een uitstekende indruk.
He is het met tshibamba (of hoe schrijf je het?)?
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 16 februari 2009 @ 11:41:24 #300
101811 Nicky_Rincon
ilharaka baraka
pi_66113959
quote:
Op zondag 15 februari 2009 21:52 schreef BasNijmegen het volgende:
Pff wat stonden er een stel dweilen op het veld de eerste 25 minuten....
Gelukkig tweede helft weer een strijdend elftal.

Bouaouzan heeft het voor mij verbruikt nou. Weer niet eens met de wissel en boos van het veld. Geen handje aan de trainer en smijten met het hekwerk.

Saidi voor president
Hij smeet juist niet met het hekwerk, vond dat ie netjes het veld verliet.

Wil natuurlijk niet zeggen dat hij niet gewoon dramatisch speelde
la taqta il-amal
  maandag 16 februari 2009 @ 11:48:32 #301
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_66114175
NEC
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')