abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65636021
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:26 schreef DeVinger het volgende:
Ik geef toe, die Saidi had vandaag wel twee puike voorzetten, althans op basis van de samenvatting.

En met Koenders hebben jullie er weer een échte negert bij hoor, wat een debiel.
Na afloop wordt hem bij het interview gevraagd: "Nou Milano, de winnende gescoord, droomdebuut?"
Er kwam mij toch een hoop puinhoop uit zijn mond, met als afsluiter: "Over een droomdebuut wil ik zeker nog niet spreken". Wtf gast, wanneer wil je er dan over praten? Je scoort godverdomme in de laatste minuut de winnende goal tijdens je debuut!? Hij probeer ook zo heerlijk correct te praten. Negers
ga even ergens anders stoer doen met je negergezeik
pi_65636091
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:57 schreef knnth het volgende:

[..]

ga even ergens anders stoer doen met je negergezeik
Geef toe, het was een dom interview
pi_65636152
Net zoals praktisch alle interviews met voetballers.
pi_65636277
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:58 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Geef toe, je post hier als een kleuter.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_65636361
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:26 schreef DeVinger het volgende:
Ik geef toe, die Saidi had vandaag wel twee puike voorzetten, althans op basis van de samenvatting.

En met Koenders hebben jullie er weer een échte negert bij hoor, wat een debiel.
Na afloop wordt hem bij het interview gevraagd: "Nou Milano, de winnende gescoord, droomdebuut?"
Er kwam mij toch een hoop puinhoop uit zijn mond, met als afsluiter: "Over een droomdebuut wil ik zeker nog niet spreken". Wtf gast, wanneer wil je er dan over praten? Je scoort godverdomme in de laatste minuut de winnende goal tijdens je debuut!? Hij probeer ook zo heerlijk correct te praten. Negers
Man waar heb je het over
pi_65636439
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:00 schreef knnth het volgende:
Net zoals praktisch alle interviews met voetballers.
De mooiste die ik mij herinner is ook een neger, ja sorry, en dat was Ellery Cairo.

Toen had hij iemand een elleboog, kopstoot, whatever gegeven en werd hem na afloop gevraagd hoe het zat, en bang alsof hij zijn verblijfsvergunning direct moest inleveren kwam er een minutenlange ontkenningsfase die bij de poltitieopleiding vast en zeker gebruikt wordt als voorbeeld.

"Nee ik heb hem niet geraakt."
"Althans, hij bloed toch niet?"
"Ik heb hem sowieso niet bewust geraakt."
"Ik bedoel, hij bloed toch niet?"
"Ik heb hem gewoon niet geraakt."
"Niet bewust, ik heb hem niet bewust geraakt."
"Hij bloed toch niet? Nee, ik heb hem niet geraakt."
"Hij bloed toch niet ofwel?"
"Het was niet bewust in ieder geval."
"Als ik hem heb geraakt, maar hij bloed toch niet ofzo, dan was het niet bewust."
"Ik heb hem niet geraakt"

Nouja, ik haak af, maar dit ging minstens 2x zo lang door
pi_65636517
Ok.
pi_65636572
ik ga wel tv kijken
pi_65638675
De vinger moet gewoon weer bij Ron Jans op de hand gaan zitten en hier wegblijven met zijn neger geleuter.

Wat een prachtige drie punten vandaag. Mooie eerste helft en prima stand gehouden in de 2e helft.
Bouaouzan speelde niet echt best vandaag, en met Saidi kwam er meteen weer dreiging.
Goed om te horen dat zomer blijft! Klasse Aalbers
pi_65638690
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:58 schreef DeVinger het volgende:

[..]

DIT is een dom interview.
  zondag 1 februari 2009 @ 22:18:24 #46
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_65638915
Kan iemand Koenders vertellen wat droomdebuut betekend? Zijn antwoord verraad nl. dat hij hier geen weet van heeft met zijn "...nog niet...".

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_65638932
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:11 schreef hoM3r het volgende:

[..]

DIT is een dom interview.
Hij heeft er moeite mee, dat klopt Hij weet daarentegen dan wel weer concreet aan te geven wat er bij Vitesse nieuw is onder de nieuwe trainer. Ik zag trouwens niets aan Van Beukering ofzo, hij kwam aardig wat keren in beeld bij de samenvatting, kansen genoeg, alleen de scherpte ontbrak.

@ BansheeBoy. Juist! Ben ik toch niet de enige, ik denk al
  zondag 1 februari 2009 @ 22:27:05 #48
13462 BansheeBoy
pi_65639235
quote:
Die is inderdaad schandalig, maar ik vind die van Koenders net ietsjes erger, hij beantwoordt de vragen alsof hij ze niet snapt en wil te correct overkomen, vaak misplaatst. Want kom, hij heeft gewonnen, dan mag er best een glimlach vanaf. Hij staat daar vragen te beantwoorden alsof hij een advocaat is.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_65639650
Hij is gewoon zenuwachtig.

Open er anders een topic over.
pi_65639816
Woensdag naar Groningen. Ik ga mee (heb nu al spijt van de reis).
Wordt een lastige pot, maar na de winst van vandaag hoop ik dat het ze heel goed gedaan heeft. Groningen heeft niet gewoonen van NAC (in de beker), won nipt van ADO. Kom NEC, gewoon scoren daar!
  maandag 2 februari 2009 @ 01:17:12 #51
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_65643994
Woehoe

Gaf nog aan benieuwd naar Koenders te zijn,
nou, hij noemt het geen droomdebuut, ik wel
Heerlijk, speelde een solide wedstrijd, niets van die onzekere twijfelende centrale verdediger
waar ik bang voor was, gewoon alsof hij er al tijden speelde met Potje als coach.

Geweldig!
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_65647106
Ik hield in het begin wel mijn hart vast bij die koenders. Ziet er niet echt uit als een solide verdediger (qua postuur), maar speelde prima gister.
pi_65647167
Bij RKC vond ik hem juist ijzersterk in de duels.
  maandag 2 februari 2009 @ 09:50:09 #54
13462 BansheeBoy
pi_65647342
Koenders is mij teveel een twijfelaar. Alleen al dat hoofdje van hem baart zorgen.

²
pi_65647601
voetbal primeur en de gelderlander over potje
quote:
Pothuizen wil toch nog wel een jaartje door
Patrick Pothuizen wordt in mei 37, maar dat weerhoudt de NEC-routinier er niet van om er mogelijk nog een seizoen aan vast te knopen. De verdediger laat wel het één en ander afhangen van de opvolger van trainer Mario Been.

Want wil de nieuwe trainer wel met Pothuizen door? Zelf ziet hij een langer dienstverband wel zitten, zegt hij in De Gelderlander. "Het gaat lekker. Ik voel me goed. En nog belangrijker: ik ben tevreden over mijn spel. Al zeg ik het zelf."

De 36-jarige verdediger heeft na het vertrek van Peter Wisgerhof weer uitzicht op een riant aantal speelminuten. Zondag voltooide Pothuizen tegen Feyenoord zonder problemen zijn vierde wedstrijd in drie weken tijd.

Vorige week twijfelde Pothuizen nog openlijk over het verlengen van zijn carrière. "Misschien ga ik nog door, maar daarbij was het aanblijven van Been wel belangrijk", zei hij toen.
Laten we hopen dat ie er een jaartje aan vast plakt. Hij stond gister weer als een huis. En ik moet eerlijk toegeven, dat ik niet verwacht had, dat hij nog steeds een aantal wedstrijden achter elkaar 90 minuten in de basis kon. En nu blijkt hij steeds een van de betere op het veld.
pi_65652004
TVPotje
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_65655208
Hij heeft iig karakter, dat scheelt sowieso al. Als hij voetbalt dan wil hij ook echt winnen en dat verlangt hij ook van het team, net als el Ak en Wisgerhof dat uitstaalde. Op die manier is hij überhaupt al van waarde. Maar trouwens, Zomer en Koenders zijn toch het centrale duo, hij gaat verder gewoon uit de basis toch?
pi_65655290
Pothuizen is al jaren geen basis meer, maar als vaste stand in blijft hij waardevol.
pi_65655340
Koenders en Potje allebei een 8 in de Gelderlander
Brett Holman
pi_65655596
Potje volgt over een tijdje gewoon lekker Ton Spaan op als elftalbegeleider.
pi_65655769

Wat ik van het filmpje kan zien is Goossens in ieder geval een nuchtere jongeren, past denk ik wel bij NEC.
Brett Holman
pi_65659821
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:19 schreef endr0me het volgende:

Wat ik van het filmpje kan zien is Goossens in ieder geval een nuchtere jongeren, past denk ik wel bij NEC.
Is het al officieel bevestigd dan?
- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
pi_65660995
Volgens mij wacht NEC nog op de medische keuring, om het officiële bericht naar buiten te brengen, maar Been heeft het ook al bevestigd (en de vi), dus het zal voor 99% rond zijn.
pi_65667216
Youssef nu bij Sport aan Tafel
Brett Holman
  maandag 2 februari 2009 @ 20:21:07 #65
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_65669355
Ten Voorde nu officieel naar NEC
pi_65669431
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:21 schreef GSbrder het volgende:
Ten Voorde nu officieel naar NEC
Waar staat dat? Nog niks op officiële site namelijk... En Aalbers ontkent op Forza dat het al rond is.
  maandag 2 februari 2009 @ 20:23:48 #67
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_65669494
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:22 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

Waar staat dat? Nog niks op officiële site namelijk... En Aalbers ontkent op Forza dat het al rond is.
Oh, ik had het van trouwehonden.nl
pi_65670533
Goossens heeft dit gezegd tegenover HighLow.
quote:
Het is rond, na een hectische week hebben Ajax, NEC en John Goossens zojuist de nodige handtekeningen gezet onder een contract dat de linker vleugelspeer voor 3,5 jaar aan NEC verbindt. "Ik ben er heel blij mee", zegt een uitgelaten Goossens exclusief tegen highlow.nl. "Ik heb ook een boodcshap voor de supporters van Ajax: tot over twee jaar in het eerste, want dan ben ik terug!"
"Ajax heeft wel een terugkoopclausule op laten nemen in het contract." aldus iemand in het bevestigde transfers topic.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_65671989
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:31 schreef endr0me het volgende:
Youssef nu bij Sport aan Tafel
Dat doet-ie toch best leuk. Alleen een showpik is het wel.
pi_65676011
quote:
"Ik heb ook een boodcshap voor de supporters van Ajax: tot over twee jaar in het eerste, want dan ben ik terug!"
Amsterdamse arrogantie bluf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')