Laten we hopen dat ie er een jaartje aan vast plakt. Hij stond gister weer als een huis. En ik moet eerlijk toegeven, dat ik niet verwacht had, dat hij nog steeds een aantal wedstrijden achter elkaar 90 minuten in de basis kon. En nu blijkt hij steeds een van de betere op het veld.quote:Pothuizen wil toch nog wel een jaartje door
Patrick Pothuizen wordt in mei 37, maar dat weerhoudt de NEC-routinier er niet van om er mogelijk nog een seizoen aan vast te knopen. De verdediger laat wel het één en ander afhangen van de opvolger van trainer Mario Been.
Want wil de nieuwe trainer wel met Pothuizen door? Zelf ziet hij een langer dienstverband wel zitten, zegt hij in De Gelderlander. "Het gaat lekker. Ik voel me goed. En nog belangrijker: ik ben tevreden over mijn spel. Al zeg ik het zelf."
De 36-jarige verdediger heeft na het vertrek van Peter Wisgerhof weer uitzicht op een riant aantal speelminuten. Zondag voltooide Pothuizen tegen Feyenoord zonder problemen zijn vierde wedstrijd in drie weken tijd.
Vorige week twijfelde Pothuizen nog openlijk over het verlengen van zijn carrière. "Misschien ga ik nog door, maar daarbij was het aanblijven van Been wel belangrijk", zei hij toen.
Is het al officieel bevestigd dan?quote:Op maandag 2 februari 2009 14:19 schreef endr0me het volgende:
Wat ik van het filmpje kan zien is Goossens in ieder geval een nuchtere jongeren, past denk ik wel bij NEC.
Waar staat dat? Nog niks op officiële site namelijk... En Aalbers ontkent op Forza dat het al rond is.quote:
Oh, ik had het van trouwehonden.nlquote:Op maandag 2 februari 2009 20:22 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Waar staat dat? Nog niks op officiële site namelijk... En Aalbers ontkent op Forza dat het al rond is.
"Ajax heeft wel een terugkoopclausule op laten nemen in het contract." aldus iemand in het bevestigde transfers topic.quote:Het is rond, na een hectische week hebben Ajax, NEC en John Goossens zojuist de nodige handtekeningen gezet onder een contract dat de linker vleugelspeer voor 3,5 jaar aan NEC verbindt. "Ik ben er heel blij mee", zegt een uitgelaten Goossens exclusief tegen highlow.nl. "Ik heb ook een boodcshap voor de supporters van Ajax: tot over twee jaar in het eerste, want dan ben ik terug!"
Dat doet-ie toch best leuk. Alleen een showpik is het wel.quote:
Amsterdamse arrogantie blufquote:"Ik heb ook een boodcshap voor de supporters van Ajax: tot over twee jaar in het eerste, want dan ben ik terug!"
Tsja, het contract met Goossens is dus beter dan een huurcontract. Ajax betaald NEC dus een vaste, nog onbekende vergoeding voor de ontwikkeling voor Goossens, bovendien verzekerd dit dat geen andere topclub Goossens weg kan halen. Het lijkt er immers op alsof Goossens deels nog bezit blijft bij Ajax, door zo'n sterke clausule in te voeren dat hij sowieso teruggaat naar Ajax. Ben benieuwd wat er gebeurd als bijvoorbeeld Twente aanklopt volgende zomer om alsnog Goossens te halen. Gaat Ajax hem dan vervroegd bij hen op de bank plaatsen of kan NEC bij Twente wél het volle pond vangenquote:Op maandag 2 februari 2009 20:47 schreef -J-D- het volgende:
Goossens heeft dit gezegd tegenover HighLow.
[..]
"Ajax heeft wel een terugkoopclausule op laten nemen in het contract." aldus iemand in het bevestigde transfers topic.
quote:Morgenmiddag worden er knopen doorgehakt wat betreft extra kaarten voor de wedstrijd Hamburg-NEC. Ook het Spielbudenplatz is nog lang niet zeker volgens Jan Bluijsen, manager operations van NEC.
“Zowel wij als Hamburger SV en de Duitse politie zijn aan het bemiddelen met de ondernemers van de Spielbudenplatz. Het is natuurlijk nog maar de vraag of ze op ons zitten te wachten. Ook zal er morgen meer duidelijkheid komen over de extra kaarten. We hebben nu een wachtlijst met daarop +/- 300 NEC-supporters. Mochten we extra kaarten krijgen zullen dit er 1000 zijn. Alle NEC supporters komen wel in 1 vak te zitten. In Duitsland doen ze daar niet zo moeilijk over. Ze vergroten dan gewoon het vak. Lexaanwanden hebben ze daar nog nooit van gehoord. Wij doen er alles aan om er een knalfeest van te maken. Zo hebben wij ook contact gehad met de organisatie van het Nederlands-Elftal. Zij hebben natuurlijk veel ervaring in het organiseren van dit soort feesten”, aldus Bluijsen. Wij hopen natuurlijk ook dat het een knalfeest gaat worden in Hamburg!
Weet helemaal niks van die jongen. Wat voor een spits is het?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:29 schreef pekel het volgende:
Ten Voorde naar NEC dus. Van harte gefeliciteerd!Topspits.
Emmen heeft gewoon een kutbeleid en gaat binnen de kortste keren kapot als het zo doorgaat, dus ik ben eerder blij voor Ten Voorde.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:31 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Weet helemaal niks van die jongen. Wat voor een spits is het?
Wel lullig voor Emmen dat-ie voor een prikkie is weggehaald.
Laat het mschr niet horen!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:58 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Geen Van Beukering (rug) en Sibum (krijgt rust) morgen. Janssen en Kivuvu erin lijkt me. Geen grote verzwakking.
Respect dat jij gaat, maar met de combi naar Grunn voor een wedstrijd die om 9 uur begint... Mij niet gezien.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:54 schreef BasNijmegen het volgende:
Wie gaat er nog meer morgen naar Groningen?
Sparta uit, ik ben daar twee keer geweest, 1 keer beker 0-0 sparta wint na penalties, 1 keer in de competitie, 0-0. Ik heb dus vanuit dat uitvak 210 minuten voetbal gezien, maar nooit een normaal doelpunt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:37 schreef knnth het volgende:
Ik kan me nog wel een Sparta-NEC herinneren op een ijskoude novemberdinsdagavond ... uitvak vol! Jullie zijn bikkels
Dan had je de laatste uitwedstrijd mee moeten gaanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:52 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Sparta uit, ik ben daar twee keer geweest, 1 keer beker 0-0 sparta wint na penalties, 1 keer in de competitie, 0-0. Ik heb dus vanuit dat uitvak 210 minuten voetbal gezien, maar nooit een normaal doelpunt.
Ondanks dat een mooie uitwedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |