abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 2 februari 2009 @ 10:51:21 #76
163650 Greys
pi_65649022
Gister heeft Heer G dus gebadderd met die Pud. Wauw! Echt!
De hele rest van de avond, als ik langs hem liep in de kamer, rook ik die heerlijke geur. Wat blijft dat goed in je huid zitten zeg, die geur! Hij heeft zich na het badderen nog gedouched, maar toch rook het heerlijk.

Ik ga de BBS en de bruisballen maar bewaren in een grote tupperware doos denk ik! Elk apart verpakt met een folietje. Dank ladies! Ik hoop dat begin deze week de bestelling binnenkomt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65649077
Rac, probeer het gmail adres eens, dan krijg je sneller toegang!
  maandag 2 februari 2009 @ 11:58:33 #78
202348 Susi
Temple of Love
pi_65650942
quote:
Op maandag 2 februari 2009 08:37 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Geen stomme vraag hoor.
Op de potten en flessen staan stickers met de productiedatum en de uht datum. In het algemeen is dat 14 maanden en die richtlijn kun je ook voor zepen, ballistics en BBSen gebruiken.
Maar mijn ervaring is dat de produkten veel langer goed blijven dan die data, zolang je ze goed (vochtvrij, donker, hygiënisch) bewaart. Ik heb bij voorbeeld een douchegel van meer dan drie jaar oud die nog heerlijk ruikt.
Verse maskers zijn trouwens drie weken houdbaar (in de koelkast bewaren). Staat ook op het potje.

Greys, er is ooit een douchgel gemaakt die naar You Snap The Whip ruikt. En da's inderdaad de Comforter, waarvan je de BBS gewoon nog kunt kopen. Maar de douchegel was een eenmalig iets waarvan we moeten duimen dat hij nog een keer op een forumparty wordt gemaakt.
Mijn dank is groot !
pi_65651894
Nu moet ik wéér naar de Lush, want mn moeder heeft cadeautjes nodig voor mn tante. Of ik nog even een grabbag wil gaan halen. Volgens mij denken ze straks dat ik een handeltje heb in die dingen dat wordt mn zevende
  maandag 2 februari 2009 @ 13:13:53 #80
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_65653653
Dank je Dipkip ,

Dat stond toch in het vorige Lush topic?
  † In Memoriam † maandag 2 februari 2009 @ 13:25:43 #81
43556 miss_dynastie
pi_65654046
quote:
Op maandag 2 februari 2009 13:13 schreef rac het volgende:
Dank je Dipkip ,

Dat stond toch in het vorige Lush topic?

lushnederland@gmail.com
  maandag 2 februari 2009 @ 13:29:32 #82
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_65654170
Kon al niet zo snel vinden
Bedankt hoor!!!
pi_65656922
Hmpf. De grabbag was niet zo geweldig die ik voor mn tante kocht. Een secret santa, een enórm blok B electro zeep, een christmas kisses en een karma solid parfum. Dat vond ik niet zo super dus een tweede genomen want 'ze zijn allemaal héél verschillend' aldus lushmeisje 1 & lushmeisje 2.

Met daarin dus nóg een secret santa, en nóg een christmas kisses, en nóg een karma solid parfum en ook nog wel wat andere zeepjes enzo, maar bij lange na niet zo tof als de andere tasjes die ik heb gehad. Ik heb het beste uit beide bij elkaar gedaan en aangevuld met wat eigen spul. Het is uiteindelijk wel ok geworden maar gezien prijs / inhoud had ik beter losse dingen kunnen kopen dan tasjes. Maar ja, dat weet je dus nooit met een grabbag.

Ach, ik heb nu tenminste een ongebruikte karma solid te ruil voor oh-oh
  † In Memoriam † maandag 2 februari 2009 @ 14:55:55 #84
43556 miss_dynastie
pi_65657018
mijn lichting van vorige week viel ook wat tegen in vergelijking met die tasjes die ik van jou had gehad. Zitten toch meer 'restjes' in. Zo heb ik nu in totaal 4 let them eat cakes
pi_65657065
Ik had die karma parfums helemaal niet verwacht ach beter dan die gekke let them eat cake dingen.

Edit: OMFG 4???

Dat is wel echt héél sneu zeg dan ben ik eigenlijk helemaal niet zielig met mn 5 champagne snow showers. Je kan ook niet ruilen ofzo? Ik heb 2x candy cane gehad en dat weer geruild, en een eerdere B electro geruild, en ik ruil nou dus de SP met oh-oh en dan krijg ik er weer 3 chocolate santa's bij en zit ik op 6 stuks in totaal LOL
  maandag 2 februari 2009 @ 14:59:23 #86
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_65657161
Oeh dat zijn anders wel grabbags naar mijn hart, ik wil ook wel twee karma's hoor
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_65657263
Ik had een Lush pud en ice blue
Tap tap tap
pi_65657266
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:59 schreef oh-oh het volgende:
Oeh dat zijn anders wel grabbags naar mijn hart, ik wil ook wel twee karma's hoor
Alleen vanwege de karma of ook vanwege de rest?
  maandag 2 februari 2009 @ 15:05:43 #89
176471 oh-oh
pi_65657432
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:01 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Alleen vanwege de karma of ook vanwege de rest?
Ik keek niet eens verder dan ze karma's
B Electro ken ik niet, is dat wat?
Hier staan ook nog steeds grabbags, ik ben blij dat ik nu wat met jou kan ruilen zodat ik het idee heb dat ik toch nog wat "nieuws " krijg deze week, anders ging ik weer een zak halen denk ik
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_65657434
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een Lush pud en ice blue
Die vind ik alletwee juist lekker

Mijn grabbag list of total horror:
- B electro zeep
- snowfairy
- angel's delight met extra glitters
- candy cane
- die gekke prodent-ruikende bruisbal die ik met Cat geruild heb
- let them eat cake

B electro heb ik zelfs een stuk van besteld uit engeland omdat de omschrijving zo heerlijk klonk, en angel's delight en let them eat cake had ik bijna ook besteld. En ik vind ze zó vies
pi_65657563
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik keek niet eens verder dan ze karma's
B Electro ken ik niet, is dat wat?
Hier staan ook nog steeds grabbags, ik ben blij dat ik nu wat met jou kan ruilen zodat ik het idee heb dat ik toch nog wat "nieuws " krijg deze week, anders ging ik weer een zak halen denk ik
B electro is zo'n B never geur, hij is heel zomers en bloemig maar ook (vind ik) een tikje synthetisch. En hij is fluorescerend geel, dat is ook nogal jammer ik kan je wel een proefje meesturen met het pakket.

Ik kan trouwens nérgens ziplock zakjes vinden. Zou het ook goed gaan met dichtgeknoopt zakje in dichtgeknoopt zakje in dichtgeknoopt zakje denk je? Ik ben zelfs nog naar xenos geweest voor zo'n minibakje maar ik zag niks wat in de envelop zou passen

Als je nog wat te ruil hebt voor een tweede karma laat maar horen
pi_65657601
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:05 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Die vind ik alletwee juist lekker

Mijn grabbag list of total horror:
- B electro zeep
- snowfairy
- angel's delight met extra glitters
- candy cane
- die gekke prodent-ruikende bruisbal die ik met Cat geruild heb
- let them eat cake

B electro heb ik zelfs een stuk van besteld uit engeland omdat de omschrijving zo heerlijk klonk, en angel's delight en let them eat cake had ik bijna ook besteld. En ik vind ze zó vies
Snow Fairy Angel's Delight Candy Cane
Tap tap tap
  maandag 2 februari 2009 @ 15:11:01 #93
176471 oh-oh
pi_65657633
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:09 schreef Dipkip het volgende:

[..]

B electro is zo'n B never geur, hij is heel zomers en bloemig maar ook (vind ik) een tikje synthetisch. En hij is fluorescerend geel, dat is ook nogal jammer ik kan je wel een proefje meesturen met het pakket.

Ik kan trouwens nérgens ziplock zakjes vinden. Zou het ook goed gaan met dichtgeknoopt zakje in dichtgeknoopt zakje in dichtgeknoopt zakje denk je? Ik ben zelfs nog naar xenos geweest voor zo'n minibakje maar ik zag niks wat in de envelop zou passen

Als je nog wat te ruil hebt voor een tweede karma laat maar horen
Joh, doe die tester anders gewoon bij de grote order strakjes, dat heeft geen haast hoor!
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † maandag 2 februari 2009 @ 15:11:26 #94
43556 miss_dynastie
pi_65657654
quote:
Ik weet niet of je iemand in de buurt kent met een pasje voor office centre of Makro? Ik kan je er anders ook wel wat sturen?
pi_65657731
quote:
Je hebt zeker al in de supermarkt gekeken, hè? Probeer ook eens de Blokker en Marskramer.
Ziplockzakjes lijken me niet heel veilig. Als er wat te veel lucht in zit, gaat het open wanneer de zak een beetje geplet wordt. Zorg er dus voor dat je het redelijk luchtdicht verpakt.
pi_65657794
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Joh, doe die tester anders gewoon bij de grote order strakjes, dat heeft geen haast hoor!
Oh ja dan doe ik dat! Want dan moet er toch een heel pakket jouw kant op en dan kan ik gewoon wat in een bakje flikkeren en hop met de post mee doe ik dat herinner me nog wel even rond de tijd van de bestelling mkay
pi_65657870
Oh, misschien bedoel je de Ziplocs met een soort ritssluitingsmechanisme. Die zijn wat lastiger te krijgen, maar toch bij de Blokker denk ik. En heel misschien een kantoorboekhandel.
  maandag 2 februari 2009 @ 15:16:56 #98
176471 oh-oh
pi_65657891
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:14 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Oh ja dan doe ik dat! Want dan moet er toch een heel pakket jouw kant op en dan kan ik gewoon wat in een bakje flikkeren en hop met de post mee doe ik dat herinner me nog wel even rond de tijd van de bestelling mkay
K doe mn best. Geloof dat ik dat allemaal maar es op moet gaan schrijven
( Groucho Marx )
pi_65657956
Oeh ik heb al wel bubbelflopjes dus dan ga ik nu ff je pakketje maken, misschien haalt ie het dan nog om morgen aan te komen
  maandag 2 februari 2009 @ 15:19:13 #100
176471 oh-oh
pi_65658000
Oh je mag ook gewoon de gebruikte en de nieuwe karma doen min de candy bar als je wil
( Groucho Marx )
pi_65658384
Nee ik vind eigenlijk de ruil niet eerlijk zo dus ik stuur jou gewoon wat meer. Ik heb je ff gePMt wat je liever hebt maar ik neem aan beide karma SP's plus de candy cane en de proefjes. Dan is het wel een eerlijke ruil toch? Ik keek nog ff goed naar de foto maar het is best wel heel veel wat je mij stuurt en je hebt ook nog de kosten van pakketpost. Dus ik wil wat meer doen
  maandag 2 februari 2009 @ 15:35:29 #102
176471 oh-oh
pi_65658748
PM terug!

* echt heel blij is *
( Groucho Marx )
pi_65658795
Jeetje, ben je als thuiswerker een dagje onderweg en mis je een trits Lush onzekerheden en drahama's.

Grote ziplocks kun je bij de AH kopen, maar die kleintjes heb ik bij een lokale knutselfrutselzaak gekocht. Diepte-investering van 2 euro voor 100 zakjes of zoiets. Ik heb ze ook nog één maatje groter, ideaal. De zakje(s) voor Dipkip heb ik met één plakbandje dichtgemaakt omdat ze niet op de post hoefden. Maar anders werkt goed de lucht eruit knijpen en dichttapen + plastic zakje eromheen prima.
Dippie: heb je de proef Celestial al gevonden?

De beschrijvingen van jullie grijpzakken: en wisselden elkaar af hier. Maar da's het spel natuurlijk.
Die Silver Cloud die je me hebt gegeven Dipkip ruikt écht niet naar pepermunt. Die ruikt naar....naar.... naar.... uhm.... kerk! En spicey! En is
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65659485
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:36 schreef Cat22 het volgende:
Dippie: heb je de proef Celestial al gevonden?
Nee, ik heb gekeken maar heb echt alleen gorgeous gehad ja niet dat ik daar niet blij mee ben, maar hij is niet vettig genoeg voor mn huid helaas.
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:36 schreef Cat22 het volgende:
Die Silver Cloud die je me hebt gegeven Dipkip ruikt écht niet naar pepermunt. Die ruikt naar....naar.... naar.... uhm.... kerk! En spicey! En is
Als je het zo zegt klinkt het best lekker maar hij ruikt voor mij echt als een doosje wilhelminapepermunt. Blij dat je er blij mee bent
pi_65659673
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:54 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Nee, ik heb gekeken maar heb echt alleen gorgeous gehad ja niet dat ik daar niet blij mee ben, maar hij is niet vettig genoeg voor mn huid helaas.

Je hebt pb.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 2 februari 2009 @ 17:24:09 #106
159909 -Peach
Prunus persica
pi_65662730
Heb je de go green inmiddels al goed geroken Dipkip? Nice?

(heul geen verkapte tvp hoor!)
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_65664296
ohh, hiér zijn we!
pi_65665732
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:24 schreef -Peach het volgende:
Heb je de go green inmiddels al goed geroken Dipkip? Nice?

(heul geen verkapte tvp hoor!)
Ja! Ik vind hem lekker, maar voor af en toe. Het is een bijzonder geurtje echt groen idd.
pi_65666005
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:54 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja! Ik vind hem lekker, maar voor af en toe. Het is een bijzonder geurtje echt groen idd.
Lekker groen geurtje, heel subtiel. Eigenlijk een beetje te subtiel, je blijft smeren.
pi_65666312
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:02 schreef Cat22 het volgende:
Lekker groen geurtje, heel subtiel. Eigenlijk een beetje te subtiel, je blijft smeren.
Das wel waar, nog vaker dan andere SPs.
pi_65669585
Ging er hier nog iemand naar Londen binnenkort? Lush Covent Garden heropent op 12 februari.
Speciale gasten, wedstrijdjes, loterij...

Ik wil er naartoe.
  maandag 2 februari 2009 @ 20:28:00 #112
176471 oh-oh
pi_65669674
Damn, ik wil zooooo graag naar Londen, maar ik wil niet zonder Chico
Pakje van Dipkip staat klaar
( Groucho Marx )
pi_65673327
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:28 schreef oh-oh het volgende:
Damn, ik wil zooooo graag naar Londen, maar ik wil niet zonder Chico
Pakje van Dipkip staat klaar
Ik wil wel op hem passen hoewel, mn katten zijn 3x groter dan hij

Jouw pakketje ligt ook klaar, ik kreeg mezelf niet meer naar de brievenbus geschopt. Ik was gisteren begonnen met hardlopen en het doet allemaal zo zeer en morgen mag ik weer, yay
  maandag 2 februari 2009 @ 22:00:55 #114
176471 oh-oh
pi_65673867
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:48 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik wil wel op hem passen hoewel, mn katten zijn 3x groter dan hij

Jouw pakketje ligt ook klaar, ik kreeg mezelf niet meer naar de brievenbus geschopt. Ik was gisteren begonnen met hardlopen en het doet allemaal zo zeer en morgen mag ik weer, yay
Lame!
Iedereen wil op Chico passen maar ik kan m niet missen
Ik wil echt zoooo graag naar een toneelstuk in Londen deze zomer, maar ik kan het niet over mn hart verkrijgen om Chic zo lang te missen, die andere drie gaan me al aan het hart, maar zonder Chicje ga ik nergens heen .
Hijs heul wel groter dan je katten trouwens, Frits en Karel niet.
Weer ontopic.
Ik douche sinds kort dus twee keer per dag en zit nu al te dubben waar ik voor het slapengaan mee ga douchen.
Denk dat ik de Bamboo eens ga proberen dan!
( Groucho Marx )
pi_65674121
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:00 schreef oh-oh het volgende:
Hijs heul wel groter dan je katten trouwens, Frits en Karel niet.
Mijnes zijn wel noorse he.

Die whoopen chic zn kale booty

Echt lief dat je niet zonder hem kan
  maandag 2 februari 2009 @ 22:24:44 #116
176471 oh-oh
pi_65674992
Wat wegen die bakbeesten?
De mijnes zijn net gewogen bij de da, Chico is 5.9 kilo , Bil 6,3, Karel 3.8 en Frips een whooping 2,3
Denk dat de katten idd mss zelfs groter zijn dan Chico.
( Groucho Marx )
  maandag 2 februari 2009 @ 22:25:16 #117
237486 HoneyTrap
Ol'blue eyes is back!
pi_65675016
ik ga morgen voor het eerst mange too proberen
pi_65675261
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:24 schreef oh-oh het volgende:
Wat wegen die bakbeesten?
De mijnes zijn net gewogen bij de da, Chico is 5.9 kilo , Bil 6,3, Karel 3.8 en Frips een whooping 2,3
Denk dat de katten idd mss zelfs groter zijn dan Chico.
Uiteindelijk 8 tot 11 kg. Mijne zijn nu nog jong dus nog niet zo groot
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 2 februari 2009 @ 22:45:22 #119
163650 Greys
pi_65675881
Oh-oh, uit nieuwsgierigheid... kan je Bill wel zo lang missen dan? Wat heeft Chico dat dat moeilijker maakt?

Ik heb net gebadderd met die paarse bal die ik van ElisaB had gekregen. Wat leuk! Wel even wennen dat het hele bad vol dwarrelde met steranijs, kruidnagels ( ) en geplette bessen/rozijnen (kon niet zo goed ontdekken wat het nou precies was) maar het rook heerlijk!
Heb na een tijdje heel therapeutisch al die frutjes uit het water en van de bodem zitten vissen alvorens het bad leeg te laten lopen, want dat leek me niet zo'n succes als alles in het putje zou verdwijnen.
Deze geur blijft veel minder lang hangen dan die van The Pud trouwens, die hier in tegenstelling tot bij velen toch echt wel favoriet is tot nu toe
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 2 februari 2009 @ 22:47:05 #120
176471 oh-oh
pi_65675950
Ok jij wint!
Je snapt wel dat ik mijn Chico daar niet aan bloot kan stellen he.
Alhoewel , jij zou m wel braaf elke dag wassen met Lush he?
En dat vindt ie heerlijk!
( Groucho Marx )
  maandag 2 februari 2009 @ 22:51:32 #121
176471 oh-oh
pi_65676150
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, uit nieuwsgierigheid... kan je Bill wel zo lang missen dan? Wat heeft Chico dat dat moeilijker maakt?

Ik heb net gebadderd met die paarse bal die ik van ElisaB had gekregen. Wat leuk! Wel even wennen dat het hele bad vol dwarrelde met steranijs, kruidnagels ( ) en geplette bessen/rozijnen (kon niet zo goed ontdekken wat het nou precies was) maar het rook heerlijk!
Heb na een tijdje heel therapeutisch al die frutjes uit het water en van de bodem zitten vissen alvorens het bad leeg te laten lopen, want dat leek me niet zo'n succes als alles in het putje zou verdwijnen.
Deze geur blijft veel minder lang hangen dan die van The Pud trouwens, die hier in tegenstelling tot bij velen toch echt wel favoriet is tot nu toe
Chico is echt mn schaduw, die heb ik morgen alwer 7 jaar waarvan ie al meer dan de helft 24/7 bij me is, behalve als ik naar de supermarkt ben.
Hij heeft daarvoor 4 jaar in een bench in een kennel opgesloten gezeten en nooit liefde gekend.
He needs me
En ik hem, tis echt mn Chic en ik, ik kan niet slapen zonder hem
Hij had vreselijke verlatingsangst door zijn verleden, maar nu niet meer en dat wil ik graag zo houden.

Bil is veel makkelijker, die kan ik bij zn fokker dumpen of bij mn vriendin of bij zn broertje en die is overal blij blij blij.
En Frips en Karel die hebben altijd elkaar, die kunnen ook wel samen bij vrienden logeren 2 dagen of zo hoor.
Ik ben benieuwd naar die paarse bal die heb ik ook en ik vind hem heeeeel lekker ruiken!
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 2 februari 2009 @ 22:54:25 #122
163650 Greys
pi_65676273
Ahhhh ik wist helemaal niet dat Chico zo'n voorgeschiedenis had joh!
Dan snap ik het hélemaal!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 2 februari 2009 @ 22:59:07 #123
176471 oh-oh
pi_65676491
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
Ahhhh ik wist helemaal niet dat Chico zo'n voorgeschiedenis had joh!
Dan snap ik het hélemaal!
Yeps
Morgen 7 jaar geleden pikte ik hem op op een show, afgedankt als oud vuil werd ie graatmager en smerig en totaal niet gesocialiseerd uit een bench getrokken en in mn armen geduwd.
Met heel veel liefde van beide kanten was ie zo bijgetrokken, fysiek duurde langer dan psychisch zelfs, tis echt zo een in en in lieve hond met een gouden karakter.
Ik heb hem zelfs nog kampioen kunnen maken in de showring, mn arme lieve reject
De andere drie kreeg ik als pup, dus die zijn gewoon door en door verwend vanaf het begin en weten gelukkig niet dat het leven ook anders kan zijn.
Dus die zijn makkelijker gelukkig, en die kunnen me heus wel een paar dagen missen
Mss waarderen ze dan es wat meer als ik thuis kom!
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 2 februari 2009 @ 23:07:25 #124
163650 Greys
pi_65676908
Ik ga er bijna van zitten snotteren
Overigens kan ik ook heel moeilijk zonder Bink (en dat begint met Boor ook al aardig ) en heb ik altijd het idee dat ze me vreselijk mist. Terwijl ze dan dolblij is om een weekje verziekt te worden bij mijn ouders, bel ik vanaf dat weekje vakantie dan het liefst drie keer per dag hoe het met het hondje gaat
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 2 februari 2009 @ 23:11:54 #125
176471 oh-oh
pi_65677118
Toen ik alleen Frits en Karel had ben ik 3 weken op vakantie geweest naar Bali.
Ze logeerden bij mn tante, oh oh wat heb ik zitten janken in het vliegtuig, ik zag alleen maar op dat schermpje hoe ver weg ik van ze was
Dus uhm 8 jaar geleden was mijn laatste echte verre vakantie.
Nu ben ik zielsgelukkig in een hutje in de Ardennen als ik ze maar mee heb
En ach, ik ben al 1000 keer in Londen geweest en Lush kan ik ook bestellen he
( Groucho Marx )
pi_65677332
Wat heeft Chico een gouden mandje bij jou gevonden zeg. Ik kan me helemaal voorstellen dat je hem niet kunt missen. En hij jou niet.

Chico weegt net zoveel als mijn Naartjie. Maar daar komt hopelijk binnenkort verandering in (vetklep N. staat op dieet). Voor Siets is mijn streven dat ze gewicht Karel haalt. Maar tante trees blijft al maanden op 3 kilo steken.

En on topic: Greys, als je zo'n gootsteenzeefje pakt hoef je de volgende keer geen frutjes meer uit het bad te vissen en alleen het zeefje achteraf om te kiepen. Ligt bij mij naast mijn Lush (schil)mesje en plastic zakjes.

[ Bericht 29% gewijzigd door Cat-astrophe op 02-02-2009 23:23:47 ]
  maandag 2 februari 2009 @ 23:24:14 #127
176471 oh-oh
pi_65677624
quote:
Op maandag 2 februari 2009 23:17 schreef Cat22 het volgende:
Wat heeft Chico een gouden mandje bij jou gevonden zeg. Ik kan me helemaal voorstellen dat je hem niet kunt missen. En hij jou niet.

Chico weegt net zoveel als mijn Naartjie. Maar daar komt hopelijk binnenkort verandering in (vetklep N. staat op dieet). Voor Siets is mijn streven dat ze gewicht Karel haalt. Maar tante trees blijft al maanden op 3 kilo steken.

En on topic: Greys, als je zo'n gootsteenzeefje pakt hoef je de volgende keer geen frutjes meer uit het bad te vissen en alleen het zeefje achteraf om te kiepen. Ligt bij mij naast mijn Lush (schil)mesje en plastic zakjes.
Ik heb vanmiddag 9 sollicitanten gebeld, en 1 nam dr niet op , dat was jij toch nie
Haha Siets mag wel wat van Karel, die is als enigste van mijn honden te zwaar.

[ Bericht 9% gewijzigd door oh-oh op 02-02-2009 23:32:45 ]
( Groucho Marx )
pi_65677911
quote:
Op maandag 2 februari 2009 23:24 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik heb vanmiddag 9 sollicitanten gebeld, en 1 nam dr niet op , dat was jij toch nie
Haha Siets mag wel wat van Karel, die is als enigste van mijn honden te zwaar.
Ik denk het niet, ik begon te twijfelen, want de naam was slecht verstaanbaar, dus nog eens afgeluisterd en nu blijkt het een 'gewoon' iemand te zijn van mijn huidige werk. Dus nog even afwachten. En mijn post ge-edit maar toen had jij hem al gequote En dan zou je opeens in Noord Limburg moeten werken. En dat kan natuurlijk niet, want daar is geen Lush.

Als ik kilo's kan transplanteren houd ik het intern! Mag Naartjie donor spelen, of hij wil of niet.
  maandag 2 februari 2009 @ 23:33:44 #129
176471 oh-oh
pi_65678009
Zou wel een bak geweest zijn als ik zomaar jou had zitten bellen
Ik heb trouwens niet ingesproken, ik heb een paar keer gebeld en nu is het jammer dan, alle afspraken zijn volgeboekt
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 2 februari 2009 @ 23:42:00 #130
163650 Greys
pi_65678351
Oh-oh, ik heb mezelf dus een probleem bezorgd, want Bink kan mee naar een hutje in de Ardennen maar Boris...? Daar moet ik dus iets voor verzinnen op vakantie! Nou ja, dan maar niet meer op vakantie of iemand die in ons huis wil komen om Borie te entertainen

Waar koop je zo'n gootsteenzeefje? Gewoon bij de Marskramer ofzo?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 2 februari 2009 @ 23:44:14 #131
176471 oh-oh
pi_65678426
quote:
Op maandag 2 februari 2009 23:42 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, ik heb mezelf dus een probleem bezorgd, want Bink kan mee naar een hutje in de Ardennen maar Boris...? Daar moet ik dus iets voor verzinnen op vakantie! Nou ja, dan maar niet meer op vakantie of iemand die in ons huis wil komen om Borie te entertainen

Oh ja wat erg!
Zou ie echt niet mee kunnen?
Die gootsteenzeefjes krijg je overal, Blokker, Hema denk ik ook wel, Xenos etc etc...
( Groucho Marx )
pi_65683235
Ik zou hem maar niet meenemen. Katten zijn meesters in het vinden van dat ene hoekje of gaatje wat jij over het hoofd ziet. De fokster van mijn katten neemt de hare mee naar hotelkamers en eentje wist een gat te ontdekken wat achter een kast zat, ze was m bijna kwijt.

Lief verhaal van Chico ik heb ooit ook een klein verwaarloosd hondje opgelapt. Helaas werd ie niet zo veel beter als chic.
pi_65683263
quote:
Op maandag 2 februari 2009 23:42 schreef Greys het volgende:

Waarom Boris niet meenemen? Het zou me niet verbazen als hij het soort kat is dat voor de mensen en het hondje gaat en niet voor het huis op zich. Het is vrij zeldzaam, maar het komt voor dat katten het fijn vinden om mee te gaan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_65683905
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 09:40 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Waarom Boris niet meenemen? Het zou me niet verbazen als hij het soort kat is dat voor de mensen en het hondje gaat en niet voor het huis op zich. Het is vrij zeldzaam, maar het komt voor dat katten het fijn vinden om mee te gaan.
Dat was ik ook aan het denken. Boor is zo relaxed, misschien hoort hij bij die paar katten die wel van vakantie houden. Maar dat kun je zelf het beste inschatten. Je woont volgens mij niet echt in de buurt anders was ik wel dagelijks komen Boor-sitten.

Ik heb gelukkig twee lieve vriendinnen die in ploegendienst twee keer per dag langskomen voor mijn sKatjes. Maar evengoed ga ik liever niet langer dan een week weg. Vind ik niet gezellig voor de katten en ook niet leuk tov de oppassen. Als ik langer wegga, laat ik mijn catsit uit de UK overkomen.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 10:10:39 #135
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65683945
Ladies, de SC is een deurtje verder.
KuikenGuppy
pi_65683962
Vraagje: Hoe kan ik mijn jellies het beste omtoveren in douchegel?
pi_65683967
pi_65683984
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 10:11 schreef Dipkip het volgende:
pi_65684533
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 10:11 schreef DanseMacabre het volgende:
Vraagje: Hoe kan ik mijn jellies het beste omtoveren in douchegel?
Tegenvraag: waarom?
Als je hem vooraf in blokjes snijdt en één zo'n blokje in een douchepuff doet kun je er prima mee douchen.

Ik zou niet weten hoe je jellies anders zou moeten gebruiken. Water erbij maakt ze minder lang houdbaar en waarschijnlijk ontploft je flesje/loopt je bakje voor die tijd al over van het schuim.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 10:32:59 #140
163650 Greys
pi_65684536
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 10:10 schreef Burdie het volgende:
Ladies, de SC is een deurtje verder.
Waar? Waar?
*zoekt*

Pas op, niet schrikken, geheel ontopic:
Zou mijn Lush bestelling vandaag aankomen? Of ben ik dan te ongeduldig???
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65684559
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 10:32 schreef Greys het volgende:
Hoe lang geleden heb je besteld?
pi_65684591
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 10:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Waar? Waar?
*zoekt*

Wanneer had je ook alweer besteld? Vorige week woensdag of zo?
Dan zou het vandaag zomaar kunnen!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 10:48:34 #143
176471 oh-oh
pi_65684957
En anders moet je gaan mailen, sturen ze t nog es

Waaom zou je van een jellye en douchegel maken? Een jelly is een jelly, daar issie toch een jelly voor
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 10:48:45 #144
163650 Greys
pi_65684963
Order Date: 27. January 2009
Total: £68.05 Order Status: Pending
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65685020
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 10:32 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Tegenvraag: waarom?
Als je hem vooraf in blokjes snijdt en één zo'n blokje in een douchepuff doet kun je er prima mee douchen.

Ik zou niet weten hoe je jellies anders zou moeten gebruiken. Water erbij maakt ze minder lang houdbaar en waarschijnlijk ontploft je flesje/loopt je bakje voor die tijd al over van het schuim.
Mijn blokjes ploepen altijd meteen het putje in. Met kneden ook niet, het lukt gewoon niet.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 10:51:29 #146
176471 oh-oh
pi_65685039
Die van ons die bleef maar pending
Wij zijn na een week gaan mailen omdat iedereen die na ons besteld had het wel al binnen kreeg.
Oh en ik denk echt dat Boor het zeldzame type kat is dat het juist hakse leuk vindt om mee te gaan hoor, ik zou es om te testen een leuk weekendje weg boeken!
( Groucho Marx )
pi_65685117
Ze blijven altijd op pending staan, wat ik nu al lang in de kast heb staat ook nog op pending. Had je RM of DHL?
pi_65685199
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 10:48 schreef Greys het volgende:
Order Date: 27. January 2009
Total: £68.05 Order Status: Pending
Spannend! Want dan zou hij best vandaag binnen kunnen komen.

Zoals Dipkip al zegt: 'pending' blijft staan. Voor eeuwig en altijd.
En voor optimale stresservaring mailen naar orders@lush.co.uk voor je T&T code. Als je laat bezorgen via DHL tenminste.
pi_65685277
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 10:50 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Mijn blokjes ploepen altijd meteen het putje in. Met kneden ook niet, het lukt gewoon niet.
Blijven proberen. Met een blokje van 0,5 cm bij 0,5 cm kom je al een heel eind.
Als je een paar blaadjes van de fluff openvouwt, het blokje er dan helemaal infrot en de blaadjes weer dichtvouwt blijft het blokje stevig zitten. Dan flink met je ene hand over die blaadjes heen wrijven tot je heel veel schuim hebt en dan kun je aan de slag. Dit klinkt als een slechte film )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 11:08:45 #150
163650 Greys
pi_65685494
Ik kon niet kiezen bij het verzenden!

Shipping Information
Carrier Shipping Mode Price
DHL3 C.I., Eire & Benelux DHL20
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: