Mijn dank is groot !quote:Op maandag 2 februari 2009 08:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen stomme vraag hoor.
Op de potten en flessen staan stickers met de productiedatum en de uht datum. In het algemeen is dat 14 maanden en die richtlijn kun je ook voor zepen, ballistics en BBSen gebruiken.
Maar mijn ervaring is dat de produkten veel langer goed blijven dan die data, zolang je ze goed (vochtvrij, donker, hygiënisch) bewaart. Ik heb bij voorbeeld een douchegel van meer dan drie jaar oud die nog heerlijk ruikt.
Verse maskers zijn trouwens drie weken houdbaar (in de koelkast bewaren). Staat ook op het potje.
Greys, er is ooit een douchgel gemaakt die naar You Snap The Whip ruikt. En da's inderdaad de Comforter, waarvan je de BBS gewoon nog kunt kopen. Maar de douchegel was een eenmalig iets waarvan we moeten duimen dat hij nog een keer op een forumparty wordt gemaakt.
lushnederland@gmail.comquote:Op maandag 2 februari 2009 13:13 schreef rac het volgende:
Dank je Dipkip ,
Dat stond toch in het vorige Lush topic?
Alleen vanwege de karma of ook vanwege de rest?quote:Op maandag 2 februari 2009 14:59 schreef oh-oh het volgende:Oeh dat zijn anders wel grabbags naar mijn hart, ik wil ook wel twee karma's hoor
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:01 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Alleen vanwege de karma of ook vanwege de rest?
Die vind ik alletwee juist lekkerquote:
B electro is zo'n B never geur, hij is heel zomers en bloemig maar ook (vind ik) een tikje synthetisch. En hij is fluorescerend geel, dat is ook nogal jammerquote:Op maandag 2 februari 2009 15:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik keek niet eens verder dan ze karma's
![]()
B Electro ken ik niet, is dat wat?
Hier staan ook nog steeds grabbags, ik ben blij dat ik nu wat met jou kan ruilen zodat ik het idee heb dat ik toch nog wat "nieuws " krijg deze week, anders ging ik weer een zak halen denk ik
Snow Fairyquote:Op maandag 2 februari 2009 15:05 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Die vind ik alletwee juist lekker![]()
Mijn grabbag list of total horror:
- B electro zeep![]()
- snowfairy![]()
- angel's delight met extra glitters![]()
- candy cane![]()
- die gekke prodent-ruikende bruisbal die ik met Cat geruild heb![]()
- let them eat cake![]()
![]()
![]()
B electro heb ik zelfs een stuk van besteld uit engeland omdat de omschrijving zo heerlijk klonk, en angel's delight en let them eat cake had ik bijna ook besteld. En ik vind ze zó vies
Joh, doe die tester anders gewoon bij de grote order strakjes, dat heeft geen haast hoor!quote:Op maandag 2 februari 2009 15:09 schreef Dipkip het volgende:
[..]
B electro is zo'n B never geur, hij is heel zomers en bloemig maar ook (vind ik) een tikje synthetisch. En hij is fluorescerend geel, dat is ook nogal jammerik kan je wel een proefje meesturen met het pakket.
Ik kan trouwens nérgens ziplock zakjes vinden. Zou het ook goed gaan met dichtgeknoopt zakje in dichtgeknoopt zakje in dichtgeknoopt zakje denk je? Ik ben zelfs nog naar xenos geweest voor zo'n minibakje maar ik zag niks wat in de envelop zou passen![]()
Als je nog wat te ruil hebt voor een tweede karma laat maar horen
Ik weet niet of je iemand in de buurt kent met een pasje voor office centre of Makro? Ik kan je er anders ook wel wat sturen?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:09 schreef Dipkip het volgende:
Ik kan trouwens nérgens ziplock zakjes vinden. Zou het ook goed gaan met dichtgeknoopt zakje in dichtgeknoopt zakje in dichtgeknoopt zakje denk je? Ik ben zelfs nog naar xenos geweest voor zo'n minibakje maar ik zag niks wat in de envelop zou passen![]()
Je hebt zeker al in de supermarkt gekeken, hè? Probeer ook eens de Blokker en Marskramer.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:09 schreef Dipkip het volgende:
Oh ja dan doe ik dat! Want dan moet er toch een heel pakket jouw kant op en dan kan ik gewoon wat in een bakje flikkeren en hop met de post meequote:Op maandag 2 februari 2009 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Joh, doe die tester anders gewoon bij de grote order strakjes, dat heeft geen haast hoor!
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oh ja dan doe ik dat! Want dan moet er toch een heel pakket jouw kant op en dan kan ik gewoon wat in een bakje flikkeren en hop met de post meedoe ik dat herinner me nog wel even rond de tijd van de bestelling mkay
Nee, ik heb gekeken maar heb echt alleen gorgeous gehadquote:Op maandag 2 februari 2009 15:36 schreef Cat22 het volgende:
Dippie: heb je de proef Celestial al gevonden?
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:36 schreef Cat22 het volgende:
Die Silver Cloud die je me hebt gegeven Dipkip ruikt écht niet naar pepermunt.Die ruikt naar....naar.... naar.... uhm.... kerk! En spicey! En is
![]()
Je hebt pb.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:54 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee, ik heb gekeken maar heb echt alleen gorgeous gehadja niet dat ik daar niet blij mee ben, maar hij is niet vettig genoeg voor mn huid helaas.
Ja! Ik vind hem lekker, maar voor af en toe. Het is een bijzonder geurtjequote:Op maandag 2 februari 2009 17:24 schreef -Peach het volgende:
Heb je de go green inmiddels al goed geroken Dipkip? Nice?
(heul geen verkapte tvp hoor!)
Lekker groen geurtje, heel subtiel. Eigenlijk een beetje te subtiel, je blijft smeren.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:54 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja! Ik vind hem lekker, maar voor af en toe. Het is een bijzonder geurtjeecht groen idd.
Das wel waar, nog vaker dan andere SPs.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:02 schreef Cat22 het volgende:
Lekker groen geurtje, heel subtiel. Eigenlijk een beetje te subtiel, je blijft smeren.
Ik wil wel op hem passenquote:Op maandag 2 februari 2009 20:28 schreef oh-oh het volgende:
Damn, ik wil zooooo graag naar Londen, maar ik wil niet zonder Chico![]()
Pakje van Dipkip staat klaar
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:48 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik wil wel op hem passenhoewel, mn katten zijn 3x groter dan hij
![]()
Jouw pakketje ligt ook klaar, ik kreeg mezelf niet meer naar de brievenbus geschopt. Ik was gisteren begonnen met hardlopen en het doet allemaal zo zeer en morgen mag ik weer, yay![]()
Mijnes zijn wel noorse he.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:00 schreef oh-oh het volgende:
Hijs heul wel groter dan je katten trouwens, Frits en Karel niet.
Uiteindelijk 8 tot 11 kg. Mijne zijn nu nog jong dus nog niet zo grootquote:Op maandag 2 februari 2009 22:24 schreef oh-oh het volgende:
Wat wegen die bakbeesten?
De mijnes zijn net gewogen bij de da, Chico is 5.9 kilo , Bil 6,3, Karel 3.8 en Frips een whooping 2,3![]()
Denk dat de katten idd mss zelfs groter zijn dan Chico.
Chico is echt mn schaduw, die heb ik morgen alwer 7 jaar waarvan ie al meer dan de helft 24/7 bij me is, behalve als ik naar de supermarkt ben.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, uit nieuwsgierigheid... kan je Bill wel zo lang missen dan? Wat heeft Chico dat dat moeilijker maakt?
Ik heb net gebadderd met die paarse bal die ik van ElisaB had gekregen. Wat leuk!Wel even wennen dat het hele bad vol dwarrelde met steranijs, kruidnagels (
) en geplette bessen/rozijnen (kon niet zo goed ontdekken wat het nou precies was) maar het rook heerlijk!
Heb na een tijdje heel therapeutisch al die frutjes uit het water en van de bodem zitten vissen alvorens het bad leeg te laten lopen, want dat leek me niet zo'n succes als alles in het putje zou verdwijnen.
Deze geur blijft veel minder lang hangen dan die van The Pud trouwens, die hier in tegenstelling tot bij velen toch echt wel favoriet is tot nu toe
Yepsquote:Op maandag 2 februari 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
Ahhhh ik wist helemaal niet dat Chico zo'n voorgeschiedenis had joh!
Dan snap ik het hélemaal!
quote:Op maandag 2 februari 2009 23:17 schreef Cat22 het volgende:
Wat heeft Chico een gouden mandje bij jou gevonden zeg.Ik kan me helemaal voorstellen dat je hem niet kunt missen. En hij jou niet.
Chico weegt net zoveel als mijn Naartjie. Maar daar komt hopelijk binnenkort verandering in (vetklep N. staat op dieet). Voor Siets is mijn streven dat ze gewicht Karel haalt. Maar tante trees blijft al maanden op 3 kilo steken.
En on topic: Greys, als je zo'n gootsteenzeefje pakt hoef je de volgende keer geen frutjes meer uit het bad te vissen en alleen het zeefje achteraf om te kiepen. Ligt bij mij naast mijn Lush (schil)mesje en plastic zakjes.
Ik denk het niet, ik begon te twijfelen, want de naam was slecht verstaanbaar, dus nog eens afgeluisterd en nu blijkt het een 'gewoon' iemand te zijn van mijn huidige werk. Dus nog even afwachten. En mijn post ge-edit maar toen had jij hem al gequotequote:Op maandag 2 februari 2009 23:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag 9 sollicitanten gebeld, en 1 nam dr niet op , dat was jij toch nie
![]()
Haha Siets mag wel wat van Karel, die is als enigste van mijn honden te zwaar.
quote:Op maandag 2 februari 2009 23:42 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, ik heb mezelf dus een probleem bezorgd, want Bink kan mee naar een hutje in de Ardennen maar Boris...? Daar moet ik dus iets voor verzinnen op vakantie!Nou ja, dan maar niet meer op vakantie of iemand die in ons huis wil komen om Borie te entertainen
![]()
Waar koop je zo'n gootsteenzeefje? Gewoon bij de Marskramer ofzo?
Waarom Boris niet meenemen? Het zou me niet verbazen als hij het soort kat is dat voor de mensen en het hondje gaat en niet voor het huis op zich. Het is vrij zeldzaam, maar het komt voor dat katten het fijn vinden om mee te gaan.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:42 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, ik heb mezelf dus een probleem bezorgd, want Bink kan mee naar een hutje in de Ardennen maar Boris...? Daar moet ik dus iets voor verzinnen op vakantie!Nou ja, dan maar niet meer op vakantie of iemand die in ons huis wil komen om Borie te entertainen
![]()
Waar koop je zo'n gootsteenzeefje? Gewoon bij de Marskramer ofzo?
Dat was ik ook aan het denken. Boor is zo relaxed, misschien hoort hij bij die paar katten die wel van vakantie houden. Maar dat kun je zelf het beste inschatten. Je woont volgens mij niet echt in de buurt anders was ik wel dagelijks komen Boor-sitten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Waarom Boris niet meenemen? Het zou me niet verbazen als hij het soort kat is dat voor de mensen en het hondje gaat en niet voor het huis op zich. Het is vrij zeldzaam, maar het komt voor dat katten het fijn vinden om mee te gaan.
Tegenvraag: waarom?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:11 schreef DanseMacabre het volgende:
Vraagje: Hoe kan ik mijn jellies het beste omtoveren in douchegel?
Waar? Waar?quote:
Hoe lang geleden heb je besteld?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:32 schreef Greys het volgende:
Pas op, niet schrikken, geheel ontopic:
Zou mijn Lush bestelling vandaag aankomen? Of ben ik dan te ongeduldig???
Wanneer had je ook alweer besteld? Vorige week woensdag of zo?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar? Waar?
*zoekt*
Pas op, niet schrikken, geheel ontopic:
Zou mijn Lush bestelling vandaag aankomen? Of ben ik dan te ongeduldig???
Mijn blokjes ploepen altijd meteen het putje in. Met kneden ook niet, het lukt gewoon niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tegenvraag: waarom?![]()
Als je hem vooraf in blokjes snijdt en één zo'n blokje in een douchepuff doet kun je er prima mee douchen.
Ik zou niet weten hoe je jellies anders zou moeten gebruiken. Water erbij maakt ze minder lang houdbaar en waarschijnlijk ontploft je flesje/loopt je bakje voor die tijd al over van het schuim.
Spannend! Want dan zou hij best vandaag binnen kunnen komen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:48 schreef Greys het volgende:
Order Date: 27. January 2009
Total: £68.05 Order Status: Pending
Blijven proberen. Met een blokje van 0,5 cm bij 0,5 cm kom je al een heel eind.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:50 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Mijn blokjes ploepen altijd meteen het putje in. Met kneden ook niet, het lukt gewoon niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |