Ik doe overal een boterhamzakje omheen en leg ze bij elkaar in een blik ofzoquote:Op zondag 1 februari 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
Hoe bewaar ik straks alle bruisballen en BBS-en het beste?
Ik gebruik huishoudfolie, dat kun je mooi strak er om heen doenquote:Op zondag 1 februari 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
Hoe bewaar ik straks alle bruisballen en BBS-en het beste?
Dan heb ik de verkeerde naam in gedachte. Zeepjes is bij mij één oor in en het andere uit.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
van you wash my back was er niet maar eentje maar n doos vol of bedoelde je die tisty tosty?
Dat doe ik ook met de BBS-en. Ballistics mogen bij mij los of blijven in hun papieren zakje wonen. Als je ze in de badkamer bewaart moet je zeker bij de ballistics zorgen voor een luchtdichte doos. Anders trekken ze teveel vocht aan.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe overal een boterhamzakje omheen en leg ze bij elkaar in een blik ofzo.
Leuke foto's! Zo bouw je snel genoeg een stash op.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:48 schreef oh-oh het volgende:
Mijn bestelling dan eindelijk, alles dubbel dus, behalve de karma powder want die had ik al iemand kado gedaan , en de Gingerman, want die was nageleverd:
[ afbeelding ]
Mijn bestelling plus my share van de goodies:
[ afbeelding ]
Mijn voorraadmand:
[ afbeelding ]
Dit ligt er nog los op de schaal:
[ afbeelding ]
Dit staat er los op de badkamer voor gebruik:
[ afbeelding ]
Mijn hele stash, inclusief grote mand badshit:
[ afbeelding ]
Oh ja, en deze wil ik graag ruilen als er iemand interesse heeft, ik ben echt zooooo niet van de bruisballen:
[ afbeelding ]
Ik ga vanavond voor de derde avond op een rij in bad, voor de tweede keer achter elkaar met mn heerlijke Flying Saucers !
Ik durf het bijna niet te zeggen, 60 euro maarquote:Op zondag 1 februari 2009 23:07 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Waar wil je tegen ruilen oh-oh? Want ik ben dól op badspul
en ik word helemaal jaloers van je bestelling, hoeveel was je nou kwijt voor die enorme stapel?
Die karma solid perfume heb ik, en ik heb m 2x gebruikt. Ik ga het parfum bestellen omdat solids bij mij allemaal super snel intrekken en dan is de geur weg. Dus die kan ik ruilenquote:Op zondag 1 februari 2009 23:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, 60 euro maar![]()
Echt absurd he.
Hmm , wat heb je in de aanbieding>
Ik wil graag Sonic Death Monkey proberen, Celestial staat op mn wishlist, en ik moet een nieuwe karma solid perfume want die heb ik gisteren weggegeven.
Maar ik sta ook open voor nieuwe dingen.
Zeep heb ik geloof ik wel even genoeg
Volgens mij een BBS, the comforter.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:55 schreef Greys het volgende:
Was er nou ook een douchespullie die naar Whip the Dinges (hoe heet dat zwarte scrubspul blok ook alweer?) ruikt?
Candy cane en Godmother vind ik beide heerlijk. Is het niet de stervorminge Angel's Delight?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:56 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Die karma solid perfume heb ik, en ik heb m 2x gebruikt. Ik ga het parfum bestellen omdat solids bij mij allemaal super snel intrekken en dan is de geur weg. Dus die kan ik ruilenen sonic death monkey heb ik een 250 gr. fles van dus daar kan ik best wat van ruilen. En je hield van zoetzoetzoet toch? Ik heb een candy cane en twee stervormige godmothers met glitters - maar ik denk niet dat ik je daar blij mee maak?
Geen stomme vraag hoor.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:57 schreef Susi het volgende:
Ik heb een beetje een stomme vraag. Zit er een houdbaarheidsdatum op ?
Dat is waar ook, ik heb mensen op de meet laten ruiken en het was angel's delight. Maar blij dat je de candy cane lekker vind. Pm je even over hoe & wat & waarheen?quote:Op maandag 2 februari 2009 08:37 schreef oh-oh het volgende:
Candy cane en Godmother vind ik beide heerlijk. Is het niet de stervorminge Angel's Delight?
Die had ik maar heb ik gisteren weggegeven omdat ik nog een heel groot stuk Angels Delight had al.
Zo te horen komen we er zeker wel uit, ik ben al blij dat ik vanmiddag niet als een gek naar de winkel moet hollen voor nieuwe karma
Sweetie Pie!quote:Op zondag 1 februari 2009 23:55 schreef Greys het volgende:
Was er nou ook een douchespullie die naar Whip the Dinges (hoe heet dat zwarte scrubspul blok ook alweer?) ruikt?
Oh ja, die ook! (sweetie pie = jelly) Het is allemaal niet precies dezelfde geur maar komt aardig in de buurt. Liefquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 09:16 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat is waar ook, ik heb mensen op de meet laten ruiken en het was angel's delight. Maar blij dat je de candy cane lekker vind. Pm je even over hoe & wat & waarheen?
Voor mij ruiken ze alletwee naar winegums en zuurstokkenquote:Op maandag 2 februari 2009 09:36 schreef oh-oh het volgende:
Wij hebben ook echt heeeeeeeel goed moeten ruiken hoor. Sowieso roken de verse zepen uit de UK totaal anders dat wat je hier in de winkel voor veel meer geld koopt
![]()
Alleen die naamquote:Op zondag 1 februari 2009 23:55 schreef Greys het volgende:
Ik heb Sonic Death Monkey op mijn wishlist gezet nadat ik heb gelezen dat Sanne hem in één van de vorige topics naar chocolade met sinaasappel vond ruiken
En ik heb dat precies andersom.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:44 schreef oh-oh het volgende:
Nee ik vind Godmother veel lekkerder dan Angel's Delight!
Sterker en zoeter, Godmother ruikt naar wijnballen, AD naar, tja, gewone zuurtjes of zo.
Uitgesproken als Sonic. Death. MONKEEEEHHHquote:Op maandag 2 februari 2009 09:46 schreef nokwanda het volgende:
Alleen die naam
Goh, wat ruik je lekker, hoe heet dat spul?
Nou....Sonic death monkey
hier ook hoor maar daar was een doos vol vanquote:Op zondag 1 februari 2009 23:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan heb ik de verkeerde naam in gedachte. Zeepjes is bij mij één oor in en het andere uit.
Ik bedoel dat groen met rode yin-yang zeepje. Dat lag achter de kassa en is toen nog rond gegaan bij een clubje.
Mijn dank is groot !quote:Op maandag 2 februari 2009 08:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen stomme vraag hoor.
Op de potten en flessen staan stickers met de productiedatum en de uht datum. In het algemeen is dat 14 maanden en die richtlijn kun je ook voor zepen, ballistics en BBSen gebruiken.
Maar mijn ervaring is dat de produkten veel langer goed blijven dan die data, zolang je ze goed (vochtvrij, donker, hygiënisch) bewaart. Ik heb bij voorbeeld een douchegel van meer dan drie jaar oud die nog heerlijk ruikt.
Verse maskers zijn trouwens drie weken houdbaar (in de koelkast bewaren). Staat ook op het potje.
Greys, er is ooit een douchgel gemaakt die naar You Snap The Whip ruikt. En da's inderdaad de Comforter, waarvan je de BBS gewoon nog kunt kopen. Maar de douchegel was een eenmalig iets waarvan we moeten duimen dat hij nog een keer op een forumparty wordt gemaakt.
lushnederland@gmail.comquote:Op maandag 2 februari 2009 13:13 schreef rac het volgende:
Dank je Dipkip ,
Dat stond toch in het vorige Lush topic?
Alleen vanwege de karma of ook vanwege de rest?quote:Op maandag 2 februari 2009 14:59 schreef oh-oh het volgende:Oeh dat zijn anders wel grabbags naar mijn hart, ik wil ook wel twee karma's hoor
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:01 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Alleen vanwege de karma of ook vanwege de rest?
Die vind ik alletwee juist lekkerquote:
B electro is zo'n B never geur, hij is heel zomers en bloemig maar ook (vind ik) een tikje synthetisch. En hij is fluorescerend geel, dat is ook nogal jammerquote:Op maandag 2 februari 2009 15:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik keek niet eens verder dan ze karma's
![]()
B Electro ken ik niet, is dat wat?
Hier staan ook nog steeds grabbags, ik ben blij dat ik nu wat met jou kan ruilen zodat ik het idee heb dat ik toch nog wat "nieuws " krijg deze week, anders ging ik weer een zak halen denk ik
Snow Fairyquote:Op maandag 2 februari 2009 15:05 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Die vind ik alletwee juist lekker![]()
Mijn grabbag list of total horror:
- B electro zeep![]()
- snowfairy![]()
- angel's delight met extra glitters![]()
- candy cane![]()
- die gekke prodent-ruikende bruisbal die ik met Cat geruild heb![]()
- let them eat cake![]()
![]()
![]()
B electro heb ik zelfs een stuk van besteld uit engeland omdat de omschrijving zo heerlijk klonk, en angel's delight en let them eat cake had ik bijna ook besteld. En ik vind ze zó vies
Joh, doe die tester anders gewoon bij de grote order strakjes, dat heeft geen haast hoor!quote:Op maandag 2 februari 2009 15:09 schreef Dipkip het volgende:
[..]
B electro is zo'n B never geur, hij is heel zomers en bloemig maar ook (vind ik) een tikje synthetisch. En hij is fluorescerend geel, dat is ook nogal jammerik kan je wel een proefje meesturen met het pakket.
Ik kan trouwens nérgens ziplock zakjes vinden. Zou het ook goed gaan met dichtgeknoopt zakje in dichtgeknoopt zakje in dichtgeknoopt zakje denk je? Ik ben zelfs nog naar xenos geweest voor zo'n minibakje maar ik zag niks wat in de envelop zou passen![]()
Als je nog wat te ruil hebt voor een tweede karma laat maar horen
Ik weet niet of je iemand in de buurt kent met een pasje voor office centre of Makro? Ik kan je er anders ook wel wat sturen?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:09 schreef Dipkip het volgende:
Ik kan trouwens nérgens ziplock zakjes vinden. Zou het ook goed gaan met dichtgeknoopt zakje in dichtgeknoopt zakje in dichtgeknoopt zakje denk je? Ik ben zelfs nog naar xenos geweest voor zo'n minibakje maar ik zag niks wat in de envelop zou passen![]()
Je hebt zeker al in de supermarkt gekeken, hè? Probeer ook eens de Blokker en Marskramer.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:09 schreef Dipkip het volgende:
Oh ja dan doe ik dat! Want dan moet er toch een heel pakket jouw kant op en dan kan ik gewoon wat in een bakje flikkeren en hop met de post meequote:Op maandag 2 februari 2009 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Joh, doe die tester anders gewoon bij de grote order strakjes, dat heeft geen haast hoor!
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oh ja dan doe ik dat! Want dan moet er toch een heel pakket jouw kant op en dan kan ik gewoon wat in een bakje flikkeren en hop met de post meedoe ik dat herinner me nog wel even rond de tijd van de bestelling mkay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |