abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 2 februari 2009 @ 10:51:21 #76
163650 Greys
pi_65649022
Gister heeft Heer G dus gebadderd met die Pud. Wauw! Echt!
De hele rest van de avond, als ik langs hem liep in de kamer, rook ik die heerlijke geur. Wat blijft dat goed in je huid zitten zeg, die geur! Hij heeft zich na het badderen nog gedouched, maar toch rook het heerlijk.

Ik ga de BBS en de bruisballen maar bewaren in een grote tupperware doos denk ik! Elk apart verpakt met een folietje. Dank ladies! Ik hoop dat begin deze week de bestelling binnenkomt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65649077
Rac, probeer het gmail adres eens, dan krijg je sneller toegang!
  maandag 2 februari 2009 @ 11:58:33 #78
202348 Susi
Temple of Love
pi_65650942
quote:
Op maandag 2 februari 2009 08:37 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Geen stomme vraag hoor.
Op de potten en flessen staan stickers met de productiedatum en de uht datum. In het algemeen is dat 14 maanden en die richtlijn kun je ook voor zepen, ballistics en BBSen gebruiken.
Maar mijn ervaring is dat de produkten veel langer goed blijven dan die data, zolang je ze goed (vochtvrij, donker, hygiënisch) bewaart. Ik heb bij voorbeeld een douchegel van meer dan drie jaar oud die nog heerlijk ruikt.
Verse maskers zijn trouwens drie weken houdbaar (in de koelkast bewaren). Staat ook op het potje.

Greys, er is ooit een douchgel gemaakt die naar You Snap The Whip ruikt. En da's inderdaad de Comforter, waarvan je de BBS gewoon nog kunt kopen. Maar de douchegel was een eenmalig iets waarvan we moeten duimen dat hij nog een keer op een forumparty wordt gemaakt.
Mijn dank is groot !
pi_65651894
Nu moet ik wéér naar de Lush, want mn moeder heeft cadeautjes nodig voor mn tante. Of ik nog even een grabbag wil gaan halen. Volgens mij denken ze straks dat ik een handeltje heb in die dingen dat wordt mn zevende
  maandag 2 februari 2009 @ 13:13:53 #80
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_65653653
Dank je Dipkip ,

Dat stond toch in het vorige Lush topic?
  † In Memoriam † maandag 2 februari 2009 @ 13:25:43 #81
43556 miss_dynastie
pi_65654046
quote:
Op maandag 2 februari 2009 13:13 schreef rac het volgende:
Dank je Dipkip ,

Dat stond toch in het vorige Lush topic?

lushnederland@gmail.com
  maandag 2 februari 2009 @ 13:29:32 #82
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_65654170
Kon al niet zo snel vinden
Bedankt hoor!!!
pi_65656922
Hmpf. De grabbag was niet zo geweldig die ik voor mn tante kocht. Een secret santa, een enórm blok B electro zeep, een christmas kisses en een karma solid parfum. Dat vond ik niet zo super dus een tweede genomen want 'ze zijn allemaal héél verschillend' aldus lushmeisje 1 & lushmeisje 2.

Met daarin dus nóg een secret santa, en nóg een christmas kisses, en nóg een karma solid parfum en ook nog wel wat andere zeepjes enzo, maar bij lange na niet zo tof als de andere tasjes die ik heb gehad. Ik heb het beste uit beide bij elkaar gedaan en aangevuld met wat eigen spul. Het is uiteindelijk wel ok geworden maar gezien prijs / inhoud had ik beter losse dingen kunnen kopen dan tasjes. Maar ja, dat weet je dus nooit met een grabbag.

Ach, ik heb nu tenminste een ongebruikte karma solid te ruil voor oh-oh
  † In Memoriam † maandag 2 februari 2009 @ 14:55:55 #84
43556 miss_dynastie
pi_65657018
mijn lichting van vorige week viel ook wat tegen in vergelijking met die tasjes die ik van jou had gehad. Zitten toch meer 'restjes' in. Zo heb ik nu in totaal 4 let them eat cakes
pi_65657065
Ik had die karma parfums helemaal niet verwacht ach beter dan die gekke let them eat cake dingen.

Edit: OMFG 4???

Dat is wel echt héél sneu zeg dan ben ik eigenlijk helemaal niet zielig met mn 5 champagne snow showers. Je kan ook niet ruilen ofzo? Ik heb 2x candy cane gehad en dat weer geruild, en een eerdere B electro geruild, en ik ruil nou dus de SP met oh-oh en dan krijg ik er weer 3 chocolate santa's bij en zit ik op 6 stuks in totaal LOL
  maandag 2 februari 2009 @ 14:59:23 #86
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_65657161
Oeh dat zijn anders wel grabbags naar mijn hart, ik wil ook wel twee karma's hoor
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_65657263
Ik had een Lush pud en ice blue
Tap tap tap
pi_65657266
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:59 schreef oh-oh het volgende:
Oeh dat zijn anders wel grabbags naar mijn hart, ik wil ook wel twee karma's hoor
Alleen vanwege de karma of ook vanwege de rest?
  maandag 2 februari 2009 @ 15:05:43 #89
176471 oh-oh
pi_65657432
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:01 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Alleen vanwege de karma of ook vanwege de rest?
Ik keek niet eens verder dan ze karma's
B Electro ken ik niet, is dat wat?
Hier staan ook nog steeds grabbags, ik ben blij dat ik nu wat met jou kan ruilen zodat ik het idee heb dat ik toch nog wat "nieuws " krijg deze week, anders ging ik weer een zak halen denk ik
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_65657434
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een Lush pud en ice blue
Die vind ik alletwee juist lekker

Mijn grabbag list of total horror:
- B electro zeep
- snowfairy
- angel's delight met extra glitters
- candy cane
- die gekke prodent-ruikende bruisbal die ik met Cat geruild heb
- let them eat cake

B electro heb ik zelfs een stuk van besteld uit engeland omdat de omschrijving zo heerlijk klonk, en angel's delight en let them eat cake had ik bijna ook besteld. En ik vind ze zó vies
pi_65657563
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik keek niet eens verder dan ze karma's
B Electro ken ik niet, is dat wat?
Hier staan ook nog steeds grabbags, ik ben blij dat ik nu wat met jou kan ruilen zodat ik het idee heb dat ik toch nog wat "nieuws " krijg deze week, anders ging ik weer een zak halen denk ik
B electro is zo'n B never geur, hij is heel zomers en bloemig maar ook (vind ik) een tikje synthetisch. En hij is fluorescerend geel, dat is ook nogal jammer ik kan je wel een proefje meesturen met het pakket.

Ik kan trouwens nérgens ziplock zakjes vinden. Zou het ook goed gaan met dichtgeknoopt zakje in dichtgeknoopt zakje in dichtgeknoopt zakje denk je? Ik ben zelfs nog naar xenos geweest voor zo'n minibakje maar ik zag niks wat in de envelop zou passen

Als je nog wat te ruil hebt voor een tweede karma laat maar horen
pi_65657601
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:05 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Die vind ik alletwee juist lekker

Mijn grabbag list of total horror:
- B electro zeep
- snowfairy
- angel's delight met extra glitters
- candy cane
- die gekke prodent-ruikende bruisbal die ik met Cat geruild heb
- let them eat cake

B electro heb ik zelfs een stuk van besteld uit engeland omdat de omschrijving zo heerlijk klonk, en angel's delight en let them eat cake had ik bijna ook besteld. En ik vind ze zó vies
Snow Fairy Angel's Delight Candy Cane
Tap tap tap
  maandag 2 februari 2009 @ 15:11:01 #93
176471 oh-oh
pi_65657633
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:09 schreef Dipkip het volgende:

[..]

B electro is zo'n B never geur, hij is heel zomers en bloemig maar ook (vind ik) een tikje synthetisch. En hij is fluorescerend geel, dat is ook nogal jammer ik kan je wel een proefje meesturen met het pakket.

Ik kan trouwens nérgens ziplock zakjes vinden. Zou het ook goed gaan met dichtgeknoopt zakje in dichtgeknoopt zakje in dichtgeknoopt zakje denk je? Ik ben zelfs nog naar xenos geweest voor zo'n minibakje maar ik zag niks wat in de envelop zou passen

Als je nog wat te ruil hebt voor een tweede karma laat maar horen
Joh, doe die tester anders gewoon bij de grote order strakjes, dat heeft geen haast hoor!
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † maandag 2 februari 2009 @ 15:11:26 #94
43556 miss_dynastie
pi_65657654
quote:
Ik weet niet of je iemand in de buurt kent met een pasje voor office centre of Makro? Ik kan je er anders ook wel wat sturen?
pi_65657731
quote:
Je hebt zeker al in de supermarkt gekeken, hè? Probeer ook eens de Blokker en Marskramer.
Ziplockzakjes lijken me niet heel veilig. Als er wat te veel lucht in zit, gaat het open wanneer de zak een beetje geplet wordt. Zorg er dus voor dat je het redelijk luchtdicht verpakt.
pi_65657794
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Joh, doe die tester anders gewoon bij de grote order strakjes, dat heeft geen haast hoor!
Oh ja dan doe ik dat! Want dan moet er toch een heel pakket jouw kant op en dan kan ik gewoon wat in een bakje flikkeren en hop met de post mee doe ik dat herinner me nog wel even rond de tijd van de bestelling mkay
pi_65657870
Oh, misschien bedoel je de Ziplocs met een soort ritssluitingsmechanisme. Die zijn wat lastiger te krijgen, maar toch bij de Blokker denk ik. En heel misschien een kantoorboekhandel.
  maandag 2 februari 2009 @ 15:16:56 #98
176471 oh-oh
pi_65657891
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:14 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Oh ja dan doe ik dat! Want dan moet er toch een heel pakket jouw kant op en dan kan ik gewoon wat in een bakje flikkeren en hop met de post mee doe ik dat herinner me nog wel even rond de tijd van de bestelling mkay
K doe mn best. Geloof dat ik dat allemaal maar es op moet gaan schrijven
( Groucho Marx )
pi_65657956
Oeh ik heb al wel bubbelflopjes dus dan ga ik nu ff je pakketje maken, misschien haalt ie het dan nog om morgen aan te komen
  maandag 2 februari 2009 @ 15:19:13 #100
176471 oh-oh
pi_65658000
Oh je mag ook gewoon de gebruikte en de nieuwe karma doen min de candy bar als je wil
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')