Mijn dank is groot !quote:Op maandag 2 februari 2009 08:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen stomme vraag hoor.
Op de potten en flessen staan stickers met de productiedatum en de uht datum. In het algemeen is dat 14 maanden en die richtlijn kun je ook voor zepen, ballistics en BBSen gebruiken.
Maar mijn ervaring is dat de produkten veel langer goed blijven dan die data, zolang je ze goed (vochtvrij, donker, hygiënisch) bewaart. Ik heb bij voorbeeld een douchegel van meer dan drie jaar oud die nog heerlijk ruikt.
Verse maskers zijn trouwens drie weken houdbaar (in de koelkast bewaren). Staat ook op het potje.
Greys, er is ooit een douchgel gemaakt die naar You Snap The Whip ruikt. En da's inderdaad de Comforter, waarvan je de BBS gewoon nog kunt kopen. Maar de douchegel was een eenmalig iets waarvan we moeten duimen dat hij nog een keer op een forumparty wordt gemaakt.
lushnederland@gmail.comquote:Op maandag 2 februari 2009 13:13 schreef rac het volgende:
Dank je Dipkip ,
Dat stond toch in het vorige Lush topic?
Alleen vanwege de karma of ook vanwege de rest?quote:Op maandag 2 februari 2009 14:59 schreef oh-oh het volgende:Oeh dat zijn anders wel grabbags naar mijn hart, ik wil ook wel twee karma's hoor
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:01 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Alleen vanwege de karma of ook vanwege de rest?
Die vind ik alletwee juist lekkerquote:
B electro is zo'n B never geur, hij is heel zomers en bloemig maar ook (vind ik) een tikje synthetisch. En hij is fluorescerend geel, dat is ook nogal jammerquote:Op maandag 2 februari 2009 15:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik keek niet eens verder dan ze karma's
![]()
B Electro ken ik niet, is dat wat?
Hier staan ook nog steeds grabbags, ik ben blij dat ik nu wat met jou kan ruilen zodat ik het idee heb dat ik toch nog wat "nieuws " krijg deze week, anders ging ik weer een zak halen denk ik
Snow Fairyquote:Op maandag 2 februari 2009 15:05 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Die vind ik alletwee juist lekker![]()
Mijn grabbag list of total horror:
- B electro zeep![]()
- snowfairy![]()
- angel's delight met extra glitters![]()
- candy cane![]()
- die gekke prodent-ruikende bruisbal die ik met Cat geruild heb![]()
- let them eat cake![]()
![]()
![]()
B electro heb ik zelfs een stuk van besteld uit engeland omdat de omschrijving zo heerlijk klonk, en angel's delight en let them eat cake had ik bijna ook besteld. En ik vind ze zó vies
Joh, doe die tester anders gewoon bij de grote order strakjes, dat heeft geen haast hoor!quote:Op maandag 2 februari 2009 15:09 schreef Dipkip het volgende:
[..]
B electro is zo'n B never geur, hij is heel zomers en bloemig maar ook (vind ik) een tikje synthetisch. En hij is fluorescerend geel, dat is ook nogal jammerik kan je wel een proefje meesturen met het pakket.
Ik kan trouwens nérgens ziplock zakjes vinden. Zou het ook goed gaan met dichtgeknoopt zakje in dichtgeknoopt zakje in dichtgeknoopt zakje denk je? Ik ben zelfs nog naar xenos geweest voor zo'n minibakje maar ik zag niks wat in de envelop zou passen![]()
Als je nog wat te ruil hebt voor een tweede karma laat maar horen
Ik weet niet of je iemand in de buurt kent met een pasje voor office centre of Makro? Ik kan je er anders ook wel wat sturen?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:09 schreef Dipkip het volgende:
Ik kan trouwens nérgens ziplock zakjes vinden. Zou het ook goed gaan met dichtgeknoopt zakje in dichtgeknoopt zakje in dichtgeknoopt zakje denk je? Ik ben zelfs nog naar xenos geweest voor zo'n minibakje maar ik zag niks wat in de envelop zou passen![]()
Je hebt zeker al in de supermarkt gekeken, hè? Probeer ook eens de Blokker en Marskramer.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:09 schreef Dipkip het volgende:
Oh ja dan doe ik dat! Want dan moet er toch een heel pakket jouw kant op en dan kan ik gewoon wat in een bakje flikkeren en hop met de post meequote:Op maandag 2 februari 2009 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Joh, doe die tester anders gewoon bij de grote order strakjes, dat heeft geen haast hoor!
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oh ja dan doe ik dat! Want dan moet er toch een heel pakket jouw kant op en dan kan ik gewoon wat in een bakje flikkeren en hop met de post meedoe ik dat herinner me nog wel even rond de tijd van de bestelling mkay
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |