PM terug!
  PM terug! 

Ik heb ze ook nog één maatje groter, ideaal. De zakje(s) voor Dipkip heb ik met één plakbandje dichtgemaakt omdat ze niet op de post hoefden. Maar anders werkt goed de lucht eruit knijpen en dichttapen + plastic zakje eromheen prima.
 Ik heb ze ook nog één maatje groter, ideaal. De zakje(s) voor Dipkip heb ik met één plakbandje dichtgemaakt omdat ze niet op de post hoefden. Maar anders werkt goed de lucht eruit knijpen en dichttapen + plastic zakje eromheen prima. en
  en   wisselden elkaar af hier. Maar da's het spel natuurlijk.
  wisselden elkaar af hier. Maar da's het spel natuurlijk.  Die ruikt naar....naar.... naar.... uhm.... kerk! En spicey! En  is
   Die ruikt naar....naar.... naar.... uhm.... kerk! En spicey! En  is  

Nee, ik heb gekeken maar heb echt alleen gorgeous gehadquote:Op maandag 2 februari 2009 15:36 schreef Cat22 het volgende:
Dippie: heb je de proef Celestial al gevonden?
 ja niet dat ik daar niet blij mee ben, maar hij is niet vettig genoeg voor mn huid helaas.
  ja niet dat ik daar niet blij mee ben, maar hij is niet vettig genoeg voor mn huid helaas.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:36 schreef Cat22 het volgende:
Die Silver Cloud die je me hebt gegeven Dipkip ruikt écht niet naar pepermunt.Die ruikt naar....naar.... naar.... uhm.... kerk! En spicey! En is

Als je het zo zegt klinkt het best lekker maar hij ruikt voor mij echt als een doosje wilhelminapepermunt. Blij dat je er blij mee bent
 Als je het zo zegt klinkt het best lekker maar hij ruikt voor mij echt als een doosje wilhelminapepermunt. Blij dat je er blij mee bent   

Je hebt pb.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:54 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee, ik heb gekeken maar heb echt alleen gorgeous gehadja niet dat ik daar niet blij mee ben, maar hij is niet vettig genoeg voor mn huid helaas.

Ja! Ik vind hem lekker, maar voor af en toe. Het is een bijzonder geurtjequote:Op maandag 2 februari 2009 17:24 schreef -Peach het volgende:
Heb je de go green inmiddels al goed geroken Dipkip? Nice?
(heul geen verkapte tvp hoor!)
 echt groen idd.
  echt groen idd.

Lekker groen geurtje, heel subtiel. Eigenlijk een beetje te subtiel, je blijft smeren.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:54 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja! Ik vind hem lekker, maar voor af en toe. Het is een bijzonder geurtjeecht groen idd.

Das wel waar, nog vaker dan andere SPs.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:02 schreef Cat22 het volgende:
Lekker groen geurtje, heel subtiel. Eigenlijk een beetje te subtiel, je blijft smeren.

Ik wil wel op hem passenquote:Op maandag 2 februari 2009 20:28 schreef oh-oh het volgende:
Damn, ik wil zooooo graag naar Londen, maar ik wil niet zonder Chico
Pakje van Dipkip staat klaar
 hoewel, mn katten zijn 3x groter dan hij
  hoewel, mn katten zijn 3x groter dan hij   

quote:Op maandag 2 februari 2009 21:48 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik wil wel op hem passenhoewel, mn katten zijn 3x groter dan hij

Jouw pakketje ligt ook klaar, ik kreeg mezelf niet meer naar de brievenbus geschopt. Ik was gisteren begonnen met hardlopen en het doet allemaal zo zeer en morgen mag ik weer, yay
 Lame!
  Lame! 

Mijnes zijn wel noorse he.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:00 schreef oh-oh het volgende:
Hijs heul wel groter dan je katten trouwens, Frits en Karel niet.

Uiteindelijk 8 tot 11 kg. Mijne zijn nu nog jong dus nog niet zo grootquote:Op maandag 2 februari 2009 22:24 schreef oh-oh het volgende:
Wat wegen die bakbeesten?
De mijnes zijn net gewogen bij de da, Chico is 5.9 kilo , Bil 6,3, Karel 3.8 en Frips een whooping 2,3
Denk dat de katten idd mss zelfs groter zijn dan Chico.

Wel even wennen dat het hele bad vol dwarrelde met steranijs, kruidnagels (
 Wel even wennen dat het hele bad vol dwarrelde met steranijs, kruidnagels (  ) en geplette bessen/rozijnen (kon niet zo goed ontdekken wat het nou precies was) maar het rook heerlijk!
 ) en geplette bessen/rozijnen (kon niet zo goed ontdekken wat het nou precies was) maar het rook heerlijk!  

Ok jij wint!
  Ok jij wint! 

Chico is echt mn schaduw, die heb ik morgen alwer 7 jaar waarvan ie al meer dan de helft 24/7 bij me is, behalve als ik naar de supermarkt ben.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, uit nieuwsgierigheid... kan je Bill wel zo lang missen dan? Wat heeft Chico dat dat moeilijker maakt?
Ik heb net gebadderd met die paarse bal die ik van ElisaB had gekregen. Wat leuk!Wel even wennen dat het hele bad vol dwarrelde met steranijs, kruidnagels (
) en geplette bessen/rozijnen (kon niet zo goed ontdekken wat het nou precies was) maar het rook heerlijk!
Heb na een tijdje heel therapeutisch al die frutjes uit het water en van de bodem zitten vissen alvorens het bad leeg te laten lopen, want dat leek me niet zo'n succes als alles in het putje zou verdwijnen.
Deze geur blijft veel minder lang hangen dan die van The Pud trouwens, die hier in tegenstelling tot bij velen toch echt wel favoriet is tot nu toe

Yepsquote:Op maandag 2 februari 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
Ahhhh ik wist helemaal niet dat Chico zo'n voorgeschiedenis had joh!
Dan snap ik het hélemaal!

) en heb ik altijd het idee dat ze me vreselijk mist. Terwijl ze dan dolblij is om een weekje verziekt te worden bij mijn ouders, bel ik vanaf dat weekje vakantie dan het liefst drie keer per dag hoe het met het hondje gaat
 ) en heb ik altijd het idee dat ze me vreselijk mist. Terwijl ze dan dolblij is om een weekje verziekt te worden bij mijn ouders, bel ik vanaf dat weekje vakantie dan het liefst drie keer per dag hoe het met het hondje gaat  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |