Ik kan me helemaal voorstellen dat je hem niet kunt missen. En hij jou niet.
  Ik kan me helemaal voorstellen dat je hem niet kunt missen. En hij jou niet.

quote:Op maandag 2 februari 2009 23:17 schreef Cat22 het volgende:
Wat heeft Chico een gouden mandje bij jou gevonden zeg.Ik kan me helemaal voorstellen dat je hem niet kunt missen. En hij jou niet.
Chico weegt net zoveel als mijn Naartjie. Maar daar komt hopelijk binnenkort verandering in (vetklep N. staat op dieet). Voor Siets is mijn streven dat ze gewicht Karel haalt. Maar tante trees blijft al maanden op 3 kilo steken.
En on topic: Greys, als je zo'n gootsteenzeefje pakt hoef je de volgende keer geen frutjes meer uit het bad te vissen en alleen het zeefje achteraf om te kiepen. Ligt bij mij naast mijn Lush (schil)mesje en plastic zakjes.
 Ik heb vanmiddag 9 sollicitanten gebeld, en 1 nam dr niet op , dat was jij toch nie
  Ik heb vanmiddag 9 sollicitanten gebeld, en 1 nam dr niet op , dat was jij toch nie   

Ik denk het niet, ik begon te twijfelen, want de naam was slecht verstaanbaar, dus nog eens afgeluisterd en nu blijkt het een 'gewoon' iemand te zijn van mijn huidige werk. Dus nog even afwachten. En mijn post ge-edit maar toen had jij hem al gequotequote:Op maandag 2 februari 2009 23:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]

Haha Siets mag wel wat van Karel, die is als enigste van mijn honden te zwaar.
 En dan zou je opeens in Noord Limburg moeten werken. En dat kan natuurlijk  niet, want daar is geen Lush.
    En dan zou je opeens in Noord Limburg moeten werken. En dat kan natuurlijk  niet, want daar is geen Lush.   

Nou ja, dan maar niet meer op vakantie of iemand die in ons huis wil komen om Borie te entertainen
 Nou ja, dan maar niet meer op vakantie of iemand die in ons huis wil komen om Borie te entertainen   

quote:Op maandag 2 februari 2009 23:42 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, ik heb mezelf dus een probleem bezorgd, want Bink kan mee naar een hutje in de Ardennen maar Boris...? Daar moet ik dus iets voor verzinnen op vakantie!Nou ja, dan maar niet meer op vakantie of iemand die in ons huis wil komen om Borie te entertainen

Waar koop je zo'n gootsteenzeefje? Gewoon bij de Marskramer ofzo?
 Oh ja wat erg!
 Oh ja wat erg! 

ik heb ooit ook een klein verwaarloosd hondje opgelapt. Helaas werd ie niet zo veel beter als chic.
  ik heb ooit ook een klein verwaarloosd hondje opgelapt. Helaas werd ie niet zo veel beter als chic.

Waarom Boris niet meenemen? Het zou me niet verbazen als hij het soort kat is dat voor de mensen en het hondje gaat en niet voor het huis op zich. Het is vrij zeldzaam, maar het komt voor dat katten het fijn vinden om mee te gaan.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:42 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, ik heb mezelf dus een probleem bezorgd, want Bink kan mee naar een hutje in de Ardennen maar Boris...? Daar moet ik dus iets voor verzinnen op vakantie!Nou ja, dan maar niet meer op vakantie of iemand die in ons huis wil komen om Borie te entertainen

Waar koop je zo'n gootsteenzeefje? Gewoon bij de Marskramer ofzo?

Dat was ik ook aan het denken. Boor is zo relaxed, misschien hoort hij bij die paar katten die wel van vakantie houden. Maar dat kun je zelf het beste inschatten. Je woont volgens mij niet echt in de buurt anders was ik wel dagelijks komen Boor-sitten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Waarom Boris niet meenemen? Het zou me niet verbazen als hij het soort kat is dat voor de mensen en het hondje gaat en niet voor het huis op zich. Het is vrij zeldzaam, maar het komt voor dat katten het fijn vinden om mee te gaan.

Tegenvraag: waarom?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:11 schreef DanseMacabre het volgende:
Vraagje: Hoe kan ik mijn jellies het beste omtoveren in douchegel?

Waar? Waar?quote:

Hoe lang geleden heb je besteld?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:32 schreef Greys het volgende:
Pas op, niet schrikken, geheel ontopic:
Zou mijn Lush bestelling vandaag aankomen? Of ben ik dan te ongeduldig???

Wanneer had je ook alweer besteld? Vorige week woensdag of zo?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar? Waar?
*zoekt*
Pas op, niet schrikken, geheel ontopic:
Zou mijn Lush bestelling vandaag aankomen? Of ben ik dan te ongeduldig???

Mijn blokjes ploepen altijd meteen het putje in. Met kneden ook niet, het lukt gewoon niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tegenvraag: waarom?
Als je hem vooraf in blokjes snijdt en één zo'n blokje in een douchepuff doet kun je er prima mee douchen.
Ik zou niet weten hoe je jellies anders zou moeten gebruiken. Water erbij maakt ze minder lang houdbaar en waarschijnlijk ontploft je flesje/loopt je bakje voor die tijd al over van het schuim.

Spannend! Want dan zou hij best vandaag binnen kunnen komen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:48 schreef Greys het volgende:
Order Date: 27. January 2009
Total: £68.05 Order Status: Pending

Blijven proberen. Met een blokje van 0,5 cm bij 0,5 cm kom je al een heel eind.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:50 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Mijn blokjes ploepen altijd meteen het putje in. Met kneden ook niet, het lukt gewoon niet.
 )
  )

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |