abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65677332
Wat heeft Chico een gouden mandje bij jou gevonden zeg. Ik kan me helemaal voorstellen dat je hem niet kunt missen. En hij jou niet.

Chico weegt net zoveel als mijn Naartjie. Maar daar komt hopelijk binnenkort verandering in (vetklep N. staat op dieet). Voor Siets is mijn streven dat ze gewicht Karel haalt. Maar tante trees blijft al maanden op 3 kilo steken.

En on topic: Greys, als je zo'n gootsteenzeefje pakt hoef je de volgende keer geen frutjes meer uit het bad te vissen en alleen het zeefje achteraf om te kiepen. Ligt bij mij naast mijn Lush (schil)mesje en plastic zakjes.

[ Bericht 29% gewijzigd door Cat-astrophe op 02-02-2009 23:23:47 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 2 februari 2009 @ 23:24:14 #127
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_65677624
quote:
Op maandag 2 februari 2009 23:17 schreef Cat22 het volgende:
Wat heeft Chico een gouden mandje bij jou gevonden zeg. Ik kan me helemaal voorstellen dat je hem niet kunt missen. En hij jou niet.

Chico weegt net zoveel als mijn Naartjie. Maar daar komt hopelijk binnenkort verandering in (vetklep N. staat op dieet). Voor Siets is mijn streven dat ze gewicht Karel haalt. Maar tante trees blijft al maanden op 3 kilo steken.

En on topic: Greys, als je zo'n gootsteenzeefje pakt hoef je de volgende keer geen frutjes meer uit het bad te vissen en alleen het zeefje achteraf om te kiepen. Ligt bij mij naast mijn Lush (schil)mesje en plastic zakjes.
Ik heb vanmiddag 9 sollicitanten gebeld, en 1 nam dr niet op , dat was jij toch nie
Haha Siets mag wel wat van Karel, die is als enigste van mijn honden te zwaar.

[ Bericht 9% gewijzigd door oh-oh op 02-02-2009 23:32:45 ]
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_65677911
quote:
Op maandag 2 februari 2009 23:24 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik heb vanmiddag 9 sollicitanten gebeld, en 1 nam dr niet op , dat was jij toch nie
Haha Siets mag wel wat van Karel, die is als enigste van mijn honden te zwaar.
Ik denk het niet, ik begon te twijfelen, want de naam was slecht verstaanbaar, dus nog eens afgeluisterd en nu blijkt het een 'gewoon' iemand te zijn van mijn huidige werk. Dus nog even afwachten. En mijn post ge-edit maar toen had jij hem al gequote En dan zou je opeens in Noord Limburg moeten werken. En dat kan natuurlijk niet, want daar is geen Lush.

Als ik kilo's kan transplanteren houd ik het intern! Mag Naartjie donor spelen, of hij wil of niet.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 2 februari 2009 @ 23:33:44 #129
176471 oh-oh
pi_65678009
Zou wel een bak geweest zijn als ik zomaar jou had zitten bellen
Ik heb trouwens niet ingesproken, ik heb een paar keer gebeld en nu is het jammer dan, alle afspraken zijn volgeboekt
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 2 februari 2009 @ 23:42:00 #130
163650 Greys
pi_65678351
Oh-oh, ik heb mezelf dus een probleem bezorgd, want Bink kan mee naar een hutje in de Ardennen maar Boris...? Daar moet ik dus iets voor verzinnen op vakantie! Nou ja, dan maar niet meer op vakantie of iemand die in ons huis wil komen om Borie te entertainen

Waar koop je zo'n gootsteenzeefje? Gewoon bij de Marskramer ofzo?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 2 februari 2009 @ 23:44:14 #131
176471 oh-oh
pi_65678426
quote:
Op maandag 2 februari 2009 23:42 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, ik heb mezelf dus een probleem bezorgd, want Bink kan mee naar een hutje in de Ardennen maar Boris...? Daar moet ik dus iets voor verzinnen op vakantie! Nou ja, dan maar niet meer op vakantie of iemand die in ons huis wil komen om Borie te entertainen

Oh ja wat erg!
Zou ie echt niet mee kunnen?
Die gootsteenzeefjes krijg je overal, Blokker, Hema denk ik ook wel, Xenos etc etc...
( Groucho Marx )
pi_65683235
Ik zou hem maar niet meenemen. Katten zijn meesters in het vinden van dat ene hoekje of gaatje wat jij over het hoofd ziet. De fokster van mijn katten neemt de hare mee naar hotelkamers en eentje wist een gat te ontdekken wat achter een kast zat, ze was m bijna kwijt.

Lief verhaal van Chico ik heb ooit ook een klein verwaarloosd hondje opgelapt. Helaas werd ie niet zo veel beter als chic.
pi_65683263
quote:
Op maandag 2 februari 2009 23:42 schreef Greys het volgende:

Waarom Boris niet meenemen? Het zou me niet verbazen als hij het soort kat is dat voor de mensen en het hondje gaat en niet voor het huis op zich. Het is vrij zeldzaam, maar het komt voor dat katten het fijn vinden om mee te gaan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_65683905
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 09:40 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Waarom Boris niet meenemen? Het zou me niet verbazen als hij het soort kat is dat voor de mensen en het hondje gaat en niet voor het huis op zich. Het is vrij zeldzaam, maar het komt voor dat katten het fijn vinden om mee te gaan.
Dat was ik ook aan het denken. Boor is zo relaxed, misschien hoort hij bij die paar katten die wel van vakantie houden. Maar dat kun je zelf het beste inschatten. Je woont volgens mij niet echt in de buurt anders was ik wel dagelijks komen Boor-sitten.

Ik heb gelukkig twee lieve vriendinnen die in ploegendienst twee keer per dag langskomen voor mijn sKatjes. Maar evengoed ga ik liever niet langer dan een week weg. Vind ik niet gezellig voor de katten en ook niet leuk tov de oppassen. Als ik langer wegga, laat ik mijn catsit uit de UK overkomen.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 10:10:39 #135
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65683945
Ladies, de SC is een deurtje verder.
KuikenGuppy
pi_65683962
Vraagje: Hoe kan ik mijn jellies het beste omtoveren in douchegel?
pi_65683967
pi_65683984
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 10:11 schreef Dipkip het volgende:
pi_65684533
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 10:11 schreef DanseMacabre het volgende:
Vraagje: Hoe kan ik mijn jellies het beste omtoveren in douchegel?
Tegenvraag: waarom?
Als je hem vooraf in blokjes snijdt en één zo'n blokje in een douchepuff doet kun je er prima mee douchen.

Ik zou niet weten hoe je jellies anders zou moeten gebruiken. Water erbij maakt ze minder lang houdbaar en waarschijnlijk ontploft je flesje/loopt je bakje voor die tijd al over van het schuim.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 10:32:59 #140
163650 Greys
pi_65684536
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 10:10 schreef Burdie het volgende:
Ladies, de SC is een deurtje verder.
Waar? Waar?
*zoekt*

Pas op, niet schrikken, geheel ontopic:
Zou mijn Lush bestelling vandaag aankomen? Of ben ik dan te ongeduldig???
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65684559
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 10:32 schreef Greys het volgende:
Hoe lang geleden heb je besteld?
pi_65684591
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 10:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Waar? Waar?
*zoekt*

Wanneer had je ook alweer besteld? Vorige week woensdag of zo?
Dan zou het vandaag zomaar kunnen!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 10:48:34 #143
176471 oh-oh
pi_65684957
En anders moet je gaan mailen, sturen ze t nog es

Waaom zou je van een jellye en douchegel maken? Een jelly is een jelly, daar issie toch een jelly voor
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 10:48:45 #144
163650 Greys
pi_65684963
Order Date: 27. January 2009
Total: £68.05 Order Status: Pending
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65685020
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 10:32 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Tegenvraag: waarom?
Als je hem vooraf in blokjes snijdt en één zo'n blokje in een douchepuff doet kun je er prima mee douchen.

Ik zou niet weten hoe je jellies anders zou moeten gebruiken. Water erbij maakt ze minder lang houdbaar en waarschijnlijk ontploft je flesje/loopt je bakje voor die tijd al over van het schuim.
Mijn blokjes ploepen altijd meteen het putje in. Met kneden ook niet, het lukt gewoon niet.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 10:51:29 #146
176471 oh-oh
pi_65685039
Die van ons die bleef maar pending
Wij zijn na een week gaan mailen omdat iedereen die na ons besteld had het wel al binnen kreeg.
Oh en ik denk echt dat Boor het zeldzame type kat is dat het juist hakse leuk vindt om mee te gaan hoor, ik zou es om te testen een leuk weekendje weg boeken!
( Groucho Marx )
pi_65685117
Ze blijven altijd op pending staan, wat ik nu al lang in de kast heb staat ook nog op pending. Had je RM of DHL?
pi_65685199
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 10:48 schreef Greys het volgende:
Order Date: 27. January 2009
Total: £68.05 Order Status: Pending
Spannend! Want dan zou hij best vandaag binnen kunnen komen.

Zoals Dipkip al zegt: 'pending' blijft staan. Voor eeuwig en altijd.
En voor optimale stresservaring mailen naar orders@lush.co.uk voor je T&T code. Als je laat bezorgen via DHL tenminste.
pi_65685277
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 10:50 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Mijn blokjes ploepen altijd meteen het putje in. Met kneden ook niet, het lukt gewoon niet.
Blijven proberen. Met een blokje van 0,5 cm bij 0,5 cm kom je al een heel eind.
Als je een paar blaadjes van de fluff openvouwt, het blokje er dan helemaal infrot en de blaadjes weer dichtvouwt blijft het blokje stevig zitten. Dan flink met je ene hand over die blaadjes heen wrijven tot je heel veel schuim hebt en dan kun je aan de slag. Dit klinkt als een slechte film )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 11:08:45 #150
163650 Greys
pi_65685494
Ik kon niet kiezen bij het verzenden!

Shipping Information
Carrier Shipping Mode Price
DHL3 C.I., Eire & Benelux DHL20
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: