Leuke film ook. Wordt er vrolijk van.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ben Amelie @ dvd aan 't kijken. Wat een prachtige muziek zit in deze film.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Leuke film ook. Wordt er vrolijk van.
Laat ons lekker feestenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:48 schreef -Hans- het volgende:
Alaaf ! dat gedoe gaat geloof ik binnenkort weer beginnen
Carnavalquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Laat ons lekker feesten.
En Carnaval hoort in Limburg of Brabant, dus niet dat namaakcarnaval ergens in Amsterdam of Utrecht.
Vooral doen wat je niet kan latenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Laat ons lekker feesten.
En Carnaval hoort in Limburg of Brabant, dus niet dat namaakcarnaval ergens in Amsterdam of Utrecht.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vooral doen wat je niet kan laten.
Ik ben volgens mij de enigste die uit Brabant woont, én (hoogswaarschijnlijk) geen carnaval gaat vieren.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Laat ons lekker feesten.
Verstandige mensen onder de rivieren bestaan tochquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:58 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij de enigste die uit Brabant woont, én (hoogswaarschijnlijk) geen carnaval gaat vieren.
Ow, kut, niet gehoord nog steeds film aan 't kijkenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Niet gehoord? Domien bracht ff je boodschap over aan heel Nederland
Ik vier ook niet alle dagen. De vrijdag ervoor is meestal het gezelligste. Dan gaan alle bedrijven de stad in. Drukdruk! En gelukkig niet verkleed danquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:58 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij de enigste die uit Brabant woont, én (hoogswaarschijnlijk) geen carnaval gaat vieren.
Yup, en vroeg ook meteen aan Annemieke of zij (als Amsterdammer) carnaval vierde. Was ze al wel jaren van plan maar dan wel in Maastricht.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ow, kut, niet gehoord nog steeds film aan 't kijken![]()
. Las ie m'n post voor?
Zoals het hoortquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Yup, en vroeg ook meteen aan Annemieke of zij (als Amsterdammer) carnaval vierde. Was ze al wel jaren van plan maar dan wel in Maastricht.
MOTDquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Amelie ff onderbroken voor Match of The Day. Wat een heerlijk Engels gevoel krijg ik daarvan toch altijd![]()
.
Dat dusquote:
Engeland is het 5 dagen werken, en op zaterdag voetballen/rugby spelen/cricketquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat dus.
Lekker gefilmd, fijn sfeertje, niet teveel geouwehoer. En gewoon:Engels voetbal
. Voetbal leeft daar toch wat meer dan hier.
Welkquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:43 schreef Piles het volgende:
TVP voor morgen
Nu nog maar eens m'n favoriete concert kijken
Yup. Ik wil dat toch een keer gaan meemaken daar, zo'n voetbalzaterdagquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Engeland is het 5 dagen werken, en op zaterdag voetballen/rugby spelen/cricket. en op zondag uitkateren
.
Het liefst moet je dan in januari naar de derde ronde FA CUP en naar een kleine ploeg uit de conference wat dan thuis speeltquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Ik wil dat toch een keer gaan meemaken daar, zo'n voetbalzaterdag.
geen dankquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:48 schreef Brennel het volgende:
I want to thank you for giving me the best day of my life
Geen dank.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:48 schreef Brennel het volgende:
I want to thank you for giving me the best day of my life
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Het liefst moet je dan in januari naar de derde ronde FA CUP en naar een kleine ploeg uit de conference wat dan thuis speelt.
Hm, ik heb niet zoveel met Green Day. Maar concerten kunnen zeker gaaf gefilmd zijnquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Green Day - Bullet in a Bible![]()
En er zullen vast nog veeel betere zijn, maar die ken ik niet![]()
Voetbal bij de lagere divisies is nog betaalbaarquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Vriend van me gaat ergens in april een paar dagen die kant op om een wedstrijd mee te maken. Es kijken hoe 't hem bevalt.
* jaloers isquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Erg gezellig. We hebben elkaar de beste dag van ons leven bezorgd.
Ik moest werken vandaag hèquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Had je maar eerder moeten opstaan.
Wedden dat ik jou weer tot leven zou kunnen wekkenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moest werken vandaag hèKwart voor 7 ging de wekker
Ben nu dan ook niet echt levend meer
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:56 schreef Brennel het volgende:
[..]
Wedden dat ik jou weer tot leven zou kunnen wekken
quote:Op zondag 1 februari 2009 00:00 schreef -Hans- het volgende:
Laatste werkdag Diergaarde @ 3FM is begonnen..![]()
.
Ik zit te twijfelen of ik na 10 afleveringen ncis er nog 1 zal gaan kijkenquote:Op zondag 1 februari 2009 00:15 schreef borisz het volgende:
Mook neemt de bewaking over.
Ik ga
Voor wie nog wil lachen http://www.dailymotion.com/goalzzz/video/x87s66_ajax-idioot_sport
quote:Op zondag 1 februari 2009 00:15 schreef borisz het volgende:
Mook neemt de bewaking over.
Ik ga
Voor wie nog wil lachen http://www.dailymotion.com/goalzzz/video/x87s66_ajax-idioot_sport
Ik ga ff gamen, mis ik deze opmerking bijnaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:56 schreef Brennel het volgende:
Wedden dat ik jou weer tot leven zou kunnen wekken
Ja, datquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 00:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga ff gamen, mis ik deze opmerking bijna
[..]
Ja, dat
En![]()
![]()
![]()
Ik blijf nog ff lekker bijquote:Op zondag 1 februari 2009 00:27 schreef -Hans- het volgende:
Keane () voor de liefhebbers te zien op ned3.
Denk dat ik je voorbeeld even ga volgenquote:Op zondag 1 februari 2009 00:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik blijf nog ff lekker bijMatch of The Day
hangen.
quote:Op zondag 1 februari 2009 00:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk dat ik je voorbeeld even ga volgen. MotD is echt te gek
.
Slaap lekker lang!quote:Op zondag 1 februari 2009 00:35 schreef Piles het volgende:
Dan ga ik maar eens omvallen denk ik![]()
Tot morgenmiddag ofzo![]()
Trustequote:Op zondag 1 februari 2009 00:35 schreef Piles het volgende:
Dan ga ik maar eens omvallen denk ik![]()
Tot morgenmiddag ofzo![]()
quote:Op zondag 1 februari 2009 00:50 schreef Sirolf het volgende:
Grappige met die omroepverenigingen is wel dat we dus nu van zondag op maandagnacht een overgang van EO naar BNN hebben... hoezo extremen?
Trustequote:
Hierquote:
Yann Tiersen staat niet al jaren bij je in de kast? Goodbye Lenin, Ameliequote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ben Amelie @ dvd aan 't kijken. Wat een prachtige muziek zit in deze film.
Ah okquote:Op zondag 1 februari 2009 09:17 schreef borisz het volgende:
[..]
De partij gaat om 9.30-9.45 beginnen
Goede morgen Timoquote:Op zondag 1 februari 2009 09:33 schreef Timo20 het volgende:
Moggel Marije
[..]
Ah ok
Ekdom tijdens Death van White Lies![]()
EW aan het terugluisteren?quote:
quote:
quote:
Goeiemorgen Marijkequote:
yep, even luisteren dus maarquote:
Edwin D: Ik ga nu één van mijn favo platen draaienquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 11:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Edwin D: Ik ga nu één van mijn favo platen draaien
Nikki: Bring me down zeker
Whaha lolquote:Op zondag 1 februari 2009 11:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Edwin D: Ik ga nu één van mijn favo platen draaien
Nikki: Bring me down zeker
Die kan deze week nog genoeg uitslapen.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veenstra is ook wakker.
Ik had gehoord dat het op de Wadden ging sneeuwen. Noordelijker kun je het niet hebben.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:23 schreef -Hans- het volgende:
Verschuuren ook inmiddels @ studio.
Ik wist trouwens niet dat het ook in het Noorden zou gaan sneeuwen.. het is hier vrijwel helemaal wit.
uuhm dat had ik even niet meegekregen maar het ziet er wel gaaf uit want het waait hard en de sneeuw vliegt echt alle kanten opquote:Op zondag 1 februari 2009 11:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat het op de Wadden ging sneeuwen. Noordelijker kun je het niet hebben.
All I Need(is Nikki
)
Blijkbaar dus rond dezelfde tijd begonnen als Ekdom. Die was een paar aantal weken geleden exact 10 jaar bij 3.quote:
Is het ook! Ik zag op Twitter ook al dat o.a. Roosmarijn en Hugo (de audiomagiër) er naartoe gingen.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:33 schreef Dichterbijer het volgende:
Ziet er daar druk uit...
Wat vroegquote:Op zondag 1 februari 2009 11:33 schreef Piles het volgende:
Ik hier![]()
Maar toch ff laatste half uur luisteren
Domien zag ik ook voorbij komen. Drukdruk daar idd!quote:Op zondag 1 februari 2009 11:38 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij is bijna heel 3FM daar in de studio aanwezig!
Ik heb o.a. Michiel, Gerard en Roosmarijn al gezien.
Ja, die dusquote:Op zondag 1 februari 2009 11:38 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij is bijna heel 3FM daar in de studio aanwezig!
Ik heb o.a. Michiel, Gerard, Roosmarijn, Domien, Hugo, Bart en Florent al gezien.
FOK! loopt de hele ochtend al flink te kutten idd...quote:Op zondag 1 februari 2009 11:41 schreef -Hans- het volgende:
Gelukkig werkt het Forum weer lekker mee...
Vlak Nikki niet uit!quote:Op zondag 1 februari 2009 11:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Ongezond ja![]()
Maar wakker worden met
[..]
is dan wel weer leuk
Fijn wakker worden zo.quote:
Ik dacht het aan mij lagquote:Op zondag 1 februari 2009 11:41 schreef -Hans- het volgende:
Gelukkig werkt het Forum weer lekker mee...
Uiteraard nietquote:
Ik ookquote:Op zondag 1 februari 2009 11:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Fijn wakker worden zo.
Straks na 12 uur toch het eerste uur nog maar even terugkijken, toen lag ik nog in bed.
Laat haar maar hier komen.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nikki mag hier op een zondagochtend ook wel es leuke liedjes voor me komen zingen.
De cam werkt niet meequote:Op zondag 1 februari 2009 11:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hans, ik mis Nikkiop de screens
.
De meeuwen uit FN.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:49 schreef Sirolf het volgende:
Waar komt dat ge'Mine!' eigenlijk vandaan? Volgens mij uit een Disney-film, maar welke weet ik niet precies meer (Finding Nemo misschien?)...
Zou een mooie SMS-toon zijn namelijk.
Het ergste is nog wel dat ik ze me allemaal nog kan herinneren...quote:
Ik kijk er nu al naar uit dat ie dat gaan doen tijdens Pinkpopquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 11:59 schreef -Hans- het volgende:
Prachtige woorden Edwin. Het gaat je goed.
En terecht ook jaquote:Op zondag 1 februari 2009 12:01 schreef -Hans- het volgende:
Journaal kan inderdaad wel wachten. Prima zo
Het zal idd wel wennen worden straks als Corton het overneemt, maar gelukkig hebben we nog een maandje . . .quote:Op zondag 1 februari 2009 11:59 schreef -Hans- het volgende:
Prachtige woorden Edwin. Het gaat je goed.
![]()
Wie gaat er dan de MH-promo inspreken komende maand? Ik gok op Annemieke.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:02 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Het zal idd wel wennen worden straks als Corton het overneemt, maar gelukkig hebben we nog een maandje . . .![]()
Ik dacht dat Edwin nog tot maart station voice blijft waarna Corton het stokje overneemt . . .quote:Op zondag 1 februari 2009 12:04 schreef Sirolf het volgende:
Wie gaat er dan de MH-promo inspreken komende maand? Ik gok op Annemieke.![]()
Lijkt mij ook ja. 't is niet zomaar iemand die het station verlaatquote:
Zal zeker even wennen worden..quote:Op zondag 1 februari 2009 12:02 schreef ThunderChild het volgende:
Het zal idd wel wennen worden straks als Corton het overneemt, maar gelukkig hebben we nog een maandje . . .![]()
Wie was er niet ?? Ik zag Veenstra, Ekdom, wat andere (minder) grote namen maar ik zag geen Beelen . . .quote:
Wanneer is dat?quote:Op zondag 1 februari 2009 12:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Die komt alleen bij z'n eigen afscheid.
Pas wanneer hij zichzelf beu is want het is wat dat betreft net als kauwgom in je haar. Je moet het zelf eruit willen knippen anders gaat het niet weg.quote:
Ja, maar hij spreekt niks nieuws meer in. Alles wat er nog ingesproken moest worden is afgelopen week al gedaan (zo is er al wat ingesproken voor de '00s Request Top 100').quote:Op zondag 1 februari 2009 12:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik dacht dat Edwin nog tot maart station voice blijft waarna Corton het stokje overneemt . . .![]()
Is al wit aan 't worden hierquote:Op zondag 1 februari 2009 13:06 schreef Timo20 het volgende:
En toen begon het opeens keihard te sneeuwen![]()
![]()
Dat dan nog net nietquote:
Hoe krijg je die donkere hoekies? Ervanuitgaande dat je ze er niet in photoshop overheen hebt geplakt?quote:
In de app Camerabag op m'n iPhonequote:Op zondag 1 februari 2009 13:20 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hoe krijg je die donkere hoekies? Ervanuitgaande dat je ze er niet in photoshop overheen hebt geplakt?
Hier zal 't ook wel geen uren meer blijven liggenquote:Op zondag 1 februari 2009 13:19 schreef Cee het volgende:
Hier heeft 't gesneeuwd en het wit is alweer weg. Het kwam, het lag en het smolt voor de zon.
ok danquote:Op zondag 1 februari 2009 13:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In de app Camerabag op m'n iPhone. Heb je de keuze uit een paar effecten en dat kun je mooi op de iPhone zelf doen, de pic opslaan en daarna naar bijvoorbeeld mobypicture sturen
.
Lekker nummerquote:Op zondag 1 februari 2009 13:26 schreef Sirolf het volgende:
Oeh, alweer MGMT op 3!
Dit keer Time To Pretend!
Meeste weekend jocks/medewerkers waren volgens mij wel aanwezigquote:Op zondag 1 februari 2009 12:23 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wie was er niet ?? Ik zag Veenstra, Ekdom, wat andere (minder) grote namen maar ik zag geen Beelen . . .![]()
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:38 schreef 3FMaster het volgende:
Goedenmiddag allen
Helaasch laatste woorden van Edwin gemist..
ejquote:Op zondag 1 februari 2009 13:38 schreef 3FMaster het volgende:
Goedenmiddag allen
Helaasch laatste woorden van Edwin gemist..
Hij was wel duidelijk jaquote:
Was net even aan het rebooten dus dat heb ik gemist, maar ik ken het eerlijk gezegd nietquote:Op zondag 1 februari 2009 13:42 schreef Impry het volgende:
Hij was wel duidelijk ja
Overigens een van de mooiste gospelnummers ooit dit, zeker live door een groot koor.
Edit: dat vond Timur dus nietAfkappen die handel.
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was net even aan het rebooten dus dat heb ik gemist, maar ik ken het eerlijk gezegd niet.
Thanks ! eerste minuut vond ik iets wat saai maar daarna is het wel te doen.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:48 schreef Impry het volgende:
[..]
Daar kun je hem nog eens luisterenMaar die versie is niet geweldig hoor ik net
Rappers erbij enzo.
Dit is meer een versie zoals je hem vaker in NL'se kerkdiensten kunt horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |