Wie was er niet ?? Ik zag Veenstra, Ekdom, wat andere (minder) grote namen maar ik zag geen Beelen . . .quote:
Wanneer is dat?quote:Op zondag 1 februari 2009 12:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Die komt alleen bij z'n eigen afscheid.
Pas wanneer hij zichzelf beu is want het is wat dat betreft net als kauwgom in je haar. Je moet het zelf eruit willen knippen anders gaat het niet weg.quote:
Ja, maar hij spreekt niks nieuws meer in. Alles wat er nog ingesproken moest worden is afgelopen week al gedaan (zo is er al wat ingesproken voor de '00s Request Top 100').quote:Op zondag 1 februari 2009 12:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik dacht dat Edwin nog tot maart station voice blijft waarna Corton het stokje overneemt . . .![]()
Is al wit aan 't worden hierquote:Op zondag 1 februari 2009 13:06 schreef Timo20 het volgende:
En toen begon het opeens keihard te sneeuwen![]()
![]()
Dat dan nog net nietquote:
Hoe krijg je die donkere hoekies? Ervanuitgaande dat je ze er niet in photoshop overheen hebt geplakt?quote:
In de app Camerabag op m'n iPhonequote:Op zondag 1 februari 2009 13:20 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hoe krijg je die donkere hoekies? Ervanuitgaande dat je ze er niet in photoshop overheen hebt geplakt?
Hier zal 't ook wel geen uren meer blijven liggenquote:Op zondag 1 februari 2009 13:19 schreef Cee het volgende:
Hier heeft 't gesneeuwd en het wit is alweer weg. Het kwam, het lag en het smolt voor de zon.
ok danquote:Op zondag 1 februari 2009 13:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In de app Camerabag op m'n iPhone. Heb je de keuze uit een paar effecten en dat kun je mooi op de iPhone zelf doen, de pic opslaan en daarna naar bijvoorbeeld mobypicture sturen
.
Lekker nummerquote:Op zondag 1 februari 2009 13:26 schreef Sirolf het volgende:
Oeh, alweer MGMT op 3!
Dit keer Time To Pretend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |