Het ergste is nog wel dat ik ze me allemaal nog kan herinneren...quote:
Ik kijk er nu al naar uit dat ie dat gaan doen tijdens Pinkpopquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 11:59 schreef -Hans- het volgende:
Prachtige woorden Edwin. Het gaat je goed.
En terecht ook jaquote:Op zondag 1 februari 2009 12:01 schreef -Hans- het volgende:
Journaal kan inderdaad wel wachten. Prima zo
Het zal idd wel wennen worden straks als Corton het overneemt, maar gelukkig hebben we nog een maandje . . .quote:Op zondag 1 februari 2009 11:59 schreef -Hans- het volgende:
Prachtige woorden Edwin. Het gaat je goed.
![]()
Wie gaat er dan de MH-promo inspreken komende maand? Ik gok op Annemieke.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:02 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Het zal idd wel wennen worden straks als Corton het overneemt, maar gelukkig hebben we nog een maandje . . .![]()
Ik dacht dat Edwin nog tot maart station voice blijft waarna Corton het stokje overneemt . . .quote:Op zondag 1 februari 2009 12:04 schreef Sirolf het volgende:
Wie gaat er dan de MH-promo inspreken komende maand? Ik gok op Annemieke.![]()
Lijkt mij ook ja. 't is niet zomaar iemand die het station verlaatquote:
Zal zeker even wennen worden..quote:Op zondag 1 februari 2009 12:02 schreef ThunderChild het volgende:
Het zal idd wel wennen worden straks als Corton het overneemt, maar gelukkig hebben we nog een maandje . . .![]()
Wie was er niet ?? Ik zag Veenstra, Ekdom, wat andere (minder) grote namen maar ik zag geen Beelen . . .quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |