Blijkbaar dus rond dezelfde tijd begonnen als Ekdom. Die was een paar aantal weken geleden exact 10 jaar bij 3.quote:
Is het ook! Ik zag op Twitter ook al dat o.a. Roosmarijn en Hugo (de audiomagiër) er naartoe gingen.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:33 schreef Dichterbijer het volgende:
Ziet er daar druk uit...
Wat vroegquote:Op zondag 1 februari 2009 11:33 schreef Piles het volgende:
Ik hier![]()
Maar toch ff laatste half uur luisteren
Domien zag ik ook voorbij komen. Drukdruk daar idd!quote:Op zondag 1 februari 2009 11:38 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij is bijna heel 3FM daar in de studio aanwezig!
Ik heb o.a. Michiel, Gerard en Roosmarijn al gezien.
Ja, die dusquote:Op zondag 1 februari 2009 11:38 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij is bijna heel 3FM daar in de studio aanwezig!
Ik heb o.a. Michiel, Gerard, Roosmarijn, Domien, Hugo, Bart en Florent al gezien.
FOK! loopt de hele ochtend al flink te kutten idd...quote:Op zondag 1 februari 2009 11:41 schreef -Hans- het volgende:
Gelukkig werkt het Forum weer lekker mee...
Vlak Nikki niet uit!quote:Op zondag 1 februari 2009 11:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Ongezond ja![]()
Maar wakker worden met
[..]
is dan wel weer leuk
Fijn wakker worden zo.quote:
Ik dacht het aan mij lagquote:Op zondag 1 februari 2009 11:41 schreef -Hans- het volgende:
Gelukkig werkt het Forum weer lekker mee...
Uiteraard nietquote:
Ik ookquote:Op zondag 1 februari 2009 11:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Fijn wakker worden zo.
Straks na 12 uur toch het eerste uur nog maar even terugkijken, toen lag ik nog in bed.
Laat haar maar hier komen.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nikki mag hier op een zondagochtend ook wel es leuke liedjes voor me komen zingen.
De cam werkt niet meequote:Op zondag 1 februari 2009 11:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hans, ik mis Nikkiop de screens
.
De meeuwen uit FN.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:49 schreef Sirolf het volgende:
Waar komt dat ge'Mine!' eigenlijk vandaan? Volgens mij uit een Disney-film, maar welke weet ik niet precies meer (Finding Nemo misschien?)...
Zou een mooie SMS-toon zijn namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |