quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:00 schreef Rumille het volgende:
Als je uit Den Bosch komt, ben je voor FC Den Bosch. Als je uit Israel komt, ben je voor Ajax.
Vreemd dat daar niks meer klopt danquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:06 schreef onlogisch het volgende:
Ik hou gewoon van voetbal, maar mn hart ligt bij Feyenoord
Afkloppen...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:08 schreef _Mike_ het volgende:
De wereld vergaat, de grasmat in de Arena ligt er uitmunted bij
Die schoten op goal komen net in de 2e ring iddquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:08 schreef _Mike_ het volgende:
Ajax speelt tot nu toe goed, alleen levert het nog geen klote op...
Neh, boeit me heel weinigquote:
Vind je mij ook nog wel lief?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
iemand?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:03 schreef buddyb het volgende:
heeft iemand zich trouwens al aangemeld voor de 2 maanden gratis eredivisielive?
hoelang heeft het bij jullie geduurd voordat je het kon ontvangen? alvast bedankt.
Nog geen fout gemaakt toch tegen Suarez?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:11 schreef leonnekes het volgende:
Popov moet inhouden, anders volgt er straks geel
Dit seizoen nog niet gekeken ofzo?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:13 schreef andre347 het volgende:
Urby speelt voor de verandering eens goed.
Los polletjequote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:13 schreef buddyb het volgende:
meester tacticus van basten: ''zet vast''
Is dit de eerste wedstrijd die je dit seizoen kijkt ofzo?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:13 schreef andre347 het volgende:
Die speelt al maanden heel goedquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:13 schreef andre347 het volgende:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:14 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dit seizoen nog niet gekeken ofzo?
Voordat hij slecht speelde had hij ook al redelijk wat goede wedstrijden, zo blijf je bezig natuurlijk..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:15 schreef andre347 het volgende:
[..]
Tuurlijkbijna alles
alleen urby moet nog wat goede wedstrijden spelen voordat hij al zijn slechte wedstrijden heeft weggespeeld
jij was toch Ajacied?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop dat Ajax vandaag de titel definitief vaarwel kan zeggen.²
Dat kan pas als AZ kampioen isquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Maakt de competitie alleen maar minder spannend...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
AZ moet ook nog maar zien te winnen, volgens mij zijn ze momenteel kwetsbaarquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:18 schreef Daniane het volgende:
9:17dupausajax4life:jullie allemaal stoppen mt schelden Zo verLiest Ajax Zowiezo Dat zei god net tegen mij want ik ben de puas
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:18 schreef buddyb het volgende:
ik hoop eigenlijk dat twente kampioen wordt--zij spelen toch wel het mooiste voetbal
az is niks meer dan een counterploegje en ajax heeft, gezien de spelers die ze hebben, nog niet laten zien wat het zou moeten
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:18 schreef Daniane het volgende:
9:17dupausajax4life:jullie allemaal stoppen mt schelden Zo verLiest Ajax Zowiezo Dat zei god net tegen mij want ik ben de puas
Nog steeds hoor, maar ik juist omdat ik een echte Ajacied ben gun ik het van Gaal zo.quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nog steeds hoor, maar ik juist omdat ik een echte Ajacied ben gun ik het van Gaal zo.²
Het gaat om efficiëntiequote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:18 schreef buddyb het volgende:
ik hoop eigenlijk dat twente kampioen wordt--zij spelen toch wel het mooiste voetbal
az is niks meer dan een counterploegje en ajax heeft, gezien de spelers die ze hebben, nog niet laten zien wat het zou moeten
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nog steeds hoor, maar ik juist omdat ik een echte Ajacied ben gun ik het van Gaal zo.²
wie speelt het mooist dan volgens jou?quote:
daarom zei ik ook: ''ik hoop''quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:21 schreef andre347 het volgende:
[..]
Het gaat om efficiëntieniet om wie het mooiste speelt. Anders hadden we afgelopen jaren een andere kampioen gehad
Is dat het Bourgondische voetbal?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:21 schreef venomsnake het volgende:
Oef, bijna 1-2 Volendam.. Wat een kans zeg.
Fluitconcerten nu in Breda.
Ik denk dat AZ de verdiende nummer 1 is...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:22 schreef buddyb het volgende:
[..]
wie speelt het mooist dan volgens jou?
dat ajax perez heeft laten gaan
hij is beter op 10 dan sulejmani
Dan nog klopt het niet wat je zegt.. "Eindelijk een goede wedstrijd" suggereert dat hij hiervoor slecht speelde.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:15 schreef andre347 het volgende:
[..]
Tuurlijkbijna alles
alleen urby moet nog wat goede wedstrijden spelen voordat hij al zijn slechte wedstrijden heeft weggespeeld
Suarez al 5 wedstrijdenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:23 schreef leonnekes het volgende:
Vermalen staat vandaag op scherp.
Suarez was dat toch ook?
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:22 schreef Longmen het volgende:
[..]
Is dat het Bourgondische voetbal?
Ze hebben er nog iets meer dan 7 minuten ervoor.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:24 schreef Espabilado het volgende:
Doe eens winnen volendam, 3 punten inlopen op feyenoord
In de verdediging de bal afpakken, slalommen tussen drie spelers door, passen naar Cvita, zelf doorlopen en helaas de voorzet van Cvita te zacht inkoppen.quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:28 schreef Merkie het volgende:
Ajax heeft de scheidsrechter weer eens mee
Wat een onzin dat 'weer eens'quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:28 schreef Merkie het volgende:
Ajax heeft de scheidsrechter weer eens mee, Heerenveen een loepzuivere penalty onthouden.
floot vorige week ook al laf, ik ben vergeten welke wedstrijdquote:
klopt ja, nu ie zo bejubeld is laatste tijd is ie bang voor gezichtsverlies lijkt hetquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
floot vorige week ook al laf, ik ben vergeten welke wedstrijd
Ik vind hem op 10 eigenlijk niet zo goed, in een 4-4-2 past die veel beter of hij moet in de aanval op links als Aissati terug is.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:31 schreef buddyb het volgende:
wat vinden de ajacieden hier van sulejmani dit seizoen?
ik denk dat hij wat meer tijd nodig heeft om te wennen--op 10 spelen is toch wel wat anders spelen dan achter de spits in een 4-4-2 systeem
Mwa als je niet aan die 16 miljoen denkt doet hij het wel aardigquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:31 schreef buddyb het volgende:
ik denk dat hij wat meer tijd nodig heeft om te wennen--op 10 spelen is toch wel wat anders spelen dan achter de spits in een 4-4-2 systeem
Je moet hem gewoon niet op 10 zetten, dat is pure kapitaalvernietiging.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:31 schreef buddyb het volgende:
Tja, het is een erg aardige vent, maar ik heb het nooit een goede scheids gevonden.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
floot vorige week ook al laf, ik ben vergeten welke wedstrijd
[/johan derksen]quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tja, het is een erg aardige vent, maar ik heb het nooit een goede scheids gevonden.
Bij mij net ook...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:32 schreef Robinhoo het volgende:
bij mij op de chat is er een discussie over turken in nederland
In het land der blinden is éénoog koning.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tja, het is een erg aardige vent, maar ik heb het nooit een goede scheids gevonden.
Ga weg man, overduidelijke schwalbe van die Pranjic, hij ging al liggen voordat Wielaert in de buurt kwamquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Penalty had gegeven kunnen worden, Pranjic werd (hoewel denk ik ook op zoek) wel degelijk door Wielaert geraakt. Veel mooier de panna van Smárason op Gabri
Het eftal? Lul niet manquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
WTF is dit? Het staat 0-0 en het Ajax publiek fluit het eigen elftal uit.
Dirk-Kuijtquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat ben jij toch domquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
nee?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ga weg man, overduidelijke schwalbe van die Pranjic, hij ging al liggen voordat Wielaert in de buurt kwam
Ze gaven de scheids aan hoe het fluitje hoort te klinken oke?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wie fluiten ze dan uit nadat de scheidsrechter gefloten had voor de rust?
De scheids omdat ie een counter van Ajax onderbrak..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wie fluiten ze dan uit nadat de scheidsrechter gefloten had voor de rust?
lieve internet hooligan, het was tegen Luinge.. Ken je feiten voor je begint te huilenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
moet je opletten met een uurtje lopen ze allemaal wegquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ze fluiten die flapdrol van een Luinge uit omdat hij een counter mogelijkheid ontneemt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een debiel publiek dan. De extra tijd was namelijk tijdens de vrijeschop al verstreken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De scheids omdat ie een counter van Ajax onderbrak..
Wat ben je toch ook een verschrikkelijke pannenkoek soms.
wel zielig om dan te gaan fluiten, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze fluiten die flapdrol van een Luinge uit omdat hij een counter mogelijkheid ontneemt.
Soms?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De scheids omdat ie een counter van Ajax onderbrak..
Wat ben je toch ook een verschrikkelijke pannenkoek soms.
Ja?quote:
Dat is waar...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
In het land der blinden is éénoog koning.
Wat is je inbreng?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:39 schreef Longmen het volgende:
Op woensdag 12 november 2008 22:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoezo? Wij worden gewoon kampioen. Wij hebben de beker helemaal niet nodig.
hij werd gewoon geraakt hoor en lag zeker niet voordat wielaert kwam.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja?Ik snap dat jij liever wat anders had gezien, maar het feit dat hij al lag, omgekeerd en wel met zijn gezicht naar de scheids, kermend en vooral handen heffend over hoe groot onrecht hem wel niet is aangedaan, zegt genoeg.
Wordt leuk in Nijmegen morgen!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
De concurrenten van Feyenoord doen goede zaken!
Dat lijkt me ook ja.. Komt Ajax goed weg.quote:
Tijdje geleden, ben vergeten welke wedstrijd het was (FC Utrecht thuis?), was het omgekeerd. Zo is het altijd wat.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat een debiel publiek dan. De extra tijd was namelijk tijdens de vrijeschop al verstreken.
Net de herhaling (camerapositie van achter de goal) gezien?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ga weg man, overduidelijke schwalbe van die Pranjic, hij ging al liggen voordat Wielaert in de buurt kwam
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom ben je niet in het stadion?
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:30 schreef _Mike_ het volgende:
Tyfus griep, mis ik weer een wedstrijd dit jaar...
Debiel publiek dus. Ze hadden helemaal geen recht van fluiten.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:42 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Tijdje geleden, ben vergeten welke wedstrijd het was (FC Utrecht thuis?), was het omgekeerd. Zo is het altijd wat.
Eerste half uur was voor Ajax, daarna kwam Heerenveen gevaarlijk opzetten.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:43 schreef SCH het volgende:
Zijn we goed, kom net thuis - reed net langs de Arena en heb HUP geroepen
Leuke wedstrijd, redelijk goed niveau, fel Ajax, penalty voor Heerenveen onthouden, beiden ploegen grote kans gehad verder, Ajax wel wat beter.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:43 schreef SCH het volgende:
Eerste 35 minuten werden jullie op inzet afgetroefd, laatste 10 minuten komen jullie wat meer uit de verf.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:43 schreef SCH het volgende:
Als John Terry en Rio Ferdinand bij Feyenoord voetbalde hadden we heel wat minder doelpunten tegen gehad.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als Suarez, na die sliding en pass van Urby, een hakkie had gegeven had Cvitanich kunnen scoren.
Was dan echt een wereldgoal geweest.
Hij had hem kunnen geven, maar het is niet zo dat het een 100% pingel was hoor.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:44 schreef Rumille het volgende:
[..]
Leuke wedstrijd, redelijk goed niveau, fel Ajax, penalty voor Heerenveen onthouden, beiden ploegen grote kans gehad verder, Ajax wel wat beter.
grunnquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:45 schreef SCH het volgende:
Volendam een puntje
En dat kut Groningen weer met mazzel drie punten
Zelfs dan niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als John Terry en Rio Ferdinand bij Feyenoord voetbalde hadden we heel wat minder doelpunten tegen gehad.
Was dat met Pranjic vlak voor rust waar ie zo boos overw as?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:44 schreef Rumille het volgende:
fel Ajax, penalty voor Heerenveen onthouden,
Ja.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Was dat met Pranjic vlak voor rust waar ie zo boos overw as?
Echt een aanfluiting iddquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:46 schreef TC03 het volgende:
Humberto Tan is echt dramatisch in het geven van commentaar.
Heerenveen-supporters hebben dit seizoen niets te klagen over geluk van FC Groningen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:45 schreef SCH het volgende:
Je gaat Leo Oldenburger haast missenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:46 schreef TC03 het volgende:
Humberto Tan is echt dramatisch in het geven van commentaar.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:45 schreef SCH het volgende:
Was een volkomen terechte overwinningquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Heerenveen-supporters hebben dit seizoen niets te klagen over geluk van FC Groningen.
ik wil het feyenoord publiek nooit meer horen over strafschoppen, want in 1994 kreeg NEC er geen 1 tegen feyenoordquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Debiel publiek dus. Ze hadden helemaal geen recht van fluiten.
Wasda?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, heb in de rust even naar "The Flying Deuces" gekeken. Echt mooi!²
Laat die man toch, het is zaterdagavondquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:50 schreef Espabilado het volgende:
Even de bovenbuurman vragen of ie kan stoppen met zn vriendin mishandelen zodat ik ongestoord verder kan kijken.
Je hebt gelijk, isch cultuurquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Laat die man toch, het is zaterdagavond
Mooi man!quote:
Wat?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:52 schreef Frasier het volgende:
Kanker Luinge, stop die rode kaart in je reet joh flikker
Zullen we hem helpen?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:52 schreef Frasier het volgende:
Kanker Luinge, stop die rode kaart in je reet joh flikker
Nou, AZ heeft ook nog niet gewonnen hoor!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:53 schreef leonnekes het volgende:
Dag de titel voor Ajax want dit hou je niet vol
Ja, maar is niet leuk...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mooi man!
100% juiste beslissing.²
Jij denkt dat Beerens toevallig struikelde toen Vermaelen vlakbij hem was?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:53 schreef sjimz het volgende:
Ben ik de enige die vond dat Vermaelen geen overtreding maakte
Hoe vaak wint een ploeg met 10 spelers?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:53 schreef leonnekes het volgende:
Dag de titel voor Ajax want dit hou je niet vol
Ik word er gewoon een beetje moe van hoe makkelijk ze tegenwoordig een kaart geven. Niks mag meer.quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:53 schreef Espabilado het volgende:
LOOP HET VELD IN BASSIE
A) Het publiek heeft geen herhaling en B) dat was in een ander stadion niet gebeurd?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
Het debiele publiek laat weer van zich horen. "Luinge je moeder is een hoer" terwijl iedereen kan zien dat dit een 100% rode kaart is
Je kan zeggen dat Beerens makkelijk viel inderdaad, maar rood geven is geen rare keuze.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:53 schreef sjimz het volgende:
Nope, ik schijn ook blind te zijn.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:53 schreef sjimz het volgende:
Tegen dit Heerenveen hou je het niet volquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:54 schreef Longmen het volgende:
[..]
Hoe vaak wint een ploeg met 10 spelers?
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:54 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik word er gewoon een beetje moe van hoe makkelijk ze tegenwoordig een kaart geven. Niks mag meer.
Ik zat meer op het contact van de handen te letten.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij denkt dat Beerens toevallig struikelde toen Vermaelen vlakbij hem was?
Nee dat zou voor het eerst zijn als een speler zich laat vallenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij denkt dat Beerens toevallig struikelde toen Vermaelen vlakbij hem was?
Als er enigzins twijfel is dan kan ik het begrijpen. Dit was duidelijk een terechte rode kaart.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
A) Het publiek heeft geen herhaling en B) dat was in een ander stadion niet gebeurd?.
Nee het is geen rare keuze dat hij rood geeft, maar ik vond het niet echt een overtredingquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:55 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Je kan zeggen dat Beerens makkelijk viel inderdaad, maar rood geven is geen rare keuze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |